حمل ماشین توحید

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08676.html

با این نگاه می‌توان این مساله را به شکلی دیگر مطرح کرد، مسدود کردن راه واردات به هر بهانه‌ای (درست یا نادرست) در واقع عقیم کردن برنامه جذب سرمایه خارجی است.

۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

بسته بودن ثبتارش راه چاره نیست

رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو - یکی از اصلی‌ترین معضلاتی که در حال حاضر اقتصاد ایران با آن دست وپنجه نرم می‌کند بیکاری، خصوصا - حمل ماشین توحید - میان قشر تحصیل کرده است. در همین حال سیاست گذاران برای صنعت خودرو نقش جذب ۱۲درصدی در ایجاد و جذب نیروی کار را در نظر گرفته‌اند. امری که با توجه‌به وضعیت فعلی نمی‌توان چندان به آن - حمل ماشین توحید - امیدوار بود، چراکه طی دهه گذشته نیروی کار زیادی - حمل ماشین توحید - به خودروسازان تحمیل شده است که عملا نه‌تنها دردی از اقتصاد کشور و خاصه صنعت خودرو درمان نکرده است، بلکه موجب - حمل ماشین توحید - هدررفت نیروی کار، افزایش قیمت تمام شده محصولات و همچنین کاهش بهره‌وری شده است.

[caption id="attachment_204230" align="aligncenter" width="700"]حمل ماشین توحید بسته بودن ثبتارش راه چاره نیست[/caption]

در این میان فضای به‌وجود آمده پس‌از برجام و ورود شرکای جدید به صنعت کشور و همراهی آنان با برندهای وارداتی نویدبخش تحقق پوشش بخشی از نیاز بازار کار بودند. اما در بخش قراردادهای داخلی، هنوز آنچنان که بایدوشاید برنامه‌ها عملی نشده‌اند و درحال گذراندن مراحل ابتدایی هستند.

در همین حال بخش دیگری که باتوجه‌به فراهم بودن نسبی زیرساخت‌ها می‌توانست حداقل بخشی از این نیروی کار را جذب کند، بخش واردات خودرو بود که اکنون بیش از ۵‌ماه است با معضلی - حمل ماشین توحید - به نام مسدود بودن راه واردات مواجه شده است وبه‌نوعی فعلا در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

این در حالی است که صنعت خودروی کشور در حال حاضر نیازمند سرمایه خارجی است. به‌تعبیر اقتصاددانان«وقتی بیکاری دارید یعنی سرمایه کافی برای تولید و تقاضایی برای مصرف ندارید - حمل ماشین توحید - و - حمل ماشین توحید - با حلقه مفقوده سرمایه مواجه هستید. سرمایه پول نیست، بلکه نهاده‌ای است برای تولید و بعد بهبود اقتصادی. شما باید به‌دنبال سرمایه‌ای باشید که بتواند بلافاصله به سرمایه فیزیکی تبدیل شود و با خودش مدیریت و تکنولوژی بیاورد.همه این فرآیند به واسطه سرمایه‌گذاری خارجی اتفاق می‌افتد. ضمن اینکه هیچ کشوری را نمی‌توانید مثال بزنید که مانند ما بدون سرمایه خارجی پیشرفت کرده باشد.»

با این - حمل ماشین توحید - نگاه می‌توان این مساله را به شکلی دیگر مطرح کرد، مسدود کردن راه واردات به هر بهانه‌ای (درست یا نادرست) در واقع عقیم کردن برنامه جذب سرمایه خارجی است.

از یک سو براساس آمار ارزش دلاری، واردات قطعه بسیار بیشتر از میزان واردات خودرو است.گذشته از این بارها در سخنان مسئولان و کارشناسان فقدان رقابت، یکی از اصلی‌ترین مشکلات صنعت خودروی کشور اعلام شده است، ورود خودروهای خارجی گذشته از گرم کردن تنور - حمل ماشین توحید - رقابت به‌رغم حجم سهم آنان از بازار خودرو، قاعدتا - حمل ماشین توحید - باید پرسش‌هایی اصلی و اساسی در ذهن سیاست‌گذاران ایجاد کند مثل این‌که برندهای مورد اقبال قرار گرفته در ایران که به‌راحتی برای مصرف کننده ایرانی جذاب می‌شوند، دارای چه - حمل ماشین توحید - خصایصی هستند که ما از فقدان آن رنج می‌بریم. چگونه می‌شود خودروسازی از آن سوی دنیا به‌راحتی بازارهای ما را فتح می‌کند - حمل ماشین توحید - و اینکه چرا خودروهای ایرانی راهی به بازارهای - حمل ماشین توحید - بزرگ ندارند.

از - حمل ماشین توحید - سوی دیگر با تکیه‌بر گزاره اقتصادی مطرح شده، حضور برندهای خارجی در ایران را می‌توان به‌نوعی سرمایه‌گذاری کوتاه مدت دانست که علاوه‌بر ایجاد و افزایش رونق در بازار خودروی کشور می‌تواند باعث تحریک خودروسازان داخلی نیز بشود.

در همین حال بنابر گفته واردکنندگان، هر خودروی وارداتی ۲۱شغل ایجاد می‌کند.حال اگر وضعیت فعلی برای خودروسازان ادامه پیدا کند، نه تنها موجب هجرت سرمایه‌ها از ایران وهدر رفت - حمل ماشین توحید - آنان خواهد شد، بلکه بخش اعظمی از نیروی کار فعال در این بخش از صنعت خودرو به جرگه بیکاران کشور خواهند پیوست و تجربه چندین ساله رقابت در بازار از بین خواهد رفت و بازهم شاهد قبضه شدن بازار توسط دلالان وانحصارگران خواهیم بود.

اولين صفحه   -  امداد خودرو دریان نو   -   امداد خودرو سیار دریان نو   -   خودروبر دریان نو   -   یدک کش دریان نو   -   حمل خودرو دریان نو   -   حمل ماشین دریان نو   -   کفی دریان نو   -   کفی خودروبر دریان نو   -   جرثقیل خودروبر دریان نو   -   نیسان خودروبر دریان نو   -   نیسان یدک کش دریان نو   -   ماشین بر دریان نو   -   خودرو سوار دریان نو   -   جرثقیل یدک کش دریان نو   -   چرخگیر دریان نو   -   امداد خودرو توحید   -   امداد خودرو سیار توحید   -   خودروبر توحید   -   یدک کش توحید   -   حمل خودرو توحید   -   حمل ماشین توحید   -   کفی توحید   -   کفی خودروبر توحید   -   جرثقیل خودروبر توحید   -   نیسان خودروبر توحید   -   نیسان یدک کش توحید   -   ماشین بر توحید   -   خودرو سوار توحید   -   جرثقیل یدک کش توحید   -   چرخگیر توحید   -   امداد خودرو طرشت   -   امداد خودرو سیار طرشت   -   خودروبر طرشت   -   یدک کش طرشت   -   حمل خودرو طرشت   -   حمل ماشین طرشت   -   کفی طرشت   -   کفی خودروبر طرشت   -   جرثقیل خودروبر طرشت   -   نیسان خودروبر طرشت   -   نیسان یدک کش طرشت   -  آخرين صفحه