امداد خودرو سیار استاد معین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08513.html

شراکت با «ب‌ام‌و» آلمان جزو آرزوهای ۲۰ ساله آنها بوده که در ماه آوریل سال ٢٠١۴ محقق شده است. برلیانس ۴ سال بعد از تاسیس‌، صادرات محصولات خود را به هر شکل آغاز می‌کند و در بازار کشورهای هدف به آزمون و خطا می‌پردازد

۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

نقاب «ب‌ام‌و» بر چهره «برلیانس» در بازار جهانی

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، اواسط هفته گذشته همزمان با سفر ترامپ به چین، ایرباس A340 سری ۶٠٠ از باند فرودگاه امام‌خمینی(ره) بلند می‌شود تا ما را ٧ هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر به بندر شانگهای در شرق چین برساند.

وقتی هواپیما حدود ١١کیلومتر از سطح دریای آزاد فاصله می‌گیرد‌، وزش باد موافق با سرعت ٨۵ کیلومتر بر ساعت - امداد خودرو سیار استاد معین - از جنوب غرب به اتوبوس هوایی کمک می‌کند تا راحت‌تر سر بخورد و سرعت - امداد خودرو سیار استاد معین - خود را به هزار کیلومتر بر ساعت افزایش دهد. این روند هنگام بازگشت به‌دلیل باد مخالف ٢٠٠ کیلومتر بر ساعت تغییر می‌کند و از سرعت هواپیما بر اثر اصطکاک حدود ١۴٠کیلومتر بر ساعت کاسته می‌شود. شاید به همین دلیل - امداد خودرو سیار استاد معین - است که زمان برگشت از چین همیشه دوساعت طولانی‌تر است.

هنگام رفت آنچه باعث آرامش خاطر در مسیر ٧ ساعته می‌شود، مشاهده چهار موتور قدرتمند ساخت کارخانه بریتانیایی رولزرویس زیر بال‌های این هواپیمای غول‌پیکر ٣٠٠ نفره پسابرجامی است.

پس از عبور از آسمان کشورهای ترکمنستان‌، ازبکستان - امداد خودرو سیار استاد معین - و قزاقستان از شمال‌غربی‌ترین نقطه چین وارد این کشور می‌شویم و با ادامه مسیر بر فراز شهر‌های شمالی سرزمین اژدها در فرودگاه معروف «پودونگ» فرود می‌آییم.

شاید اگر افغانستان امن - امداد خودرو سیار استاد معین - بود استفاده از آسمان این کشور‌، طول سفر تا شانگهای را دو ساعت کاهش می‌داد. اجازه عبور هواپیماهای سایر کشورها از آسمان یک کشور برای دولت‌ها درآمدزاست‌. برای نمونه درآمد آسمان ایران از این طریق - امداد خودرو سیار استاد معین - در سال جاری به مرز دوهزار‌میلیارد‌تومان می‌رسد.

از فرودگاه «پودونگ» که بیرون می‌‌رویم میزبانان خود را بسیار خوشحال و مشتاق می‌بینیم‌. کارکنان شرکت « برلیانس » به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروساز چین، این روزها خوشحالند چون حجم فروش محصولاتشان را در بازار ایران به ٨٠هزار دستگاه در سال رسانده‌اند.

شرکت پارس‌خودرو و در راس آن گروه خودروسازی سایپا شریک تجاری برلیانس در بازار ایران هستند. برلیانس ۴ سال است وارد ایران شده و تا‌کنون ۶ مدل از خودروهایش را روانه بازار کرده است.

مدل‌های H220 ،H230 ، H330 و H320 را بیشتر و مدل‌های ون Jinbei و کراس C3 را این روزها کمتر در خیابان‌ها می‌بینیم. نام برلیانس C3 نیز به‌دلیل تشابه با یکی از محصولات شریک فرانسوی سایپا یعنی سیتروئن C3 در ایران تغییر خواهد کرد.

کارخانه برلیانس در شانگهای واقع نشده و ما برای دیدن آن باید - امداد خودرو سیار استاد معین - به شهر صنعتی « شنیانگ » در میانه شرقی کشور چین که دو هزار کیلومتر با بندر تجاری شانگهای فاصله دارد، برویم اما قبل از آن برنامه‌ای ترتیب داده شد تا با « Shenyi » مدیر ارشد شرکت - امداد خودرو سیار استاد معین - « شینهوا » یکی از زیرمجموعه‌های برلیانس که عملیات فروش‌، خدمات پس از فروش و لیزینگ خودروها را به شیوه نوین جهانی در این کشور بر عهده دارد، دیدار کنیم.

