کرایه یدک کش چیتگر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04643.html

موتور EF7 یا موتور ملی در قیاس با رقبای هم‌حجم و هم‌کلاس از برتری بسیاری برخوردار است اما کاهش کیفیت مقطعی آن باعث شد، اعتمادسازی برای مشتریان این موتور سخت شود.

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

موتور ملی امکان توسعه و نصب توربو را دارد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،در دهه 80، صنعت خودرو - کرایه یدک کش چیتگر - کشور دچار تحولاتی شد که ماحصل - کرایه یدک کش چیتگر - آن ساخت موتور ملی - کرایه یدک کش چیتگر - توسط کمپانی ایران‌خودرو بود. این موتور در ابتدای تولید از کیفیت بالایی برخوردار بود اما با گذشت زمان و پررنگ - کرایه یدک کش چیتگر - شدن تحریم‌ها، افت تامین قطعات موتوری، سبب کاهش کیفیت این محصول شد. موتور EF7 یا موتور ملی در قیاس با رقبای هم‌حجم و هم‌کلاس از برتری بسیاری برخوردار است - کرایه یدک کش چیتگر - اما کاهش کیفیت مقطعی آن باعث شد، اعتمادسازی برای مشتریان این موتور سخت شود. باید این نکته را هم در نظر داشت که این موتور، اولین موتور پایه گازسوز دنیا تلقی می‌شود و باید به آن فرصت بیشتری داد تا آزمون‌وخطاها را بگذراند. در این خصوص و درباره طراحی این موتور، همچنین ضعف‌ها و قدرت‌هایش گفت‌وگویی با مهندس کرباس‌فروش‌ها، معاونت تحقیق و توسعه شرکت ایپکو انجام دادیم که در ادامه از نظر می‌گذرانید. طراحی و ساخت موتور ملی چه مدت زمان برد‌؟ کار روی موتور ملی بین سال‌های 82 و 83 آغاز و حدود سال‌های 85 یا 86 کارهای تولیدی آن وارد مرحله اجرایی شد. آیا موتور - کرایه یدک کش چیتگر - ملی اولین پروژه کمپانی FEV در ساخت موتور پایه گازسوز بوده - کرایه یدک کش چیتگر - است؟ موتور EF7 اولین موتور پایه گازسوز دنیا به - کرایه یدک کش چیتگر - حساب می‌آید و قرار بود گاز، سوخت مصرفی اصلی موتور باشد. تا آن زمان ساختار موتورهای گازسوز موجود، بر اساس موتورهای بنزین‌سوز بود که برای مصرف سوخت گاز تطبیق داده می‌شدند. از آن‌جایی‌که کشور ایران دارای منابع گاز طبیعی فراوانی است، این مزیت سبب شد هنگام تعریف - کرایه یدک کش چیتگر - موتور، سوخت - کرایه یدک کش چیتگر - گاز مورد توجه قرار گیرد. در کشورهایی که سوخت گاز وجود دارد معمولا شرکت‌هایی که صاحب تکنولوژی هستند، یکی از محصولات‌شان را به‌شکل کارخانه‌ای و استاندارد تبدیل به گازسوز می‌کردند. اما - کرایه یدک کش چیتگر - این موتور از ابتدا گازسوز بود و - کرایه یدک کش چیتگر - با طول عمر و قابلیت‌های رانندگی که برای سوخت بنزین صادق است، تعریف شد. یکی از نقدهای وارده به این موتور، عملکرد نه‌چندان مطلوب آن با سوخت گاز است. با توجه به اینکه از ابتدا روی موتور گازسوز کار شده،‌ آیا این نقدها وارد است؟ براساس نظرسنجی و بازخورد مشتریان، موتور EF7 در مقایسه با سایر محصولات، با سوخت گاز عملکرد بهتری دارد. اما باید در - کرایه یدک کش چیتگر - نظر داشت که وقتی درباره موتور خودرو صحبت می‌کنیم، بخشی از موضوعات به - کرایه یدک کش چیتگر - مسائل علمی بازمی‌گردد. یعنی عملکرد موتور گازسوز با عملکرد موتور بنزین‌سوز متفاوت است و باید این مورد را در - کرایه یدک کش چیتگر - نظر داشت. سوخت گاز،‌ خشک است اما بنزین، سوخت مرطوب محسوب می‌شود و به همین دلیل خنک‌کاری بیشتر سوپاپ‌ یا سیت صورت می‌گیرد. در زمان تولید این موتور، تمهیداتی - کرایه یدک کش چیتگر - اندیشیدیم که با توجه به تفاوت ‌آن با موتورهای پایه بنزینی، کم‌ترین اختلاف و طول - کرایه یدک کش چیتگر - عمر مناسب را داشته باشد. در حال حاضر عمر این موتور با سوخت گاز، با طول عمر موتور بنزین‌سوز یکسان - کرایه یدک کش چیتگر - است - کرایه یدک کش چیتگر - و مشتری‌هایی که از خودروهای دوگانه‌سوز استفاده می‌کنند، به‌دلایل مذکور از موتور EF7 راضی هستند. آیا این موتور قابلیت - کرایه یدک کش چیتگر - نصب توربو دارد؟ در بدو - کرایه یدک کش چیتگر - تعریف این پروژه، این موتور به‌صورت «خانواده موتور» تعریف شد. خانواده - کرایه یدک کش چیتگر - موتور یعنی این‌که بتوانیم نسخه‌های مختلفی را با کم‌ترین تغییرات در اجزا تولید کنیم. به همین دلیل،‌ موتور ملی امکان نصب توربو را دارد. برخی کارشناسان - کرایه یدک کش چیتگر - عقیده دارند نصب توربو در این موتور به‌دلیل عدم سیستم خنک‌کاری و روغن‌کاری مناسب، اشتباه است. این - کرایه یدک کش چیتگر - موضوع صحت دارد؟ از همان ابتدا با توجه به این موارد قطعات اصلی مانند بلوک، میل‌لنگ، سرسیلندر، شاتون و... برای این موتور طراحی شده است. به همین دلیل در همان ابتدا موتور ملی برای این‌که روی توربو نصب شود، طراحی شده است. از لحاظ علمی، بهره‌مندی از سیستم CVVT برای مکانیزم سوپاپ‌بندی در کنار - کرایه یدک کش چیتگر - توربو، سبب افزایش استهلاک می‌شود. این موضوع تا چه حد صحت دارد؟ سیستم CVVT سبب بهبود احتراق و - کرایه یدک کش چیتگر - افزایش راندمان می‌شود، همچنین برای کنترل EGR یا گازهای پسماند داخل سیلندر به‌کار می‌رود و الزاما این دو سیستم، عملکرد مشابهی ندارند. باید توجه داشت، برای گشتاور دورهای کم، ترکیب سیستم CVVT و توربو، از مزایایی به‌شمار می‌آید که با تغییر سوپاپ در این منطقه - کرایه یدک کش چیتگر - کاری می‌توان بوست - کرایه یدک کش چیتگر - بهتری گرفت و توربینی را که در این منطقه ضعیف‌تر عمل می‌کند، تحت کنترل داشت تا گشتاور بهتری در دورهای کم دریافت کرد. از آنجایی‌که توربو در دورهای بالاتر کار می‌کند، استهلاک بیشتر اما CVVT عمری معادل عمر موتور دارد. برخی کارشناسان عقیده دارند گیربکس نصب‌شده روی این موتور با آن هماهنگی ندارد. آیا این موضوع صحت دارد؟ پاسخ به این سوال کاملا به سلیقه راننده بازمی‌گردد. به این معنا که مثلا شخصی دوست دارد سریع دنده تعویض شود و دیگری خواستار زیاد بودن فاصله تعویض دنده است، پس در این شرایط نظرات متفاوت است. در مجموع برای این موتور، نسبت به موتور XU7 که روی سمند - کرایه یدک کش چیتگر - قرار گرفت، اهداف سخت‌گیرانه‌تری در نظر داشتیم، بنابراین کاملا با گیربکس هماهنگ است. با توجه به کیفیت سوخت داخلی، آیا نصب توربو روی این موتور، تنش حرارتی را افزایش می‌دهد؟ کیفیت سوخت داخل کم نیست و گاهی نقدهای غیرمنصفانه‌ای به آن وارد می‌شود. شاید در مقاطعی از سال کیفیت سوخت پایین بیاید اما همیشه این‌طور نیست. به همین علت کیفیت سوخت برای موتور مشکل عمده‌ای - کرایه یدک کش چیتگر - ایجاد نمی‌کند. موتور ملی برای اکتان 92 یا 95 طراحی شده است اما با سوخت‌های - کرایه یدک کش چیتگر - اکتان پایین - کرایه یدک کش چیتگر - ‌هم کار می‌کند، هرچند امکان دارد، هنگام کار در این شرایط افت عملکرد داشته باشد. در برنامه ECU این موتور، توان تشخیص افت کیفیت سوخت وجود دارد، به این شکل که برای تشخیص باید مدتی با آن - کرایه یدک کش چیتگر - سوخت کار کند - کرایه یدک کش چیتگر - و در صورت ناک زیاد، هشدار دهد. آیا تاکنون گزارشی از ضعف طراحی موتور دریافت کرده‌اید؟ ایران‌خودرو یک سیستم تضمین کیفیت دارد و به‌طور مرتب، خرابی‌ها یا تعویض قطعه از نمایندگی‌ها برایش گزارش می‌شود. ایرادی چون ضعف گیربکس یا موتور هیچ‌گاه جزو 10 ایراد اصلی در این گزارش‌ها نبوده است. با - کرایه یدک کش چیتگر - توجه به تجربه طراحی موتور EF7، آیا توان طراحی موتور در داخل کشور را داریم؟ به‌طور کلی طراحی موتور خودرو شامل اجزای مختلفی است. در بحث هویت کلی طراحی موتور، ما تسلط لازم را پیدا کرده‌ایم اما اجزایی در این طراحی وجود دارند که به سایرین مرتبط می‌شوند. به‌طور مثال ریز اطلاعات طراحی پیستون، تسمه یا انژکتور تنها تحت مالکیت یک‌سری از شرکت‌های سازنده است. بنابر‌این در دنیا کسی از صفر تا صد موتور خودرو را طراحی نمی‌کند و کار اشتراکی است. اما مانند دیگر شرکت‌های جهانی، در بخش طراحی جامع موتور که اجزای مختلفی را کنار هم قرار می‌دهند، ما قادر به انجامش هستیم. آیا سیاستی برای تولید موتور با حجم و سیلندر بالا در خودروسازی داخل وجود دارد؟ در حال حاضر الزامات قانونی در راستای کاهش آلایندگی و پایین آمدن مصرف سوخت وجود دارد. شاید بازار خواستار موتور پرقدرت باشد اما باید مساله الزامات را هم در نظر داشت. اگرچه در خصوص موتورهای توربو پروژه‌هایی - کرایه یدک کش چیتگر - داریم، اما طراحی - کرایه یدک کش چیتگر - یا تولید موتور پرقدرت با تعداد سیلندر بالا در دستور کار ایران‌خودرو قرار ندارد. چه تست‌هایی در زمان ساخت یک موتور انجام می‌‌شود؟ تست‌ها در چند فاز یعنی در زمان کانسپت، جزئیات طراحی و محصول توسعه‌یافته، صورت می‌گیرند. در واقع فرآیند طراحی از یکسری نیازمندی شروع می‌شود که با اعلام این نیازمندی‌ها، طراح با خلاقیت و الگو‌برداری‌هایی که انجام داده است، راه‌حل‌هایی پیشنهاد می‌کند. سپس ما پیشنهادها را ارزیابی و بررسی می‌کنیم که آیا توان اجرای آن وجود دارد یا خیر. به‌عنوان پرسش آخر، - کرایه یدک کش چیتگر - موتوری که طراحی آن به‌طور کامل خارجی است چرا ملی خطاب می‎شود؟ بارها این - کرایه یدک کش چیتگر - پرسش مطرح شده است. ملی - کرایه یدک کش چیتگر - بودن به معنای کسب مالکیت صددرصدی است. به این - کرایه یدک کش چیتگر - معنا که ما بدون نیاز به اجازه، می‌توانیم با این موتور هر کاری انجام دهیم و مالکیت کامل آن‌را در اختیار داریم. از همین‌رو مالک تام موتور ملی، گروه ایران‌خودرو است و هرکاری که بخواهد، می‌تواند روی این موتور انجام دهد.
اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو چیتگر   -   مبلغ امداد خودرو چیتگر   -   تعرفه امداد خودرو چیتگر   -   شماره تماس امداد خودرو چیتگر   -   خدمات امداد خودرو چیتگر   -   امداد خودرو سیار چیتگر   -   کرایه امداد خودرو سیار چیتگر   -   قیمت امداد خودرو سیار چیتگر   -   مبلغ امداد خودرو سیار چیتگر   -   تعرفه امداد خودرو سیار چیتگر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار چیتگر   -   خدمات امداد خودرو سیار چیتگر   -   خودروبر چیتگر   -   کرایه خودروبر چیتگر   -   قیمت خودروبر چیتگر   -   مبلغ خودروبر چیتگر   -   تعرفه خودروبر چیتگر   -   شماره تماس خودروبر چیتگر   -   خدمات خودروبر چیتگر   -   یدک کش چیتگر   -   کرایه یدک کش چیتگر   -   قیمت یدک کش چیتگر   -   مبلغ یدک کش چیتگر   -   تعرفه یدک کش چیتگر   -   شماره تماس یدک کش چیتگر   -   خدمات یدک کش چیتگر   -   حمل خودرو چیتگر   -   کرایه حمل خودرو چیتگر   -   قیمت حمل خودرو چیتگر   -   مبلغ حمل خودرو چیتگر   -   تعرفه حمل خودرو چیتگر   -   شماره تماس حمل خودرو چیتگر   -   خدمات حمل خودرو چیتگر   -   حمل ماشین چیتگر   -   کرایه حمل ماشین چیتگر   -   قیمت حمل ماشین چیتگر   -   مبلغ حمل ماشین چیتگر   -   تعرفه حمل ماشین چیتگر   -   شماره تماس حمل ماشین چیتگر   -   خدمات حمل ماشین چیتگر   -   کفی چیتگر   -  آخرين صفحه