جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 04646.html
افزایش نرخ دلار و نبود اطلاعات کافی از تخصیص یا عدم تخصیص دلار دولتی با نرخ 4200تومان به این بخش از صنعت، شوکهایی پیاپی را در چندماهه گذشته به واردکنندگان و بازار مصرف وارد کرده است.
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
تعویق طرح ساماندهی؛ قفلی دیگر روی قفل بازار
گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،سابقه عملکردی مجلس در موضوع مسکوت گذاشتن طرحها نشان میدهد بهتعویق انداختن تصویب طرحها و لوایح بارها بهفراموشی کامل آنها انجامیده است. هرچند باید با تصویب فوریتها از شکلگیری این رویه جلوگیری کرد اما - تعرفه یدک کش چیتگر - بهدلیل شرایط سختی که در عرصه سیاستخارجی کشور پیش آمده است، نمیتوان انتظار چندانی از نمایندگان و کمیسیون صنایع مجلس داشت. - تعرفه یدک کش چیتگر - افزایش نرخ دلار و نبود - تعرفه یدک کش چیتگر - اطلاعات کافی از تخصیص یا عدم تخصیص دلار دولتی با نرخ 4200تومان - تعرفه یدک کش چیتگر - به این بخش از صنعت، شوکهایی پیاپی را در چندماهه گذشته به واردکنندگان و بازار مصرف وارد کرده است. واردکنندگان و نمایندگیها نگران نبود قطعیت در بخشنامهها و دستورالعملهایی هستند که از سوی دولت - تعرفه یدک کش چیتگر - اعمال میشوند. این تصمیمات بر قیمت تمامشده - تعرفه یدک کش چیتگر - خودروهای وارداتی تاثیر مستقیم دارند. طرح ساماندهی بازار خودرو که بنابر تصمیم نمایندگان مجلس قرار است به مدت ششماه مسکوت بماند، صرفا مختص خودروهای وارداتی نیست و شرکتهای خودروسازی داخلی را هم در برمیگیرد. موکولکردن این طرح به ششماه دیگر را میتوان به نامعلومی چشمانداز ششماهه صنعت و بازار خودرو ایران نیز مرتبط دانست. بیشک شرایط بازار مصرف و واردات تا ششماه آینده بسیار متفاوت از امروز - تعرفه یدک کش چیتگر - خواهند بود. علی شکوهی، کارشناس صنعت و بازار خودرو معتقد است اعمال فشار از سوی خودروسازان داخلی یا استیصال نمایندگان مجلس در تصمیمگیری را نمیتوان دلیل اصلی به تعویق انداختن بررسی این طرح دانست. او میگوید: «با درنظرگرفتن منافع همه طرفهای درگیر موضوع واردات - تعرفه یدک کش چیتگر - خودرو، میتوان نتیجه - تعرفه یدک کش چیتگر - بسیاری از فشارها را تغییر داد.» شکوهی همچنین معتقد به ضرورت تفکیک بحث خودروهای بنزینی و هیبرید است و حمایت دولت و مجلس را - تعرفه یدک کش چیتگر - برای اشاعه هیبریدها ناگزیر میداند، زیرا انفعال در برابر معضلاتی همچون آلودگی هوا و مصرف بالای سوخت، هزینههای بسیار بالاتری را متوجه دولت - تعرفه یدک کش چیتگر - کرده و خواهد کرد. به نظر این کارشناس صنعت - تعرفه یدک کش چیتگر - خودرو، در شرایط بهوجودآمده - تعرفه یدک کش چیتگر - بیشترین آسیب متوجه مصرفکنندگان خودرو خواهد بود. مشروح گفتوگوی ما با او را در ادامه میخوانید.
