امداد خودرو دولت آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09196.html

خودروسازانی که در زمان تحریم‌ها ایران را کنار گذاشته بودند، این‌بار با پیشنهادهای بهتری بازگشتند و شرایط صنعت خودروی کشور به سرعت رو به عادی شدن و افزایش در کیفیت و کمیت پیش رفت

۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

برجام مانع افزایش قیمت خودرو و کاهش تیراژ آن شد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، صنعت خودروی کشور در سال‌های منتهی به تحریم‌های کشورهای غربی، حال و روز خوشی نداشت و با افت کیفیت و تیراژ مواجه شد. با روی کارآمدن دولت - امداد خودرو دولت آباد - یازدهم و به نتیجه رسیدن برجام، شرایط به‌طور کلی تغییر کرد.

خودروسازانی که در زمان تحریم‌ها ایران را کنار گذاشته بودند، این‌بار با پیشنهادهای بهتری بازگشتند و شرایط صنعت خودروی کشور به سرعت رو به عادی شدن و افزایش در کیفیت و کمیت پیش رفت.قراردادهای جدیدی که پیش از این و حتی در - امداد خودرو دولت آباد - سال‌های قبل از تحریم‌های خودرویی که تحریمی هم در کار نبود، امضا شدند.

شرایط در این قراردادها به اذعان بسیاری از کارشناسان به نفع کشور بوده و به نظر می‌رسد برجام فرصت ورود به بازارهای جدید را هم برای کشور فراهم کرده است. حال این خودروسازان هستند که باید از فرصت به‌دست‌آمده استفاده و بهترین نتایج را از این قراردادهای بین‌المللی کسب کنند.

حسن کریمی‌سنجری - کارشناس صنعت خودرو :

باید قراردادهای - امداد خودرو دولت آباد - پرحجم‌تری مانند رنو بسته - امداد خودرو دولت آباد - می‌شد

[caption id="attachment_203546" align="aligncenter" width="465"]امداد خودرو دولت آباد حسن کریمی‌سنجری - کارشناس صنعت خودرو[/caption]

 امضای قرارداد رنو در واقع گل - امداد خودرو دولت آباد - دقیقه نود وزارتخانه بود. به اعتقاد من در بحث برجام چند زیرساخت مطرح است، اول آن‌که تورم را ثابت نگه داشت و نوسانات نرخ ارز را تا حدودی کنترل کرد که برای سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو بسیار مفید بود. همچنین شرایط و بستر لازم برای - امداد خودرو دولت آباد - مشارکت - امداد خودرو دولت آباد - را ایجاد کرد. اگرچه نه تمام بانک‌ها بلکه برخی بانک‌ها تسهیلاتی را در نظر گرفتند تا بتوان از آن‌ها بهره‌برداری کرد.

از این رو حتی به ال‌سی‌های یوزانس ۶ ماهه رسیدیم که پیش از تحریم‌ها یک‌ساله بودند. در نتیجه تا حدودی شرایط برای بهره‌برداری صنعت خودرو فراهم شد اما نتوانستیم با - امداد خودرو دولت آباد - چابکی و فراق‌بال از این فضا استفاده کنیم. انتظار من این بود قراردادهای پرحجم‌تر و متنوع‌تری در این دو، سه سال بسته می‌شدند ازجمله قراردادهایی مانند رنو.

منظور از قرادادهای پرحجم‌تر، از لحاظ - امداد خودرو دولت آباد - مالی است و من معتقدم صنعت خودروی - امداد خودرو دولت آباد - ما به قراردادهای میلیون و حتی میلیارد دلاری نیاز دارد و آورده طرف خارجی در این قراردادها باید حداقل ۲۰ میلیارد دلار باشد.

همچنین منظور از قراردادهای متنوع‌تر، قراردادهایی است که به سمت جوینت‌ونچر بروند. قرارداد رنو هم در این زمینه خوب بود و فروش کارخانه محسوب می‌شد و به نوعی ۶۰درصد از سهام شرکت مشترک به رنویی‌ها واگذار شد.

