کفی صفادشت

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06553.html

وقتی بحث تی‌رینگ مطرح می‌شود، اصلا اندازه قطعه‌ساز مطرح نیست. قطعه‌ُسازی که کوچک باشد اما بتواند سه معیار اصلی شامل قیمت، کیفیت و تامین به‌موقع را رعایت کند، پابرجا خواهد بود

۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

خودروسازان در زمینه تی‌رینگ تصمیم می‌گیرند، دولت دخالت نکند

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، چندی پیش شرکت سایپا اعلام کرد بخش عمده‌ای - کفی صفادشت - از مطالبات معوق قطعه‌سازان را در چارچوب مرابحه که منتج به اخذ تسهیلاتی در حدود ۶۰۰میلیارد تومان شد، با این برنامه‌ریزی مدون و الگوی جدید تامین منابع مالی، پرداخت کرده است.

بر این اساس مازیار بیگلو ، دبیر انجمن قطعه‌سازان کشور در گفت‌وگو با «دنیای - کفی صفادشت - خودرو»، ضمن اشاره به جزئیات نحوه پرداخت بدهی سایپا با قطعه‌ُسازان، از برنامه‌های پیشنهادی این انجمن و خودروسازان - کفی صفادشت - به دولت برای رده‌بندی و شکل انتخاب و همکاری با قطعه‌سازان - کفی صفادشت - گفت.

[caption id="attachment_208820" align="aligncenter" width="627"]کفی صفادشت وقتی بحث تی‌رینگ مطرح می‌شود، اصلا اندازه قطعه‌ساز مطرح - کفی صفادشت - نیست. قطعه‌ُسازی که کوچک باشد اما بتواند سه معیار اصلی شامل قیمت، کیفیت و تامین به‌موقع را رعایت کند، پابرجا خواهد بود[/caption]

جزئیات پرداخت مطالبات قطعه‌سازان از سوی سایپا را چگونه توضیح می‌دهید و در این فرایند، بدهی چند قطعه‌ساز پرداخت شده است؟

تعداد قطعه‌سازانی که در این اقدام بدهی آنها پرداخت شد، نزدیک به ۲۵۰ قطعه‌ساز بود و کل مبلغی که قرار است خرید‌دِین شود، حدود همان ۶۰۰ میلیارد تومان است که پیش‌از این توسط مدیرعامل سایپا مطرح - کفی صفادشت - شده بود، تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از آن محقق شده و الباقی طی چند هفته آینده - کفی صفادشت - فراهم می‌شود، انجمن پیگیر است توزیع آن مجددا انجام شود.

همانطور که اعلام شده بود پرداخت این میزان از بدهی قطعه‌سازان در قالب خرید دین - کفی صفادشت - است، به این معنی که سایپا چک‌هایی را که از مشتریان هنگام فروش - کفی صفادشت - محصول دریافت می‌کند، به‌عنوان وثیقه بازپرداخت تسهیلات در اختیار - کفی صفادشت - بانک یا موسسه اعتباری قرار می‌دهد و بانک در مقابل این چک‌ها، با توافق طرفین مبلغی از این چک‌ها را کسر می‌کند و پول را - کفی صفادشت - در اختیار سازنده قرار می‌دهد.

پرداخت معوق سایپا به خودروسازان چه میزان و برای چه مدتی بود که در‌حال‌حاضر این میزان پرداخت می‌شود؟

کل عدد بدهی سایپا به تامین‌کنندگان حدود ۲هزارو۲۰۰میلیارد تومان بود که با این پرداخت ۶۰۰میلیاردتومان از آن کاسته می‌شود. عدد اصلی که به آن اشاره شد، درواقع کل بدهی سایپا به قطعه‌سازان است. بر این اساس می‌توان گفت عملا سایپا با این پرداخت، میانگین بدهی‌های خود را به عدد ۱۲۰روزه قراردادها بسیار نزدیک کرده است.

تا پیش از این، بیشتر تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان معتقد بودند ایران‌خودرو نسبت‌به سایپا در پرداخت مطالبات خوش‌قول‌تر عمل می‌کند. با این اقدام اخیر، می‌توان امیدوار بود از این پس سایپا تمام بدهی‌های خود را در همان مهلت سه‌ماهه یا ۱۲۰‌روزه بپردازد؟

اتفاقا اواخر هفته گذشته با مدیرعامل سایپا جلسه‌ای برگزار شد - کفی صفادشت - و یکی مسائل مطرح‌شده این بود که هر دو خودروساز با جدیت - کفی صفادشت - به‌دنبال راهی هستند تا بتوانند پرداخت کل مطالبات سررسیدشده قطعه‌سازان را در قالب پرداخت‌های بانکی ببرند.

