نیسان یدک کش تلو بالا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09161.html

تولید برخی قطعات در انحصار چند شرکت محدود است و قطعه‌ساز نمی‌تواند قیمت محصول خود را مشخص کند

۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

تولید داخل جوابگوی نیاز بازار نیست

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بازار قاچاق قطعات یدکی خودرو در کشور همچنان داغ است. قطعاتی که برخلاف محصولات تولید داخل و لوازم یدکی وارداتی از مبادی رسمی، هیچ استانداردی را پاس نمی‌کنند و غیر - نیسان یدک کش تلو بالا - از آسیب‌هایی که به بخش تولید وارد می‌آورند، به جان، مال و حقوق مصرف‌کننده نیز ضربه می‌زنند.

طبق برآوردهای انجام‌شده به‌دلیل حذف هزینه‌هایی - نیسان یدک کش تلو بالا - مانند مالیات - نیسان یدک کش تلو بالا - بر ارزش افزوده و عوارض گمرکی هنگام واردات - نیسان یدک کش تلو بالا - غیررسمی قطعات، قاچاقچی از این محل حداقل ۴۵ - نیسان یدک کش تلو بالا - و حداکثر ۱۲۰ درصد سود کسب می‌کند.

بر این اساس با توجه به کم بودن تولیدات این بخش در مقابل نیاز بالا در بازار و همچنین به دلیل پایین بودن قیمت قطعات قاچاق نسبت به محصول داخلی و وارداتی، تقاضا برای این گروه از قطعات در بازار وجود دارد. اگرچه خرید قطعات قاچاق به دلیل پایین بودن کیفیت، - نیسان یدک کش تلو بالا - همیشه به ضرر مصرف‌کننده تمام می‌شود.

در این رابطه سید‌عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت، آنوش رحام - نیسان یدک کش تلو بالا - مشاور کمیسیون گمرک و لجستیک اتاق ایران و - نیسان یدک کش تلو بالا - غلامرضا بخشی‌زاده رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات قطعات خودرو در گفت‌وگوهایی جداگانه با «دنیای خودرو» توضیح دادند:

سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت

مشکل اصلی؛ شبکه توزیع

دلیل میزان قابل توجه قطعات خودروی قاچاق و بی‌کیفیت در بازار این بخش چیست؟ در زمینه ورود کالای قاچاق به بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو، یکی از مشکلات به شبکه توزیع بازمی‌گردد. شبکه توزیع به دلایلی مانند فرار از پرداخت مالیات - نیسان یدک کش تلو بالا - و ارائه نکردن - نیسان یدک کش تلو بالا - مدارک مرتبط با این موضوع، به سمت کالاهای قاچاق می‌رود.

در واقع اگر امکان کنترل کامل واردات غیر‌رسمی وجود ندارد، برای کنترل این شبکه یک راه‌حل مناسب استفاده از روش‌های تنبیه و تشویق است.

اگر فروشگاهی به‌جای محصول وارداتی یا قاچاق، قطعات تولید - نیسان یدک کش تلو بالا - داخل را عرضه کرد، با روش‌هایی مانند معافیت مالیاتی یا اقدامات مشابه باید تشویق شود.

یکی از مسائلی که باعث افزایش میزان قطعات قاچاق می‌شود، عدم - نیسان یدک کش تلو بالا - توان تولیدکنندگان داخلی در پاسخگویی به نیاز بازار است. این مساله را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ما این موضوع را با این قطعیت نمی‌پذیریم، چه - نیسان یدک کش تلو بالا - بسا در حال حاضر در مورد برخی از قطعات خودرو تولید مازاد نیز داریم و می‌توانیم نیاز کشورهای دیگر را تامین کنیم. اما به‌هرحال قطعاتی هم وجود دارند که میزان تولید آنها پایین‌تر از سطح نیاز بازار است.

یکی از دلایل این موضوع آسیب‌هایی است که طی چند سال اخیر به واحدهای تولیدی قطعات خودرو وارد شد. در واقع اصلی‌ترین مشکل ما در حوزه قطعه‌سازی این است که تولید برخی قطعات در انحصار چند شرکت محدود است.

از طرفی یک مشکل دیگر این است که هر قطعه‌ساز باید در چارچوب و بر اساس استانداردهایی که برایش مشخص شده، محصول تولید کند. ضمن اینکه خود قطعه‌ساز نمی‌تواند قیمت محصول را مشخص کند. این در حالی است که پول همین قطعه از - نیسان یدک کش تلو بالا - قبل مشخص شده هم سر وقت و به‌طور کامل به قطعه‌ساز پرداخت نمی‌شود.

