کرایه چرخگیر بریانک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08500.html

صنعت خودروی کشور سال‌هاست دچار مشکلات مدیریتی بوده و همچنان مشخص نیست خودروسازان دولتی هستند یا خصوصی

۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

بازگشت همه مشکلات به خاطر مدیریت دولتی است!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، برای صنعت خودرو برنامه‌های زیادی طرح‌ریزی شده و بسیاری از این برنامه‌ها اجرا شده‌اند. برخی از آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده‌اند و برخی دیگر موفقیتی در پی نداشته‌اند. در این میان برخی برنامه‌ها باید به‌صورت بنیادین و برخی دیگر باید به‌صورت مقطعی اجرا شوند.

صنعت خودروی کشور سال‌هاست دچار مشکلات مدیریتی بوده و همچنان مشخص نیست خودروسازان دولتی هستند یا خصوصی. اصولا نقش - کرایه چرخگیر بریانک - دولت در صنعت خودرو بسیار گسترده‌ است و همین امر موجب شده روند - کرایه چرخگیر بریانک - عادی برای این بنگاه بزرگ اقتصادی وجود نداشته باشد.

این است که بعد از این همه سال، - کرایه چرخگیر بریانک - همچنان شاهد مشکلات کوچک و بزرگ در این صنعت هستیم. مشکلاتی نظیر هزینه‌های بالای تولید، مدیریت نامطمئن و نامناسب در قراردادهای خارجی، ضعف در تحقیق‌و‌توسعه و همچنین ایجاد تنوع در ساخت خودرو توسط خودروسازان ازجمله مواردی هستند که همواره وجود دا‌شته‌اند.

به‌همین منظور سراغ کارشناسان در حوزه‌های مختلف رفتیم و نظر آن‌ها را درخصوص این موضوعات جویا شدیم.

سعید مدنی، مشاور - خودرویی سابق وزارت صنعت :

افزایش تیراژ، توسعه محصول، افزایش بهره‌وری و تامین سرمایه، الزامات دستیابی به محصول رقابتی

[caption id="attachment_36261" align="aligncenter" width="320"]کرایه چرخگیر بریانک سعید مدنی [/caption]

یکی از مشکلات صنعت خودروی کشور بالا بودن هزینه - کرایه چرخگیر بریانک - تولید و پایین بودن میزان بهره‌وری است. چه برنامه‌هایی برای بهبود - کرایه چرخگیر بریانک - این شاخص‌ها وجود دارند؟ افزایش تیراژ، توسعه محصول، افزایش بهره‌وری و تامین سرمایه از شروط کاهش قیمت خودرو و پایین آمدن هزینه‌های تولید برای دستیابی به محصول کاملا رقابتی است. البته خودروسازان باید همواره به‌دنبال کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری باشند. بهتر است برخی محصولات ارزان خود را به سایت‌های شهرستانی منتقل کنند، زیرا در آنجا قیمت تمام‌شده کمتر است. در تهران بهتر است خودروهای گران قیمت‌تر تولید کنیم زیرا در اینجا هزینه‌ها از‌جمله دستمزد بیشتر هستند.

افزایش تیراژ چگونه می‌تواند به کاهش هزینه‌ و قیمت خودرو کمک کند؟ افزایش - کرایه چرخگیر بریانک - تیراژ تاثیر - کرایه چرخگیر بریانک - بسیاری بر کاهش قیمت خودرو دارد. چون بخش زیادی از قیمت تمام‌شده خودروها غیر‌از مواد اولیه به هزینه‌های سربار باز‌می‌گردند. این سربارها وقتی ثابت باشند و میزان تیراژ تولید افزایش پیدا کند، این هزینه‌های سربار - کرایه چرخگیر بریانک - بین - کرایه چرخگیر بریانک - قیمت تمام خودروها سرشکن می‌شود. یعنی به فرض اگر هزینه‌های سربار برای هر خودرو مبلغ - کرایه چرخگیر بریانک - ۲میلیون تومان باشد به یک‌میلیون یا ۵۰۰هزار تومان تبدیل می‌شود، این امر باعث کاهش قیمت - کرایه چرخگیر بریانک - خودرو خواهد شد.

کامران ندری - اقتصاددان :

رابطه مستقیم - کرایه چرخگیر بریانک - مدیریت خصوصی و افزایش بهره‌وری در - کرایه چرخگیر بریانک - صنعت خودرو

[caption id="attachment_205135" align="aligncenter" width="400"]کرایه چرخگیر بریانک کامران ندری - اقتصاددان[/caption]

استراتژی و - کرایه چرخگیر بریانک - برنامه‌های بسیاری برای صنعت خودرو در نظر گرفته شده است. به لحاظ اقتصادی مهم‌ترین استراتژی برای صنعت خودرو چیست؟ اصولا صنعت خودرو نیازمند برنامه‌های کلان و باثبات است اما در این خصوص باید دو استراتژی برای این صنعت وجود داشته باشد. نخست‌آنکه ترکیب سها‌مداری به‌سمت بخش - کرایه چرخگیر بریانک - خصوصی متمایل شود. به‌گونه‌ای که مدیریت خودروسازان را بخش خصوصی به‌دست بگیرد و تعیین‌کننده باشد. دومین مورد بحث همیشگی رقابتی شدن و بهره‌وری در این صنعت است.

