یدک کش تلو پایین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09169.html

صنعت خودروی کشور با وجود فعالیت‌های فراوانی که در دو، سه سال اخیر انجام شده است اما کماکان درگیر نوعی به‌هم‌ریختگی است. قراردادهایی که امضا شده‌اند در کلیت و بندها بسیار مفید هستند اما برای اجرا هنوز راه درازی در پیش دارند.

۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

خیال راحت چینی‌ها و فرانسوی‌ها برای ماندن در ایران

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، با به سرانجام رسیدن برجام بلافاصله قراردادها و تفاهم‌نامه‌های خودرویی امضا - یدک کش تلو پایین - شدند. همان‌طور که اشاره شد در کلیت قراردادها بسیار مناسب هستند ولی در حال‌حاضر در اجرا ظاهرا به‌درستی انجام نمی‌شوند.

تحریم‌ها در سال‌های گذشته و همچنین بحرانی که در سال‌های ۹۱ و ۹۲ صنعت - یدک کش تلو پایین - خودرو به آن دچار شد، این مساله را به وجود آورد تا خودروسازان بسیار سریع سراغ همکاران قدیمی خود بروند - یدک کش تلو پایین - و به این ترتیب دوباره پای فرانسوی‌ها که به کشور باز شود. دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور که در عمل رقیب یکدیگر هستند، با یک شرکت قرارداد امضا کردند.

این درحالی است که شرکت فرانسوی دیگر صنعت خودروی کشور یعنی رنو که این روزها فروش خوبی هم در ایران دارد. با ایدرو، از زیرمجموعه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری می‌کند. به این موارد باید خودروسازان داخلی دیگری را که به مونتاژ خودروهای چینی می‌پردازند نیز اضافه کرد.

خودروسازان چینی که ظاهرا حتی از بند معطل ۴۰درصد داخلی‌سازی - یدک کش تلو پایین - نیز - یدک کش تلو پایین - معاف هستند و مشخص نیست تا چه زمانی قرار است با این وضعیت به تولید ادامه دهند.

سوالی که کارشناسان مطرح می‌کنند این است اگر یک خودروساز ایرانی قرار باشد در چین تولید کند، - یدک کش تلو پایین - اجازه - یدک کش تلو پایین - مونتاژ صرف را خواهد داشت؟ البته جواب مشخصی در این زمینه وجود دارد و آن هم قطعا خیر است! از طرف دیگر داخلی‌سازی خودروهای چینی و فرانسوی تفاوت عمده‌ای با یکدیگر دارند. داخلی‌سازی برای چینی‌ها به اعتقاد کارشناسان موجب بالا رفتن قیمت - یدک کش تلو پایین - برای مصرف‌کننده خواهد شد.

در حالی‌که داخلی‌سازی برای محصولات فرانسوی موجب کاهش قیمت در داخل کشور می‌شود. زیرا هزینه‌های تولید قطعه و دستمزد کارگر در چین به‌مراتب کمتر از ایران است و برعکس، هزینه‌های تولید قطعه مانند دستمزد کارگران و انرژی در کشور ما بسیار کمتر - یدک کش تلو پایین - از کشورهای اروپایی مانند فرانسه - یدک کش تلو پایین - است. فرانسوی‌ها و چینی‌ها قرار است بازار خودروی کشور را رقابتی کنند. بازار خودروی ایران در دست خودروسازان فرانسوی و چینی است که در بحث کیفیت قابل‌مقایسه با برند‌های دیگر نیستند. خودروهای چینی و فرانسوی در چین طرفدار ندارند اما در بازار خودروی کشور حرف اول را می‌زنند.

رقابت واژه‌ای است که با وجود حضور فعال خودروسازان فرانسوی، چینی و البته خودروسازان داخلی همچنان معنای اصلی خود - یدک کش تلو پایین - را - یدک کش تلو پایین - پیدا نکرده است. ظاهرا قرار نیست خودروسازان چینی از کشور - یدک کش تلو پایین - بروند و گویا سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که آنها در کنار دیگر خودروسازان آسیای‌شرقی و اروپایی در کشور فعالیت کنند و از این طریق به بازار رقابتی دست پیدا کنیم.

وزارت صنعت، معدن و تجارت که در - یدک کش تلو پایین - سال‌های اخیر به داخلی‌سازی خودروهای چینی اقدام نکرده، حالا - یدک کش تلو پایین - ظاهرا به دنبال فشار بر این شرکت‌هاست تا سهم بیشتری - یدک کش تلو پایین - را به قطعه‌سازان داخلی بدهند.

این سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از آن جدی شده است که لوازم یدکی خودروهای چینی در بازار بسیار کم شدند و - یدک کش تلو پایین - شرکت‌های همکار این خودروسازان نیز توجه چندانی به بخش بازار لوازم یدکی و خدمات پس از فروش ندارند.