دلایل مسکوتماندن 6ماهه طرح ساماندهی صنعت خودرو از سوی مجلس را چه میدانید؟ آینده این - تعرفه یدک کش چیتگر - طرح را چگونه بررسی میکنید؟
تصمیمگیری در - تعرفه یدک کش چیتگر - زمینه طرح ساماندهی صنعت خودرو در مجلس به ششماه آینده موکول نشده بلکه این طرح با تجربیات گذشتهای که داریم درواقع به تاریخ پیوسته است! ضرورت تصویب طرح ساماندهی صنعت خودرو به وضعیت بازار فعلی این صنعت ارتباط دارد و بهطور یقین در ششماه - تعرفه یدک کش چیتگر - آینده کشور دغدغههای دیگری را تجربه میکند. اینگونه آیندهسپاریها از سوی مجلس، بارها تمدید شده است. اما درحالت خوشبینانه انتظار میرود مجلس در زمانی که مقرر کرده است، با رویکرد مسائل روز به این طرح بپردازد و مسائل روز بازار و صنعت خودرو را در این طرح بگنجاند. البته تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو میتوانست برخی نابسامانیهای بهوجودآمده را مرتفع کند تا - تعرفه یدک کش چیتگر - شرایط در ششماه آینده به مراتب بدتر از این نشود.
قیمتگذاری خودرو در 6ماه - تعرفه یدک کش چیتگر - آینده از سوی نمایندگیها به چه شکلی خواهد بود؟ آیا به تعویق انداختن طرح ساماندهی صنعت خودرو میتواند کلید قفل بازار باشد؟
حالا که دست دلالان باز شده، قیمت نهایی خودرو از سوی نمایندگیها تعیین نمیشود و - تعرفه یدک کش چیتگر - این اتفاق در خودروسازیهای - تعرفه یدک کش چیتگر - داخلی هم شایع شده است. همه فعالان این حوزه از صنعت، نگران گرانتر شدن خودروهای زیر 45میلیونتومان هستند که میتواند بازار خودرو را بسیار متلاطم کند. به تعویق انداختن رأیگیری در قبال طرح ساماندهی صنعت خودرو قفلی بر - تعرفه یدک کش چیتگر - قفل این بازار است و حداقل میتوان گفت انتظار ثبات درآینده نزدیک نمیرود.
برخی کارشناسان معتقدند فشار خودروسازان داخلی بر نمایندگان مجلس به مسکوت ماندن طرح ساماندهی انجامیده است. نظر شما در این خصوص چیست؟
بهنظر من، اعمال فشار از سوی خودروسازان به نمایندگان مجلس در به تعویق انداختن طرح ساماندهی صنعت خودرو بعید است. نمایندگان باتوجه به سردرگمی بازار این تصمیم را اتخاذ کردهاند. زیرا تا 6ماه آینده ضرورتهای این طرح تغییر میکند و باید باتوجه به مسائل روز آنزمان درخصوص این طرح تصمیم گرفت. سرعت جهتگیریها و واکنشهای مختلف در بازار، این تصمیم را بین نمایندگان مجلس تشدید کرد.
درحالحاضر مشکلات اساسی واردکنندگان کدامند؟ چه راهکاری را برای برونرفت از این شرایط پیشنهاد میکنید؟
مشکلی که درحالحاضر دامنگیر واردات شده، اجرا نشدن قوانینی است که در گذشته به تصویب رسیدهاند. همچنین یکی دیگر از مشکلات - تعرفه یدک کش چیتگر - واردکنندگان عدم تخصیص ارز دولتی با نرخ مشخص است. همینکه تکلیف واردکنندگان خودرو درخصوص ارز مشخص شود، بار سنگینی از دوش این فعالان برداشته خواهد شد. یکبار به نمایندگیها ارز 4200تومانی تخصیص داده شد تا بتوانند محصولات خود را وارد کنند اما نبود استمرار در این امر از سوی دولت، نمایندگان و بازار مصرف را بیشتر سر درگم کرده است. نمایندگان نمیدانند ارز با چه نرخی به آنان تخصیص خواهد یافت، درنتیجه نمیتوانند قیمت تمامشده محصولات خود را نهایی کنند و و اخبار تخصیص ارز دولتی به واردکنندگان صنعت خودرو، مصرفکنندگان را در سردرگمی بیشتر فرو میبرد.