یکی از - نیسان یدک کش تلو بالا - دلایلی که قطعه‌سازی ما در سال‌های اخیر آن‌گونه که انتظار می‌رفت، رشد را تجربه نکرده، فشاری است که از جانب دو خودروساز اصلی کشور به این بخش وارد می‌شود.

یعنی قطعه‌سازان در این شرایط همیشه طلبکار هستند و به دلیل نبود بودجه و منابع کافی امکان رشد و پیشرفت و توسعه آنها بسیار محدود و در مواردی غیرممکن است.

 

غلامرضا بخشی‌زاده - رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو

با تعرفه پایین واردات، قاچاق به‌صرفه نیست

دلیل ورود حجم قابل توجهی از قطعات و لوازم یدکی - نیسان یدک کش تلو بالا - که به‌صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند، به بازار این - نیسان یدک کش تلو بالا - بخش چیست؟ اینکه گفته می‌شود در بازار حجم قابل توجهی از قطعات قاچاق وجود دارد، به آن بزرگی که - نیسان یدک کش تلو بالا - مطرح می‌شود، نیست، به این دلیل که تعرفه واردات قطعات - نیسان یدک کش تلو بالا - یدکی پایین است. به نظر من مساله وجود قطعات تقلبی در بازار از بحث عرضه قطعات قاچاق بسیار پررنگ‌تر است.

به‌خصوص اینکه تعرفه واردات قطعات خودرو آن‌قدر پایین است که قاچاق در این زمینه به‌صرفه نخواهد بود. اگرچه به‌هرحال قابل انکار نیست که در این زمینه تا حدی قاچاق به‌خصوص از بنادر مختلف انجام می‌شود، اما آن اندازه نیست که بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

در واقع بسیاری از قطعات خارجی با شرایطی وارد می‌شوند که به نظر می‌رسد آلمانی هستند اما وقتی کالا به دست فروشنده می‌رسد، مشخص می‌شود که چینی هستند و کیفیت مرغوبی ندارند. بنابراین من معتقدم با اعمال سخت‌گیری، چه از طریق گمرک و چه از طرف کنترل کیفیت و استاندارد این قطعات، این مساله قابل کنترل است. ضمن اینکه اتفاقا وقتی کنترل لازم هنگام ورود کالا انجام نمی‌شود و کالای تقلبی با کیفیت پایین به بازار می‌رسد، اسم قاچاق روی آن گذاشته می‌شود.

در حال حاضر فروشندگان قطعات یدکی با توجه به تجربه و سابقه خود، کالاها را شناسایی می‌کنند. در واقع با توجه به واردکننده و برند - نیسان یدک کش تلو بالا - کالا، فروشندگان تا ۵۰ درصد توان تشخیص کیفیت قطعات را دارند.

یکی از مسائلی که به‌عنوان دلیل زیاد شدن قطعات قاچاق مطرح می‌شود، این است که میزان تولید - نیسان یدک کش تلو بالا - داخل جوابگوی نیاز بازار - نیسان یدک کش تلو بالا - نیست. بر این اساس آیا مشخص است چه میزان از محصولات عرضه‌شده در بازار، تولید داخل هستند و چه میزان خارجی؟ بخش عمده‌ای از قطعات - نیسان یدک کش تلو بالا - تولید داخل، توسط تامین‌کنندگان خودروسازها تولید می‌شوند. بر این اساس این تولیدات معمولا به اندازه‌ای - نیسان یدک کش تلو بالا - هستند که غیر از آن تعداد که در خط تولید مورد استفاده قرار می‌گیرند، مابقی توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس ‌از فروش شرکت‌های خودروساز عرضه شوند.

بنابراین مازاد این تولیدات آنقدر نیست که به فروشندگان لوازم و قطعات یدکی هم برسد. در واقع قطعات خوب تولید داخل معمولا مونوپول شرکت‌های خودروساز هستند. بر این اساس می‌توان گفت قطعه‌سازان داخل در مورد - نیسان یدک کش تلو بالا - برخی قطعات، تولیدات بسیار باکیفیتی دارند. برای مثال اکنون در کشور کارخانه تولید سوپاپ داریم که محصولات آن به جرات حتی از نمونه‌های مشابه خارجی بهتر است.

این موضوع در مورد پیستون و چند قطعه دیگر هم وجود - نیسان یدک کش تلو بالا - دارد. در مورد چنین قطعاتی، معمولا نمونه خارجی وارد نمی‌شود و عرضه آن در بازار نیز صورت نمی‌گیرد.

