خودرو سوار آذربایجان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08623.html

آلان جویس، مدیرعامل شرکت کانتاس: فاکتور موفقیت ما این است که ایمنی را بر پول ترجیح می‌دهیم و نتایج این سیاست نیز ما را بسیار خشنود می‌کند. ما درحالی یک هواپیما را زمین‌گیر کردیم که برایمان ۲۰۰‌میلیون دلار هزینه دربر داشت و تا زمانی که «رولز رویس» مشکلات موجود را برطرف نکرد، به آن اجازه پرواز ندادیم

۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

۳۸ سال پرواز، بدون حتی یک سانحه!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، - خودرو سوار آذربایجان - شرکت هواپیمایی « کانتاس » یا همان کانگوروی پرنده، همواره به‌عنوان یکی از - خودرو سوار آذربایجان - پرچمداران صنعت ایرلاین‌ها ایفای نقش کرده است.

آلان جویس ، مدیرعامل این شرکت هواپیمایی معتقد است باتوجه‌به میزان سوددهی کانتاس در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، این شرکت به روند سودسازی خود بازخواهد گشت.

در ماه آگوست، جویس با دعوت از بوئینگ و ایرباس، از آن‌ها درخواست ساخت هواپیمایی را کرد که - خودرو سوار آذربایجان - قادر باشد استرالیا را تا اروپا و آمریکای شمالی درنوردد، چالشی که دو غول هواپیماسازی دنیا را - خودرو سوار آذربایجان - به تکاپو واداشته است.

[caption id="attachment_205620" align="aligncenter" width="700"]خودرو سوار آذربایجان آلان جویس ، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کانتاس[/caption]

به عقیده وی، «بوئینگ ۷۸۷ دریم‌لاینر» را می‌توان کاتالیستی برای رشد در آینده در - خودرو سوار آذربایجان - نظر گرفت، اما با این حال، امیدواری‌هایی برای آینده «ایرباس۳۸۰» - خودرو سوار آذربایجان - نیز وجود دارد.

جویس بر این باور است اگر شرکت‌های هواپیمایی، ایمنی را در اولویت فعالیت‌های خود ببینند و پول را به‌عنوان اولویت دوم در نظر داشته باشند، استانداردهای اولیه صنعت هواپیمایی با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد.

بازگشت به روند سوددهی آلان جویس، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کانتاس را می‌توان یکی از موفق‌ترین و انعطاف‌پذیرترین مدیران صنعت هواپیمایی نامید. این مرد کاریزماتیک ایرلندی، پس از تصاحب بالاترین مقام در این شرکت، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مهره‌های پشت صحنه این شرکت استرالیایی برای بازگشت به دوران سوددهی شناخته می‌شود.

گروه کانتاس در - خودرو سوار آذربایجان - سال ۲۰۱۶، با اعلام سودی بیش از ۱٫۲‌میلیارد دلار، بالاترین سوددهی در تاریخ ۹۷‌ساله این شرکت و در سال ۲۰۱۷ نیز، برای دومین سال متوالی سودی ۱‌میلیارددلاری را رقم زد.

سوددهی متوالی این شرکت در حالی رقم خورد که در سال ۲۰۱۴ - خودرو سوار آذربایجان - رقمی بیش‌از ۲٫۸‌میلیارد‌دلار را به‌عنوان ضرر از دست داده بود. - خودرو سوار آذربایجان - شاید از خود بپرسید چه اتفاقی افتاد که کانتاس طی یک سال توانست روند زیان‌دهی خود را اصلاح کند، اما دقیقا همین‌جاست که قدرت و توانایی مدیریت، به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی اصلاح عملکرد هر شرکتی، خودنمایی می‌کند.

