کفی اراک

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در اراک تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو

متن مطلب      کل مطالب

جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08632.html

چند هفته پیش شرایطی فراهم شد تا چند روز تجربه رانندگی با چری تیگو۷ داشته باشیم. این خودرو به‌عنوان به‌روزترین کراس‌اوور کمپانی چری چین محسوب می‌شود و قرار است به‌زودی توسط مدیران‌خودرو به بازار کشور عرضه شود.

۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

نخستین تست و بررسی بلند مدت چری تیگو ۷ در جاده های ایران

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،چند هفته پیش شرایطی فراهم شد تا چند روز تجربه رانندگی با چری تیگو۷ داشته باشیم. این خودرو به‌عنوان به‌روزترین کراس‌اوور کمپانی چری - کفی اراک - چین محسوب می‌شود و قرار است به‌زودی توسط مدیران‌خودرو به بازار کشور عرضه شود. از نظر بسیاری از کارشناسان تیگو۷ جهشی برای چری محسوب می‌شود. زیرا این کراس‌اوور در سطح - کفی اراک - جدیدی از فناوری حاضر شده و توانسته - کفی اراک - است نظر بسیاری - کفی اراک - را به سمت خود جلب کند. در این بخش می‌خواهیم به - کفی اراک - تست و معرفی این خودرو بپردازیم. طراحی تیگو۷ چگونه ارزیابی می‌شود؟ کمپانی چری چند سالی است طرح‌های کانسپت متنوعی - کفی اراک - را معرفی می‌کند. تیگو۷ به‌عنوان یکی از اصولی‌ترین - کفی اراک - طراحی‌های این شرکت محسوب می‌شود. زیرا این خودروی - کفی اراک - کراس‌اوور بر‌اساس یک طرح کانسپت به بازار آمده است که - کفی اراک - سال‌های گذشته به‌عنوان قوی‌ترین طرح مفهومی صنعت خودروی جهان معرفی شده بود. با نگاه به تیگو۷ متوجه خواهید شد امروزه کمپانی چری چین به اصول طراحی دست یافته است و می‌تواند یک خط طراحی ثابت در محصولات خود داشته باشد. تیگو۷ در بخش - کفی اراک - طراحی - کفی اراک - چراغ، - کفی اراک - جلوپنجره و خطوط بدنه با سایر محصولات چری متفاوت است و همین باعث می‌شود بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو، لقب کره‌ای‌چینی را به تیگو۷ بدهند. زیرا طراحی این کراس‌اوور سبکی است که - کفی اراک - ما را به یاد خودروهای کره‌ای می‌اندازد، زیرا این خودروهای کره‌ای به‌خاطر نوع طراحی‌شان توانستند بازار خوبی را برای خود در سطح جهان دست‌وپا کنند. وقتی وارد کابین - کفی اراک - تیگو۷ می‌شوید، باز هم با یک طراحی قوی رو‌به‌رو هستید. طراحی که نشان از سبک به‌روز دارد و گاهی همان حس و حال مفهومی را به شما القا می‌کند. نوع طراحی غربیلک فرمان، داشبورد، حالت صندلی‌ها و رو‌دری‌ها نشان می‌دهند باز هم چری نسبت به سایر خودروهای رقیب محصول متفاوتی را عرضه کرده است. مشخصات تیگو ۷ همیشه بحث بر سر این است که کمپانی‌های چینی - کفی اراک - در زمینه فناوری‌های ساخت موتور تا حدودی از سایر خودروسازان جهان عقب‌تر هستند و هنوز نتوانسته‌اند در مورد اصول - کفی اراک - جدید پیشرانه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند. ولی این‌بار می‌بینیم چری با همکاری شرکای اروپایی خود پیشرانه منحصر به‌فردی را برای تیگو۷ تولید کرده است. موتوری که تنها ۵/۱ لیتر حجم دارد و با فناوری توربوشارژ می‌تواند ۱۴۷ اسب‌بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتون‌متر تولید کند. جالب است بدانید کالیبره بالای این موتور باعث شده است قدرت در اکثر مواقع زیر