جرثقیل یدک کش سهروردی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08834.html

قرار است تا پایان امسال اپلیکیشن پارک‌یاب راه‌اندازی و بساط پارکبان‌ها و پارکومترها از معابر شهری تهران جمع شود.

۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

خداحافظی با پارکومترها

به‌گفته یک عضو شورای‌شهر با - جرثقیل یدک کش سهروردی - استفاده از سیستم‌های کنترل هوشمند - جرثقیل یدک کش سهروردی - دیگر نیازی به پارکومترها نیست و به‌راحتی می‌توان این مشکل را حل و یک‌میلیون فضای پارک ایجاد کرد.

[caption id="attachment_204820" align="aligncenter" width="555"]جرثقیل یدک کش سهروردی تا پایان امسال بساط پارکبان‌ها و پارکومترها از معابر شهری تهران جمع می‌شود[/caption]

راه‌حل، هوشمندسازی است

به - جرثقیل یدک کش سهروردی - گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، یکی از مشکلات شهری در - جرثقیل یدک کش سهروردی - تهران، موضوع پارک حاشیه‌ای است و برنامه‌های - جرثقیل یدک کش سهروردی - اجرایی حل این معضل تاکنون نه تنها بار مشکلات را کم نکرده، بلکه هرسال بار مشکلات را سنگین‌تر هم کرده‌اند.

در سال‌های گذشته مسئولان شهری راهکارهای مختلفی ازجمله پارکبان‌ و پارکومتر را برای حل مشکلات پارک حاشیه‌ای به‌کار برده‌اند اما به‌نظر می‌رسد نتیجه بخش نبوده است.

هنوز - جرثقیل یدک کش سهروردی - هم - جرثقیل یدک کش سهروردی - در بعضی معابر شهری پارکبان‌ها فعال هستند و به‌صورت دستی از افرادی که خودروی خود را در این مکان‌ها پارک می‌کنند، پول می‌گیرند.

البته در چند سال گذشته با مکانیزه شدن پارک خودرو و نصب پارکومترها تا حدودی از بار مشکلات و تعداد - جرثقیل یدک کش سهروردی - پارکبان‌ها کم شده است اما هنوز هم پارکبان‌ها از چرخه مالی پارک خودرو حذف نشده‌اند.

از دو ماه پیش شهرداری تهران فعالیت پارکبانان را غیرقانونی اعلام کرده است. دو روز قبل نیز رئیس‌پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد پارکبان‌ها نیروی پلیس محسوب نمی‌شوند و هیچ وابستگی مستقیم یا غیرمسقیم به نیروی انتظامی ندارند.

حال با روی کار آمدن مدیریت شهری جدید در شهر تهران قرار است تمام راهکارهای قبلی جمع‌آوری شوند و با استفاده از هوشمندسازی، مشکلات پارک حاشیه‌ای خاتمه یابد.

برهمین‌اساس قرار است به‌زودی پارکومترها جمع‌آوری شوند و به‌جای - جرثقیل یدک کش سهروردی - آن از اپلیکیشن پارک‌یاب هوشمند استفاده شود. حدود دو هفته پیش محسن‌پورسیدآقایی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر از استفاده اپلیکیشن‌های پارک‌یاب به جای پارکومتر خبر داد.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌‌نقل شورای شهر تهران با تایید این موضوع به «دنیای خودرو» می‌گوید: «یکی از مشکلات شهری در حوزه حمل‌و‌نقل پایتخت، پارک حاشیه‌ای بوده و قرار است از طریق کنترل هوشمند حل شود. بر‌همین‌اساس - جرثقیل یدک کش سهروردی - با استفاده از اپلیکیشن هوشمند می‌توان یک‌میلیون فضای پارک حاشیه‌ای در تهران ایجاد کرد و با اجرای این طرح دیگر نیازی به - جرثقیل یدک کش سهروردی - پارکومترهای موجود نخواهد بود.»

نیازی به افزایش تعداد پارکومتر نیست

با اجرای کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای، مدیریت جدید شهرداری تصمیم گرفته است مناقصه‌ نصب ۱۵هزار پارکومتر - جرثقیل یدک کش سهروردی - جدید را لغو کند و از طریق - جرثقیل یدک کش سهروردی - هوشمندسازی مشکلات پارک خودرو را حل کند. به‌گفته معاون حمل‌و‌نقل شهرداری «استفاده از ابزاری‌های هوشمندسازی در کاهش ترافیک اثرگذار است.»

برهمین اساس قرار است مناقصه جدید امسال برگزار و تا آخر سال کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای عملیاتی ‌شود. در‌حال‌حاضر ۱۵‌هزار ایست سنجش یعنی پارکومتر در سطح شهر نصب شده است و قرار بود ۲۰هزار پارکومتر دیگر هم برای ساماندهی پارک حاشیه‌ای - جرثقیل یدک کش سهروردی - نصب شود.

در این باره علیخانی توضیح می‌دهد: «براساس برنامه‌های قبلی - جرثقیل یدک کش سهروردی - قرار بود سالانه چندهزار پارکومتر خریداری و نصب شود، در‌حالی‌که دیگر پارکومتر - جرثقیل یدک کش سهروردی - معنا ندارد و از طریق سیستم‌های کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای به راحتی می‌توان این مشکل را حل کرد. ضمن اینکه همه این طرح‌ها آماده - جرثقیل یدک کش سهروردی - هستند و برای حل مشکل پارک - جرثقیل یدک کش سهروردی - حاشیه‌ای راهی جز عملیاتی شدن آن وجود ندارد.»

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای‌شهر هم بر این باور است که افزایش پارکومترها مشکلات پارک - جرثقیل یدک کش سهروردی - حاشیه‌ای - جرثقیل یدک کش سهروردی - معابر پایتخت را حل نمی‌کند و باید از آن عبور شود و - جرثقیل یدک کش سهروردی - مدیریت شهری به سوی هوشمندسازی برود.

اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر ایرانشهر   -   نیسان خودروبر ایرانشهر   -   نیسان یدک کش ایرانشهر   -   ماشین بر ایرانشهر   -   خودرو سوار ایرانشهر   -   جرثقیل یدک کش ایرانشهر   -   چرخگیر ایرانشهر   -   امداد خودرو سهروردی   -   امداد خودرو سیار سهروردی   -   خودروبر سهروردی   -   یدک کش سهروردی   -   حمل خودرو سهروردی   -   حمل ماشین سهروردی   -   کفی سهروردی   -   کفی خودروبر سهروردی   -   جرثقیل خودروبر سهروردی   -   نیسان خودروبر سهروردی   -   نیسان یدک کش سهروردی   -   ماشین بر سهروردی   -   خودرو سوار سهروردی   -   جرثقیل یدک کش سهروردی   -   چرخگیر سهروردی   -   امداد خودرو هفت حوض   -   امداد خودرو سیار هفت حوض   -   خودروبر هفت حوض   -   یدک کش هفت حوض   -   حمل خودرو هفت حوض   -   حمل ماشین هفت حوض   -   کفی هفت حوض   -   کفی خودروبر هفت حوض   -   جرثقیل خودروبر هفت حوض   -   نیسان خودروبر هفت حوض   -   نیسان یدک کش هفت حوض   -   ماشین بر هفت حوض   -   خودرو سوار هفت حوض   -   جرثقیل یدک کش هفت حوض   -   چرخگیر هفت حوض   -   امداد خودرو نیرو هوایی   -   امداد خودرو سیار نیرو هوایی   -   خودروبر نیرو هوایی   -   یدک کش نیرو هوایی   -  آخرين صفحه