قیمت چرخگیر مینی سیتی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05876.html

حدود 15درصد از تولید و فروش ب‎ام‎و در آمریکا انجام می‎شود اما ایران حداکثر میزبان 0.2درصد از فروش این شرکت است

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

زیان 37 میلیاردی پرشیا خودرو در فروش سه‌ماهه پایانی سال 96

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ، پس از توقف ناگهانی - قیمت چرخگیر مینی سیتی - ثبت‌سفارش واردات خودرو در - قیمت چرخگیر مینی سیتی - سال1396 که حدود 6 ماه به‌طول انجامید و با تغییر آیین‎نامه مربوط به آن در دی‌ماه سال گذشته، تعرفه‎های وارداتی - قیمت چرخگیر مینی سیتی - نیز دستخوش - قیمت چرخگیر مینی سیتی - افزایش شدیدی شده و بسیاری از واردکنندگان خودرو و مشتریان آن‎ها با شرایط دشواری روبه‎رو شدند که درنهایت با دو برابر - قیمت چرخگیر مینی سیتی - شدن نرخ ارز در بازار آزاد و خروج آمریکا از برجام نیز تشدید شد.

اما این داستان - قیمت چرخگیر مینی سیتی - پرماجرا به‌همین جا ختم نشد و محدودیت‎های مطروحه در معاملات ارز و تخصیص نیافتن ارز تک‎نرخی به واردکنندگان هم مزیدبر علت شد تا بار دیگر بازار خودرو به عرصه‎ای برای تاخت‎وتاز دلالان بدل شود. در این میان، - قیمت چرخگیر مینی سیتی - برخی واردکنندگان که در سبد محصول خود مدل‎های بالای 40هزاردلاری - قیمت چرخگیر مینی سیتی - نیز داشتند، به‌دلیل ممنوعیت لحاظ‎ شده در آیین‎نامه جدید برای واردات این خودروها، بیش‌از دیگران به مشکل برخوردند.

یکی از واردکنندگان، شرکت پرشیاخودرو، نماینده - قیمت چرخگیر مینی سیتی - نام‎آشنای ب‌ام‌و در ایران بود که تلاش کرد شرایط پیش‎آمده را با محوریت مشتری‎مداری مدیریت کند اما از این بابت متحمل زیان مالی هنگفتی شد. در این - قیمت چرخگیر مینی سیتی - خصوص - قیمت چرخگیر مینی سیتی - و همچنین درباره مسائل روز صنعت و بازار خودروی کشور با پیام صالحی، مدیر فروش و بازاریابی نماینده ب‌ام‌و در ایران گفت‎وگویی انجام داده‎ایم که در ادامه - قیمت چرخگیر مینی سیتی - می‎خوانید.

[caption id="attachment_205875" - قیمت چرخگیر مینی سیتی - align="aligncenter" width="512"]قیمت چرخگیر مینی سیتی پیام صالحی[/caption]

وضعیت بازار خودروهای وارداتی در سال جاری چه تفاوتی با سال گذشته دارد؟

با تغییر تعرفه‎ها، محدودیت واردات خودرو به‌خصوص خودروهای گران‎تر و همچنین تغییرات نرخ ارز، بازار امسال با سال گذشته قابل‌مقایسه نیست. خودروهای ارزان‎‎تر جای خودروهای پریمیوم را گرفته‎اند و خودروهای پریمیوم که بخش اعظم آن‎ها دیگر وارد نخواهند شد، در بخش‎های بسیار بالاتر بازار - قیمت چرخگیر مینی سیتی - خودرو جای - قیمت چرخگیر مینی سیتی - گرفته‎اند.

به‌عبارت دیگر، قیمت همه - قیمت چرخگیر مینی سیتی - خودروها به‎صورت تصاعدی بالا رفته، در‌حالی‌که قدرت خرید مشتریان افزایش نیافته است. بنابراین مشتریانی که قدرت خرید متوسطی داشته‎اند، حال باید با قیمت بالاتر سراغ خودروهایی با کیفیت پایین‎تر بروند و این مساله تعادل بازار را بر هم - قیمت چرخگیر مینی سیتی - زده است.

