مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03315.html
خودروسازان

مهم‌ترین مساله این روزهای صنعت خودرو، موضوع قیمت‌گذاری است که بنابر تصمیماتی همراه با اما و اگر، از دست شورای رقابت خارج‌ و به سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار واگذار شده است.

۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

خودروسازان باید هزینه‌های خود را سبک کنند

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  این تصمیم، - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - درمقابل خواسته حداکثری خودروسازان یعنی آزادسازی قیمت خودرو و کشف نرخ در حاشیه بازار، یک پاسخگویی حداقلی محسوب می‌شود. خودروسازان در چندسال گذشته تلاش فراوانی را به خرج دادند تا بتوانند قیمت‌گذاری را از شورای رقابت بگیرند. این در حالی است که آن‌ها خواستار تعیین قیمت در حاشیه بازار هستند اما دولت با این امر موافقت نکرده و تنها نهاد قیمت‌گذار را تغییر داده است. حال باید دید خودرو - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - تا چه اندازه گران خواهد شد و برخورد مشتریان این بازار با رشد دوباره قیمت‌ها چگونه خواهد بود. درهمین‌رابطه، محمدحسین برخوردار، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و سیدعلی جزایری، استاد دانشگاه در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» به بیان نظرات خود پرداخته‌اند.

 محمدحسین برخوردار، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران:خودرو باید در حاشیه بازار قیمت‌گذاری شود

 این روزها بحث‌های فراوانی در رابطه با تغییر نهاد قیمت‌گذاری خودرو در گرفته و حتی سازمان حمایت اعلام کرده است در آینده اقدام به قیمت‌گذاری خودرو خواهد کرد. در حالی که شورای رقابت نیز کماکان بر این موضع استوار بوده که براساس قانون وظیفه قیمت‌گذاری خودرو برعهده این نهاد است. درحال‌حاضر به‌نظر شما کدام نهاد باید قیمت‌گذاری را عهده‌دار شود؟
یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با قیمت‌گذاری خودرو باید به آن اشاره کرد، قیمت‌گذاری دستوری است. شما در هیچ کشوری مشاهده نمی‌کنید نهاد و ارگانی که ازسوی دولت منصوب شده باشد، نرخ محصولی مانند خودرو را تعیین کند بلکه وضعیت عرضه و تقاضا در بازار تعیین‌کننده قیمت است. درحالی‌که در کشور ما نیز در سال‌های قبل قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین می‌شد اما بعد از آن، شورای رقابت براساس وظیفه‌ای که قانون برای آن تکلیف کرده بود، اقدام به قیمت‌گذاری کرد. حال به‌نظر می‌رسد دولت در حال تجدیدنظر در  تصمیم خود پس از چند سال است و ستاد تنظیم بازار وظیفه قیمت‌گذاری را برعهده خواهد گرفت.

 طی این سال‌ها که شورای رقابت قیمت‌گذاری را برعهده داشت، انتقادهای فراوانی به این شورا وارد می‌شد. این انتقادات از دیگاه شما بیشتر شامل چه مواردی است؟
یک طرف این قضیه خودروسازان حضور دارند که معتقدند قیمت‌گذاری دستوری شورای رقابت برای آن‌ها حاصلی جز زیان طی این سال‌ها باقی نگذاشته است و اگر این روند ادامه پیدا کند، با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهند شد. درطرف‌دیگر، مصرف‌کنندگان هستند که آن‌ها نیز اعتقاد دارند خودروهای فعلی بیشتر از ارزش ذاتی خود - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - قیمت‌گذاری می‌شوند و شورای رقابت هر بار که خودروسازان درخواست افزایش قیمت را مطرح می‌کنند، با خواسته آن‌ها موافق می‌کند.

- مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی -

 راه‌حل رفع این گله‌ها چیست؟
بهترین راه‌حل این است که دولت - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - خود را از قیمت‌گذاری خارج کند و این وظیفه را به بازار و مکانیزم عرضه - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - و تقاضا واگذار کند .آن زمان قیمت خودرو براساس این مکانیزم مشخص خواهد شد و تمام انتقادها نیز دیگر موضوعیت نخواهد - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - داشت.

 خودروسازان برای این‌که بتوانند به سوددهی برسند، باید چه اقداماتی را صورت دهند؟
مشکل اساسی آن‌ها بالا بودن هزینه تولید است. در حالی که خودروسازان طی سال‌های گذشته، اقدامات موثری برای کاهش هزینه تولید را آن‌چنان که بایدوشاید انجام نداده‌اند. بنابراین آن‌ها باید واحدهای اقماری و زیرمجموعه خود را که زیان‌ده هستند، واگذار کنند، بهره‌وری تولید خود را افزایش دهند و با به‌کارگیری روش‌های نوین تولید از هزینه‌های - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - تولید خود بکاهند. همچنین هزینه تامین مالی خودروسازان زیاد است و آن‌ها باید از - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - سایر ظرفیت‌های تامین مالی ازجمله بازار سرمایه نهایت استفاده را ببرند تا کمتر دچار مشکل تامین نقدینگی شوند. نیروی انسانی مازاد هم یکی دیگر از هزینه‌های سربار خودروسازان است.

