نیسان خودروبر اتوبان قم

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در قم تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08620.html

ریشه بسیاری از مشکلات امروز بخش صنعت در سکوت سال‌های نه‌چندان دور خودشان دارد. با این حال اگر می‌خواهند در سپهر صنعت خودرو ماندگار و در آن سهیم شوند، چاره‌ای جز پیوستن به جریان ادغام و منسجم شدن ندارند.

۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

ماندگاری قطعه‌سازان با اتصال به جریان اصلی تولید

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، در شرایطی که صنعت خودرو به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های اقتصاد کشور دوران رکود را پشت سر گذاشته و حالا به‌خصوص در پسابرجام، تعامل و مراودات خودروسازان داخل نیز با خارجی‌ها افزایش یافته است، به‌نظر می‌رسد آنچه غیر از توانایی خودروسازان باید مورد توجه قرار گیرد، سر‌و‌سامان گرفتن شرایط قطعه‌سازان است.

[caption id="attachment_201012" align="aligncenter" width="448"]نیسان خودروبر اتوبان قم قطعه‌سازان[/caption]

چراکه ادعای خودروسازان این است که امروز این توانمندی وجود دارد که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد خودروهای خارجی، داخل - نیسان خودروبر اتوبان قم - کشور ساخته - نیسان خودروبر اتوبان قم - شود. در حالی‌که این داخلی‌سازی، جز با ایجاد رابطه منطقی میان خودروساز و قطعه‌ساز این صنعت، امکان‌پذیر نخواهد بود.

در شرایطی که از سال‌های گذشته تا به حال مشکلات فراوان موجود در این بخش، چرخ تولید تعداد زیادی از قطعه‌سازان را از کار انداخته است و بعضی از آنها را - نیسان خودروبر اتوبان قم - تا مرز ورشکستگی کشانده ، پیش رفتن در این مسیر دشوارتر از آن است که تصور می‌شود.

نبود یا عدم انسجام و - نیسان خودروبر اتوبان قم - اتحاد کافی میان قطعه‌سازان، وجود موانع بسیار برای ادغام قطعه‌ساز‌های کوچک با یکدیگر یا ادغام - نیسان خودروبر اتوبان قم - آنها با قطعه‌سازهای بزرگ‌تر یا حتی قطعه‌سازان خارجی، بلاتکلیف ماندن مطالبات این بخش از خودروسازان، پرداخت بدهی‌های پرداخت‌نشده قطعه‌سازان به بانک‌ها، نبود کنترل مناسب بر ورود قطعات قاچاق که همیشه بی‌کیفیت و ارزان‌تر در دسترس قرار می‌گیرد، تعیین مقیاس اقتصادی برای تولید قطعات خودرو، ارتقا تکنولوژی ساخت و بهبود کیفیت قطعات بخشی از برجسته‌ترین مواردی هستند که برای بازگشت به - نیسان خودروبر اتوبان قم - جایگاه اصلی این صنعت در خودروسازی و اقتصاد کشور - نیسان خودروبر اتوبان قم - باید در نظر گرفت.

این در حالی است که منصور معظمی در حاشیه امضای قرارداد مشارکت میان ایدرو، رنو - نیسان خودروبر اتوبان قم - و پرتونگین‌ناصح اعلام کرد در حال‌حاضر ۱۵قطعه‌ساز با رنو در ایران همکاری می‌کنند که این تعداد در خلال این قرارداد به ۶۰عدد می رسد.

در حالی که پیش‌از این نیز برای استفاده از توان - نیسان خودروبر اتوبان قم - قطعه‌سازان در قراردادهای خارجی برای رسیدن به عمق داخلی ۴۰درصدی تاکید می شد. اما آنچه از گفته‌های قطعه‌سازان برداشت می‌شود عدم - نیسان خودروبر اتوبان قم - مشارکت واقعی آنان در مشارکت‌های جدید است.

