امداد خودرو سیار مسگرآباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09182.html

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این زمینه معتقد است :«رفع موانع برای توسعه همکاری‌ها در صنعت خودرو و قطعه‌سازی قطعا زمانبر است.»

۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

صادراتی شدن خودروهای ایرانی نیازمند طراحی مناسب است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،موانع پیش روی صنعت خودروی ایران چیست؟ این سوالی است که بارها کارشناسان درباره آن راه حل ارائه کرده‌اند و نظریات مختلفی را به ثبت رسانده‌اند. اما واقعیت این است که باید ببینیم چقدر برای راهکارهایی که ارائه می‌شود راه حل عملی وجود دارد. از دیگر - امداد خودرو سیار مسگرآباد - سو، کارشناسان صنعت خودرو معتقدند برای حل این موانع به زمان نیاز است و یک شبه این صنعت پنجاه ساله بهبود نمی‌یابد. از جمله موانعی که بر سر راه خودروسازی داخلی وجود دارد می‌توان چند مورد را به اختصار ذکر کرد. مشکلاتی که قطعه‌سازان برای داخلی‌سازی خودروی - امداد خودرو سیار مسگرآباد - تولیدی دارند، به‌روز نبودن ماشین آلات برای تامین قطعه، عدم وجود پتانسیل برای صادرات خودروهای تولیدی و عدم رقابت‌پذیری و انحصار در بازار از جمله مواردی هستند که مانع پیشرفت این صنعت می‌شوند. نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در - امداد خودرو سیار مسگرآباد - این زمینه معتقد است :«رفع موانع برای توسعه همکاری‌ها در صنعت خودرو و قطعه‌سازی قطعا زمانبر است.».رضا - امداد خودرو سیار مسگرآباد - علیزاده اظهار داشت :« با توجه به اشتباهاتی - امداد خودرو سیار مسگرآباد - که در طول ۳ دهه اخیر در صنعت خودرو صورت گرفته نباید انتظار داشت که ظرف ۶ ماه تا یک سال جبران و حل شود.» با اشاره به اظهارات اخیر، وزیر صنعت ، معدن و تجارت در رعایت حداقل استاندارد به عنوان شروط حمایت از خودروسازان تاکید کرد: «طرح این گونه تصمیمات از سوی وزیر صنعت و معدن مسلما می‌تواند گام‌ خوبی در جهت حمایت از تولید و ارتقاء کیفیت و استانداردها در صنعت خودرو باشد.» به گفته این عضو کمیسیون صنایع - امداد خودرو سیار مسگرآباد - مجلس دهم بی‌شک تعیین شروطی مثل رعایت استانداردهای حداقلی ۵۵ گانه توسط خودروسازان، مسیر این صنعت را برای ادامه روشن‌ترکرده و تحرک شرکت‌ها در حوزه استانداردسازی صنعت خودرو را افزایش خواهد داد. شرایط سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در خودروسازی از دیگر سو، یکی از شرایط پیشرفت صنعت خودرو سرمایه‌گذاری خارجی در این صنعت است. رمضانعلی سبحانی‌فر دیگر عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم تاکید کرد: «مشارکت در تولید خودرو با خارجی‌ها، نیازمند سرمایه‌گذاری مالی و انتقال تکنولوژی به کشور است تا اگر تحریم‌های اقتصادی تحمیل شد، طرف خارجی به سادگی زیر تعهدات خود با خودروسازی کشور نزند.» سبحانی‌فر ادامه داد:« مشارکت اصولی با خارجی‌ها در تولید خودرو اگر همسو با سرمایه‌گذاری مادی و انتقال تکنولوژی به کشور باشد، می‌تواند مزایایی همچون پایبندی به تعهدات طرف خارجی، ایجاد فرصت‌های اشتغال و ارزش افزوده در چرخه اقتصاد، افزایش کیفی خودرو داشته باشد و در نهایت علاوه بر تامین خودروهای داخلی بتوان صنعت خودرسازی - امداد خودرو سیار مسگرآباد - را نیز از صادرات محور کرد. قراردادهای ایجاد شده در مشارکت‌های خارجی در تولید خودرو باید به نوعی تنظیم شود که۷۰ - امداد خودرو سیار مسگرآباد - درصد قطعات یدکی خودرو از تولیدات داخلی تامین شود و ۳۰ درصد خودرو تولید شده نیز در مشارکت با خارجی ها باید در ریل صادرات قرار بگیرد.» صادراتی شدن خودروها به شرط طراحی مناسب واقعیت این است تا - امداد خودرو سیار مسگرآباد - زمانی که خودروهای تولید داخل برای - امداد خودرو سیار مسگرآباد - صادرات اقدام نکنند هیچ‌گاه استانداردهای روز جهانی را فرا نخواهند گرفت و بازار نیز رقابتی نخواهد شد. رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم پیش‌نیازهای صادراتی شدن خودروهای تولید داخل را چنین بیان کرد: «صادراتی شدن خودروهای ایرانی نیازمند طراحی مناسب و توسعه مهندسی مدرن در صنعت خودرو است و این امر نیازمند مشارکت خارجی‌ها در تولید - امداد خودرو سیار مسگرآباد - خودرو است.» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این‌که توسعه کیفی‌سازی صنعت خودرو نیازمند تعاملات اقتصادی با کشورهای - امداد خودرو سیار مسگرآباد - برند صاحب سبک در خودرو است، - امداد خودرو سیار مسگرآباد - یادآورشد: «به جای - امداد خودرو سیار مسگرآباد - ایجاد فایناس با کشورهای صاحب سبک در - امداد خودرو سیار مسگرآباد - تولید خودرو باید سرمایه‌گذاری مشترک با خودروسازی‌های برند خارجی در دستور کار قرار بگیرد.»
اولين صفحه   -  ماشین بر افسریه   -   خودرو سوار افسریه   -   جرثقیل یدک کش افسریه   -   چرخگیر افسریه   -   امداد خودرو مسعودیه   -   امداد خودرو سیار مسعودیه   -   خودروبر مسعودیه   -   یدک کش مسعودیه   -   حمل خودرو مسعودیه   -   حمل ماشین مسعودیه   -   کفی مسعودیه   -   کفی خودروبر مسعودیه   -   جرثقیل خودروبر مسعودیه   -   نیسان خودروبر مسعودیه   -   نیسان یدک کش مسعودیه   -   ماشین بر مسعودیه   -   خودرو سوار مسعودیه   -   جرثقیل یدک کش مسعودیه   -   چرخگیر مسعودیه   -   امداد خودرو مسگرآباد   -   امداد خودرو سیار مسگرآباد   -   خودروبر مسگرآباد   -   یدک کش مسگرآباد   -   حمل خودرو مسگرآباد   -   حمل ماشین مسگرآباد   -   کفی مسگرآباد   -   کفی خودروبر مسگرآباد   -   جرثقیل خودروبر مسگرآباد   -   نیسان خودروبر مسگرآباد   -   نیسان یدک کش مسگرآباد   -   ماشین بر مسگرآباد   -   خودرو سوار مسگرآباد   -   جرثقیل یدک کش مسگرآباد   -   چرخگیر مسگرآباد   -   امداد خودرو دولت آباد   -   امداد خودرو سیار دولت آباد   -   خودروبر دولت آباد   -   یدک کش دولت آباد   -   حمل خودرو دولت آباد   -   حمل ماشین دولت آباد   -   کفی دولت آباد   -  آخرين صفحه