کفی خودروبر نسیم شهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10793.html

در اولین روز هفته جاری جلسه‌ای بین اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خودروسازان و قطعه‌سازان برگزار شد. قطعه‌سازان و خودروسازان در این نشست مشترک، مسائل و مشکلات بخش مربوط به خود را تشریح کردند.

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲

تشکیل کارگروه ویژه برای رسیدگی به مشکلات حوزه خودرو

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، در این جلسه اعلام شد باید موانع پیش‌روی تولید در سال جاری برطرف شود و قطعه‌سازان به ساخت قطعه داخلی فکر کنند البته قطعه‌ای که باکیفیت باشد و بتواند - کفی خودروبر نسیم شهر - تبدیل به یک برند شده و حتی در خارج کشور این قطعه از قطعه‌سازان داخلی خریداری شود.

در همین جلسه رضا رضایی، رئیس هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو در نشست مذکور با بیان اینکه خودرو از صنایع استراتژیک کشور است، گفت: «قطعه‌سازان اقتصاد مقاومتی را در سال ۹۵ اجرا کردند لذا در سال ۹۶ نیز باید توانمندسازی قطعه‌سازان و رفع مشکلات خودروسازان مدنظر قرار گیرد.»

از دیگر سو، ابلاغیه‌ای که رئیس - کفی خودروبر نسیم شهر - جمهور در ابتدای هفته به وزیر صنعت فرستاد و روی بخش سرمایه‌گذاری و صادرات در حوزه صنعت اشاره کرد، مبین این موضوع بود که سال جدید آغاز نگاه جدی مسئولین به حوزه صنعت است. در مورد این جلسه و همچنین نظرات کمیسیون صنایع درباره خودروسازی، «دنیای‌خودرو» با سیدجواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم گفت‌وگویی به شرح زیر انجام داده است.

در جلسه روز شنبه میان اعضای - کفی خودروبر نسیم شهر - کمیسیون - کفی خودروبر نسیم شهر - صنایع، خودروسازان و قطعه‌سازان چه مباحثی مطرح شد؟ در کمیسیون صنایع با دعوت این کمیسیون از خودروسازان و قطعه‌سازان در روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه جلسه‌ای برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه شنیدن مشکلات دو طرف و کمکی بود که کمیسیون می‌تواند به این دو حوزه کند. به طور مثال در مواردی خلاهای قانونی وجود - کفی خودروبر نسیم شهر - دارد یا در جاهایی که قانون مانع رفع مشکل می‌شود، این مشکلات مرتفع شود. یکی از ایراداتی که قطعه‌سازان اعلام کردند این بود که منابع‌شان به‌موقع تامین نمی‌شود.

یعنی قطعه را به خودروساز می‌دهند ولی به‌موقع چک خودروسازان پاس نمی‌شود. از - کفی خودروبر نسیم شهر - سوی دیگر، برخی کارها - کفی خودروبر نسیم شهر - دست قطعه‌ساز و خودروساز - کفی خودروبر نسیم شهر - نیست اما برای این بخش مشکل‌آفرین می‌شود. مثلا فولاد گران می‌شود بعد برای قطعه‌ساز هزینه را بالا می‌برد، در نتیجه - کفی خودروبر نسیم شهر - گاهی قطعه‌ساز - کفی خودروبر نسیم شهر - هم جنسش را گران‌تر به خودروساز می‌فروشد. از سوی دیگر، خودروساز از سوی شورای رقابت منع شده است و نمی‌تواند قیمت خودرویش را بالاتر بفروشد.

قطعه‌سازان معتقدند خودروسازان به عنوان آقابالاسر عمل می‌کنند و در مقابل خودروسازان نیز معتقدند قطعات بی‌کیفیت چینی توسط قطعه‌سازان در بسته‌بندی‌های شرکت‌های داخلی به خودروسازان فروخته می‌شود. در هر صورت برای حل مشکلات جاری - کفی خودروبر نسیم شهر - بین این دو بخش و - کفی خودروبر نسیم شهر - همچنین مشکلاتی که قطعه‌سازان در حوزه بیمه - کفی خودروبر نسیم شهر - و بانک دارند، کارگروهی تشکیل شد تا بستر افزایش کیفیت قطعات و خودروهای داخلی افزایش یابد. همچنین برخی عوامل در افزایش قیمت‌های خودرو تاثیرگذار بوده‌اند که از جمله نوسانات نرخ ارز و گران شدن فولاد اصلی‌ترین دلایل آن برشمرده شد.

