تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03330.html
ب‌ام‌و‌730

هفته گذشته راننده یک دستگاه خودرو ب‌ام‌و730 مدل 2017 با کارکرد 30‌هزارکیلومتر به تعمیرگاه مراجعه و علت حضور خود را توان ناکافی خودرو برای حرکت بیان کرد. باتوجه به توربو بودن موتور خودرو، مکانیک از راننده سوال کرد که هشدار یا اخطاری روشن شده و آیا از اکتان استفاده کرده است؟‌

۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

اولین موتور ب‌ام‌و730 در ایران باز شد!

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، یکی از دغدغه‌های اصلی کمپانی‌های خودروساز و مهندسان، - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - طراحی پیشرانه‌ای با بیشترین بازده قدرتی و کمترین میزان مصرف سوخت است. از سال 2010 این هدف به یک سیاست برای تمام کمپانی‌های خودروساز بدل شد که با تولید موتورهای کم‌حجم و راندمان بالا، میزان آلایندگی و مصرف سوخت را - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - کاهش دهند. یکی از مهم‌ترین سیستم‌هایی - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - که در پیشرانه‌ها دستخوش تغییر قرار گرفت، سیستم سوخت‌رسانی بود. بسیاری از خودروهای جدید به سیستم پاشش سوخت مستقیم یا همان GDI مجهز هستند. در این سیستم، پاشش سوخت مستقیم در داخل سیلندر، انجام و سبب احتراق بهتر و تولید - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - نیروی بیشتر می‌شود. - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - یکی از معضلات این سیستم، حساسیت بالا به اکتان سوخت - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - مصرفی است. بیشتر خودروهایی که در داخل کشور مجهز به این سیستم هستند، معمولا به علت پایین بودن اکتان سوخت - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - دچار ناک کردن و کوبش موتور می‌شوند و عمدتا موتور آن‌ها با استهلاک و خرابی سریع‌تر در کیلومترهای کارکرد پایین مواجه می‌شود. 
هفته گذشته راننده یک دستگاه خودرو - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - ب‌ام‌و730 مدل 2017 با کارکرد 30‌هزارکیلومتر به تعمیرگاه مراجعه و علت حضور خود را توان ناکافی خودرو برای حرکت - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - بیان کرد. باتوجه به توربو بودن موتور خودرو، مکانیک از راننده سوال کرد که هشدار یا اخطاری روشن شده - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - و آیا از اکتان استفاده کرده است؟‌راننده در پاسخ گفت چراغ چک خودرو روشن شده و تاکنون از اکتان در خودرو استفاده نشده است. مکانیک براساس گفته‌های راننده و تجربیات خود دریافت که خودرو ناک کرده است. سپس به صدای موتور گوش کرد و تست‌هایی روی - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - آن انجام داد و متوجه شد خودرو به‌دلیل نداشتن سوخت با اکتان مناسب و فشار بیش از حد معیوب - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - شده است، در نتیجه نیاز به تعمیر اساسی دارد. در ادامه مراحل تعمیر را مرور می‌کنیم.

1.ابتدا مکانیک با کمپرس‌سنج به بررسی و تست کمپرس هر سیلندر پرداخت و متوجه شد دو سیلندر با افت جدی کمپرس مواجه هستند. از این‌رو مشغول باز کردن متعلقات موتور ازجمله سیم‌کشی، سیستم اگزوز، اتصالات آب، توربو و گیربکس از روی موتور شد. سپس پیچ‌های دسته‌موتور را باز و - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - موتور را از روی شاسی جدا کرد و به وسیله جرثقیل آن را روی استند قرار داد.

2.هنگام قرارگیری موتور روی - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - استند مشغول بازکردن سنسورها، انژکتورها و شمع‌ها از روی موتور شد. سپس مکانیک در سوپاپ و سینی جلو را باز و مشغول بررسی تایم و باز کردن فولی‌ها از سرسیلندر شد.(‌از آن‌جایی‌که این موتور برای بار اول در ایران باز و تعمیر می‌شد، مکانیک ابزار مخصوص تعمیر موتور را از کشور امارات تهیه کرده بود.)

