حمل خودرو دولت آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09200.html

این‌که چرا نباید خودروریی در رده‌های بالاتر از گرند ویتارا در داخل عرضه شود دلیل اقتصادی و قابل توجیهی ندارد، مگر اعمال نگاهی کثرت‌گرا در صنعت خودرو. واقعیت این است که استراتژی صنعتی خودرو در ایران، تکثر خودرو را به کیفیت آن ترجیح می‌دهد.

۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

واسپاری سود کلان خودرو به وارداتی‌ها

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، یکی از عاداتی که ما در مورد خودروهای داخلی به آن خو گرفته‌ایم، دیدن غالب این خودروها در بازه قیمتی زیر صد میلیون تومان است. در هر بازارسنجی از - حمل خودرو دولت آباد - خودرو، گذشته از توقع مشتری از کیفیت خودروی - حمل خودرو دولت آباد - داخلی که در حال حاضر برآورده نمی‌شود، یک توقع دیگر اصلا ایجاد نمی‌شود که بشود برای برآورده کردن آن به انتظار نشست.

[caption - حمل خودرو دولت آباد - id="attachment_187061" align="aligncenter" width="436"]حمل خودرو دولت آباد واسپاری سود کلان خودرو به - حمل خودرو دولت آباد - وارداتی‌ها[/caption]

این توقع دوم دیدن خودرویی است که در داخل تولید مونتاژ شده باشد و در جدول قیمت خودروها، در رده بالای ۱۵۰ میلیون تومان قرار - حمل خودرو دولت آباد - بگیرد. خودروسازی ما خود را برای این بلندپروازی آماده نمی‌داند و البته فعلا نیز نباید چنین مجالی را برای آن ممکن دانست چون بضاعت صنعت خودروی ایران حرفی در رده‌های قیمتی خودروهای لوکس ندارد.

بنابراین اگر بخواهیم سوال این مقال را بهتر طرح کنیم باید بپرسیم چرا خودروسازی ما لوکس‌گرا نیست؟ پاسخ فوری به این سوال، ناتوانی و نبود ظرفیت برای تولید خودروی لوکس در ایران است.

در حالی که خودروسازی ما از عهده تامین کیفیت لازم برای خودروهای رده پایین و متوسط بر‌نمی‌آید، این پرسش که چرا خودروی لوکس و گران‌قیمت تولید نمی‌کنیم به سهم خود حذف می‌شود.

در ثانی پاسخ دیگری - حمل خودرو دولت آباد - که به این پرسش داده می‌شود این است که مشتری ایرانی توان خرید خودروی لوکس را ندارد. هر دو پاسخ در حد خود قابل تامل‌اند. اما نگاهی دقیق‌تر به نوع خودروسازی ما در ایران که پیش‌ترها ذیل عنوان مونتاژ مورد مذمت بود، نشان می‌دهد که نبود خودروی لوکس در صف تولیدات داخلی، تنها کمر بستن به حفظ یکی دو برند رده پایین خودرویی است که درصد قطعات داخلی - حمل خودرو دولت آباد - آن‌ها بیشتر از سایر خودروهای داخلی است و در عین حال تعداد خریداران آن بیشتر است.

به عبارت دیگر این‌که چرا نباید خودروریی در رده‌های بالاتر از گرند ویتارا در داخل عرضه شود دلیل اقتصادی و قابل توجیهی ندارد، مگر اعمال نگاهی کثرت‌گرا در صنعت خودرو. واقعیت این است که استراتژی صنعتی خودرو در ایران، تکثر خودرو را به کیفیت آن ترجیح می‌دهد.

از همین رو ایرادی که به نبود کیفیت در تولیدهای داخلی خودرو گرفته می‌شود، به اشتباه ناتوانی خودروساز را هدف می‌گیرد، - حمل خودرو دولت آباد - حال آنکه نبود کیفیت در داخلی‌ها ریشه استراتژیک مهم‌تری دارد و آن تشکیل سیاهی لشکری از خودروهای - حمل خودرو دولت آباد - داخلی و فدا کردن کیفیت به نفع تیراژ بالاست.

