تعرفه چرخگیر بریانک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08503.html

هرگاه دو خودروساز بزرگ کشور درصدد داخلی‌سازی خودرویی برآمده‌اند، این اجازه را داشته‌اند که پارت نخست را به‌صورت CBU اما با تعرفه‌ای کمتر راهی بازار کنند.

۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

ضرورت وحدت رویه در حمایت از جوینت‌ونچرها

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، محمدعلی دیانتی‌زاده در سرمقاله شماره امروز (دوشنبه -۲۲ ابان ۱۳۹۶) روزنامه دنیای خودرو، به موضوع « امیدهای ایجادشده به آینده و ثمرات قراردادهای خارجی صنعت خودرو ایران » پرداخت.

عضو - تعرفه چرخگیر بریانک - شورای سردبیری روزنامه دنیای - تعرفه چرخگیر بریانک - خودرو در این باره نوشت:

در نظرسنجی‌هایی که درخصوص «میزان امیدواری کارشناسان و مشتریان بازار خودرو به آینده و سودمندی قراردادهای خارجی پسابرجام» در رسانه‌های مختلف - تعرفه چرخگیر بریانک - انجام شده است، همواره دو قرارداد « - تعرفه چرخگیر بریانک - ایدرو-رنو » و « ماموت‌-فولکس‌واگن » در کانون توجهات مخاطبان بوده‌اند. با این‌حال این روزها برخی شنیده‌ها حاکی از مخالف‌سرایی، مانع‌تراشی و سنگ‌اندازی در مسیر اجرای برخی از این قراردادهاست.

روال - تعرفه چرخگیر بریانک - مرسوم قراردادهای سرمایه‌گذاری و تولید مشترک خودرو با خارجی‌ها بر این است که محصولات برگزیده و - تعرفه چرخگیر بریانک - نهایی‌شده برای راهیابی به خطوط - تعرفه چرخگیر بریانک - مونتاژ و داخلی‌سازی در سری - تعرفه چرخگیر بریانک - نخست عرضه - تعرفه چرخگیر بریانک - در بازار کشور به‌صورت CBU وارد می‌شوند، با این‌حال معاف از تعرفه واردات خودرو هستند که به‌صورت اسمی ۴۵ درصد است اما با احتساب ۵۵ درصد هزینه‌های گمرکی، ۵ درصد عوارض نوسازی ناوگان آمبولانس، ۱۰ - تعرفه چرخگیر بریانک - درصد عوارض شماره‌گذاری، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، پرداخت مجدد برای شماره‌گذاری و هزینه‌های جانبی دیگر گاه تا ۱۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

درواقع برای خودروهای وارداتی که در مسیر قطعی داخلی‌سازی هستند نیز عوارض ۲۶ درصدی CKD اعمال می‌شود و اگر در سال‌های بعد این داخلی‌سازی به حد بالایی برسد، تعرفه تا ۱۲ درصد نیز کاهش خواهد یافت.

حال اما گفته می‌شود وزارت صمت درخصوص ۲هزار دستگاه فولکس‌واگن وارداتی اصرار بر اعمال تعرفه ۱۲۰ درصدی دارد و ماموت نیز ناچار در اندیشه عرضه این خودروها در مناطق آزاد تجاری است.

قدر مسلم آن است که مشتریان بازار - تعرفه چرخگیر بریانک - خودرو درخصوص خودروهایی که - تعرفه چرخگیر بریانک - پیش‌بینی می‌شود قیمتشان با داخلی‌سازی شکسته خواهد شد، محتاطانه رفتار می‌کنند. زیرا با آغاز داخلی‌سازی چند مدل خودرو از یک برند خارجی نه‌تنها قیمت همان مدل‌ها بلکه قیمت تمامی محصولات آن برند در بازار تأثیر کاهشی می‌پذیرند - تعرفه چرخگیر بریانک - و این موجب متضرر شدن خریداران قبلی می‌شود.

از این رو، انتظار منطقی آن است که این شنیده‌ها صحت نداشته باشند؛ چراکه شائبه محدود بودن - تعرفه چرخگیر بریانک - حمایت‌های وزارت صمت به دو خودروساز بزرگ کشور را در چنین مواردی تقویت می‌کنند. چنان‌که مسبوق به سابقه است؛ هرگاه - تعرفه چرخگیر بریانک - ایران‌خودرو و سایپا درصدد داخلی‌سازی خودرویی برآمده‌اند، این اجازه را داشته‌اند که پارت نخست را به‌صورت CBU اما با تعرفه‌ای کمتر راهی بازار کنند.

بنابراین حال - تعرفه چرخگیر بریانک - نیز انتظار می‌رود به محض نزدیک شدن قراردادهای جدید به مرحله اجرایی، وزارت صمت نیز همراهی و حمایت لازم را دریغ نکند و در تسهیل اموری از این دست بکوشد.

همان‌گونه که در ابتدای این مطلب گفته شد، مردم به آینده این قراردادها و مفید فایده بودن آن‌ها برای توسعه و پیشرفت صنعت خودروی ایران دل - تعرفه چرخگیر بریانک - بسته‌اند و این خود اقتضا می‌کند که در پاسداری از این بارقه‌های امید جدی باشیم و از فرصت‌هایی که به‌سختی به‌دست - تعرفه چرخگیر بریانک - آمده و الگوی خودروساز شدن کشورهایی همچون کره، چین و… نیز بوده‌اند، برای جبران عقب‌ماندگی صنعت خودروی ایران نهایت بهره را ببریم.

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر بریانک   -   خدمات ماشین بر بریانک   -   خودرو سوار بریانک   -   کرایه خودرو سوار بریانک   -   قیمت خودرو سوار بریانک   -   مبلغ خودرو سوار بریانک   -   تعرفه خودرو سوار بریانک   -   شماره تماس خودرو سوار بریانک   -   خدمات خودرو سوار بریانک   -   جرثقیل یدک کش بریانک   -   کرایه جرثقیل یدک کش بریانک   -   قیمت جرثقیل یدک کش بریانک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بریانک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بریانک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بریانک   -   خدمات جرثقیل یدک کش بریانک   -   چرخگیر بریانک   -   کرایه چرخگیر بریانک   -   قیمت چرخگیر بریانک   -   مبلغ چرخگیر بریانک   -   تعرفه چرخگیر بریانک   -   شماره تماس چرخگیر بریانک   -   خدمات چرخگیر بریانک   -   امداد خودرو استاد معین   -   کرایه امداد خودرو استاد معین   -   قیمت امداد خودرو استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو استاد معین   -   خدمات امداد خودرو استاد معین   -   امداد خودرو سیار استاد معین   -   کرایه امداد خودرو سیار استاد معین   -   قیمت امداد خودرو سیار استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو سیار استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو سیار استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو سیار استاد معین   -   خدمات امداد خودرو سیار استاد معین   -   خودروبر استاد معین   -   کرایه خودروبر استاد معین   -   قیمت خودروبر استاد معین   -   مبلغ خودروبر استاد معین   -  آخرين صفحه