چرا همچنان در بحث بهره‌وری با مشکل رو به‌رو هستیم؟ باید بهره‌وری عوامل تولید در این بخش افزایش پیدا کند. البته افزایش بهره‌وری - کرایه چرخگیر بریانک - با تراکم نیرویی که در خودروسازان وجود دارد، تناسب و سازگاری ندارد. در‌حال‌حاضر این تراکم زیاد با بهره‌وری پایین هزینه‌های تولید را در این صنعت افزایش داده است. اصولا صنعت خودرو در کشور مطابق با دانش روز دنیا پیش نمی‌رود و سرعت پیشرفت در صنعت خودروی ما بسیار کند است.

دلیل - کرایه چرخگیر بریانک - این مشکل را چه می‌دانید؟ در بحث نوآوری و خلاقیت ضعیف بود‌ه‌ایم یعنی نوآوری‌هایی که انتظار می‌رود برای رقابت با رقبای بزرگ وجود داشته باشد، در‌حال‌حاضر دیده‌ نمی‌شود. البته این‌ها مشکلاتی هستند که می‌توان با یک مدیریت قوی در صدد - کرایه چرخگیر بریانک - حل آن‌ها برآمد. نمی‌توان با حمایت بی‌دریغ دولت صنعت را سرپا نگه داشت. حمایت‌ها در کوتاه‌مدت می‌تواند برای خودروسازان گره‌گشا باشد اما در بلندمدت نمی‌توان حتی با این - کرایه چرخگیر بریانک - حمایت‌ها به جایی رسید.

امیرحسین کاکایی - کارشناس صنعت خودرو :

مدیریت صحیح قراردادهای خارجی باعث رشد - کرایه چرخگیر بریانک - صنعت - کرایه چرخگیر بریانک - قطعه‌ خواهد شد

[caption id="attachment_205891" align="aligncenter" width="404"]کرایه چرخگیر بریانک امیرحسن کاکایی[/caption]

در خصوص مدیریت قراردادها بحث‌های فراوانی وجود دارد. چگونه می‌توانیم در این بخش موفق باشیم؟ به‌نظر می‌رسد اصلی‌ترین مساله ما مدیریت صحیح قراردادهای جدید خودرویی باشد. مدیریت این سرمایه‌گذاری بسیار مهم است. اگر این سرمایه‌گذاری‌ها موفق شوند باعث - کرایه چرخگیر بریانک - رشد قطعه‌سازی شده و آماده ورود به مراحل بعدی می‌شوند. اما اگر این چند مورد شکست بخورند و سرمایه‌گذاری ناقص باعث شود سودآوری آن مدیریت - کرایه چرخگیر بریانک - نشود، این پروژه‌ها زمین می‌خورند و رشد متوقف خواهد شد. این چالش بزرگی است و بحث کنسرسیوم‌های تشکیل‌شده به سختی اجرا خواهند شد.

در چه صورت ممکن است این سرمایه‌گذاری‌ها با شکست مواجه شوند؟

در دنیا برای اقتصادی شدن تولید خودرو، باید ۲۰۰هزار دستگاه تولید شود. با احتساب بازار ایران که تیراژ تولید حدود ۲میلیون دستگاه است و همچنین تعداد پروژه‌هایی که در این‌ سال‌ها انجام شده‌اند، باید وضعیت بازار را با ورود هم‌زمان این خودروها در نظر بگیریم. ضروری است این موضوع با تفکر و مدیریت انجام شده تا گام میانی به‌درستی برداشته شود. در غیر این صورت برخی سرمایه‌های کشور با چالش بزرگی روبه‌رو می‌شوند.

اولين صفحه   -  قیمت ماشین بر بریانک   -   مبلغ ماشین بر بریانک   -   تعرفه ماشین بر بریانک   -   شماره تماس ماشین بر بریانک   -   خدمات ماشین بر بریانک   -   خودرو سوار بریانک   -   کرایه خودرو سوار بریانک   -   قیمت خودرو سوار بریانک   -   مبلغ خودرو سوار بریانک   -   تعرفه خودرو سوار بریانک   -   شماره تماس خودرو سوار بریانک   -   خدمات خودرو سوار بریانک   -   جرثقیل یدک کش بریانک   -   کرایه جرثقیل یدک کش بریانک   -   قیمت جرثقیل یدک کش بریانک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بریانک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بریانک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بریانک   -   خدمات جرثقیل یدک کش بریانک   -   چرخگیر بریانک   -   کرایه چرخگیر بریانک   -   قیمت چرخگیر بریانک   -   مبلغ چرخگیر بریانک   -   تعرفه چرخگیر بریانک   -   شماره تماس چرخگیر بریانک   -   خدمات چرخگیر بریانک   -   امداد خودرو استاد معین   -   کرایه امداد خودرو استاد معین   -   قیمت امداد خودرو استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو استاد معین   -   خدمات امداد خودرو استاد معین   -   امداد خودرو سیار استاد معین   -   کرایه امداد خودرو سیار استاد معین   -   قیمت امداد خودرو سیار استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو سیار استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو سیار استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو سیار استاد معین   -   خدمات امداد خودرو سیار استاد معین   -   خودروبر استاد معین   -  آخرين صفحه