با توجه به خروج آمریکا از برجام وضعیت واردات خودروهای ب‎ام‎و به کشور چگونه خواهد بود؟

بسیاری از برندهایی که طی - قیمت چرخگیر مینی سیتی - سه‌سال گذشته تلاش کرده‎اند به بازار ایران - قیمت چرخگیر مینی سیتی - ورود پیدا کنند، اکنون از ترس تحریم‎های آمریکا مجبور به ترک مجدد بازار شده‎اند یا در آینده نزدیک، بازار را ترک خواهند کرد و این امر اصلا به نفع بازار خودروی کشور نیست. زیرا تعدادی از این - قیمت چرخگیر مینی سیتی - برندها - قیمت چرخگیر مینی سیتی - با حمایت دولت و شرکت‎های خصوصی، درصدد تولید محصولات خود در ایران بوده‌اند. اما اکنون این سرمایه‎گذاری‎ها هیچ بازدهی نخواهد - قیمت چرخگیر مینی سیتی - داشت - قیمت چرخگیر مینی سیتی - و شرکت‎های سرمایه‎گذار داخلی را به مخاطره - قیمت چرخگیر مینی سیتی - خواهد انداخت.

دولت که در این سه سال، تدابیر سخگیرانه‎تری مانند گذاشتن شرط تولید برای واردات اندیشیده بود، اکنون یا مجبور خواهد بود سیاست‎های خود را تغییر دهد یا باید از درآمد واردات خودرو چشم‎پوشی کند.

موضع شرکت مادر درخصوص این اتفاق چه بوده است؟ آیا قصد قطع ارتباط با ایران را دارند؟

شاید شرکت - قیمت چرخگیر مینی سیتی - ب‌ام‌و از ابتدا پیش‎بینی امروز را می‎کرد که به‌صورت مستقیم وارد بازار ایران نشد و ترجیح داد ازطریق بزرگ‌ترین نماینده خود در خاورمیانه وارد بازار ایران شود.

در این وضعیت، قطعا آن‎ها بازهم منتظر خواهند ماند که سایه تحریم از بازار ایران برداشته شود تا بتوانند به‌صورت مستقیم، فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کنند. حدود 15درصد از تولیدات و فروش - قیمت چرخگیر مینی سیتی - خودروهای ب‌ام‌و در آمریکا انجام می‎شود، درحالی‌که بازار ایران در - قیمت چرخگیر مینی سیتی - بهترین حالت 0.2درصد از فروش ب‌ام‌و را شامل خواهد شد و منطقی است آن شرکت، نگران سرمایه‎گذاری و سهم بازار خود در آمریکا باشد.

سایر شرکت‎هایی که درحال خارج شدن از بازار ایران هستند نیز از این قاعده مستثنی نیستند، - قیمت چرخگیر مینی سیتی - البته به جز فرانسوی‎ها که هیچ تولیدوفروشی در بازار آمریکا ندارند و قاعدتا نباید از بازار ایران خارج می‌شدند اما ظاهرا آن‎ها هم منافع دیگری در آمریکا دارند.

با توجه به محدودیت واردات چه به لحاظ وضعیت قیمت ارز و - قیمت چرخگیر مینی سیتی - چه از نظر قوانین جدید که واردات خودروهای بیش‌از ۴۰هزاردلار را ممنوع می‌کند، چه رویه‎ای را برای ادامه حضور خود در بازار دنبال خواهید کرد؟ کدام - قیمت چرخگیر مینی سیتی - مدل‌های ب‎ام‎و با شرایط فعلی بازار - قیمت چرخگیر مینی سیتی - ایران هماهنگی - قیمت چرخگیر مینی سیتی - دارند؟

ما از قوانین تبعیت می‎کنیم و رویکرد اصلی ما - قیمت چرخگیر مینی سیتی - تطبیق محصولات با قوانین جدید - قیمت چرخگیر مینی سیتی - است. 11محصول ب‌ام‌و را که برای بازار پیش‎بینی کرده بودیم، با همین قوانین جدید از دست دادیم. این 11 محصول بیش‌از 90درصد فروش شرکت را شامل می‎شدند و با 4محصول باقیمانده عملا ادامه فعالیت در ابعاد قبلی غیرممکن بود. از‌این‌رو مجبور شدیم برای محصولات تازه‌ای که با قوانین جدید منطبق هستند، نسبت‌به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنیم تا حداقل بتوانیم بخشی از نیاز مشتریان را پاسخ دهیم.