دفتر مرکزی این شرکت در شانگهای است؛ شرکتی که ارزش سهام آن به‌تنهایی در سال ٢٠١۶ میلادی به ١٠ میلیارد ‌یوان، معادل ۶ هزار و ۵۰۰میلیون‌تومان نیز رسید. این در حالی است که ارزش دارایی‌های برلیانس به‌عنوان شرکت مادر ١۴٠میلیارد یوان برابر ۹۰ هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

این ارقام نشان می‌دهد - امداد خودرو سیار استاد معین - ما امروز درباره یکی از ١٠٠ شرکت برتر چین سخن می‌گوییم؛ شرکتی که به‌عنوان تنها شریک کمپانی مغرور آلمانی ب‌ام‌و در جهان شناخته می‌شود و سود خالص آن به دومیلیارد یوان یا حدود ۱۳۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

[caption - امداد خودرو سیار استاد معین - id="attachment_206041" align="aligncenter" width="622"]امداد خودرو سیار استاد معین زاهدی مدیر ارتباطات شرکت پارس‌خودرو، به صورت نمادین لوگوی شرکت متبوعش را در نقشه به عنوان هفتمین کشوری - امداد خودرو سیار استاد معین - که برلیانس در آن خط تولید دارد، نصب کرد[/caption]

اما - امداد خودرو سیار استاد معین - این خودروساز دولتی چین چگونه توانست طی ١۵ سال به چنین - امداد خودرو سیار استاد معین - رشد و توسعه‌ای دست یابد؟ - امداد خودرو سیار استاد معین - قبل از پاسخ به این سوال بد نیست بدانیم « چی » به‌عنوان مدیرعامل این شرکت دولتی تولید‌کننده خودرو، با ۲۰ درصد - امداد خودرو سیار استاد معین - سهام دولتی ١٠‌سال است که در مقام خود باقی است؛ اتفاقی که نمونه مشابه آن را نمی‌توان در شرکت‌های خودروساز ایران یافت‌!

برلیانس اگر‌چه شرکت دولتی - امداد خودرو سیار استاد معین - است اما - امداد خودرو سیار استاد معین - سهم دولت چین از آن بیشتر از مالیات ٢٠ درصدی سود سالانه نیست. البته کمک‌ها و حمایت‌های دولت چین از خودروسازان این کشور را نباید نادیده گرفت.

به گفته فینگ دونگ ، معاون تحقیق و توسعه شرکت برلیانس‌، دولت و در راس آن رئیس‌جمهور تنها سیاست‌های کلان را برای خودروسازان این کشور ترسیم کرده‌اند و به جزئیات کاری - امداد خودرو سیار استاد معین - ندارند. وقتی این را شنیدم بی‌اختیار یاد گفته یکی از مدیران اسبق خودرویی ایران افتادم که گفته بود: «من تنها مدیر فروش یک کارخانه خودروسازی در جهان هستم که با دستور شخص رئیس‌جمهور - امداد خودرو سیار استاد معین - برکنار شدم‌!»

وقتی از فینگ دونگ سوال می‌کنم چه عاملی سبب شد برلیانس با سایپا در ایران برای تولید خودروهایش مشارکت کند، پاسخ جالبی داد: «به‌دنبال سیاست‌گذاری دولت برای ما مبنی بر حضور در بازار جهانی از طریق جاده ابریشم‌، شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده سایپا - امداد خودرو سیار استاد معین - در ایران آن را به مهم‌ترین گزینه برای ما تبدیل کرد.»

معاون مدیرعامل شرکت برلیانس معتقد است بازار ایران در درآمدزایی برای صنعت خودروی چین نقش مهمی دارد.

[caption id="attachment_206042" align="aligncenter" width="622"]امداد خودرو سیار استاد معین وقتی از «فینگ دونگ» معاون مدیرعامل شرکت برلیانس - امداد خودرو سیار استاد معین - سوال می‌کنم به‌عنوان تنها شریک «ب‌ام‌و» آلمان آیا می‌تواند در مورد راه‌اندازی خط مونتاژ مدل‌های «ب‌ام‌و» در - امداد خودرو سیار استاد معین - ایران مذاکره کند؟ از پاسخ طفره می‌رود[/caption]

او می گوید‌: «برلیانس می‌خواهد میزان فروش محصولات خود را در بازار ایران امسال از مرز ١٠٠‌هزار دستگاه بگذراند و تا سال ٢٠١٩ این رقم را به سالانه٣٠٠ هزار دستگاه برساند.»

هنگامی‌که زمان دیدن از خطوط تولید کارخانه برلیانس برای خبرنگاران ایرانی فرا‌می‌رسد‌، چینی‌ها ترجیح می‌دهند سالن‌های تولید محصولات «ب‌ام‌و» در اولویت قرار گیرد زیرا شراکت با «ب‌ام‌و» آلمان جزو آرزوهای ۲۰ ساله آنها بوده که در ماه آوریل سال ٢٠١۴ محقق شده است.

