تعرفه چرخگیر استاد معین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08608.html

اصولا از نظر اقتصادی قیمت هر کالایی را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند. در زمینه عرضه، خودروسازان چیزی کم نگذاشته‌اند و سال گذشته افزایش ۴۰‌درصدی را در بحث تولید خودرو داشتیم.

۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

با فروش خودرو به قیمت حاشیه بازار تقاضای کاذب کنترل می‌شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، قیمت‌گذاری خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان و قیمت‌گذاری - تعرفه چرخگیر استاد معین - خودروهای بالاتر از این قیمت، چندسالی است که در صنعت خودروی کشور وجود دارد و میان خودروسازان، شورای - تعرفه چرخگیر استاد معین - رقابت و خریداران این چالش به‌چشم می‌خورد.

افزایش قیمت برخی خودروهای بالای ۴۵ میلیون‌تومان و به وجود آمدن حاشیه قیمت ۵ تا ۷میلیون‌تومانی - تعرفه چرخگیر استاد معین - برای برخی خودروها، مسئولان را برآن داشت تا با ارائه طرح‌های مختلف، نسبت‌به کنترل این اختلاف قیمت بازار و کارخانه اقدام کنند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان معتقد است باید کمیته‌ای به ‌منظور بررسی حاشیه قیمت بازار تشکیل شود. در همین زمینه با احمد‌نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان به گفت‌و‌گو پرداختیم.

[caption id="attachment_205676" align="alignleft" width="345"]تعرفه چرخگیر استاد معین احمد‌نعمت‌بخش ، دبیر انجمن خودروسازان[/caption]

وی معتقد است با تشکیل این کمیته و فروش خودرو با قیمت حاشیه بازار توسط کارخانه، بحث دلالی و آنچه او تقاضای کاذب می‌خواند، رفع خواهد شد.

قرار است کمیته‌ای به‌منظور بررسی حاشیه قیمت بازار و افزایش قیمت خودروهای بالاتر از ۴۵میلیون‌تومان - تعرفه چرخگیر استاد معین - ایجاد شود. تحلیل و نظر شما در این خصوص چیست؟

در گذشته و در سال‌های ۷۱ و ۷۳ - تعرفه چرخگیر استاد معین - مصوباتی از سوی شورای اقتصاد داشتیم مبنی‌بر اینکه خودروها باید در حاشیه بازار به فروش برسند. در مصوبه سال ۷۱ سازمان حمایت، مسئول کمیته‌خودرویی بود که در آن سال تشکیل شد.

در کمیته خودرو سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، نماینده وزارت بازرگانی و - تعرفه چرخگیر استاد معین - مدیرعامل شرکت‌های خودرویی و انجمن خودروسازان و همچنین - تعرفه چرخگیر استاد معین - مدیرکل خودرو و نیرو محرکه - تعرفه چرخگیر استاد معین - عضویت داشتند.

در‌واقع کار این کمیته این بود در مواقع مختلف تشکیل جلسه می‌داد و - تعرفه چرخگیر استاد معین - قیمت خودرو را در حاشیه بازار تعیین می‌کرد. یعنی کمیته خودرو به کارخانه می‌گفت بر اساس این قیمت خودرو را به فروش برسان.

یعنی قیمت خودرو توسط این کمیته تعیین می‌شد؟

بله. به‌عنوان مثال وقتی ایران‌خودرو، خودرویی را پیش‌فروش می‌کرد، ۶ ماه بعد جلسه‌ای در این کمیته برگزار - تعرفه چرخگیر استاد معین - می‌شد، قیمت حاشیه بازار را به‌دست می‌آوردند و به شرکت ایران‌خودرو که می‌خواست دعوتنامه‌ صادر کند، اعلام می‌شد با این قیمت خودروها را تحویل دهید - تعرفه چرخگیر استاد معین - و به‌فروش برسانید.

با این روش، آخر سال حساب شرکت‌ها رسیدگی می‌شد و بر‌اساس فرمول سازمان حمایت تا ۱۵درصد از سود متعلق به شرکت‌های خودروسازی بود و مابقی به دولت و سازمان حمایت پرداخت می‌شد.

اجرای این روش چه تاثیری بر بازار خودروها می‌گذاشت؟ با اجرای این روش در آن سال‌ها، خودروها حداقل افزایش قیمت را داشتند. یعنی با این روش دلال‌کاری انجام نمی‌شد، زیرا وقتی خودرو پیش‌فروش می‌شد، کسی - تعرفه چرخگیر استاد معین - برای کسب سود و اینکه از این دست بگیرد و به‌آن دست بدهد، خودرو را خریداری نمی‌کرد.

چون خریداران می‌دانستند وقتی نوبت تحویلشان باشد، قیمت بازار از آن‌ها دریافت می‌شود. بر‌اساس صحبت‌های رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان قرار است همین - تعرفه چرخگیر استاد معین - روش برای خودروهای بالای ۴۵ میلیون‌تومان اعمال شود.