سیدعلی جزایری، استاد دانشگاه:در فضای - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - رقابتی، رغبتی به محصولات داخلی وجود نخواهد داشت

 این روزها شاهد هستیم مرجع - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - قیمت‌گذاری خودرو درحال تغییر است. ارزیابی شما از این تحول چیست؟
در بحث قیمت‌گذاری خودرو، مساله اول این است که خودروساز باید خودرویی بسازد که قیمت تمام‌شده‌اش رقابتی باشد. در حوزه خودروسازی و سواری‌سازی در تمام دنیا همواره عدد یک‌میلیون در سال مطرح است. اگر هر - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - خودروساز - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - قادر به تولید بیش‌از یک‌میلیون دستگاه و نیز فروش بالای یک‌میلیون خودرو در سال باشد، قیمت رقابتی خواهد شد. یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی که در صنعت خودرو گریبان کشور را برای سال‌های طولانی گرفته، این است که ما به‌دلایل مختلف قادر به تولید خودرو - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - با تیراژ بالا نیستیم. د واقع، خودروسازان ما به‌رغم وجود ظرفیت، قادر به تولید تیراژ بیش‌از 1.5‌میلیون دستگاه در سال نبوده‌اند.

برخی کارشناسان معتقدند، قیمت خودرو در - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - کشور ما رقابتی - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - نیست. دلایل این موضوع چیست؟
ظرفیت خودروسازی در کشور وجود دارد و ما یکی از 6 یا 7 خودروساز بزرگ و قدرتمند دنیا به لحاظ ظرفیت تولید هستیم. سایپا و ایران‌خودرو هر دو خودروسازان قدرتمندی از نظر ظرفیت هستند ولی به‌دلایل گوناگون، قادر به تولید این تیراژ به‌جز - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - در مقاطع خاص نبوده و نیستیم. - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - بنابراین قیمت خودرو در کشور ما رقابتی نیست. ازسوی‌دیگر، وقتی قادر به تولید بیش‌از یک‌میلیون - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - خودرو در سال نبوده‌ایم، دیگر قیمت در کشور ما رقابتی نیست. یعنی برای صادرات باید سوبسید اختصاص دهیم و برای خودرو داخلی نیز - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - قیمت‌ها چشمگیر نخواهد بود. این بدان معناست که اگر واردات خودرو آزاد شود، رغبت برای خرید خودرو خارجی به‌مراتب بیش‌از داخلی است، در این شرایط، قیمت‌ها مطلوب نخواهند بود. دلیل اصلی آن نیز هزینه‌های - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - تولید و قیمت تمام‌شده کارخانه در بدو تولید است.

 به‌کارگیری - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - مکانیزم عرضه‌وتقاضا - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - در قیمت‌گذاری خودرو چگونه است؟
یک مساله اساسی در قیمت‌گذاری واقعی، عرضه‌وتقاضاست اما کارخانه‌ها - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - باید سعی کنند در مقابل قیمت تمام‌شده، قیمت واقعی را ارائه دهند تا مردم توان خرید داشته باشند، همچنین این نرخ، - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - رقمی باشد که امکان سودجویی در آن نباشد و مسائل دیگری که  تماما یک بحث اقتصادی هستند.

 درخصوص کمبود نقدینگی خودروسازان، دولت می‌تواند چه اقداماتی را برای جبران انجام دهد؟
 باید به این نکته اشاره کرد که صنعت خودرو ما در گذشته و همچنین حالا بعد از صنعت نفت از نظر ظرفیت، نیروی انسانی و از ابعاد، صنعت بزرگی است و سرمایه‌های مورد نیازش سرمایه‌های کوچکی نیستند. در شرایط و مقطع فعلی، دولت باید تمام مسائل را بازنگری و اولویت‌بندی کند تا مشخص شود با منابع محدود موجود ارزی و ریالی، اولویت ما برای خودرو چیست، در کجا قرار گرفته‌ایم و قصد انجام چه کارهایی  را داریم.  بر این اساس دولت دست به یک برنامه‌ریزی بلندمدت مثلا - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - 50ساله بزند نه یک برنامه - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - حداکثر 5ساله. آن‌گاه در راستای این برنامه، گام‌به‌گام جلو برویم. اگر این کار را انجام - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - دهیم، نتایج خوبی خواهیم گرفت، درغیراین‌صورت تصمیمات کوتاه‌مدت و مقطعی راه نجاتی برای خودروسازی ما - مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی - به‌وجود 
نخواهد آورد.

اولين صفحه   -  تعرفه حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -   خدمات حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -   کفی بلوار نیرو زمینی   -   کرایه کفی بلوار نیرو زمینی   -   قیمت کفی بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ کفی بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه کفی بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس کفی بلوار نیرو زمینی   -   خدمات کفی بلوار نیرو زمینی   -   کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات کفی خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات جرثقیل خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات نیسان خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   کرایه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   قیمت نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   خدمات نیسان یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت ماشین بر بلوار نیرو زمینی   -  آخرين صفحه