اما گرفتن مجوز هر محصول جدید چندماه به‌طول می‎انجامد و باتوجه به دو پارامتر اساسی دیگر که یکی سه‎ماهه‌شدن اعتبار ثبت‌سفارش‌‎هاست و دیگری تغییرات محصولات از نظر به‎روزرسانی فنی، تغییر مدل سال و فیس‌لیفت شدن، عملا برنامه‎ریزی برای سفارش‌گذاری غیرممکن شده است.

سه‎ماهه شدن ثبت‌سفارش در این صنعت به این معناست که شرکت‎های واردکننده باید سفارش‎گذاری را فراموش کنند و خریدهای خود را از خودروهای ساخته‎شده که ممکن است الزاما با شرایط آب‎وهوایی و جاده‎ای ایران یا با سلایق مشتریان ایرانی منطبق نباشند، انجام دهند. متاسفانه این تغییرات مداوم و سخت‎تر شدن هر روزه واردات، مشکلات عدیده‎ای را برای شرکت پرشیا‌خودرو به وجود آورده‎اند.

در‌حال‎حاضر به غیر از مدل‎های 120i، 125i، 218i اکتیو‌تورر و - قیمت چرخگیر مینی سیتی - 220i کوپه سایر مدل‎هایی که هومولوگ شده یا در دست هومولوگ بودند، بالای 40هزاردلار شناخته شدند و مجبور شدیم 3 مدل دیگر را به سبد - قیمت چرخگیر مینی سیتی - محصولات اضافه - قیمت چرخگیر مینی سیتی - کنیم.

از چهار مدل اشاره‎، نیز دو مدل توسط سازنده به‎روزرسانی شده بود که ناچار به - قیمت چرخگیر مینی سیتی - اخذ مجدد مجوز مدل به‎روزرسانی شده آن‎ها شدیم. درخصوص یک مدل دیگر نیز در حال رایزنی با گمرک هستیم ولی متاسفانه به‌رغم مستندات ارائه‌شده هنوز موفق به متقاعد کردن گمرک نشده‎ایم.

سال گذشته چه تعداد خودرو از سوی شرکت شما وارد بازار شد؟

شرکت - قیمت چرخگیر مینی سیتی - پرشیا‌خودرو سال گذشته حدود 1400دستگاه خودرو به بازار کشور وارد کرد که بسیار کمتر از برنامه پیش‎بینی‌شده بود. چراکه سایت ثبت‌سفارش خودرو برای مدت 6 ماه بسته بود و شرکت به‌همین دلیل نتوانست برنامه - قیمت چرخگیر مینی سیتی - خود را محقق کند.

اتفاقی که در مدت بسته بودن ثبتارش افتاد، این بود سفارش‎های شرکت که به صورت ماه‎به‎ماه به شرکت مادر داده می‌شدند و - قیمت چرخگیر مینی سیتی - غیر قابل لغو بودند، - قیمت چرخگیر مینی سیتی - تولید و تحویل شد ولی متاسفانه ماه‎ها در گمرک‎های کشور باقی ماند تا این‎که درست در آخرین روز کاری - قیمت چرخگیر مینی سیتی - سال1396، گمرک بخشنامه خروج این خودروها را صادر کرد.

اما به‌دلیل تغییرات فراوان سیستم ثبت‌سفارش‌ها، انتقال ارز و عملیات ترخیص، بخش اعظم این خودروها تا این لحظه امکان خروج - قیمت چرخگیر مینی سیتی - از گمرک را پیدا نکرده است.

آیا توانسته‎اید تمام خودروهای فروخته‎شده سال قبل را تحویل مشتریان دهید؟

  متاسفانه خیر و دلیل این مساله هم به مشکلاتی که پیش‎تر به آن‎ها اشاره شد، برمی‎گردد. شرکت پرشیاخودرو از زمان مصوبه دولت مبنی‌بر تغییر تعرفه‎ها - قیمت چرخگیر مینی سیتی - از 40 به   55 و 75درصد در ابتدای دی‎ماه 1396 اقدام به فروش خودروهای موجود در گمرک کرد اما متاسفانه در اواخر اسفندماه، مصوبه هیات وزیران مبنی‌بر اعمال 40درصد سود بازرگانی مازاد بر حقوق ورودی صادر شد.