برلیانس اگر‌چه در ماه - امداد خودرو سیار استاد معین - جولای سال ٢٠٠٢ تاسیس شد ولی سابقه فعالیت آن به‌عنوان یک مونتاژ‌کار با نامی دیگر به سال ١٩۴٩ و مشارکت در مونتاژ خودروهای ون با تویوتای ژاپن بازمی‌گردد. جالب اینجاست برلیانس ۴ سال بعد از تاسیس‌، صادرات محصولات خود را به هر شکل آغاز می‌کند و در بازار کشورهای هدف به آزمون و خطا می‌پردازد.

ایران هفتمین کشوری است که برلیانس - امداد خودرو سیار استاد معین - در آن محصولاتش را تولید می‌کند. این شرکت در کشور‌های ژاپن‌، روسیه‌، کنگو‌، مصر‌، عربستان و شیلی نیز به تولید خودروهایش مشغول است.

آنچه خودروسازهای چینی را - امداد خودرو سیار استاد معین - در ردیف خودروسازان جهان قرار می‌دهد، برنامه‌های بلند‌مدت آنهاست که مو به مو اجرا می‌شود‌. برلیانس امروز روی تولید مدل برقی H230 با قابلیت پیمایش ٣٠٠ کیلومتر با هر بار شارژ کار - امداد خودرو سیار استاد معین - می‌کند و می‌خواهد میانگین مصرف سوخت محصولاتش را تا سال ٢٠٢١ کاهش دهد.

این شرکت تا سال ٢٠٢۵ برنامه تولید پیشرانه‌هایی را که با سوخت هیدروژن کار خواهند کرد، در برنامه - امداد خودرو سیار استاد معین - دارد. همچنین همکاری آنها با «ب‌ام‌و» - امداد خودرو سیار استاد معین - از سال ٢٠١۶ با تعریف پروژه تولید موتور مطابق با آخرین دانش فنی روز وارد مرحله جدیدی شده است‌.

وقتی از «فینگ دونگ» معاون مدیرعامل شرکت برلیانس - امداد خودرو سیار استاد معین - سوال می‌کنم به‌عنوان تنها شریک «ب‌ام‌و» آلمان آیا می‌تواند در مورد - امداد خودرو سیار استاد معین - راه‌اندازی خط مونتاژ مدل‌های «ب‌ام‌و» در ایران مذاکره کند؟ - امداد خودرو سیار استاد معین - از پاسخ طفره می‌رود گویا شرکت آلمانی حتی با اینکه ۵٠‌-۵٠ با برلیانس در تولید شراکت دارد اما اجازه این‌گونه تصمیم‌گیری‌ها - امداد خودرو سیار استاد معین - را به آن نداده است.

برلیانس که در سال ٢٠١۵ تولید یک میلیونمین محصولش را جشن گرفت امروز - امداد خودرو سیار استاد معین - با ۵٠‌هزار پرسنل در فکر تولید ۵میلیون دستگاه خودرو در سال است که بخش عمده آن با هدف صادرات انجام می‌شود. چینی‌ها امروزه بیشتر، خودروهای خارجی مونتاژی سوار می‌شوند و خودروهای ساخت داخل خودشان را عمدتا صادر می‌کنند.

  [caption id="attachment_206043" align="aligncenter" width="700"]امداد خودرو سیار استاد معین خط تولید برلیانس[/caption] برلیانس برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود دانشکده‌ای تاسیس - امداد خودرو سیار استاد معین - کرده که تاکنون ۳۰ هزار دانشجو از آن فارغ التحصیل و ۸۰ درصدشان جذب بازار کار شده‌اند. این دانشکده قرار است از سایپا نیز دانشجوی بورسیه بپذیرد. چینی‌ها حتی با کارلوس‌گون مدیرعامل رنو-نیسان، صدراعظم آلمان و مدیران شرکت‌‌های خودروسازی سایر کشورها از جمله ایران نیز با محصولاتشان عکس یادگاری دارند. امداد خودرو سیار استاد معین   مدیران شرکت برلیانس می‌گویند ۳۴۲ سایت فروش برای عرضه محصولات این شرکت در چین فعالند. هم‌اکنون - امداد خودرو سیار استاد معین - محصولات برلیانس با ۴ برند, BMW, Zhangua و Jinbei Huasong عرضه می‌شوند