3.با باز کردن سرسیلندر مکانیک به بررسی و تست آن پرداخت که مشخص شد سرسیلندر سالم بوده است. سپس موتور را چرخاند و از قسمت پایین آن مشغول بازکردن کارتر و تمام متعلقات کنار موتور شد. پس از بازکردن کارتر، اویل‌پمپ و محفظه آن را نیز باز کرد.

4.در این مرحله مکانیک به ترتیب پیچ‌های شاتون‌ها را از روی میل‌لنگ باز و پیستون‌ها را از سیلندر خارج کرد. در زمان خارج کردن متوجه شد رینگ دو پیستون شکسته و مقداری خط روی جداره سیلندر انداخته است که برای رفع این مشکل، سیلندر را برقو سطحی داد. 

5.در این مرحله مکانیک - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - سفارش قطعات جدید مانند پیستون‌ها، رینگ‌ها و واشرسرسیلندر را داد. تهیه این قطعات مستقیم از کشور آلمان انجام شد و پروسه تعمیر را با تاخیر مواجه کرد. لازم به‌ذکر است که اگر مالک خودرو اقدام به استفاده از مایع اکتان برای سوخت مصرفی خودرو می‌کرد این مشکل - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - ایجاد نمی‌شد. 

6.مکانیک بعد از فراهم شدن قطعات با دقت خاص، رینگ‌ها را روی پیستون نصب کرد و میل‌لنگ را روی بلوکه موتور - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - بست. سپس مجموعه پیستون شاتون را بعد از چرب‌کردن - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - سیلندر روی موتور مونتاژ کرد و مشغول سفت‌کردن پیچ‌های شاتون به میل‌لنگ شد. در این زمان به‌وسیله آچار تورک‌متر میزان گشتاور موثر را برای سفت‌کردن پیچ‌ها به آن وارد کرد. در - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - انتها نیز اویل‌پمپ، - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - محفظه اویل‌پمپ و کارتر را روی موتور بست.

7.در این مرحله مکانیک واشر سرسیلندر را نصب کرد و سپس سرسیلندر را روی آن قرار داد و با قرارگرفتن سرسیلندر روی موتور شروع - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - به تایم‌گیری حدودی کرد. مکانیک زنجیر سفت‌کن، بالشتک‌ها و زنجیر را نصب و بعد از آن به‌وسیله ابزار تایم‌گیری، تایم سرسیلندر را تنظیم کرد.

8.مکانیک بعد از تایم‌گیری سینی جلو، در سوپاپ و متعلقات موتور مانند منیفولد گاز، سیستم توربو، - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - انژکتورها، شمع‌ها، سنسورها و استارت را بست. بعد از آن، موتور را از استند به شاسی منتقل کرد و مشغول بستن دسته‌موتورها، سیم‌کشی‌های مربوط به قطعات - تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی - الکترونیکی و اتصالات آب شد. بعداز آن روغن و سیال خنک‌کننده مخصوص را درون موتور و رادیاتور ریخت و در پایان خودرو را تست خیابانی کرد که از صحت عملکرد آن اطمینان یابد.

در پایان از مهندس محمودرضا معمار کمال تشکر را داریم که ما را در تهیه این گزارش یاری کردند. 
هزینه این تعمیر در تعمیرگاه‌های سطح شهر 35 تا 42‌میلیون‌تومان است.

- تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی -
اولين صفحه   -  شماره تماس کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   کرایه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   قیمت نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   خدمات نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   خودرو سوار بلوار نیرو زمینی   -   کرایه خودرو سوار بلوار نیرو زمینی   -   قیمت خودرو سوار بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ خودرو سوار بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه خودرو سوار بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس خودرو سوار بلوار نیرو زمینی   -   خدمات خودرو سوار بلوار نیرو زمینی   -   جرثقیل یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   کرایه جرثقیل یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   قیمت جرثقیل یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بلوار نیرو زمینی   -  آخرين صفحه