شرکت پرشیاخودرو نیز برای حمایت کامل از حقوق مشتریان خود و تعهدی - قیمت چرخگیر مینی سیتی - که نسبت‌به آنها دارد، تصمیم گرفت این 40درصد مازاد را از مشتریان دریافت نکند.

این تصمیم، زیانی معادل 37میلیاردتومان برای شرکت در بر داشت. یعنی نه‎تنها شرکت در مورد فروش‎های دی‎ماه - قیمت چرخگیر مینی سیتی - و بهمن‎ماه سودی نداشت بلکه 37میلیاردتومان زیان متحمل شدیم. در واقع شرکت با پذیرش این ضرر، تلاش کرد شعار مشتری‎مداری را در عمل به اجرا درآورد.

اما پس از تعطیلات نوروز 1397 که شرکت - قیمت چرخگیر مینی سیتی - برای ترخیص خودروهای انبارشده در گمرک اقدام کرد، متوجه - قیمت چرخگیر مینی سیتی - شدیم علاوه‌بر تعرفه 115درصد که به آن اشاره شد، 10درصد تعرفه مازاد با عنوان «تعدیل‌بودجه» نیز به میزان پرداخت 115درصد اضافه شده است. این افزایش تعرفه در بخشنامه داخلی مجزایی اعلام شده بود که پس‌از تعطیلات نوروز از آن مطلع شدیم و درواقع برای هیچ‌یک از شرکت‎های واردکننده ارسال نشده بود.

در مورد ترخیص‎ها نیز از همان نخستین‌ روز کاری سال 1397 - قیمت چرخگیر مینی سیتی - اقدامات لازم - قیمت چرخگیر مینی سیتی - انجام شد اما با تغییر قوانین انتقال ارز و سیستم بانکی، عملا ترخیص‎ها - قیمت چرخگیر مینی سیتی - تا اوایل خردادماه به‌طول انجامید. متاسفانه تغییر قوانین و محدودیت‎ها باعث شد نتوانیم همه تعهدات خود را به مشتریان انجام دهیم و هنوز تحویل بسیاری از - قیمت چرخگیر مینی سیتی - این خودروها انجام نشده - قیمت چرخگیر مینی سیتی - است.

درصورت اعمال محدودیت‌های بیشتر درخصوص واردات خودروی ب‎ام‎و، آیا با برند دیگری همکاری خواهید داشت؟

خوشبختانه - قیمت چرخگیر مینی سیتی - شرکت پرشیاخودرو که نمایندگی محصولات گروه خودروسازی ب‌ام‌و را دارد، در سال گذشته موفق به ثبت یکی دیگر از محصولات این گروه یعنی «مینی» شد و پس از گرفتن - قیمت چرخگیر مینی سیتی - مجوزهای لازم و طی مراحل هومولوگیشن، در ابتدای امسال رسما محصولات این برند را نیز به کشور وارد کرد.

در‎حال‎حاضر از آن‎جا که شرکت پرشیاخودرو خود را متعهد به عرضه و ارائه خدمات به مشتریان این دو برند می‎داند، همکاری با برند دیگری را در برنامه خود ندارد.

پرشیاخودرو بیش از 13 سال است برند ب‌ام‌و را در بازار ایران نمایندگی کرده و - قیمت چرخگیر مینی سیتی - نام پرشیاخودرو و ب‌ام‌و نزد مشتریان در کنار هم تعریف شده است. درصورتی‌که محدودیت‌های بیشتری اعمال شود که باتوجه به شرایط حاضر بعید به نظر می‌رسد، شرکت علاوه بر ادامه تعهد خود نسبت به - قیمت چرخگیر مینی سیتی - مشتریان فعلی، در زمان مقتضی تصمیم‎گیری خواهد کرد.

