تعرفه چرخگیر مینی سیتی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05878.html

نجفی‎منش: خودروسازان چینی هم دیگر حاضر به فروش قطعه به ما نیستند

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

چینی ‏ها رفتنی می‌شوند؟

پس از خروج آمریکا از برجام، این‏بار سخت‏تر از گذشته بحث بازگشت تحریم‏های اقتصادی علیه کشور قوت گرفت. موضوعی که اگرچه خیلی زود به پیش‏بینی خروج خودروسازان اروپایی از ایران منجر شد، اما دلگرمی صنعت خودرو به باقی‎ماندن شرکت‏های چینی را هم تحت‎الشعاع قرار داد. این در حالی است که در دوره تحریم ‏های گذشته، چینی‏ها تقریبا - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - تنها شرکت‏های خارجی به شمار می‏رفتند که حاضر به همکاری و سرمایه‎گذاری برای تولید مشترک و عرضه محصول در بازار ایران بودند.

در دوره جدید اما به‏رغم فرصت دوماهه‎ای که تا اجرای تحریم آمریکا علیه صنعت خودرو باقی مانده است، زمزمه رفتن برخی خودروسازان چینی بیشتر شنیده می‏شود. با توجه به تغییر هدف‏گذاری - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - و برنامه ‏ریزی‏های شرکت‏های خودرویی چینی و تلاش و سیاست‏گذاری جدید آن‎ها برای ورود به بازارهای آمریکا، کانادا و اروپا، - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - شاید بتوان گفت امروز اقدامات و تصمیم‏گیری‏های ایالات متحده برای چینی‏ها معنای دیگری یافته است و - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - نتایج متفاوتی را نسبت به گذشته به همراه خواهد داشت.

در همین راستا، روز گذشته محمدرضا نجفی‎منش، رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‎ساز اظهار - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - داشت: این روزها شرایط صنعت خودرو به قدری سخت شده است که حتی تولیدکنندگان چینی هم حاضر به فروش قطعه به ما نیستند. وی در گفت‎وگویی بیان کرد: در شرایط فعلی قادر به استفاده از روش‎های قبلی برای دور زدن تحریم‎ها نیستیم.

[caption id="attachment_215251" align="aligncenter" width="600"]تعرفه چرخگیر مینی سیتی رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‎ساز گفت: دست ما برای تحریم‎کنندگان رو شده است و قادر به استفاده از روش‎های قبلی برای دور زدن تحریم‎ها نیستیم[/caption]  

شرط تداوم حضور چینی‌ها و سکوت چانگان

پس از انتشار بیانیه پژو-سیتروئن در خصوص تعلیق سرمایه ‏گذاری این شرکت در ایران و اعلام موضع رنو در این زمینه، در حالی که پیش‏ بینی نمی‏ شد، خیلی زود شایعه خروج برخی چینی‌ها از کشور نیز به گوش رسید. خبری که به سرعت با واکنش شرکای ایرانی همراه - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - شد و آنها طی بیانیه ‏ای، ضمن تکذیب این خبر، از ادامه همکاری خود با شرکای چینی خبر دادند و البته اعلام کردند این کمپانی با توجه به - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - سرمایه‏ گذاری کلانی که در - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - ایران انجام داده، مادامی که دولت چین همراه دولت و نظام - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - ایران - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - است، مانند گذشته به - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد.

قیدِ شرطِ حضور در صنعت خودروی ایران در این بیانیه یعنی «تداوم - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - همراهی دولت چین با دولت و نظام ایران»، به هر حال ابهاماتی در زمینه تداوم حضور قطعی این شرکت را به همراه دارد.

به‌عنوان مثال حضور چانگان و شرایط - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - ادامه همکاری این شرکت با سایپا نیز چندان شفاف به نظر نمی‏رسد. چانگان که سال گذشته از عرضه سه محصول جدید خود، یعنی CS75، CS55 و CS95 به - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - بازار ایران خبر داده - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - بود، امسال - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - همچنان فقط همان CS35 را - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - در بازار کشور دارد و در مورد عرضه - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - محصولات جدید نیز سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

برخی از کارشناسان، همکاری خودروسازان آمریکایی با چانگان - ازجمله بهره - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - ‏گیری از تکنولوژی کمپانی فورد آمریکا در نسل جدید محصولات این خودروساز چینی - را دلیل بازبینی برنامه‏ های آن برای ادامه حضور در ایران و معطل ماندن راه‎اندازی خطوط تولید مدل‎های جدید چانگان در کارخانه ایران‎کاوه (زیرمجموعه گروه سایپا) می‎دانند.