چرا بهرغم استراتژیک بودن مساله آلودگی هوا - تعرفه یدک کش چیتگر - و خسارتهای کلان مالی و جانی آن، خودروهای هیبرید نه در آییننامه واردات و نه در جریان طرح ساماندهی تفکیک نشدهاند؟
این مساله که چرا به هیبریدها در آییننامه امتیاز خاصی داده نشد و تعرفه 5درصدی آنها در - تعرفه یدک کش چیتگر - ابتدا به 45درصد افزایش و سپس به 25درصد - تعرفه یدک کش چیتگر - کاهش یافت، بهدلیل ناآشنایی مسئولان با تکنولوژی هیبریدهاست. هنوز بسیاری از کارشناسان دولتی از این تکنولوژی شناخت ندارند و ضرورت استفاده از خودروهایی با سوختپاک نیز در کلانشهرها دیده نشده است. همچنین خسارت مالی که در - تعرفه یدک کش چیتگر - فصلهای سرد با تعطیلی کارخانهها و - تعرفه یدک کش چیتگر - شهرها به اقتصاد کشور تحمیل میشود، محاسبه نشده است. تغییرات تعرفه - تعرفه یدک کش چیتگر - هیبریدها همیشه سلیقهای بوده است، در حالی که این مهم نیاز به کار کارشناسی دارد. در مرحله - تعرفه یدک کش چیتگر - نخست، شناخت از این صنعت - تعرفه یدک کش چیتگر - و میزان آلایندگیها و محاسبه میزان بازگشت سرمایه در بهکارگیری این تکنولوژی باید شفافسازی شود تا دولت بتواند در تصمیمگیریهای کلان - تعرفه یدک کش چیتگر - خود از هدررفت سرمایه ملی در قالب مصرف سوختهای فسیلی و هزینه تخصیص ارز - تعرفه یدک کش چیتگر - برای درمان بیماریهای ناشیاز آلودگی هوا و تعطیلی کلانشهرها در فصول سرد جلوگیری کند. بدینترتیب دولت و - تعرفه یدک کش چیتگر - مجلس متوجه خواهند شد تعرفه هیبریدها در تناسب با چه ضرورتی باید مورد - تعرفه یدک کش چیتگر - مطالعه قرار بگیرند. مسئولان حتما با مطالعه بیشتر، پیخواهند - تعرفه یدک کش چیتگر - برد صرفه اقتصادی با بهکارگیری تکنولوژی هیبریدها
خواهد - تعرفه یدک کش چیتگر - بود.
چه - تعرفه یدک کش چیتگر - وزارتخانههایی میتوانند همراه وزارت صنعت، معدنوتجارت در طرح کاهش آلودگیهای محیطی و هوا که عمدتا ناشیاز سوخت خودروهای بنزینی و آلایندهها هستند، مشارکت کنند؟
در نقطه - تعرفه یدک کش چیتگر - شروع، شارژ هیبریدها نیازمند حمایت وزارت نیرو است اما این امر نیاز به مشارکت - تعرفه یدک کش چیتگر - دیگران هم دارد. باتوجه به - تعرفه یدک کش چیتگر - کاهش مصرف سوختهای - تعرفه یدک کش چیتگر - فسیلی با بهکارگیری خودروهای هیبرید، وزارت نفت و شرکت پخش فرآوردههای نفتی میتوانند به این مساله ورود کرده و از بهکارگیری تکنولوژی - تعرفه یدک کش چیتگر - هیبرید حمایت کنند. این کار ارزبری خرید سوختهای فسیلی را نیز کاهش خواهد داد.