در‎حال‎حاضر خودروهایی را به فروش می‎رسانید که بالای 40هزاردلار قیمت دارند. این خودروها همان خودروهای داخل گمرک هستند؟

همان‎طور که پیش‎تر گفته شد، تغییر قوانین و توقف ثبت‌سفارش در سال گذشته، باعث شد تعدادی از خودروهای شرکت ماه‎ها در گمرک‎های کشور باقی بمانند. سرانجام امسال موفق - قیمت چرخگیر مینی سیتی - به ترخیص بخشی از آن‎ها شدیم و بخشی نیز هنوز در گمرک باقی مانده است. متاسفانه تصمیم ناگهانی و بدون اطلاع قبلی دولت مبنی‌بر توقف ثبت‌سفارش - که در ابتدا فقط صحبت از به‎روزرسانی سایت و آمارگیری مطرح بود - باعث بروز چنین مشکلی شد.

در این بین، آنچه دولت نادیده گرفت، واردکنندگان و تعهدات آن‎ها نسبت به تامین‎کنندگان بود. مشکل این خودروها، فشار بسیار زیادی را بر سرمایه‎گذار و مدیران شرکت وارد کرد، تا جایی‌که ادامه فعالیت تجاری شرکت را تحت تاثیر قرار داد و عملیات روزمره آن را مختل کرد.

اکنون باتوجه به این‎که امکان ترخیص خودروها فراهم شده، شرکت اقدام به فروش آن‎ها کرده است. مدل‎هایی که الان به فروش می‌رسانیم به‌جز مدل 120i و 125i، مدل‎های بالای 40هزاردلار هستند که با اتمام موجودی آن‎ها دیگر به کشور وارد نخواهند شد.

در ابتدای گفت‌وگو اشاره به برهم‌خوردن تعادل در بازار خودرو کردید. به نظر شما این تعادل - قیمت چرخگیر مینی سیتی - را چگونه می‎توان به بازار بازگرداند؟

تعادل در بازار خودرو - قیمت چرخگیر مینی سیتی - تنها از طریق توازن نظام عرضه و تقاضا و - قیمت چرخگیر مینی سیتی - البته ثبات در نظام پولی کشور میسر است. مشتری باید اطمینان داشته باشد اگر تعجیل در خرید نداشته باشد، زیان - قیمت چرخگیر مینی سیتی - نمی‎کند. در غیر این صورت با هر تحریکی، چه از طرف عوامل بیرون از کشور و چه عوامل داخلی، بازار با چالش جدیدی مواجه خواهد شد.

اولين صفحه   -  مبلغ ماشین بر مینی سیتی   -   تعرفه ماشین بر مینی سیتی   -   شماره تماس ماشین بر مینی سیتی   -   خدمات ماشین بر مینی سیتی   -   خودرو سوار مینی سیتی   -   کرایه خودرو سوار مینی سیتی   -   قیمت خودرو سوار مینی سیتی   -   مبلغ خودرو سوار مینی سیتی   -   تعرفه خودرو سوار مینی سیتی   -   شماره تماس خودرو سوار مینی سیتی   -   خدمات خودرو سوار مینی سیتی   -   جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   کرایه جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   قیمت جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   خدمات جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   چرخگیر مینی سیتی   -   کرایه چرخگیر مینی سیتی   -   قیمت چرخگیر مینی سیتی   -   مبلغ چرخگیر مینی سیتی   -   تعرفه چرخگیر مینی سیتی   -   شماره تماس چرخگیر مینی سیتی   -   خدمات چرخگیر مینی سیتی   -   امداد خودرو زین الدین   -   کرایه امداد خودرو زین الدین   -   قیمت امداد خودرو زین الدین   -   مبلغ امداد خودرو زین الدین   -   تعرفه امداد خودرو زین الدین   -   شماره تماس امداد خودرو زین الدین   -   خدمات امداد خودرو زین الدین   -   امداد خودرو سیار زین الدین   -   کرایه امداد خودرو سیار زین الدین   -   قیمت امداد خودرو سیار زین الدین   -   مبلغ امداد خودرو سیار زین الدین   -   تعرفه امداد خودرو سیار زین الدین   -   شماره تماس امداد خودرو سیار زین الدین   -   خدمات امداد خودرو سیار زین الدین   -   خودروبر زین الدین   -   کرایه خودروبر زین الدین   -  آخرين صفحه