چرخگیر جاده ساوه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09210.html

همکاری با شرکای خارجی در خودروسازی برای کشورهایی که در این صنعت فعالیت دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

غیر از قرارداد همکاری، دنبال مالکیت معنوی باشیم

یک مساله به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،همکاری - چرخگیر جاده ساوه - با شرکای خارجی در خودروسازی برای کشورهایی که در این صنعت فعالیت دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است. اما در عین حال، داشتن مالکیت معنوی محصولات است که باعث می‌شود در این زمینه، کشوری در - چرخگیر جاده ساوه - سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد؛ این یکی از موضوعاتی است که در خودروسازی کشور باید به آن توجه شود. یک پیشنهاد در این زمینه اگر دنبال قراردادهای خارجی هستیم، باید توجه داشته باشیم که سمت‌وسوی قراردادهای خارجی - چرخگیر جاده ساوه - در این جهت باشد که مالکیت معنوی و طراحی خودروها و قطعات - چرخگیر جاده ساوه - آنها متعلق به خودمان باشد. اگرچه ممکن است مجبور باشیم برخی از قطعات را هم از خارج کشور تهیه کنیم، این موضوع هم هیچ ایرادی ندارد. البته اگر قابلیت ساخت و توجیه فنی و اقتصادی وجود داشته باشد. مساله مهم دیگر این است که وقتی سایت تولیدی یک قطعه راه‌اندازی می‌شود، تولید تنها زمانی توجیه خواهد داشت که - چرخگیر جاده ساوه - با یک تیراژ خاص - چرخگیر جاده ساوه - باشد. همچنین ممکن است قطعه‌ای که خرید آن مثلا یک دلار هزینه دارد، تولید داخل آن ۵ دلار تمام شود. در این مورد باز هم تولید داخل توجیه ندارد و در این شرایط در زمینه صادرات هم موفق نخواهیم شد. به‌طورکلی اگر به‌دنبال قراردادهای خارجی هستیم، باید در پی این باشیم که مالکیت معنوی طراحی‌ها متعلق به خودمان باشد.
اولين صفحه   -  نیسان خودروبر تنکابن   -   نیسان یدک کش تنکابن   -   ماشین بر تنکابن   -   خودرو سوار تنکابن   -   جرثقیل یدک کش تنکابن   -   چرخگیر تنکابن   -   امداد خودرو جاده ساوه   -   امداد خودرو سیار جاده ساوه   -   خودروبر جاده ساوه   -   یدک کش جاده ساوه   -   حمل خودرو جاده ساوه   -   حمل ماشین جاده ساوه   -   کفی جاده ساوه   -   کفی خودروبر جاده ساوه   -   جرثقیل خودروبر جاده ساوه   -   نیسان خودروبر جاده ساوه   -   نیسان یدک کش جاده ساوه   -   ماشین بر جاده ساوه   -   خودرو سوار جاده ساوه   -   جرثقیل یدک کش جاده ساوه   -   چرخگیر جاده ساوه   -   امداد خودرو جاده قم   -   امداد خودرو سیار جاده قم   -   خودروبر جاده قم   -   یدک کش جاده قم   -   حمل خودرو جاده قم   -   حمل ماشین جاده قم   -   کفی جاده قم   -   کفی خودروبر جاده قم   -   جرثقیل خودروبر جاده قم   -   نیسان خودروبر جاده قم   -   نیسان یدک کش جاده قم   -   ماشین بر جاده قم   -   خودرو سوار جاده قم   -   جرثقیل یدک کش جاده قم   -   چرخگیر جاده قم   -   امداد خودرو جهرم   -   امداد خودرو سیار جهرم   -   خودروبر جهرم   -   یدک کش جهرم   -   حمل خودرو جهرم   -  آخرين صفحه