  آنوش رحام، مشاور کمیسیون گمرک اتاق ایران ۸۰ درصد واردات قطعات قاچاق از امارات

گفته می‌شود یکی - نیسان یدک کش تلو بالا - از مهم‌ترین مشکلات در بحث ورود قطعات قاچاق به - نیسان یدک کش تلو بالا - بازار، به شبکه توزیع مربوط می‌شود. نظر شما در این‌باره چیست؟ مساله این است که بیش از ۹۵ درصد توزیع‌کنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو اساسا درخواست واحد بازرگانی و آشنایی کافی با مقوله واردات و ترخیص کالا - نیسان یدک کش تلو بالا - ندارند. اینها اکثرا واسطه‌هایی هستند که از بنادر جنوبی از طریق امارات، کره‌جنوبی، ژاپن و برخی هم از ترکیه قطعه می‌آورند.

البته ۸۰ درصد واردات به این شکل هم از همان کشور امارات انجام می‌شود. البته قطعه خودرو کالای سنگین وزنی است بنابراین تعداد زیادی حمل‌کننده در بنادری مثل گناوه و بنادر - نیسان یدک کش تلو بالا - کوچک - نیسان یدک کش تلو بالا - بوشهر هستند که آنها را در کنار کالاهایی که اظهار شده و به‌صورت صحیح از گمرک ترخیص شده‌اند، به مقصد می‌رسانند.

آیا قاچاق قطعات خودرو تنها مشکل بازار در این بخش به‌شمار می‌رود؟ غیر از زیاد بودن - نیسان یدک کش تلو بالا - قطعات قاچاق در بازار لوازم یدکی خودرو، یکی از اتفاقات بدی که در این حوزه رخ داده، این است که قطعات چینی و - نیسان یدک کش تلو بالا - غیراصلی در بازار زیاد شده‌اند. به همین دلیل تعداد زیادی از کسبه بازار به طرف حساب‌های چینی کالا سفارش داده‌ و برندهایی را به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

این سفارش‌ها توسط یک‌سری فرستنده به کشور امارات ارسال و عمدتا به‌صورت مستقیم به گمرک‌ها اظهار و وارد کشور می‌شوند. به همین دلیل ۸۵ درصد قطعات و لوازم یدکی غیر‌اصلی که وارد کشور - نیسان یدک کش تلو بالا - می‌شوند، چینی بوده و حتی OEM هم نیستند. بر این - نیسان یدک کش تلو بالا - اساس تنها ۱۵ درصد قطعاتی که وارد بازار می‌شوند، - نیسان یدک کش تلو بالا - OEM یا اصلی هستند.

- نیسان یدک کش تلو بالا -
اولين صفحه   -  حمل ماشین تربت حیدریه   -   کفی تربت حیدریه   -   کفی خودروبر تربت حیدریه   -   جرثقیل خودروبر تربت حیدریه   -   نیسان خودروبر تربت حیدریه   -   نیسان یدک کش تربت حیدریه   -   ماشین بر تربت حیدریه   -   خودرو سوار تربت حیدریه   -   جرثقیل یدک کش تربت حیدریه   -   چرخگیر تربت حیدریه   -   امداد خودرو تلو بالا   -   امداد خودرو سیار تلو بالا   -   خودروبر تلو بالا   -   یدک کش تلو بالا   -   حمل خودرو تلو بالا   -   حمل ماشین تلو بالا   -   کفی تلو بالا   -   کفی خودروبر تلو بالا   -   جرثقیل خودروبر تلو بالا   -   نیسان خودروبر تلو بالا   -   نیسان یدک کش تلو بالا   -   ماشین بر تلو بالا   -   خودرو سوار تلو بالا   -   جرثقیل یدک کش تلو بالا   -   چرخگیر تلو بالا   -   امداد خودرو تلو پایین   -   امداد خودرو سیار تلو پایین   -   خودروبر تلو پایین   -   یدک کش تلو پایین   -   حمل خودرو تلو پایین   -   حمل ماشین تلو پایین   -   کفی تلو پایین   -   کفی خودروبر تلو پایین   -   جرثقیل خودروبر تلو پایین   -   نیسان خودروبر تلو پایین   -   نیسان یدک کش تلو پایین   -   ماشین بر تلو پایین   -   خودرو سوار تلو پایین   -   جرثقیل یدک کش تلو پایین   -   چرخگیر تلو پایین   -   امداد خودرو تنکابن   -  آخرين صفحه