حالا این اتفاق ممکن است از طریق گشایش اعتبارات ریالی یا از طریق خرید دیون بیفتد. اینها مواردی هستند که به‌تازگی درباره آنها با خودروسازان جلسات فشرده داشته‌ایم و - کفی صفادشت - انتظار داریم در نتیجه آن فرایند این کار تعیین شود. چون این فرایند باید به گونه‌ای باشد که خودروساز هم بتواند طبق آن پیش برود. ضمن اینکه هدف نهایی - کفی صفادشت - این است پرداخت‌ها در همان ۱۲۰روز قرارداد بوده ولی روال از طریق - کفی صفادشت - سیستم بانکی باشد که هم خودروساز بتواند آن را مدیریت کند - کفی صفادشت - و هم اینکه اگر قطعه‌سازی زودتر به پول نیاز داشت، بتواند آن را دریافت کند.

این روند در حال طی شدن است و در این مسیر دو مدیرعامل ایران‌خودرو و سایپا همکاری بسیار قوی داشتند و برای - کفی صفادشت - حل این مشکل به خوبی کمک کردند.

امیدواریم در چند ماه آینده با جلساتی که با بانک مرکزی و با حمایت مجلس شورای اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهیم داشت، بتوانیم از شورای پول و اعتبار - کفی صفادشت - مجوز این کار را بگیریم تا این مشکل ریشه‌ای حل شود.

با توجه - کفی صفادشت - به تغییر فضای مدیریتی در سایپا، این شرکت در زمینه همکاری یا انتخاب تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان خود تغییر رویه‌ای ایجاد کرده است - کفی صفادشت - یا به همان روش سابق به همکاری با - کفی صفادشت - این بخش ادامه می‌دهد؟

در مورد روند انتخاب سازندگان، همان‌طور که می‌دانید در ایران‌خودرو از حدود چهار سال قبل تحولاتی رخ - کفی صفادشت - داد. بر این اساس هفت معیار تعیین شده بود که بر آن مبنا ارزیابی‌هایی انجام می‌شود و سازندگان امتیاز دریافت می‌کنند، به این ترتیب مشخص - کفی صفادشت - می‌شود کدام‌یک از سازندگان می‌توانند با این خودروساز همکاری کنند.

سایپا هم البته بر‌همین روال کار می‌کرد. اگرچه ممکن است حرکت سایپا نسبت‌به ایران‌خودرو در سنوات گذشته کمی کند باشد که آن هم ناشی از - کفی صفادشت - مشکلات مالی این شرکت است، با این‌حال این خودروساز نیز روند انتخاب تامین‌کننده منحصر به خود را دارد.

طرحی که مدتی قبل توسط رئیس هیات‌عامل ایدرو مبنی‌بر ادغام و تجمیع قطعه‌سازان مطرح و اعلام شد وزارتخانه هم در این زمینه برنامه‌هایی دارد، آیا با - کفی صفادشت - انجمن در میان گذاشته شد یا صحبتی در این زمینه انجام شده است یا خیر؟ اگر پاسخ مثبت است، درباره جزئیات آن توضیح دهد.

در این زمینه بیش‌از ۱۰ جلسه نسبتا طولانی در سازمان گسترش برگزار شد. در‌واقع می‌توان گفت آن بحث به‌طور مستقیم به مفهوم ادغام نبود و - کفی صفادشت - به‌نظر می‌رسد در این زمینه سوءبرداشت‌هایی ایجاد شد. بحث اصلی این بود به اصطلاح تی‌یرینگ یا رده‌بندی قطعه‌سازان انجام شود.

رده‌بندی هم لزوما به‌معنی امتیازدهی نیست. معیار این بود با نظر انجمن قطعه‌سازان، سازمان گسترش و نوسازی و خودروسازان، معیاری تعیین شود که مثلا برای تولید یک قطعه، هفت یا هشت سازنده موازی کنار هم نداشته باشیم.

چون در این حالت به‌دلیل پایین بودن تیراژ تولید همه آنها در زمینه سرشکن کردن هزینه‌های تکوین محصول با مشکل مواجه می‌شوند، ضمن اینکه کار با خودروسازان برای آنها از جذابیت درآمدی نیز برخوردار نخواهد بود.

بحثی که مطرح شد این بود تی‌رینگ و رده‌بندی باید آزادانه در اختیار خود خودروسازان قرار بگیرد. در تمام دنیا همین‌طور است. خودروسازان براساس شرایط اقتصادی، شرایط تکنولوژیکی قطعه، تیراژ خودرو، قیمت خودرو و... تعیین می‌کنند کدام منبع باید کدام قطعه را تولید کند.

موضوعی که در مورد شکل انتخاب قطعه‌سازان در این جلسات بیشتر مورد تاکید قرار گرفت، چه بود؟

پیشنهاد ما که به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز ارائه می‌شود، مساله « هر قطعه خودرو، یک سازنده » است. یعنی برای تامین هر قطعه در هر خودرو، تنها یک سازنده داشته باشیم. آنجا براساس تیراژ و نوع خودرو مشخص می‌شود سازنده باید از چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی برخوردار باشد.

به‌طور‌کلی پیشنهاد خودروساز، سازمان گسترش و انجمن (به‌عنوان نماینده قطعه‌سازان) این بود چنین فرایندی به‌شکل یک چارچوب، قانون - کفی صفادشت - و الزام در - کفی صفادشت - نیاید.