امداد خودرو سیار استاد معین

به گفته یکی از مدیران برلیانس نرخ سود اقساط خودروهای چینی ۵ درصد است و اگر این خودروها از دم‌قسط خریداری شوند این نرخ به ۶ درصد نیز می‌رسد. قیمت هر لیتر بنزین در چین حدود ۶ یوان معادل ۴ هزار تومان است. هزینه تاسیس شهر خودرو به وسعت ۶۰۰ تا ۷۰۰ هکتار که کار تیونینگ، اجاره و فروش نقد و اقساط خودروهای صفر و کارکرده در آن انجام شود معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود [caption id="attachment_206046" align="aligncenter" width="622"]امداد خودرو سیار استاد معین هر یک از درها ۸ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده‌اند[/caption]   امداد خودرو سیار استاد معین برلیانس امتیاز تولید موتور ‌N20 را از شرکت - امداد خودرو سیار استاد معین - ب‌ام‌و گرفته است. در سال ۲۰۱۸ این پیشرانه با ظرفیت سالانه۱٫۶ میلیون دستگاه به - امداد خودرو سیار استاد معین - تولید انبوه رسیده و روی محصولات این شرکت نصب می‌شود  

امداد خودرو سیار استاد معین

مساحت برخی سالن‌های اسمبل خودروهای ب‌ام‌و در کارخانه برلیانس ۷ هکتار است که استفاده از ربات‌ها و تجهیزات مکانیزه باعث شده است ۸۶۰ - امداد خودرو سیار استاد معین - نفر در سه شیفت در آنجا کار کنند. برلیانس می‌خواهد درآمد سالانه از شراکت با ب‌ام‌و را به سه میلیارد یوان برابر حدود دوهزار میلیارد تومان در سال برساند

امداد خودرو سیار استاد معین

  حساسیت دستگاه‌های جدید پرس ساخت آلمان در این - امداد خودرو سیار استاد معین - شرکت چینی به قدری است - امداد خودرو سیار استاد معین - که ضریب دقت - امداد خودرو سیار استاد معین - به اندازه کمتر از یک مو رسیده است. در پایگاه تحقیق و توسعه شرکت برلیانس ۲۲۰۰ نفر مشغول به کار بوده که از این تعداد ۱۹۰۱ نفر تکنیکال هستند. این شرکت به زودی مدل ب‌ام‌و X1 هیبرید را تولید خواهد کرد [caption id="attachment_206050" align="aligncenter" width="622"]امداد خودرو سیار استاد معین بدنه سری ۵ جدید نسبت به مدل قدیم با استفاده از فلز آلومینیوم ۵۰ کیلوگرم سبک‌تر - امداد خودرو سیار استاد معین - شده است[/caption]   [caption id="attachment_206051" - امداد خودرو سیار استاد معین - align="aligncenter" width="622"]امداد خودرو سیار استاد معین خودروهای ب‌ام‌و در شش طبقه مراحل مونتاژ - امداد خودرو سیار استاد معین - را طی می‌کنند. ارتفاع برخی سالن‌ها به اندازه یک ساختمان ۱۰ طبقه است[/caption] [caption id="attachment_206052" align="aligncenter" width="614"]امداد خودرو سیار استاد معین شانگهای[/caption] درحالی که جمعیت شانگهای با ۲۴ میلیون نفر تقریبا دوبرابر تهران است و تعداد خودروها در آن به ۳٫۲ میلیون دستگاه می‌رسد اما ترافیک بسیار روان است و آلودگی کمتر هوای آن نسبت به پایتخت ایران جای سوال دارد. در این شهر از بی‌نظمی در تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها خبری نیست و جای - امداد خودرو سیار استاد معین - پارک در این شهر بزرگ به وفور یافت می‌شود
اولين صفحه   -  کرایه جرثقیل یدک کش بریانک   -   قیمت جرثقیل یدک کش بریانک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بریانک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بریانک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بریانک   -   خدمات جرثقیل یدک کش بریانک   -   چرخگیر بریانک   -   کرایه چرخگیر بریانک   -   قیمت چرخگیر بریانک   -   مبلغ چرخگیر بریانک   -   تعرفه چرخگیر بریانک   -   شماره تماس چرخگیر بریانک   -   خدمات چرخگیر بریانک   -   امداد خودرو استاد معین   -   کرایه امداد خودرو استاد معین   -   قیمت امداد خودرو استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو استاد معین   -   خدمات امداد خودرو استاد معین   -   امداد خودرو سیار استاد معین   -   کرایه امداد خودرو سیار استاد معین   -   قیمت امداد خودرو سیار استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو سیار استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو سیار استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو سیار استاد معین   -   خدمات امداد خودرو سیار استاد معین   -   خودروبر استاد معین   -   کرایه خودروبر استاد معین   -   قیمت خودروبر استاد معین   -   مبلغ خودروبر استاد معین   -   تعرفه خودروبر استاد معین   -   شماره تماس خودروبر استاد معین   -   خدمات خودروبر استاد معین   -   یدک کش استاد معین   -   کرایه یدک کش استاد معین   -   قیمت یدک کش استاد معین   -   مبلغ یدک کش استاد معین   -   تعرفه یدک کش استاد معین   -   شماره تماس یدک کش استاد معین   -   خدمات یدک کش استاد معین   -  آخرين صفحه