کفی آذربایجان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08617.html

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از احتمال جایگزینی خط BRT خیابان ولیعصر تهران با قطار LRT خبر داد.

۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

LRT جایگزین BRT خیابان ولیعصر در تهران می‌شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبارخودرو به نقل از هفت‌صبح ، محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از احتمال جایگزینی بی‌آر‌تی (BRT) با قطار برقی سبک شهری تندرو معروف به ال‌آر‌تی (LRT) خبر داد. وی با اشاره به - کفی آذربایجان - این مطلب که بر خلاف تصور عموم، - کفی آذربایجان - ظرفیت خیابان‌های تهران برای گسترش حمل و نقل عمومی کافی است، - کفی آذربایجان - اظهار داشت:

[caption id="attachment_205669" align="aligncenter" width="700"]کفی آذربایجان LRT[/caption]

تهران در مقایسه - کفی آذربایجان - با بسیاری از کلان‌شهرهای دنیا دارای خیابان و بزرگراه‌های متعددی است، اما مشکل شهر تهران کمبود فضا نیست؛ مشکل تردد تعداد بسیار زیاد خودروها است و اگر به این مشکل غلبه - کفی آذربایجان - نکنیم، هرچه تهران گسترش پیدا کند باز هم ترافیک پایتخت باقی خواهد ماند. برای حل این مشکل هم باید زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی را فراهم و هم مردم را از لحاظ فرهنگی آماده پذیرش استفاده از این وسایل به جای - کفی آذربایجان - خودروهای شخصی کنیم. باید به - کفی آذربایجان - سمتی حرکتی کنیم که هزینه‌ی استفاده از خودروهای شخصی برای مردم بسیار زیاد شود و بدین‌ - کفی آذربایجان - ترتیب - کفی آذربایجان - آن‌ها را به سمت استفاده - کفی آذربایجان - از ناوگان حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با بیان این مطلب که در بسیاری - کفی آذربایجان - از کشورها به واسطه دریافت عوارض‌های سنگین برای استفاده از بزرگراه‌های شهری و همچنین هزینه‌های بالای - کفی آذربایجان - پارکینگ میزان ترافیک کاهش یافته است؛ درباره ایجاد نارضایتی مردم در صورت انجام اینگونه تصمیمات خاطرنشان کرد:

نکته این است که مردم باید قانع شوند و بپذیرند که عوارض دریافتی از آن‌ها به سمت توسعه‌ی ناوگان حمل و نقل عمومی می‌رود و بدین ترتیب نارضایتی نیز ایجاد نمی‌شود. باید این کار را جایگزین طرح - کفی آذربایجان - ترافیک کنیم؛ چرا که برای مناطق مرکزی شهر که این طرح اجرا می‌شود عوارض - کفی آذربایجان - اجتماعی بلندمدتی رقم خواهد خورد و به موجب محدودیت تردد، این مناطق به مرور زمان خالی از سکنه می‌شود، مانند - کفی آذربایجان - مناطق ۶، ۷ و ۱۲٫ پورسیدآقایی با بیان اینکه در همه جای دنیا به جای ایجاد محدودیت، از طریق قیمت‌گذاری مشکل را حل می‌کنند و و بدین‌ ترتیب مردم را به استفاده از حمل و نقل عمومی سوق می‌دهند؛ استفاده از بی‌آر‌تی را سیاستی درست قلمداد کرد و افزود:

در این زمینه باید تلاش کنیم نواقص برطرف شود و از حداکثر ظرفیت استفاده شود. وقتی خطی را - کفی آذربایجان - به کل می‌بندیم و آن را به تردد اتوبوس اختصاص می‌دهیم، باید عبور آن‌ها به نحوی - کفی آذربایجان - باشد که درمقایسه با خودروهای شخصی نفرات بیشتری را جابجا کند. مثلا در اتوبان امام علی یک خط کامل بسته شده است، اما هر ۱۵ دقیقه یک اتوبوس تردد می‌کند؛ این نشان می‌دهد از ظرفیت ایجادشده به‌درستی استفاده نمی‌شود و همین امر موجب نارضایتی مردم شده است. البته راه حل، جمع کردن - کفی آذربایجان - این روش نیست بلکه باید اتوبوس‌های بیشتری وارد - کفی آذربایجان - خط شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مدل‌های مختلف حمل و نقل ریلی مانند LRT و مونوریل، از عدم گرایش به استفاده از این روش‌ها - کفی آذربایجان - در تهران انتقاد - کفی آذربایجان - کرد و هزینه‌ی ساخت LRT‌ را یک چهارم مترو دانست. وی در این زمینه افزود:

متأسفانه به سمت روشی - کفی آذربایجان - رفتیم که پر هزینه‌ترین حالت ممکن بود؛ یعنی ساخت - کفی آذربایجان - مترو. باید به LRT توجه بیشتری داشته باشیم. درحال بررسی حذف خط BRT تجریش تا ولیعصر - کفی آذربایجان - هستیم. اگر این - کفی آذربایجان - اتفاق رخ دهد، یک لاین به مسیر تردد خودروهای شخصی اضافه خواهد شد. وی در پایان با بیان اینکه بر اساس برآوردهای - کفی آذربایجان - انجام‌شده، تهران نیاز به حداقل ۱۵ خط جدید مترو دارد، از برنامه‌ی شهرداری برای اتمام خطوط ۶ و ۷ مترو در کمترین زمان ممکن خبر داد.

اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش استاد معین   -   کرایه جرثقیل یدک کش استاد معین   -   قیمت جرثقیل یدک کش استاد معین   -   مبلغ جرثقیل یدک کش استاد معین   -   تعرفه جرثقیل یدک کش استاد معین   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش استاد معین   -   خدمات جرثقیل یدک کش استاد معین   -   چرخگیر استاد معین   -   کرایه چرخگیر استاد معین   -   قیمت چرخگیر استاد معین   -   مبلغ چرخگیر استاد معین   -   تعرفه چرخگیر استاد معین   -   شماره تماس چرخگیر استاد معین   -   خدمات چرخگیر استاد معین   -   امداد خودرو آذربایجان   -   امداد خودرو سیار آذربایجان   -   خودروبر آذربایجان   -   یدک کش آذربایجان   -   حمل خودرو آذربایجان   -   حمل ماشین آذربایجان   -   کفی آذربایجان   -   کفی خودروبر آذربایجان   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان   -   نیسان خودروبر آذربایجان   -   نیسان یدک کش آذربایجان   -   ماشین بر آذربایجان   -   خودرو سوار آذربایجان   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان   -   چرخگیر آذربایجان   -   امداد خودرو آزادی   -   امداد خودرو سیار آزادی   -   خودروبر آزادی   -   یدک کش آزادی   -   حمل خودرو آزادی   -   حمل ماشین آزادی   -   کفی آزادی   -   کفی خودروبر آزادی   -   جرثقیل خودروبر آزادی   -   نیسان خودروبر آزادی   -   نیسان یدک کش آزادی   -   ماشین بر آزادی   -  آخرين صفحه