چرخگیر جاده قم

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در قم تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09225.html

این شرکت با عرضه اولین خودروی هیبریدی دنیا یعنی تویوتا پریوس در ایران، بستری را برای عرضه خودروهای پاک مهیا کرده است. از همین ‌رو بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای پاک با تکنولوژی روز دنیا اقدام به خرید این خودروی خاص و جذاب کرده‌اند.

۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

دوره آموزش مجازی ایرتویا برای دارندگان پریوس

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا و لکسوس در ایران، همیشه به عنوان پیش‌رو در زمینه ارائه خدمات ویژه به مشتریان شناخته می‌شود. این شرکت با عرضه اولین خودروی هیبریدی دنیا یعنی تویوتا پریوس در ایران، بستری را برای عرضه خودروهای پاک مهیا کرده است. از همین ‌رو بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای پاک با تکنولوژی روز دنیا اقدام به خرید این خودروی خاص و جذاب کرده‌اند. اما از آن‌جایی که تکنولوژی و فناوری به‌کار رفته در این خودرو از پیچیدگی و ظرافت خاصی برخوردار بوده، ممکن است خریداران و - چرخگیر جاده قم - کاربران آن در ابتدا دچار سردرگمی شوند و نتوانند از - چرخگیر جاده قم - تمام امکانات و قابلیت‌های خودروی خود بهره‌مند شوند. از همین - چرخگیر جاده قم - رو ایرتویا تمهیداتی را اندیشیده تا خریداران پس از تحویل خودروی خود، یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت بگذرانند.‌ علاوه‌بر این اخیرا یک بخش جذاب نیز به وب‌سایت رسمی این شرکت تحت عنوان www.prius.irtoya.com اضافه شده که در آن به‌صورت واقعیت مجازی تصاویری از طراحی خارجی و داخل کابین تویوتا پریوس گردآوری شده است. در این صفحه می‌توانید خود - چرخگیر جاده قم - را درون کابین پریوس تصور کنید و با کلیک روی دکمه استارت، خود را در حالت آماده به کار قرار دهید. سپس باتوجه به راهنمایی که در سمت راست صفحه مشخص شده، از منوی تنظیمات در صفحه نمایشگر - چرخگیر جاده قم - موجود در کنسول داشبورد خودرو استفاده کنید. همچنین با کلیک روی دکمه چهار حالته روی فرمان، می‌توانید بخش‌های مختلف موجود در پنل LCD بالای داشبورد را مورد ارزیابی قرار دهید. به عنوان مثال - چرخگیر جاده قم - در این پنل اطلاعات مربوط به نحوه شارژ باتری، مسافت طی شده، مقدار مصرف سوخت، بهره‌وری از سیستم راهبری و نقشه، تنظیمات سیستم تهویه، دسترسی به تنظیمات منبع صدا در پریوس، امکان استفاده از رادیو، پخش لوح فشرده، کابل آکس و بلوتوث نمایش داده می‌شود. همچنین اگر خودروی شما مجهز به رادارهای خطی و سیستم پیشگیری از تصادف باشد، می‌توانید مجددا با استفاده از دکمه روی فرمان، وارد بخش تنظیمات رادارها در پنل LCD بالای داشبورد شوید. این قابلیت، کاربری و استفاده از امکانات پریوس را برای راننده بسیار آسان کرده است. این صفحه در وب‌سایت ایرتویا، استفاده از تمام امکانات این خودرو را به‌صورت مجازی و کاملا رایگان آموزش می‌دهد. همچنین علاوه بر این با پایین آمدن در این صفحه به بخش معرفی چگونگی عملکرد خودروهای هیبریدی می‌رسیم که به‌طور مختصر و مفید توضیحاتی پیرامون تکنولوژی و عملکرد پریوس داده شده است. در - چرخگیر جاده قم - پایان هم فیلمی از معرفی تویوتا پریوس ۲۰۱۷ قرار داده شده که در آن تصاویری از پریوس‌های تیونینگ شده به نمایش درآمده است. پریوس از - چرخگیر جاده قم - سال ۲۰۱۶ در زیر کاپوت خود مجهز به پیشرانه‌ ۸/۱ لیتری بنزینی ۴ سیلندر، با چرخه‌ اتکینسون شده - چرخگیر جاده قم - است که ۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتون‌متر گشتاور - چرخگیر جاده قم - تولید می‌کند. بیشترین قدرت در دور موتور ۵۲۰۰ و بیشترین گشتاور در دور موتور ۳۶۰۰ دور در دقیقه حاصل می‌شود. از سوی دیگر، در کنار همین پیشرانه‌ بنزینی، موتور الکتریکی پریوس وجود دارد که ۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۶۳ نیوتون‌متر گشتاور به همراه دارد. مجموع - چرخگیر جاده قم - توانی که از این پیشرانه‌ها به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، حداکثر ۱۲۱ اسب‌بخار است که منجر به رسیدن خودرو به سرعت - چرخگیر جاده قم - ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۵/۱۰ ثانیه و نهایت سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت - چرخگیر جاده قم - می‌شود. شاید بپرسید چرا - چرخگیر جاده قم - مجموع قدرت ۹۵ و ۷۲ اسب‌بخار در نهایت به عدد ۱۲۱ رسیده‌ است؟ پاسخ در به‌هم‌پیوستگی سیستم تولید نیرو در پریوس است که مستقل و جدا از یکدیگر (روی محور جلو و عقب) عمل نمی‌کند. بدین ترتیب - چرخگیر جاده قم - اتلاف انرژی کم می‌شود و مصرف سوخت به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد تا در هر ۱۰۰ کیلومتر بسته به نوع رانندگی در جاده یا شهر، تنها ۹/۲ تا ۷/۴ لیتر بنزین نیاز باشد.
اولين صفحه   -  نیسان خودروبر جاده ساوه   -   نیسان یدک کش جاده ساوه   -   ماشین بر جاده ساوه   -   خودرو سوار جاده ساوه   -   جرثقیل یدک کش جاده ساوه   -   چرخگیر جاده ساوه   -   امداد خودرو جاده قم   -   امداد خودرو سیار جاده قم   -   خودروبر جاده قم   -   یدک کش جاده قم   -   حمل خودرو جاده قم   -   حمل ماشین جاده قم   -   کفی جاده قم   -   کفی خودروبر جاده قم   -   جرثقیل خودروبر جاده قم   -   نیسان خودروبر جاده قم   -   نیسان یدک کش جاده قم   -   ماشین بر جاده قم   -   خودرو سوار جاده قم   -   جرثقیل یدک کش جاده قم   -   چرخگیر جاده قم   -   امداد خودرو جهرم   -   امداد خودرو سیار جهرم   -   خودروبر جهرم   -   یدک کش جهرم   -   حمل خودرو جهرم   -   حمل ماشین جهرم   -   کفی جهرم   -   کفی خودروبر جهرم   -   جرثقیل خودروبر جهرم   -   نیسان خودروبر جهرم   -   نیسان یدک کش جهرم   -   ماشین بر جهرم   -   خودرو سوار جهرم   -   جرثقیل یدک کش جهرم   -   چرخگیر جهرم   -   امداد خودرو چابکسر   -   امداد خودرو سیار چابکسر   -   خودروبر چابکسر   -   یدک کش چابکسر   -   حمل خودرو چابکسر   -  آخرين صفحه