پای راننده احساس شود. همچنین گیربکس شش سرعته دو کلاچه عملکرد دقیقی دارد و تعویض دنده‌های نرمی را انجام می‌دهد. در تیگو۷ قدرت به موتور تنها به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، به‌همین‌دلیل می‌توان تیگو۷ را به‌عنوان یک کراس اوور تک‌دیفرانسیل معرفی کرد. تیگو۷ پابه‌پای کره‌ای‌ها با‌آنکه چری سبک کره‌ای را پیش گرفته و شاید بهتر باشد بگوییم از آن‌ها افراطی‌تر عمل کرده است اما وقتی به فهرست امکانات چری تیگو۷ نگاه می‌کنید، با انبوهی از امکانات رفاهی و ایمنی مواجه می‌شوید. در تیگو۷ با سقف شیشه‌ای پانارومیک، تودوزی چرم کیفی، صندلی هشت حالته برقی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، کروزکنترل، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰‌درجه، سنسورهای پارک و حساس به حرکت در جلو و عقب خودرو، سنسور نور، سنسور - کفی اراک - باران، راهنمای تعویض لاین، آینه‌های تاشوی برقی، زنون فابریک، روشن شدن اتوماتیک مه‌شکن‌ها هنگام ورود به پیج و چرخاندن فرمان، فرمان برقی با قابلیت حساسیت متغیر به سرعت، نمایشگر بزرگ لمسی با - کفی اراک - قابلیت اتصال به‌عنوان گوشی‌ها و ساپورت سیستم عامل‌های مختلف، پشت‌آمپر اسپرت عقربه‌ای و دیجیتال، سیستم اعلام خستگی راننده و اعلام زمان استراحت، دو ورودی USB، بسته - کفی اراک - شدن سانروف و شیشه‌ها هنگام ترک خودرو، پایین آمدن شیشه‌ها در هوای گرم هنگام باز کردن درها، سیستم مشایعت تا منزل، آنتن کوسه‌ای، دکمه تغییر حالت رانندگی و... رو‌به‌رو می‌شوید. امکاناتی که شاید در رده قیمتی ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان در کمتر خودرویی یافت - کفی اراک - شوند. در بحث ایمنی هم تیگو۷ در سطح - کفی اراک - بالایی قرار دارد. این خودرو به شش کیسه هوا، ترمز - کفی اراک - ABS و EBD، ترمز اضطراری BA، - کفی اراک - سیستم کنترل شروع حرکت، - کفی اراک - سامانه کنترل هرزگردی در شروع حرکت، سامانه - کفی اراک - کنترل پایداری - کفی اراک - و...مجهز است. کمپانی چری هنگام طراحی شاسی و اتاق این خودرو هزینه زیادی را متحمل شد تا بتواند سطح بالایی از کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. این - کفی اراک - کمپانی در مرکز تست اختصاصی خود چند نوع تست تصادف جدید را انجام داده و توانسته است در آنها موفق باشد. تیگو۷ با تطبیق ایمنی انجام‌شده، تاییدیه جاده‌های اروپا را دریافت کرده است و در نمایشگاه فرانکفورت در شهریورماه به بازار اروپا برای فروش معرفی می‌شود. تجربه آرامش در جاده‌های کفی در بخش‌های زیادی از مسیر با تیگو۷ در جاده‌های اتوبانی - کفی اراک - و کفی رانندگی کردیم. وقتی خودرو را روی سرعت ۱۱۰ تا ۱۲۰ کیلومتر کروز می‌کردیم و به رانندگی ادامه دادیم، به مصرف سوخت کمتر از ۵/۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر رسیدیم. این در حالی بود وقتی کروزکنترل را روی سرعت ۱۰۰ کیلومتر فعال کردیم، مصرف سوخت خودرو افت شدیدی داشت و به - کفی اراک - ۸/۷ لیتر می رسید. سواری نرم و بی‌سر‌و‌صدا از ویژگی‌های تیگو۷ در جاده‌های کفی باور این مساله برای تیم فنی سخت بود. چون کیفیت سواری تیگو۷ در بسیاری از مواقع با خودروهای هم‌رده قیمتی خود که اصالتی غیر‌چینی داشتند، برابری می‌کرد. وقتی در قسمت‌هایی از مسیر و جاده تست هماهنگ‌شده در شمال کشور تخت‌گاز با این خودرو رانندگی - کفی اراک - می‌کردیم، رسیدن به سرعت ۱۸۰‌کیلومتر بر