بلاتکلیفی جیلی و جک برای حضور در ایران

به گزارش «دنیای خودرو»، حتی شرکای قدیمی چینی بازار ایران نیز ممکن است در شرایط جدید مانند دوره تحریم‎های قبلی حضور خود را به ‏صورت چراغ‏ خاموش و با عرضه خودرو صرفا تحت برندهای داخلی ایران ادامه دهند. شرکت جیلی هم که همکاری‎هایی با آمریکایی‎ها دارد، هنوز تکلیف خود را - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - به شکل قطعی روشن نکرده است.

این شرکت که فرایند تولید محصول در ایران را با همکاری خودروسازان بم پیش برده، هنوز اعلام موضع مشخصی در - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - زمینه تداوم حضور - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - یا ترک ایران نداشته است. در این زمینه، مدیر بازاریابی و فروش خودروسازان بم در گفت ‏وگو با «دنیای خودرو» اعلام کرده بود: «شرکت جیلی متعهد است طبق قرارداد - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - کار خود را انجام دهد. به این ترتیب خط تولید این شرکت در حال حاضر فعال است و خودروها در حال تولید و تحویل به مشتری هستند.»

توجه به این نکته ضروری است که شرکت جیلی پس از خرید شرکت ولوو و طراحی محصول مشترک جدید با این شرکت، از جمله شرکت‏های چینی به شمار می‏رود که به طور جدی ورود و حضور در بازارهای اروپا، آمریکا و کانادا را در برنامه‏ های آینده خود دارد.

با این حال و با وجود همکاری این شرکت با خودروسازان بم به عنوان نماینده انحصاری خود در ایران در عرصه تولید محصول، از اواخر سال گذشته برای واردات برخی از مدل‏ها به ایران، مذاکراتی با هلدینگ ناصح نیز داشته است و قرار است - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - خودروهای وارداتی این شرکت چینی امسال به بازار کشور عرضه شود.

غیر از این، شرکت جک نیز مدت‏ها است با همکاری کمپانی فولکس‏واگن و با برند - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - «سول» در حال عرضه محصول - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - مشترک جدید به بازار جهانی خودرو است. به این ترتیب با توجه به سیاست‏های شرکت فولکس ‏واگن، اگر قرار بر ورود این برند جدید به بازارهای آمریکایی باشد، شاید بتوان در مورد ادامه حضور جک در ایران نیز تردید کرد.

همان‏طور که این تردید در خصوص اجرایی‎شدن برنامه تولید خودروهای ام‎جی در ایران وجود دارد. زیرا برند انگلیسی ام‎جی نیز تحت تملک سایک‏ موتور چین است که با جنرال‏ موتورز - تعرفه چرخگیر مینی سیتی - آمریکا همکاری دارد.

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر مینی سیتی   -   خدمات ماشین بر مینی سیتی   -   خودرو سوار مینی سیتی   -   کرایه خودرو سوار مینی سیتی   -   قیمت خودرو سوار مینی سیتی   -   مبلغ خودرو سوار مینی سیتی   -   تعرفه خودرو سوار مینی سیتی   -   شماره تماس خودرو سوار مینی سیتی   -   خدمات خودرو سوار مینی سیتی   -   جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   کرایه جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   قیمت جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   خدمات جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   چرخگیر مینی سیتی   -   کرایه چرخگیر مینی سیتی   -   قیمت چرخگیر مینی سیتی   -   مبلغ چرخگیر مینی سیتی   -   تعرفه چرخگیر مینی سیتی   -   شماره تماس چرخگیر مینی سیتی   -   خدمات چرخگیر مینی سیتی   -   امداد خودرو زین الدین   -   کرایه امداد خودرو زین الدین   -   قیمت امداد خودرو زین الدین   -   مبلغ امداد خودرو زین الدین   -   تعرفه امداد خودرو زین الدین   -   شماره تماس امداد خودرو زین الدین   -   خدمات امداد خودرو زین الدین   -   امداد خودرو سیار زین الدین   -   کرایه امداد خودرو سیار زین الدین   -   قیمت امداد خودرو سیار زین الدین   -   مبلغ امداد خودرو سیار زین الدین   -   تعرفه امداد خودرو سیار زین الدین   -   شماره تماس امداد خودرو سیار زین الدین   -   خدمات امداد خودرو سیار زین الدین   -   خودروبر زین الدین   -   کرایه خودروبر زین الدین   -   قیمت خودروبر زین الدین   -   مبلغ خودروبر زین الدین   -  آخرين صفحه