مدیرعامل سایپا در این جلسه اشاره کرد که رکود در تمام بخش‌ها از جمله مسکن وجود دارد اما در خودروسازی به دلیل تعامل مناسب قطعه‌سازان و خودروسازان - کفی خودروبر نسیم شهر - بحران به‌خوبی مدیریت شده است. تا چه اندازه به این موضوع اعتقاد دارید که تعامل بین قطعه‌سازان و خودروسازان رعایت شده است؟ خودروسازان قبل از - کفی خودروبر نسیم شهر - فروش اقساطی خودروها تنها یک‌سوم قیمت - کفی خودروبر نسیم شهر - را به صورت نقدی دریافت می‌کنند و بقیه پول خودرو را در اقساط ۱۲ ،۲۴ یا ۳۶ ماه دریافت می‌کنند؛ - کفی خودروبر نسیم شهر - در حالی که موظفند پول قطعه‌سازان را در ظرف زمانی ۴۵ روز تا سه ماه بازپرداخت کنند.از دیگر سو، وی با توجه به پیشنهاد شرکت‌های خودروساز برای واسطه قرارگرفتن بانک‌ها برای بازپرداخت بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان باید تاکید کنم‌ خودروسازان پیشنهاد داشتند بانک‌ها فاکتورهای آنان را به عنوان وثیقه بپذیرند و بخشی از هزینه‌های خودروسازان را برای بازپرداخت به قطعه‌سازان و سایر طلبکاران شرکت‌های خودروساز در قالب تسهیلات بانکی بپردازند تا خودروسازان - کفی خودروبر نسیم شهر - فرصت بیشتری برای بازپرداخت بدهی‌شان پیدا کنند که قرار شده است مجموعه پیشنهادها در کارگروه تشکیل شده، بررسی شود.

موارد دیگر مطرح شده، شامل چه موضوعاتی می‌شود؟ در این جلسه - کفی خودروبر نسیم شهر - مشکلاتی که خودروسازان و قطعه‌سازان با بیمه و بانک‌ها داشتند، مطرح شد. قرار شد جلسه‌ای هم با حضور بانک‌ها، سازمان تامین اجتماعی و قطعه‌سازان برگزار شود. در هر صورت کارگروهی از دل این جلسه بیرون آمد و قرار شد مشکلات قطعه‌سازان حل و مورد به مورد پیگیری شود تا مشکلات‌شان حل شود.

هدف اصلی این جلسه هم این بود که اقدامات لازم صورت گیرد تا اکثر قطعات خودروهای داخلی در کشور تولید شود. البته ایرادی که ما به این موضوع گرفتیم این بود که گفتیم وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است ۲۰ درصد خودروی - کفی خودروبر نسیم شهر - ما داخلی شود.

اما خودروسازان این حرف را قبول نداشتند و گفتند ۲۰درصد را ما می‌سازیم و این گفته را وزیر بدون لحاظ قطعات داخلی اعلام کرده است. در حالی که حداقل خودروهای داخلی ۶۰ و برخی خودروها تا ۸۵ درصد در داخل ساخته می‌شوند.

البته این گفته‌ها، حرف خودروسازان است ولی در جلسه‌ای که با نعمت‌زاده داشتیم، وزیر اعلام کرد ۲۰ درصد داخلی شده، یعنی ۱۶درصد اتاق و ۴درصد شیشه تولید داخل است. اما خودروسازان در این جلسه تاکید داشتند با اضافه شدن - کفی خودروبر نسیم شهر - قطعه‌سازان داخلی حدود ۶۰ درصد خودروها داخلی‌سازی شده است. در - کفی خودروبر نسیم شهر - هر صورت مطلبی که کمیسیون خواهانش بود، این است که به سمت - کفی خودروبر نسیم شهر - داخلی‌سازی صددرصدی برویم. مورد بعدی که سوالش را مطرح کردم این بود که چه اقدامی انجام دهیم تا قطعه‌ای تولید کنیم که - کفی خودروبر نسیم شهر - در واقع برند دنیایی شود یعنی در دنیا تبدیل‌به یک برند و با افتخار خریداری شود.

با توجه - کفی خودروبر نسیم شهر - به سوال شما آیا چنین ظرفیتی در قطعه‌سازی ما وجود دارد؟ قطعه‌سازان معتقد بودند که چنین ظرفیتی در قطعه‌سازی ما وجود دارد در صورتی که پشتیبانی لازم از قطعه‌سازان ما صورت بگیرد. پشتیبانی لازم یعنی تسهیلات و منابع بانکی به اینها تخصیص داده شود و نرخ سود بانکی برای قطعه‌سازان پایین - کفی خودروبر نسیم شهر - بیاید. سوم تضمینی با این کار صورت بگیرد.

نکته بعدی این‌که بازار جهانی برای این حوزه سیاسی است. به‌طور مثال با شرکتی و کشوری وارد مذاکره می‌شوند، پس از - کفی خودروبر نسیم شهر - آن به دلیل عدم تعاملات سیاسی، جنس ما را مطلوب نمی‌خرند، در صورتی که جنس - کفی خودروبر نسیم شهر - دارای کیفیت خوبی هم بوده است.

در نتیجه تعاملات سیاسی در جهانی شدن برند داخلی ما تاثیر دارد. در بخشی هم خلاهای قانونی وجود داشت و قرار بر این شد کمیسیون صنایع به این موارد ورود کند.