جویس و تیم تحت رهبری وی در اولین و مهم‌ترین اقدام خود، - خودرو سوار آذربایجان - شرکت را به ۲بخش - خودرو سوار آذربایجان - پروازهای داخلی و پروازهای بین‌المللی تقسیم کردند. این اقدام با سیاست‌هایی ازجمله کاهش نیروی کار و کاهش ظرفیت همراه شد. البته، از این موضوع نباید غافل شد که قیمت پایین سوخت در این سال‌ها کمک شایانی به بازگشت این شرکت کرد.

چالش‌سازی برای بوئینگ و ایرباس در ماه آگوست سال جاری میلادی، جویس و کانتاس با طراحی پروژه‌ای به نام «طلوع» (Sunrise)، بوئینگ و ایرباس را به چالشی بزرگ دعوت کردند. این چالش از این دو غول هواپیماساز می‌خواهد با تولید هواپیمایی دوربرد تا سال ۲۰۲۲، جنوب شرقی استرالیا - خودرو سوار آذربایجان - را به مقاصدی چون لندن، پاریس - خودرو سوار آذربایجان - و نیویورک متصل - خودرو سوار آذربایجان - کند تا روند سوددهی فعلی این شرکت در سراشیبی تندتری - خودرو سوار آذربایجان - بیفتد.

به این ترتیب، اگر بوئینگ و ایرباس موفق شوند هواپیمای مورد نظر این شرکت را تولید کنند، مدت زمان سفر تا نیویورک به ۳‌ساعت - خودرو سوار آذربایجان - و به مقصد لندن به ۴ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

«بوئینگ۷۸۷» یا «ایرباس۳۸۰» جویس می‌گوید: «یکی از مزیت‌های دریم‌لاینر این است که دست شما را برای انتخاب مقاصدی که به آن‌ها دسترسی نداشتید، باز می‌کند. همچنین، از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است، زیرا مصرف سوخت آن ۲۰‌درصد پایین‌تر بوده و - خودرو سوار آذربایجان - با توجه به تکنولوژی جدید، نرخ تعمیرات آن به‌شدت کاهش پیدا - خودرو سوار آذربایجان - کرده است.

این بدین معناست مسیرهایی با مسافت طولانی را مدنظر داشتیم که به دلیل عدم صرفه اقتصادی آن‌ها را مورد اهمیت قرار نمی‌دادیم، اما امروز آن‌ها را روی رادار خود می‌بینیم.

این مزیت‌ها درمقایسه با «ایرباس ۳۸۰»، هواپیمای پرچمدار قبلی ما، با تفاوتی چشمگیر خودنمایی می‌کنند.» بنابر ادعای وی، با هزینه‌ای کمتر از یک پرواز با «ایرباس۳۸۰» ۴۸۶‌صندلی، می‌توان ۲دریم‌لاینر ۲۳۶‌صندلی را به پرواز درآورد.

اگر دو«بوئینگ۷۸۷» را پشت سر هم به پرواز درآوریم، هزینه هرصندلی بسیار کمتر از «ایرباس۳۸۰» خواهد بود. از دیگر مزیت‌های دریم‌لاینر می‌توان به هزینه‌های عملیاتی کمتر اشاره کرد. جویس معتقد است دریم‌لاینر انعطاف بیشتری به شرکت هواپیمایی می‌دهد - خودرو سوار آذربایجان - و ریسک‌های مالی آن را در مسیرهای نامنظم و فصلی کاهش می‌دهد.

آینده سوپرجامبو البته، این اظهارنظرها به این معنی نیست که «ایرباس۳۸۰» دیگر قابل استفاده نیست. جویس می‌گوید: «ایرباس۳۸۰ » در فرودگاه‌هایی که کمبود فضا برای میزبانی از هواپیماهای بیشتر دارند یا فرودگاه‌هایی که حجم مسافر بالایی دارند، - خودرو سوار آذربایجان - بسیار کارآمد است. به‌علاوه، سوپرجامبوها برای حمل‌ونقل مسافران در فرودگاه‌هایی مانند چین و ژاپن که هر روز شلوغ‌تر هم می‌شوند، بسیار مناسب است. البته، این موضوع به این معنا نیست که قصد - خودرو سوار آذربایجان - داشته باشیم «ایرباس۳۸۰» دیگری سفارش دهیم! گرچه ۱۲‌سوپرجامبو را همچنان استفاده می‌کنیم، اما «بوئینگ۷۸۷» قطعا ناوگان روبه‌رشد ما در آینده خواهد بود.»