آنچه رئیس سازمان حمایت باتوجه به حرف‌و‌حدیث‌های بسیاری‌که در‌خصوص خودروهای بالای ۴۵میلیون‌تومان وجود دارد، گفت، این بود که دوباره این کمیته راه‌اندازی - تعرفه چرخگیر استاد معین - شود و خودروسازان در حاشیه بازار، خودرو را به فروش برسانند و اگر هزینه‌ای مازاد‌‌بر مبلغ اولیه کسب کردند، به حساب دولت واریز کنند.

یعنی با اجرای این طرح و راه‌اندازی - تعرفه چرخگیر استاد معین - این کمیته بحث دلالی کنترل می‌شود؟

بله، بحث دلالی کنترل خواهد شد. اصولا از نظر اقتصادی قیمت هر کالایی را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند. در زمینه عرضه، خودروسازان چیزی کم نگذاشته‌اند و سال گذشته افزایش ۴۰‌درصدی را در بحث تولید خودرو داشتیم.

امسال هم ۲۰درصد افزایش تولید داشته‌ایم. پس عرضه افزایش پیدا کرده و خودروسازان میزان عرضه را کم نکرده‌اند که قیمت خودرو بالا برود. تنها راهی که برای تعادل بازار - تعرفه چرخگیر استاد معین - وجود دارد همین بحث فروش خودرو با قیمت حاشیه بازار است.

وقتی خودروهایی مانند ساندرو و ۲۰۰۸ به فروش می‌رسند، - تعرفه چرخگیر استاد معین - از آنجایی‌که پول سرگردان بسیاری نزد مردم وجود دارد و سود سپرده‌‌های بانکی هم کاهش پیدا کرده، مشتری - تعرفه چرخگیر استاد معین - به‌دنبال - تعرفه چرخگیر استاد معین - بازارهایی است که سود بسیاری - تعرفه چرخگیر استاد معین - در آن‌جا وجود داشته باشد بنابراین دنبال خرید خودرو می‌رود. به‌عنوان‌مثال وقتی اعلام می‌شود دو روز دیگر سایت برای پیش‌خرید خودرو باز می‌شود، مردم برای خرید اقدام می‌کنند.

در این بخش ممکن است اصلا تخلفی روی ندهد و به هر شماره ملی یک خودرو فروخته شود. حالا اگر به خریدار بگوییم خودرو زمان تحویل با قیمت حاشیه بازار به شما تحویل خواهد شد، دیگر کسی برای کسب سود اقدام به خریداری نمی‌کند و خریدار واقعی دست به خرید خودرو می‌زند.

یعنی اگر مثلا قیمت کارخانه‌ای ساندرو ۴۷میلیون‌تومان و قیمت حاشیه بازار آن ۵۳میلیون‌تومان است، شرکت عرضه‌کننده اعلام کند زمان تحویل، خودرو را با قیمت بازار به مشتری می‌دهد.

حالا اگر قیمت آن در زمان تحویل ۵۲ یا ۵۳ میلیون‌تومان بود، به همان - تعرفه چرخگیر استاد معین - قیمت عرضه و فروخته خواهد - تعرفه چرخگیر استاد معین - شد. اگر کارخانه اعلام کند خودرو با قیمت حاشیه بازار فروخته می‌شود، چیزی که من اسم آن را تقاضای کاذب گذاشته‌ام، کنار می‌رود و خریدار واقعی خودرو را خریداری می‌کند. درنتیجه وقتی تقاضا کم شود، قیمت ناخودآگاه متعادل خواهد - تعرفه چرخگیر استاد معین - شد.

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر استاد معین   -   خدمات ماشین بر استاد معین   -   خودرو سوار استاد معین   -   کرایه خودرو سوار استاد معین   -   قیمت خودرو سوار استاد معین   -   مبلغ خودرو سوار استاد معین   -   تعرفه خودرو سوار استاد معین   -   شماره تماس خودرو سوار استاد معین   -   خدمات خودرو سوار استاد معین   -   جرثقیل یدک کش استاد معین   -   کرایه جرثقیل یدک کش استاد معین   -   قیمت جرثقیل یدک کش استاد معین   -   مبلغ جرثقیل یدک کش استاد معین   -   تعرفه جرثقیل یدک کش استاد معین   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش استاد معین   -   خدمات جرثقیل یدک کش استاد معین   -   چرخگیر استاد معین   -   کرایه چرخگیر استاد معین   -   قیمت چرخگیر استاد معین   -   مبلغ چرخگیر استاد معین   -   تعرفه چرخگیر استاد معین   -   شماره تماس چرخگیر استاد معین   -   خدمات چرخگیر استاد معین   -   امداد خودرو آذربایجان   -   امداد خودرو سیار آذربایجان   -   خودروبر آذربایجان   -   یدک کش آذربایجان   -   حمل خودرو آذربایجان   -   حمل ماشین آذربایجان   -   کفی آذربایجان   -   کفی خودروبر آذربایجان   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان   -   نیسان خودروبر آذربایجان   -   نیسان یدک کش آذربایجان   -   ماشین بر آذربایجان   -   خودرو سوار آذربایجان   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان   -   چرخگیر آذربایجان   -   امداد خودرو آزادی   -   امداد خودرو سیار آزادی   -   خودروبر آزادی   -  آخرين صفحه