خودروبر سهروردی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08823.html

بحث خودروهای متصل، به تولید محصول در سگمنت بالاتر موکول شد

۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

سازنده‌های داخل در پروژه کوئیک، راه‌حل امن ارائه ندادند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، شورای ملی آینده‌نگاری صنعت خودرو مدتی است که برنامه‌ای راهبردی برای آینده علم و فناوری در این صنعت ترسیم کرده است. رئیس این شورا تاکید دارد در - خودروبر سهروردی - این برنامه بحثی در مورد وضعیت موجود نیست. بلکه براساس آن قرار است با توجه به شرایط فعلی، وضعیت آینده به‌طور دقیق ترسیم شود.

[caption id="attachment_204878" align="aligncenter" width="597"]خودروبر سهروردی ضرورت نگاه نتیجه‌گرایانه و عملگرایانه به - خودروبر سهروردی - چالش‌های اجرایی در صنعت خودرو[/caption]

در تصویر آینده، فعالان صنعت خودرو بخشی از بازیگران هستند و بخش‌های دیگری هم به این مجموعه اضافه می‌شوند. به‌گفته منوچهر منطقی ، هدف اصلی شورا این است که بخش‌های مختلف را در یک مجموعه جمع و به یکدیگر اضافه کند و در واقع اگر این مجموعه‌ها با همکاری یکدیگر وارد عمل شوند، می‌توان گفت سهم ارزش افزوده ما در سطح ملی - خودروبر سهروردی - از این بخش در اقتصاد افزایش خواهد یافت و خودروسازان نقش خود را در این طرح تعریف خواهند کرد.

اما برنامه‌های راهبردی شورای ملی آینده‌نگاری، منتقدانی هم دارد. در این رابطه معاون مهندسی و طراحی خودروی مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروی سایپا، با اشاره به اینکه در حال حاضر در فضایی از ارتباط میان خودروها صحبت می‌شود که حتی بازار موبایل کشور دست سازنده‌های داخلی نیست، گفت: «در این زمینه بعضی چالش‌های اجرایی در مورد مواجهه - خودروبر سهروردی - سازندگان کشور - خودروبر سهروردی - با آینده وجود دارد. یعنی مباحثی که در این برنامه - خودروبر سهروردی - مطرح می‌شود، چیزهایی نیست که خودروساز از آن غافل باشد. اما چالش‌های اجرایی و شکل فضای کسب و کار در کشور، موانع جدی در مسیر تحقق این برنامه‌ها به شمار می‌روند.»

عبدالله توکلی‌لاهیجانی ، با بیان اینکه از سه سال قبل قرار بود کوئیک به‌عنوان خودرویی با آپشن زیاد به بازار عرضه شود، اظهار کرد: «در حال حاضر در آستانه ورود این خودرو به بازار اصلی، در برنامه‌ریزی محصول، - خودروبر سهروردی - بحث خودروهای متصل (Connected Car) مطرح شده است. از شرکت سایپا یدک خواستیم تا به شکلی مساله تعامل میان راننده و خدمات پس از فروش - خودروبر سهروردی - را اجرایی کنیم.»

[caption - خودروبر سهروردی - id="attachment_204877" align="aligncenter" width="550"]خودروبر سهروردی کوئیک[/caption]

وی در ادامه با توضیح این مطلب که در این مسیر ساختار الکتریکی (Electrical - خودروبر سهروردی - Architecture) را تغییر دادیم، تاکید کرد: «از سازنده‌های داخلی هم - خودروبر سهروردی - دعوت کردیم که راه حل‌های فنی خود را در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما به دلایل فراوانی که از مهم‌ترین آن‌ها، نامناسب بودن فضای کسب و کار در - خودروبر سهروردی - کشور بود، نتوانستیم راه حل داخلی امنی را که واقعا بتواند ما را به هدف برساند، پیدا کنیم.»

به گفته توکلی‌لاهیجانی، در این جریان پروپوزال‌هایی خارجی دریافت می‌کردیم که از نظر طرح کسب و کار (Business Plan) پروژه کوئیک، تولید را بی‌معنا - خودروبر سهروردی - می‌کرد یا باعث افزایش قیمت - خودروبر سهروردی - تمام شده تولید محصول می‌شد. بنابراین این اقدامات به تولید محصولی در سگمنت بالاتر موکول شد.

وی با بیان اینکه باید در مورد چالش‌های اجرایی، نگاهی نتیجه‌گرایانه - خودروبر سهروردی - و عملگرایانه وجود داشته باشد، افزود: «ما هنوز در زمینه تولید تلفن همراه موفق نیستیم. بنابراین وقتی درباره خودروهای متصل صحبت می‌کنیم، باید توجه داشته باشیم که به هر دلیل شرکت‌هایی - خودروبر سهروردی - که بتوانند از چنین خدماتی پشتیبانی کنند، در کشور شکل نگرفته‌اند.»

عبدالله توکلی‌لاهیجانی خاطرنشان کرد: «نکته بسیار مهم دیگر این است که در این - خودروبر سهروردی - برنامه از یک تغییر صحبت می‌شود. براین‌اساس به ۷۰‌درصدی اشاره می‌شود که در حال حاضر به‌صورت سنتی فعالیت می‌کند و قرار است ۳۰‌درصد از این صنعت به محلی برای ایجاد درآمد تبدیل شود. در حالی که با توجه به فضای موجود، این ۷۰‌درصد بسیار متزلزل است و می‌توانیم بگوییم در حال از دست رفتن است و ما پیش از هر چیز باید فکری برای این مساله بکنیم.»

اولين صفحه   -  خودرو سوار فاطمی   -   جرثقیل یدک کش فاطمی   -   چرخگیر فاطمی   -   امداد خودرو ایرانشهر   -   امداد خودرو سیار ایرانشهر   -   خودروبر ایرانشهر   -   یدک کش ایرانشهر   -   حمل خودرو ایرانشهر   -   حمل ماشین ایرانشهر   -   کفی ایرانشهر   -   کفی خودروبر ایرانشهر   -   جرثقیل خودروبر ایرانشهر   -   نیسان خودروبر ایرانشهر   -   نیسان یدک کش ایرانشهر   -   ماشین بر ایرانشهر   -   خودرو سوار ایرانشهر   -   جرثقیل یدک کش ایرانشهر   -   چرخگیر ایرانشهر   -   امداد خودرو سهروردی   -   امداد خودرو سیار سهروردی   -   خودروبر سهروردی   -   یدک کش سهروردی   -   حمل خودرو سهروردی   -   حمل ماشین سهروردی   -   کفی سهروردی   -   کفی خودروبر سهروردی   -   جرثقیل خودروبر سهروردی   -   نیسان خودروبر سهروردی   -   نیسان یدک کش سهروردی   -   ماشین بر سهروردی   -   خودرو سوار سهروردی   -   جرثقیل یدک کش سهروردی   -   چرخگیر سهروردی   -   امداد خودرو هفت حوض   -   امداد خودرو سیار هفت حوض   -   خودروبر هفت حوض   -   یدک کش هفت حوض   -   حمل خودرو هفت حوض   -   حمل ماشین هفت حوض   -   کفی هفت حوض   -   کفی خودروبر هفت حوض   -  آخرين صفحه