فربد زاوه - کارشناس صنعت خودرو :

برجام حق بزرگی به گردن خودروسازی کشور دارد

[caption id="attachment_188918" align="aligncenter" width="400"]امداد خودرو دولت آباد فربد زاوه - کارشناس صنعت خودرو[/caption]

در فروش یک کالا حجم تقاضا مهم‌ترین عامل برای فروش - امداد خودرو دولت آباد - آن - امداد خودرو دولت آباد - است. در این خصوص شما گاهی حجم تقاضا برای یک کالا را ۸۰ میلیون نفر و گاهی حجم - امداد خودرو دولت آباد - تقاضا را ۷ میلیارد نفر تعیین می‌کنید.

اگر ما بازار هفت میلیارد نفری در دنیا را درنظر بگیریم و خود را به عنوان بخشی از این زنجیره تامین کالا برای این هفت میلیارد نفر بدانیم، یک سیاست مشخص خواهیم داشت اما اگر خودمان را محدود به این ۸۰ میلیون نفر جمعیت داخل کشور کنیم، سیاست دیگری داریم.

واقعیت این است اگر صنعت خودرو سرانجام روزی به بالندگی و بلوغ برسد و باعث افتخار ایران شود، من هم در کشوری زندگی می‌کنم که نقشی در تولیدات جهانی دارد، چاره‌ای ندارد - امداد خودرو دولت آباد - جز اینکه جزئی از زنجیره تامین جهانی باشد. یعنی هیچ چاره‌ای جز پیوستن به این زنجیره ندارد و باید به آن بپیوندد.

پیوستن به این زنجیره نیاز به یک ثبات سیاسی دارد و نیازمند روابط حسنه با کشورهای دنیاست. واقعیت این است برجام و قراردادهایی مانند آن یک الزام هستند. احتمالا باید در حوز‌ه‌های دیگر هم برجام ایجاد کنیم. برجام برای صنعت کشور یک الزام بوده، یعنی نه‌تنها برای صنعت خودرو، بلکه برای تمام صنایع یک الزام بوده و باید محقق می‌شده است.

چه در ورود تکنولوژی، چه در همکاری‌های مشترک با خارجی‌ها و چه در فروش محصولات صنعت کشور نیازمند این توافق‌هاست. فروش محصول بسیار اهمیت دارد که متاسفانه مغفول مانده است.

آنچه مهم است اینکه ما باید در حجم بسیار بالا کالا و خدمات تولید - امداد خودرو دولت آباد - کرده و بتوانیم آن را صادر کنیم. بدون داشتن روابط سیاسی مشخص نمی‌توانیم چنین کاری را در دنیا - امداد خودرو دولت آباد - انجام دهیم.

من تصورم این است که برجام توانست جلوی یک سری زیان‌های بزرگ را بگیرد. اگر ترندی که ما در حوزه ساخت خودرو در سال ۹۰ و ۹۱ در آن بودیم، ادامه پیدا می‌کرد، در حال‌حاضر قیمت خودرو ۶۰، ۷۰ میلیون تومان و تولیداتمان هم در حد ۲۰، - امداد خودرو دولت آباد - ۳۰ هزار دستگاه خودرو بود.

واقعیت این است صنعت خودرو، صنعتی نیست که بتوان به شکل جزیره‌ای با آن برخورد کرد. البته تقریبا هیچ صنعتی وجود ندارد که به شکل جزیره‌ای بتوان به آن نگاه کرد اما صنعت خودرو به صورت خیلی شدید وابستگی خارجی دارد و رفتار جزیره‌ای در آن تقریبا غیرممکن است.

به همین دلیل - امداد خودرو دولت آباد - است که می‌توانم بگویم برجام حق بزرگی به - امداد خودرو دولت آباد - گردن خودروسازی کشور دارد، هرچند از این حق درست استفاده نشده و به درستی هم ادا نشده است.

سعید مدنی - مشاور خودرویی وزیر - امداد خودرو دولت آباد - صنعت : 

با برجام دیگر لزومی ندارد با کشورهای درجه دو و سه کار کنیم

[caption id="attachment_36261" align="aligncenter" width="320"]امداد خودرو دولت آباد سعید مدنی [/caption]

درواقع باید یکی از اثرات برجام - امداد خودرو دولت آباد - را حل مسائل کوتاه‌مدت صنعت خودرو دانست. منظور من از مسائل کوتاه‌مدت موضوعات جاری بنگاه‌های - امداد خودرو دولت آباد - اقتصادی و سازمان‌ها با دنیاست. برجام کلا سه اثر کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت بر صنعت خودرو دارد اما نباید انتظار داشته باشیم در - امداد خودرو دولت آباد - مدت کوتاهی به اثرات بلندمدت برجام دست پیدا کنیم.