چه میزان با نحوه قیمت‌گذاری شورای رقابت موافق هستید؟ به هرحال اگر شورای رقابت قیمت‌گذاری نکند باید بپذیریم قیمت خودرو از این میزان بیشتر خواهد شد.

در مورد صادرات خودرو که در افق ۱۴۰۴ به میزان یک میلیون دستگاه مطرح شده است چه نظری دارید، به نظر شما این اتفاق رخ خواهد داد؟ ما به ظرفیت تولید خواهیم رسید اما مشکلی که وجود دارد شامل سه بخش است. نخست بحث کیفیت مطرح است. دوم اینکه رقبای جدی در این حوزه وجود دارند. سوم این‌که شرایط سیاسی جهان باید اجازه تولید و صادرات را به ما بدهد. وقتی تولید صورت گیرد و از ما نخرند، تولید نکردن به نفع ماست. همچنین هر اندازه - کفی خودروبر نسیم شهر - بتوان قیمت‌ها را پایین آورد، برای جلب مشتری بهتر است.

از دیگر سو، - کفی خودروبر نسیم شهر - خودروهای تولید داخل در صورتی به بازارهای رقابتی راه می‌یابند که کیفیت محصولات ارتقا یابد و به تناسب آن قیمت خودروها تعیین شود. ارتقای کیفیت - کفی خودروبر نسیم شهر - خودروهای تولیدی موجب رشد و بهبود وضعیت صادرات می‌شود بنابراین - کفی خودروبر نسیم شهر - باید برای رفع مشکلات موجود در مسیر صادرات خودروهای داخلی به سطح کیفیت آنها توجه شود.

در طی جلسات برگزار شده میان وزیر صنعت و معدن و مدیران عامل صنعت خودروی داخلی، بر رفع مشکلات کنونی - کفی خودروبر نسیم شهر - در مسیر این صنعت تلاش شده است و امیدواریم به‌زودی این موانع رفع شوند. از طریق انعقاد قرارداد با - کفی خودروبر نسیم شهر - طرف‌های خارجی و انجام تولیدات مشترک می‌توان خودروسازی را در مسیر رشد قرار داد و به توان صادراتی آن دست یافت.

در روزهای پایانی دولت یازدهم قرار داریم. چه میزان از عملکرد دولت و وزارتخانه در بخش خودرو، کمیسیون صنایع رضایت دارد؟ سایپا در این مدت که - کفی خودروبر نسیم شهر - حدود یک سال از آن می‌گذرد، در - کفی خودروبر نسیم شهر - عرصه تولید جهش خوبی داشته و تلاشش در بخش تولیدات قابل تقدیر است. - کفی خودروبر نسیم شهر - امیدواریم بخش - کفی خودروبر نسیم شهر - کیفیت را - کفی خودروبر نسیم شهر - هم به میزان تولید مد نظر قرار دهند. اما در مورد صادرات خیر فعلا نمی‌توان درباره آن نظر داد.

با توجه به این روند، اصلی‌ترین مشکل صنعت خودروسازی کشور را چه می‌دانید؟ اساسی‌ترین مشکل صنعت خودروی داخلی، نبود نیروهای متخصص و باتجربه در واحدهای مدیریتی - کفی خودروبر نسیم شهر - صنعت خودرو است.

اولين صفحه   -  خودروبر ملایر   -   یدک کش ملایر   -   حمل خودرو ملایر   -   حمل ماشین ملایر   -   کفی ملایر   -   کفی خودروبر ملایر   -   جرثقیل خودروبر ملایر   -   نیسان خودروبر ملایر   -   نیسان یدک کش ملایر   -   ماشین بر ملایر   -   خودرو سوار ملایر   -   جرثقیل یدک کش ملایر   -   چرخگیر ملایر   -   امداد خودرو نسیم شهر   -   امداد خودرو سیار نسیم شهر   -   خودروبر نسیم شهر   -   یدک کش نسیم شهر   -   حمل خودرو نسیم شهر   -   حمل ماشین نسیم شهر   -   کفی نسیم شهر   -   کفی خودروبر نسیم شهر   -   جرثقیل خودروبر نسیم شهر   -   نیسان خودروبر نسیم شهر   -   نیسان یدک کش نسیم شهر   -   ماشین بر نسیم شهر   -   خودرو سوار نسیم شهر   -   جرثقیل یدک کش نسیم شهر   -   چرخگیر نسیم شهر   -   امداد خودرو نطنز   -   امداد خودرو سیار نطنز   -   خودروبر نطنز   -   یدک کش نطنز   -   حمل خودرو نطنز   -   حمل ماشین نطنز   -   کفی نطنز   -   کفی خودروبر نطنز   -   جرثقیل خودروبر نطنز   -   نیسان خودروبر نطنز   -   نیسان یدک کش نطنز   -   ماشین بر نطنز   -   خودرو سوار نطنز   -  آخرين صفحه