رکورد ایمنی «کانتاس» حتی اگر جزو کسانی باشید - خودرو سوار آذربایجان - که با برند «کانتاس» مشکل دارند، به هیچ وجه قادر نخواهید بود، ایمنی این شرکت را زیر سوال ببرید. به عقیده بسیاری، «کانتاس» در ایرلاین‌ها حکم «ولوو» در جاده‌ها را دارد.

جالب است بدانید، این شرکت در طول عمر فعالیت خود، حتی یک هواپیما را بر اثر سانحه ازدست نداده است. - خودرو سوار آذربایجان - جویس معتقد است: «ایمنی در این - خودرو سوار آذربایجان - شرکت هواپیمایی از همان ابتدا و در نطفه آن تعریف شده بود.

ایمنی مهم‌ترین چیزی است که ما در ذهن داریم، چه در رده‌های مدیریتی و - خودرو سوار آذربایجان - چه در رده‌های مهندسی، خلبانی و مهمانداری. در هر جلسه مدیریتی، نخستین مساله‌ای - خودرو سوار آذربایجان - که مطرح می‌شود، مباحث مربوط به رفع خلاء‌های ایمنی است.

دومین فاکتور موفقیت ما این است که ایمنی را بر پول ترجیح می‌دهیم و نتایج این سیاست نیز ما را بسیار خشنود می‌کند. ما در حالی یک هواپیما را زمین‌گیر کردیم که برایمان ۲۰۰‌میلیون دلار هزینه دربر - خودرو سوار آذربایجان - داشت و تا زمانی که «رولز رویس» مشکلات موجود را برطرف نکرد، به آن اجازه پرواز ندادیم. ایمنی برای ما بسیار مهم است، بالاتر از هر چیز دیگری، و قسمتی از برند ما و بخشی - خودرو سوار آذربایجان - از تعهد ما به مسافران به شمار می‌رود. ما بسیار مراقب هستیم تا هیچ‌گاه عهد خود را نشکنیم.»

- خودرو سوار آذربایجان -
اولين صفحه   -  خدمات جرثقیل یدک کش استاد معین   -   چرخگیر استاد معین   -   کرایه چرخگیر استاد معین   -   قیمت چرخگیر استاد معین   -   مبلغ چرخگیر استاد معین   -   تعرفه چرخگیر استاد معین   -   شماره تماس چرخگیر استاد معین   -   خدمات چرخگیر استاد معین   -   امداد خودرو آذربایجان   -   امداد خودرو سیار آذربایجان   -   خودروبر آذربایجان   -   یدک کش آذربایجان   -   حمل خودرو آذربایجان   -   حمل ماشین آذربایجان   -   کفی آذربایجان   -   کفی خودروبر آذربایجان   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان   -   نیسان خودروبر آذربایجان   -   نیسان یدک کش آذربایجان   -   ماشین بر آذربایجان   -   خودرو سوار آذربایجان   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان   -   چرخگیر آذربایجان   -   امداد خودرو آزادی   -   امداد خودرو سیار آزادی   -   خودروبر آزادی   -   یدک کش آزادی   -   حمل خودرو آزادی   -   حمل ماشین آزادی   -   کفی آزادی   -   کفی خودروبر آزادی   -   جرثقیل خودروبر آزادی   -   نیسان خودروبر آزادی   -   نیسان یدک کش آزادی   -   ماشین بر آزادی   -   خودرو سوار آزادی   -   جرثقیل یدک کش آزادی   -   چرخگیر آزادی   -   امداد خودرو تیموری   -   امداد خودرو سیار تیموری   -   خودروبر تیموری   -  آخرين صفحه