به اعتقاد من بعد از برجام روابط - امداد خودرو دولت آباد - بسیاری از - امداد خودرو دولت آباد - شرکت‌ها و موسسات با دنیا تسهیل شده است - امداد خودرو دولت آباد - به نحوی که الان دیگر دغدغه خرید قطعات از خارج - امداد خودرو دولت آباد - و صادرات محصولات و واردات را نداریم. امروز دیگر لزومی ندارد با کشورهای درجه دو و سه که محصولات بعضا بی‌کیفیت و پرحاشیه را به ما می‌فروختند، کار کنیم. در گذشته اعمال تحریم‌ها باعث شده بود با محدودیت‌هایی مواجه باشیم و نتوانیم قطعات مورد - امداد خودرو دولت آباد - نیاز خود را از کشورهای اروپایی خریداری کنیم.

حتی در بعضی مواقع آنها پول‌هایمان را نگه می‌داشتند و امکان استفاده از اعتبارات خود را - امداد خودرو دولت آباد - هم نداشتیم. کشورهای دوست هم که منافع آنها با کشورهای بزرگ گره خورده بود ما را تحریم کردند و از روی ناچاری مجبور بودیم از هر مسیری قطعات مورد نیاز خود را تامین کنیم.

در حال حاضر یکی از اثرات کوتاه‌مدت برجام بر صنعت و اقتصاد کشور را باید از بین رفتن - امداد خودرو دولت آباد - همین دغدغه‌ها دانست. زمانی به - امداد خودرو دولت آباد - خودروساز می‌گفتند چرا مثلا استاندارد یورو۴ را روی خودروها نصب نمی‌کنید، در حالی که خودروساز در تامین قطعات با مشکل روبه‌رو بود و نمی‌توانست قطعات را از کشورهای اصلی خریداری کند و همین موضوع باعث می‌شد تحقق برنامه‌ها با کندی انجام شود.

به اعتقاد من - امداد خودرو دولت آباد - مسائل ما در کوتاه‌مدت با دنیا حل شده است و مشکل چندانی نداریم اما در میان‌مدت باید مسائل مالی با دنیا برطرف شود. امروز یکی از مشکلات فعالان اقتصادی همین مسائل مالی و مبادلات بانکی است که حتما حل خواهند شد و به روال عادی در اقتصاد خواهیم رسید.

اما بخش مربوط به توسعه و ارتباط با کشورهای خارجی که در واقع همان انتقال دانش فنی، سرمایه و موارد دیگری هستند که - امداد خودرو دولت آباد - اندکی زمان‌بر است و در میان‌مدت اجرایی خواهد شد.

زمان‌بر بودن این موضوع هم به این دلیل است که باید - امداد خودرو دولت آباد - طرفین اطمینان همدیگر را جلب کنند. اگر اطمینان جلب شود به تدریج سرمایه‌گذاری‌ها هم در ایران اتفاق خواهند افتاد. برنامه‌های بلندمدت نیز در یک یا دو سال آینده حل خواهد شد.

عبدالله بابایی - کارشناس صنعت خودرو :

برقراری ارتباط با خودروسازان بزرگ در سایه برجام

[caption id="attachment_203188" align="aligncenter" width="371"]امداد خودرو دولت آباد عبدالله بابایی[/caption]

به عقیده من خودروسازان نهایت استفاده را از فرصت برجام برده‌اند. آنها توانسته‌اند به این میزان تیراژ دست پیدا کنند و روند همکاری و مذاکرات عادی شود. خودروسازان در این زمینه فرصت را - امداد خودرو دولت آباد - غنیمت شمردند و توانستند ارتباطاتی را که از بین رفته بود، دوباره برقرار و ترمیم کنند.

