چرخگیر نسیم شهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10800.html

بسیاری از کشورها با این قاعده عمل می‌کنند که خودروهای بالای ۷۵ هزار دلار، خودروهایی لوکس به حساب می‌آیند و بدیهی است که خرید آن‌ها برای همه آسان نیست

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

قانون ایران در مورد خودروهای لوکس نقص دارد

چند سالی است که ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به بازار ایران ممنوع شده و انجام چنین کاری را مقابله با ورود خودروهای لوکس - چرخگیر نسیم شهر - اعلام می‌کنند. خودروهایی که - چرخگیر نسیم شهر - تا چند سال پیش پیشرانه‌های قوی داشتند و عموما با پیشرانه‌های شش و هشت سیلندر سه لیتر به بالا در کشور موجود بودند. حال زمانه عوض شده است و امروز خودروهای لوکس در بازار دنیا، با پیشرانه‌هایی عرضه می‌شوند که شاید کمتر از دو لیتر حجم موتور داشته باشند. - چرخگیر نسیم شهر - ولی آیا حجم موتور در تمام دنیا معیاری برای لوکس بودن و لوکس نبودن خودرو به حساب می‌آید؟

از گذشته وقتی خودرویی - چرخگیر نسیم شهر - را لوکس می‌نامیدند، تعریفی واحد برای آن بین کمپانی‌های خودروساز بنام وجود داشت. مثلا اگر یک سدان قرار بود به عنوان یک خودروی لوکس به بازار عرضه شود، در قدم اول سایز اتاق بزرگی داشت و امکانات کاملی در کابین آن دیده می‌شد.

نوع ساخت، مواد به‌کار رفته، سبک طراحی و سایز اتاق به عنوان عواملی محسوب می‌شود که یک خودرو مانند مرسدس بنز کلاس S و ب‌ام‌و سری۷ در جهان به عنوان خودروهای تشریفاتی و لوکس شناخته می‌شوند. پس می‌توان یکی از ساده‌ترین تعاریف - چرخگیر نسیم شهر - خودروهای لوکس را این - چرخگیر نسیم شهر - مساله دانست که سایز اتاق و نوع کلاس آن، بیانگر سطح لوکس و خاص بودن آن است.

در تعریف بعدی، نقضی بر تعاریف مربوط - چرخگیر نسیم شهر - به سایز اتاق وجود دارد. بدیهی است که ثروتمندان جهان همیشه خودروهای سدان و بزرگ را نمی‌پسندند و گاهی - چرخگیر نسیم شهر - به دنبال خودروهای متفاوتی هستند. به عنوان مثال ب‌ام‌و ‌i8، پورشه باکستر ۷۱۸ و ... جزو خودروهای اسپرتی هستند که از نظر ابعاد بزرگ نیستند و نوع فناوری و سبک طراحی اسپرت آن‌ها، خاص بودن را به کالبد خودرو داده است.

در اینجاست که در هر کشور تعاریف قوی‌تری شکل می‌گیرد. به عنوان مثال بسیاری از کشورهای جهان معیار قیمت جهانی را برای لوکس یا نیمه‌لوکس بودن یک خودرو در نظر می‌گیرند.

بسیاری از کشورها با این قاعده عمل می‌کنند که خودروهای بالای ۷۵ هزار دلار، خودروهایی لوکس به - چرخگیر نسیم شهر - حساب می‌آیند و بدیهی است که خرید آن‌ها برای همه آسان نیست. لذا اگر قرار است مالیات بیشتری از ثروتمندان به خاطر این خودروها گرفته شود، با این قانون می‌توان به راحتی فرد ثروتمند را پیدا کرد.

البته در ایران، قانون خودروهای لوکس بیشتر برای مقابله با ورود آن است و برخی سیاست‌های کلی کشور حکم می‌کند که کالای لوکس به بازار ایران نیاید.

تعریف سومی که در ایران حاکم است، - چرخگیر نسیم شهر - ضعیف‌ترین قانونی است که می‌تواند برای یک خودروی لوکس وجود داشته باشد. امروزه حجم موتور هیچ - چرخگیر نسیم شهر - ربطی به لوکس یا غیرلوکس بودن خودرو ندارد.

اگر به گزارش ارزش‌گذاری گمرک دقت کنید، ب‌ام‌و ۷۳۰Li که در تمام دنیا خودرویی خاص و تشریفاتی است، با بهای ۸۰ هزار دلاری به بازار ایران می‌آید - چرخگیر نسیم شهر - و به خاطر اینکه پیشرانه دو لیتری توربو دارد، از دید قانون‌گذاران و مجریان آن، لوکس به حساب نمی‌آید.

مثلا ب‌ام‌و i8 در بازارهای جهانی قیمتی بین ۱۳۵ تا ۱۵۰ هزار دلار دارد و در بازار ایران به‌خاطر پیشرانه ۵/۱ لیتری هیبرید لوکس شناخته نمی‌شود.

وقتی به بازار شاسی‌بلندها هم نگاه می‌کنید، خودرویی مانند تویوتا پرادو به خاطر حجم موتورهای ۷/۲ و ۴ لیتر امکان ورود به کشور را ندارد و ولوو XC90 با پیشرانه دو لیتری وارد بازار - چرخگیر نسیم شهر - می‌شود.‌

شاید بهتر باشد که تعریف خودروهای لوکس در سال۹۶ تغییر کند و پایانی برای تعاریف غلط و غیرعقلانی در صنعت و بازار خودرو رقم - چرخگیر نسیم شهر - بخورد.

اگر قرار است ممنوعیت برای لوکس‌گرایی در کشور حاکم شود، ابتدا بهتر است بدانیم باید دنبال چه بگردیم وگرنه، مالیات و عوارض گرفتن - چرخگیر نسیم شهر - از ثروتمندان را با چارچوب بهتری - چرخگیر نسیم شهر - تنظیم کنیم.

اولين صفحه   -  نیسان خودروبر ملایر   -   نیسان یدک کش ملایر   -   ماشین بر ملایر   -   خودرو سوار ملایر   -   جرثقیل یدک کش ملایر   -   چرخگیر ملایر   -   امداد خودرو نسیم شهر   -   امداد خودرو سیار نسیم شهر   -   خودروبر نسیم شهر   -   یدک کش نسیم شهر   -   حمل خودرو نسیم شهر   -   حمل ماشین نسیم شهر   -   کفی نسیم شهر   -   کفی خودروبر نسیم شهر   -   جرثقیل خودروبر نسیم شهر   -   نیسان خودروبر نسیم شهر   -   نیسان یدک کش نسیم شهر   -   ماشین بر نسیم شهر   -   خودرو سوار نسیم شهر   -   جرثقیل یدک کش نسیم شهر   -   چرخگیر نسیم شهر   -   امداد خودرو نطنز   -   امداد خودرو سیار نطنز   -   خودروبر نطنز   -   یدک کش نطنز   -   حمل خودرو نطنز   -   حمل ماشین نطنز   -   کفی نطنز   -   کفی خودروبر نطنز   -   جرثقیل خودروبر نطنز   -   نیسان خودروبر نطنز   -   نیسان یدک کش نطنز   -   ماشین بر نطنز   -   خودرو سوار نطنز   -   جرثقیل یدک کش نطنز   -   چرخگیر نطنز   -   امداد خودرو میبد   -   امداد خودرو سیار میبد   -   خودروبر میبد   -   یدک کش میبد   -   حمل خودرو میبد   -  آخرين صفحه