وزارت بهداشت و درمان نیز ناچار است بابت درمان بیماریهای ناشیاز تنفس سوختهای آلاینده، ارز کلانی تخصیص دهد، بنابراین میتواند با - تعرفه یدک کش چیتگر - سرمایهگذاری در صنعت هیبرید از هدررفت سرمایههای ملی جلوگیری - تعرفه یدک کش چیتگر - کند. تاکنون برخی واردکنندگان خودرو در این زمینه ورود کردهاند و تکنولوژی هیبرید را با ساختار بسیار ساده در اختیار مصرفکنندگان قرار دادهاند که باتوجه به حجم نیاز کشور کافی نیست و حمایت سازمانهای دولتی را میطلبد.
طرحهای تشویقی در اشاعه تکنولوژی خودروهای برقی و هیبرید در دیگر کشورها چه مقدار تاثیرگذار بوده و جایگاه این خودروها در خارج کشور - تعرفه یدک کش چیتگر - چگونه است؟
این صنعت در اروپا و آسیایشرقی جایگاه ویژهای دارد. اتحادیه اروپا تا سال 2025 ورود خودروهای بنزینسوز را به مراکز - تعرفه یدک کش چیتگر - کلانشهرها ممنوع خواهد کرد و تا سال 2040 به کلی از ورود خودروهایی که تمامالکتریکی نیستند، در تمام کلانشهرها ممانعت خواهد شد. این درحالی است که اروپا و آسیایشرقی به واسطه شرایط جغرافیایی و میزان بارش نزولات آسمانی در فصلهای سرد به شدت - تعرفه یدک کش چیتگر - ایران درگیر آلودگی هوا نمیشوند. طرحهای حمایتی از سوی دولتها و معافیتهای مالیاتی، یکی از راهکارهای تاثیرگذار دولتی برای ایجاد تمایل در مصرفکنندگان خودروهای هیبرید است. بهطورمثال ژاپن، غیر از معافیتهای مالیاتی و اجازه ورود به نقاط پرتردد شهری، یارانه خرید این قبیل خودروها را در دستور کار توسعه مصرف خودروهای هیبرید دارد. همچنین در آمریکا، علاوهبر اینکه خرید خودروهای هیبرید شامل تخفیف بر مالیات و بازگرداندن بخشیاز هزینه خرید خودرو در زمان بازگشت مالیات به شهروندان میشود، هر ایالت نیز تسهیلات ویژهایرا برای رانندگان این خودروها - تعرفه یدک کش چیتگر - در نظر گرفته است.
- شماره تماس امداد خودرو چیتگر - خدمات امداد خودرو چیتگر - امداد خودرو سیار چیتگر - کرایه امداد خودرو سیار چیتگر - قیمت امداد خودرو سیار چیتگر - مبلغ امداد خودرو سیار چیتگر - تعرفه امداد خودرو سیار چیتگر - شماره تماس امداد خودرو سیار چیتگر - خدمات امداد خودرو سیار چیتگر - خودروبر چیتگر - کرایه خودروبر چیتگر - قیمت خودروبر چیتگر - مبلغ خودروبر چیتگر - تعرفه خودروبر چیتگر - شماره تماس خودروبر چیتگر - خدمات خودروبر چیتگر - یدک کش چیتگر - کرایه یدک کش چیتگر - قیمت یدک کش چیتگر - مبلغ یدک کش چیتگر - تعرفه یدک کش چیتگر - شماره تماس یدک کش چیتگر - خدمات یدک کش چیتگر - حمل خودرو چیتگر - کرایه حمل خودرو چیتگر - قیمت حمل خودرو چیتگر - مبلغ حمل خودرو چیتگر - تعرفه حمل خودرو چیتگر - شماره تماس حمل خودرو چیتگر - خدمات حمل خودرو چیتگر - حمل ماشین چیتگر - کرایه حمل ماشین چیتگر - قیمت حمل ماشین چیتگر - مبلغ حمل ماشین چیتگر - تعرفه حمل ماشین چیتگر - شماره تماس حمل ماشین چیتگر - خدمات حمل ماشین چیتگر - کفی چیتگر - کرایه کفی چیتگر - قیمت کفی چیتگر - مبلغ کفی چیتگر -