قبل از - امداد خودرو دولت آباد - برجام هیچ‌کدام از خودروسازان خارجی حاضر به همکاری با صنعت خودروی کشور نبودند و ارتباطشان را با خودروسازان کشور قطع کرده بودند. البته به جز رنو که به همکاری‌اش ادامه داد و بسیار چالشی عمل می‌کرد اما به لحاظ نقل‌و‌انتقالات مالی، مابقی خودروسازان عملا دیگر ارتباطی با ما - امداد خودرو دولت آباد - نداشتند.

پس از تحریم‌ها ارتباطات دوباره وصل شد، مثلا شرکت‌ ایران‌خودرو با پژو دوباره وارد همکاری شد و خودروهایی را برای عرضه در بازار انتخاب کردند. - امداد خودرو دولت آباد - همچنین قرارداد مهمی با شرکت بنز امضا شد که همگی نتیجه برجام است.

ارتباط ما با خودروسازان بزرگ دنیا باید بسیار نزدیک باشد و در عین‌ حال ضروری است همکاری با شرکت‌های تخصصی خودرو هم باید افزایش پیدا کند. مانند - امداد خودرو دولت آباد - قرارداد همکاری ایران‌خودرو و چند شرکت دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد. برای توسعه صنعت خودرو در کشور باید ارتباطاتمان را بیش‌از - امداد خودرو دولت آباد - پیش گسترش بدهیم.

در عین حال باید مراقب چالش‌های پیش‌رویمان هم باشیم. درخصوص بحث کیفی خودروها بعد از آن تحریم‌ها، چالش‌های بسیاری برای صنعت خودرو اتفاق افتاد و همه تلاش داشتند تا به - امداد خودرو دولت آباد - هر صورت محصول خروجی داشته باشد.

بعد از تحریم نحوه - امداد خودرو دولت آباد - تامین و تدارکات بهتر و فرآیند تامین متفاوت و کیفیت قطعات هم مطلوب شد. در نتیجه همین افزایش کیفیت قطعات محصولات باکیفیت‌تری نسبت به قبل به بازار عرضه شدند. در بحث تیراژ هم بعد از تحریم‌ها تغییرات زیادی اتفاق افتاد و شاهد افزایش تولید خودروها بودیم. مسلما با توجه به نیاز بازار - امداد خودرو دولت آباد - صنعت خودرو نیز همانگونه عمل می‌کند، نیاز بازار را برآورده می‌کند.

 
اولين صفحه   -  نیسان یدک کش مسعودیه   -   ماشین بر مسعودیه   -   خودرو سوار مسعودیه   -   جرثقیل یدک کش مسعودیه   -   چرخگیر مسعودیه   -   امداد خودرو مسگرآباد   -   امداد خودرو سیار مسگرآباد   -   خودروبر مسگرآباد   -   یدک کش مسگرآباد   -   حمل خودرو مسگرآباد   -   حمل ماشین مسگرآباد   -   کفی مسگرآباد   -   کفی خودروبر مسگرآباد   -   جرثقیل خودروبر مسگرآباد   -   نیسان خودروبر مسگرآباد   -   نیسان یدک کش مسگرآباد   -   ماشین بر مسگرآباد   -   خودرو سوار مسگرآباد   -   جرثقیل یدک کش مسگرآباد   -   چرخگیر مسگرآباد   -   امداد خودرو دولت آباد   -   امداد خودرو سیار دولت آباد   -   خودروبر دولت آباد   -   یدک کش دولت آباد   -   حمل خودرو دولت آباد   -   حمل ماشین دولت آباد   -   کفی دولت آباد   -   کفی خودروبر دولت آباد   -   جرثقیل خودروبر دولت آباد   -   نیسان خودروبر دولت آباد   -   نیسان یدک کش دولت آباد   -   ماشین بر دولت آباد   -   خودرو سوار دولت آباد   -   جرثقیل یدک کش دولت آباد   -   چرخگیر دولت آباد   -   امداد خودرو بزرگراه بهشت زهرا   -   امداد خودرو سیار بزرگراه بهشت زهرا   -   خودروبر بزرگراه بهشت زهرا   -   یدک کش بزرگراه بهشت زهرا   -   حمل خودرو بزرگراه بهشت زهرا   -   حمل ماشین بزرگراه بهشت زهرا   -  آخرين صفحه