برخی قطعه‌سازان توپ را در - نیسان خودروبر اتوبان قم - زمین خودروسازان می‌اندازند. اما در عین‌حال خودروسازان تنها مقصر شرایط پیش‌آمده برای قطعه‌سازان نیستند، بلکه بیش‌از هر چیز فعالان این بخش از صنعت مهم خودرو باید با نگاهی به‌خود و به اصطلاح نقد از درون نقاط آسیب‌پذیر را - نیسان خودروبر اتوبان قم - شناسایی و در پی رفع آن باشند.

اگر قرار باشد این دسته از فعالان صنعت کشور تمام مشکلات خود را به دیگران نسبت بدهند و باز هم خارج از بخش خود در پی برطرف کردن آن باشند همچنان در همین گیر‌ودار باقی خواهند ماند.

در - نیسان خودروبر اتوبان قم - واقع بخش زیادی از ضربه‌ای که قطعه‌سازان خورده‌اند از سوی هم‌صنفان خودشان بوده است، جایی - نیسان خودروبر اتوبان قم - که تولید تبدیل به واردات شد. یعنی به جای فشار به دولت وقت، - نیسان خودروبر اتوبان قم - برای کاهش هزینه نهاده‌های تولید از فرصت پیش‌آمده سرکوب نرخ ارز استفاده کردند و سرمایه کشور را به جیب تولیدکنندگان خارجی ریختند و در عوض بازار و صنعت خودروی کشور را سرشار از قطعات بی‌کیفیت کردند.

ریشه بسیاری از مشکلات امروز بخش صنعت در سکوت سال‌های نه‌چندان دور خودشان - نیسان خودروبر اتوبان قم - دارد. با این حال اگر می‌خواهند در سپهر صنعت خودرو ماندگار و در آن سهیم شوند، چاره‌ای جز پیوستن به جریان ادغام و منسجم شدن ندارند.

در غیر این صورت به‌نظر می‌رسد با توجه به سخت‌گیری‌های طرف‌های خارجی، استانداردهای مد‌نظر آنان و همچنین افزایش و سخت‌تر - نیسان خودروبر اتوبان قم - شدن استانداردهای داخلی اگر قرار باشد به همین منوال حرکت کنند، در آینده نیز نه‌تنها بخش عظیمی از این صنعت از بین خواهد رفت، بلکه باز هم برخی از آنان دنبال مقصر و کمک‌های دولتی می‌گردند.

اولين صفحه   -  مبلغ جرثقیل یدک کش یوسف آباد   -   تعرفه جرثقیل یدک کش یوسف آباد   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش یوسف آباد   -   خدمات جرثقیل یدک کش یوسف آباد   -   چرخگیر یوسف آباد   -   کرایه چرخگیر یوسف آباد   -   قیمت چرخگیر یوسف آباد   -   مبلغ چرخگیر یوسف آباد   -   تعرفه چرخگیر یوسف آباد   -   شماره تماس چرخگیر یوسف آباد   -   خدمات چرخگیر یوسف آباد   -   امداد خودرو اتوبان قم   -   امداد خودرو سیار اتوبان قم   -   خودروبر اتوبان قم   -   یدک کش اتوبان قم   -   حمل خودرو اتوبان قم   -   حمل ماشین اتوبان قم   -   کفی اتوبان قم   -   کفی خودروبر اتوبان قم   -   جرثقیل خودروبر اتوبان قم   -   نیسان خودروبر اتوبان قم   -   نیسان یدک کش اتوبان قم   -   ماشین بر اتوبان قم   -   خودرو سوار اتوبان قم   -   جرثقیل یدک کش اتوبان قم   -   چرخگیر اتوبان قم   -   امداد خودرو اراک   -   امداد خودرو سیار اراک   -   خودروبر اراک   -   یدک کش اراک   -   حمل خودرو اراک   -   حمل ماشین اراک   -   کفی اراک   -   کفی خودروبر اراک   -   جرثقیل خودروبر اراک   -   نیسان خودروبر اراک   -   نیسان یدک کش اراک   -   ماشین بر اراک   -   خودرو سوار اراک   -   جرثقیل یدک کش اراک   -   چرخگیر اراک   -  آخرين صفحه