ساعت با تیگو۷ سخت نبود. جالب است بدانید تا سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت صدای باد از بیرون به داخل کابین نفوذ نمی‌کرد. از ویژگی‌های تیگو۷ در سفر، وجود دریچه تهویه قابل‌تنظیم برای سرنشینان عقب بود و آسایش خوبی را برای آن - کفی اراک - ها فراهم می‌کرد. خیابان‌های شهر، میزبان قدم‌های تیگو۷ صبح شنبه سفر خود را با تیگو۷ آبی‌رنگ آغاز کردیم. در این سفر، سه دستگاه تیگو۷، یک دستگاه هیوندای توسان TL تک‌دیفرانسیل و یک دستگاه کیا اسپورتیج ۲۰۱۵ همراه ما بودند. شاید برایتان سوال ایجاد شود که چرا خودروهای تیگو۷ با پلاک‌گذرموقت در تست حاضر شده‌اند و پلاک آزمایش فنی ندارند؟ اگر در سال ۹۶ به خودروهای جدید بازار دقت کنید، نسخه‌های اولیه آن‌ها با پلاک گذر‌موقت تست می‌شوند، به این دلیل که پلیس راهور پلاک گذر‌موقت را جایگزین پلاک آزمایش‌فنی کرده است. نکته‌ای پیش از هر چیز جلب توجه می‌کرد اینکه تیگو۷ به - کفی اراک - رینگ ۱۹ اینچی مجهز بود. وقتی در صندوق خودرو را بالا زدیم تا وسایلمان را داخل آن بگذاریم، با فضای مناسبی مواجه شدیم. با آنکه وسایل کار و سفر چهار نفر کاملا داخل صندوق قرار داشت اما دست‌کم یک‌سوم آن همچنان خالی بود. - کفی اراک - وقتی حرکت خود را آغاز کردیم، متوجه شدیم چری بسیار قوی‌تر از سایر محصولات این برند چینی است. با‌ آنکه ۱۴۷ اسب‌بخار عدد عجیبی نبود ولی گیربکس اتوماتیک دو کلاچه آن خوب کار می کرد و به راحتی می‌توانست در کسری از ثانیه بیشترین قدرت را به چرخ‌های جلو برساند. با توجه به اینکه تیگو۷ با پیشرانه توربو به بازار عرضه می‌شود و قدرت آن در دورهای پایین هم در اختیار راننده است، بنابراین می‌توان توقع شتاب و لذت رانندگی مناسبی را از آن داشت. در مسیر و رفت‌و‌برگشت، حدود ۶ ساعت را در شرایط - کفی اراک - مختلف شهری رانندگی کردیم. در ترافیک سنگین تهران مصرف - کفی اراک - سوخت خودرو به حداکثر ۳/۱۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و در رانندگی عادی شهری این عدد به ۹/۸ لیتر می‌رسید. سواری به نسبت نرم و صدای کم موتور در کابین از ویژگی‌های مناسب این خودرو به حساب می‌آید. همچنین فضای سر و پا در کابین برای سرنشینان مناسب و خوب طراحی شده است. جاده‌های پر پیچ‌و‌خم و تیگو۷ بعد از رانندگی در شهر با تیگو۷ پا به جاده هراز گذاشتیم، مسیری پر‌پیچ‌و‌خم که می‌خواستیم خودرو را با دور بالا برانیم. در این جاده - کفی اراک - سعی کردیم با کولر روشن رانندگی کنیم تا در صورت احساس ضعف در سامانه ترمز خودرو، متوجه آن شویم. ولی خوشبختانه تیگو۷ با این مساله رو‌به‌رو نمی‌شد. زیرا سیستم تهویه این خودرو در زمان‌های اضطراری - کفی اراک - فعالیت خود را کم می‌کند تا خطر ایمنی مسافران را تهدید نکند. - کفی اراک - به لطف سیستم تعلیق خوب هندلیگ این کراس‌اوور - کفی اراک - جدید چری در جاده‌های پر‌پیچ‌و‌خم هزار مناسب بود. در برخی پیچ‌های پیش‌از امامزاده هاشم نیز با سرعت به‌نسبت زیاد رانندگی می‌کردیم، سیستم کنترل پایداری خودرو وارد عمل می شد و به شیوه مناسبی خودرو را در مسیر هدایت - کفی اراک - می‌کرد. در جاده‌های کوهستانی مسیر، گاهی مصرف سوخت به ۱۳ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسید. ولی با توجه به اینکه هر بالا رفتن از مسیر کوهستانی، پایین‌آمدنی هم دارد، در مجموع رانندگی با تیگو۷ در جاده هراز به عدد ۲/۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر با کولر روشن رسیدیم. جدال کوهستان با - کفی اراک - فرزند جدید چری وقتی در جاده هراز - کفی اراک - بودیم، برای تجربه رانندگی و مقایسه با رقبا، تیگو۷ را به سمت سد لار بریم. جاده‌ای خاکی که پس از پیمودن مسافتی پر از دست‌انداز و سنگ‌های بزرگ بود. در این جاده با سرعت - کفی اراک - حدود ۲۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی می‌کردیم. تقریبا می‌توان گفت با‌توجه به رینگ ۱۹ اینچی و سطح جاده، چندان صدای ناهنجاری از خودرو شنیده نمی‌شد. ولی بدیهی است رینگ کوچک‌تر و لاستیک فاق‌بلندتر می‌توانست سواری نرمی را در این مسیر برای ما فراهم کند. با اینکه تیگو۷ یک خودروی تک‌دیفرانسیل است ولی به واسطه گشتاور بالا ‌توانست در شروع حرکت تا - کفی اراک - حد قابل‌قبولی قوی ظاهر شود و خود را از برخی شیب‌ها بالا بکشد. هرچند بدیهی است کارکرد تیگو۷ مانند رقبای دو دیفرانسیل در چنین مسیرهایی نخواهد بود. بازی دوستانه توسان و تیگو۷ احتمالا فیلم درگ توسان TL و تیگو۷ را دیده‌اید که این خودرو با فاصله زیاد از دیگری پیشی می‌گیرد. در محل هتل با جاده مسدودی مواجه شدیم که می‌توانستیم درگ به‌نسبت طولانی را بین تیگو۷ و توسان TL و اسپورتیج انجام دهیم. بدیهی بود تیگو ۱۴۷ اسب‌بخاری از توسان ۱۶۴ اسب‌بخاری و اسپورتیج ۱۷۴ - کفی اراک - اسب‌بخاری پیشی می‌گرفت. زیرا گشتاور تیگو ۲۱۰ نیوتون‌متر است که در ابتدای حرکت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در واقع این فناوری توربوی موتور خودرو است که چنین فاصله‌ای را بین تیگو۷ و رقبای کره‌ای ایجاد می‌کند ولی موضوع مهم‌تر گیربکس دو کلاچه تیگو۷ است که سرعت تعویض‌دنده به‌مراتب بالاتری از خودروهای اتوماتیک معمولی دارد و می‌تواند با اتلاف وقت و انرژی کمتر قدرت را به چرخ‌های جلو برساند. برای انجام این تست سیستم کنترل پایداری خودروها را خاموش ‌کردیم. تیگو۷ در این زمینه از کره‌ای‌ها فرمان‌پذیرتر و - کفی اراک - سبک اروپایی را برگزیده بود. وقتی ESP این خودرو را خاموش می‌کنید، تا زمانی که خودتان دستور - کفی اراک - فعال شدن آن را - کفی اراک - ندهید، وارد مدار نخواهد شد. مگر آنکه خودرو در حالت اضطراری قرار گیرد.
اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار اتوبان قم   -   خودروبر اتوبان قم   -   یدک کش اتوبان قم   -   حمل خودرو اتوبان قم   -   حمل ماشین اتوبان قم   -   کفی اتوبان قم   -   کفی خودروبر اتوبان قم   -   جرثقیل خودروبر اتوبان قم   -   نیسان خودروبر اتوبان قم   -   نیسان یدک کش اتوبان قم   -   ماشین بر اتوبان قم   -   خودرو سوار اتوبان قم   -   جرثقیل یدک کش اتوبان قم   -   چرخگیر اتوبان قم   -   امداد خودرو اراک   -   امداد خودرو سیار اراک   -   خودروبر اراک   -   یدک کش اراک   -   حمل خودرو اراک   -   حمل ماشین اراک   -   کفی اراک   -   کفی خودروبر اراک   -   جرثقیل خودروبر اراک   -   نیسان خودروبر اراک   -   نیسان یدک کش اراک   -   ماشین بر اراک   -   خودرو سوار اراک   -   جرثقیل یدک کش اراک   -   چرخگیر اراک   -   امداد خودرو اردبیل   -   امداد خودرو سیار اردبیل   -   خودروبر اردبیل   -   یدک کش اردبیل   -   حمل خودرو اردبیل   -   حمل ماشین اردبیل   -   کفی اردبیل   -   کفی خودروبر اردبیل   -   جرثقیل خودروبر اردبیل   -   نیسان خودروبر اردبیل   -   نیسان یدک کش اردبیل   -   ماشین بر اردبیل   -  آخرين صفحه