جای این پرسش وجود دارد که مگر خودروسازی ما در تولید خودروهای رده پایین، صاحب استقلال و اعتبار قابل‌اعتنایی - حمل خودرو دولت آباد - است که حاضر نیستیم آن را به هیچ عنوان از کف بدهیم؟ اگر مقصود از این اعتبار، فروخته شدن خودروهای کذایی در کشورهای فقیر منطقه است، باید تا ابد شاهد ایستایی سطح تولیدات داخل و درجا زدن آن‌ها باشیم.

اما اگر سودای پیشرفت در خودروسازی وجود دارد باید واقعیت‌ها را پذیرفت. یکی از این واقعیت‌ها - حمل خودرو دولت آباد - این است که اولا با صرف هزینه کافی و سپردن به مدیریت افراد لایق میتوان خودروسازی را از طراحی - حمل خودرو دولت آباد - پلتفرم تا رنگ بدنه، به فاز تولید محصولات لوکسی سوق دهیم که طبقه متوسط ایرانی، مشتری پروپاقرص آن باشند و ثانیا میتوان با محدود کردن تولید انبوه و سرشکن کردن هزینه و فایده، اقدام به تولید خودروهای لوکس کرد به نحوی که خرید خودروی خارجی اصلا - حمل خودرو دولت آباد - به صرفه و صلاح خریدار نباشد، نه آنکه به دلیل قیمت بالای تعرفه - حمل خودرو دولت آباد - از خرید آن خودروها منصرف شود.

این آرزوها تنها در پرتو - حمل خودرو دولت آباد - دو پیش‌شرط مهم - حمل خودرو دولت آباد - قابل تحقق‌اند: مدیریت متخصص و پاکدست و جلوگیری از منفعت‌طلبی‌ها با همکاری تام دولت.

- حمل خودرو دولت آباد -
اولين صفحه   -  چرخگیر مسعودیه   -   امداد خودرو مسگرآباد   -   امداد خودرو سیار مسگرآباد   -   خودروبر مسگرآباد   -   یدک کش مسگرآباد   -   حمل خودرو مسگرآباد   -   حمل ماشین مسگرآباد   -   کفی مسگرآباد   -   کفی خودروبر مسگرآباد   -   جرثقیل خودروبر مسگرآباد   -   نیسان خودروبر مسگرآباد   -   نیسان یدک کش مسگرآباد   -   ماشین بر مسگرآباد   -   خودرو سوار مسگرآباد   -   جرثقیل یدک کش مسگرآباد   -   چرخگیر مسگرآباد   -   امداد خودرو دولت آباد   -   امداد خودرو سیار دولت آباد   -   خودروبر دولت آباد   -   یدک کش دولت آباد   -   حمل خودرو دولت آباد   -   حمل ماشین دولت آباد   -   کفی دولت آباد   -   کفی خودروبر دولت آباد   -   جرثقیل خودروبر دولت آباد   -   نیسان خودروبر دولت آباد   -   نیسان یدک کش دولت آباد   -   ماشین بر دولت آباد   -   خودرو سوار دولت آباد   -   جرثقیل یدک کش دولت آباد   -   چرخگیر دولت آباد   -   امداد خودرو بزرگراه بهشت زهرا   -   امداد خودرو سیار بزرگراه بهشت زهرا   -   خودروبر بزرگراه بهشت زهرا   -   یدک کش بزرگراه بهشت زهرا   -   حمل خودرو بزرگراه بهشت زهرا   -   حمل ماشین بزرگراه بهشت زهرا   -   کفی بزرگراه بهشت زهرا   -   کفی خودروبر بزرگراه بهشت زهرا   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه بهشت زهرا   -   نیسان خودروبر بزرگراه بهشت زهرا   -  آخرين صفحه