چون در مواردی قطعه‌سازان باید با هم ادغام شوند و در مقابل در مواردی شاید نیاز به تفکیک آنها وجود داشته باشد. ضروری است برای هر مورد، تصمیم‌گیری خاص همان انجام شود و نمی‌توان برای آن قانون و الزام تعیین کرد.

اما مدیرعامل - کفی صفادشت - ایدرو دقیقا واژه ادغام را به‌کار برد و هدف از آن را افزایش کیفیت و رقابت‌پذیر کردن تولیدات در سطح بین‌المللی عنوان کرد.

بله. آن اظهارنظر دقیقا به‌دلیل دستور وزیر صنعت مبنی‌بر مشخص شدن وضعیت تی‌رینگ و رده‌بندی بود. در واقع ادغام یکی از راه‌های این تعیین تکلیف است.

به همین دلیل می‌گویم از صحبت‌های آقای معظمی سوءتعبیر شده است. غیر از ادغام همان پیشنهاد «هر قطعه خودرو، یک سازنده» نیز مطرح شده و خوشبختانه هم ساپکو و هم سازه‌گستر در این راستا استراتژی‌های بسیار خوبی را تعیین کرده‌اند و همین الان هر دو شرکت‌ها در حوزه تی‌رینگ و سورتینگ کارهای بسیار جدید و قوی انجام داده‌اند.

معیار هم این است خیال سازنده راحت باشد که هیچ‌کدام کسب‌و‌کار خود - کفی صفادشت - را از دست نمی‌دهند و هدف تعطیلی شرکت‌ها نیست. همچنین یکی از موضوعاتی که در این جلسات بر آن تاکید شد، این بود که دولت دخالتی در این زمینه نداشته باشد و خودروسازان اختیار داشته باشند براساس روند کاری و پارامترهایی که مدنظر دارند، تصمیم‌گیری کنند.

بر این اساس - کفی صفادشت - این نگرانی شدت می‌گیرد در این فرایند قطعه‌ُسازان کوچک و متوسط - کفی صفادشت - از بین بروند.

وقتی بحث تی‌رینگ مطرح - کفی صفادشت - می‌شود، اصلا اندازه قطعه‌ساز مطرح نیست. قطعه‌ُسازی که کوچک باشد اما بتواند سه معیار اصلی شامل قیمت، کیفیت و تامین به‌موقع را رعایت کند، پابرجا خواهد بود. اینها مستلزم داشتن توان مالی و تکنولوژی - کفی صفادشت - بالاست.

هر قطعه‌ساز واجد تمام این شرایط، حتی اگر کوچک باشد، در سیستمی که پیشنهاد داده‌ایم، می‌تواند با خودروساز کار کند. چون نگرانی ما این بود راهکاری اتخاذ شود که طی آن - کفی صفادشت - قطعه‌سازان کوچک حذف نشوند.

قطعه‌سازی که چه از نظر فناوری، دانش، کیفیت، قیمت و... بتواند رشد و رقابت کند، در این سیستم باقی می‌ماند و تنها ممکن است برای تامین قطعات خودروهای با تیراژ پایین‌تر از - کفی صفادشت - آنها استفاده شود.

اولين صفحه   -  کرایه یدک کش صفادشت   -   قیمت یدک کش صفادشت   -   مبلغ یدک کش صفادشت   -   تعرفه یدک کش صفادشت   -   شماره تماس یدک کش صفادشت   -   خدمات یدک کش صفادشت   -   حمل خودرو صفادشت   -   کرایه حمل خودرو صفادشت   -   قیمت حمل خودرو صفادشت   -   مبلغ حمل خودرو صفادشت   -   تعرفه حمل خودرو صفادشت   -   شماره تماس حمل خودرو صفادشت   -   خدمات حمل خودرو صفادشت   -   حمل ماشین صفادشت   -   کرایه حمل ماشین صفادشت   -   قیمت حمل ماشین صفادشت   -   مبلغ حمل ماشین صفادشت   -   تعرفه حمل ماشین صفادشت   -   شماره تماس حمل ماشین صفادشت   -   خدمات حمل ماشین صفادشت   -   کفی صفادشت   -   کرایه کفی صفادشت   -   قیمت کفی صفادشت   -   مبلغ کفی صفادشت   -   تعرفه کفی صفادشت   -   شماره تماس کفی صفادشت   -   خدمات کفی صفادشت   -   کفی خودروبر صفادشت   -   کرایه کفی خودروبر صفادشت   -   قیمت کفی خودروبر صفادشت   -   مبلغ کفی خودروبر صفادشت   -   تعرفه کفی خودروبر صفادشت   -   شماره تماس کفی خودروبر صفادشت   -   خدمات کفی خودروبر صفادشت   -   جرثقیل خودروبر صفادشت   -   کرایه جرثقیل خودروبر صفادشت   -   قیمت جرثقیل خودروبر صفادشت   -   مبلغ جرثقیل خودروبر صفادشت   -   تعرفه جرثقیل خودروبر صفادشت   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر صفادشت   -   خدمات جرثقیل خودروبر صفادشت   -  آخرين صفحه