سیاست‌گذاری چینی‌ها در صنعت - یدک کش تلو پایین - خودرو به سمتی حرکت می‌کند که تا چند سال دیگر تولید خودرو تنها در این کشور توجیه اقتصادی داشته باشد.

با این‌حال با نگاهی به آمار فروش خودروهای محبوب در چین به این نکته می‌رسیم خودروهای ساخت چین محبوبیت بسیار پایینی در این کشور دارند.

برندهای فولکس‌واگن، وولینگ، هیوندای، چانگان، تویوتا، بیوک، نیسان، فورد، هوندا و شورولت به ترتیب ۱۰ برند اول در زمینه فروش خودرو در سال ۲۰۱۵ - یدک کش تلو پایین - در چین بودند. به‌عنوان مثال در میان خودروهای کاملا چینی، برند برلیانس در سال ۲۰۱۵ فقط ۱۶۱هزار دستگاه خودرو و در سال ۲۰۱۶، ۱۶۲هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده‌اند. در حالی‌که فروش خودروهای برلیانس در ایران به شدت افزایش یافته است و در خیابان‌ها شاهد تردد آنها هستیم.

خودروهایی که چینی‌ها به کشور صادر می‌کنند، - یدک کش تلو پایین - در بازار بزرگ چین سهم کمی دارند. محصولاتی که خودروسازان بزرگی مانند فولکس‌واگن، نیسان، تویوتا و جنرال‌موتورز در چین تولید می‌کنند، مورد اقبال مردم چین است.

مدل لاویدای فولکس‌واگن در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۸۰هزار دستگاه در چین فروش داشته - یدک کش تلو پایین - است. این در حالی که کل فروش - یدک کش تلو پایین - شرکت‌های پژو- سیتروئن در چین در سال ۲۰۱۶ به زحمت به ۶۰۰هزار دستگاه خودرو رسیده‌ است. کل فروش رنو در بازار چین در سال ۲۰۱۶ تنها ۳۰هزار خودرو یعنی معادل - یدک کش تلو پایین - فروش یک‌ماه از برندهای بزرگ دیگر است.

واقعیت این است که در سال‌های اخیر و با توسعه نیافتن خودروسازان داخلی در بحث طراحی و تنوع محصولات، چینی‌ها توانستند با ظاهر فریبنده خودروهای خود، بخش بزرگی از بازار کشور را در دست بگیرند.

فرانسوی‌ها نیز که در سال‌های تحریم‌ با خروج - یدک کش تلو پایین - از ایران ضررهای هنگفتی را تجربه‌ کردند، بار دیگر بازگشته و توانسته‌اند میزان صادرات خود را افزایش دهند. در این میان نکته مغفول‌مانده به عدم داخلی‌سازی و انتقال دانش بازمی‌گردد.

به نظر می‌رسد وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش از اینکه به دنبال ایجاد رقابت با حضور خودروسازان چینی و فرانسوی در کشور باشد، باید به فکر رفع انحصار تولید خودرو با حضور این خودروسازان باشد. در واقع باید زمینه برای حضور خودروسازان اصلی جهانی با ایجاد مشوق‌های اقتصادی جذاب فراهم شود.

- یدک کش تلو پایین -
اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش تربت حیدریه   -   چرخگیر تربت حیدریه   -   امداد خودرو تلو بالا   -   امداد خودرو سیار تلو بالا   -   خودروبر تلو بالا   -   یدک کش تلو بالا   -   حمل خودرو تلو بالا   -   حمل ماشین تلو بالا   -   کفی تلو بالا   -   کفی خودروبر تلو بالا   -   جرثقیل خودروبر تلو بالا   -   نیسان خودروبر تلو بالا   -   نیسان یدک کش تلو بالا   -   ماشین بر تلو بالا   -   خودرو سوار تلو بالا   -   جرثقیل یدک کش تلو بالا   -   چرخگیر تلو بالا   -   امداد خودرو تلو پایین   -   امداد خودرو سیار تلو پایین   -   خودروبر تلو پایین   -   یدک کش تلو پایین   -   حمل خودرو تلو پایین   -   حمل ماشین تلو پایین   -   کفی تلو پایین   -   کفی خودروبر تلو پایین   -   جرثقیل خودروبر تلو پایین   -   نیسان خودروبر تلو پایین   -   نیسان یدک کش تلو پایین   -   ماشین بر تلو پایین   -   خودرو سوار تلو پایین   -   جرثقیل یدک کش تلو پایین   -   چرخگیر تلو پایین   -   امداد خودرو تنکابن   -   امداد خودرو سیار تنکابن   -   خودروبر تنکابن   -   یدک کش تنکابن   -   حمل خودرو تنکابن   -   حمل ماشین تنکابن   -   کفی تنکابن   -   کفی خودروبر تنکابن   -   جرثقیل خودروبر تنکابن   -  آخرين صفحه