نیسان خودروبر دریان نو

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08665.html

چینی‌ها به خوبی از ضعف در طراحی و حتی کیفیت خودروهای ساخت داخل استفاده‌ کردند و در سال‌های اخیر برندهای مختلف خود را به‌خوبی در بازار کشورمان جا انداختند.

۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

استراتژی چینی‌‌ها برای فروش خودرو در ایران چیست؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بازار خودروی کشورمان در سال‌های اخیر محلی برای حضور - نیسان خودروبر دریان نو - برند‌های مختلف آسیایی و اروپایی بوده است. حضور خودروسازان از ژاپنی، کره‌ای و چینی تا خودروسازانی از فرانسه، بازار خودروی ایران را دارای تنوع بسیار در مدل، طراحی، قیمت و کلاس خودرویی کرده است.

اما در این بین حضور خودروسازان چینی در کشور ما و فروش خوبی که در سال‌های اخیر داشته‌اند، این سوال را مطرح می‌کند که چرا با وجود انتقادات مردم از خودروهای چینی، این خودروها همچنان با فروش بالایی در کشورمان همراه هستند؟

چینی‌ها برای موفقیت - نیسان خودروبر دریان نو - در بازار ما چه استراتژی در پیش گرفته‌اند که با وجود - نیسان خودروبر دریان نو - رفع تحریم‌های خودرویی و سرازیر شدن خودروسازان مطرح‌تر نسبت به چینی‌ها، از اروپا تا آسیا، نه تنها فروش آ‌ن‌ها کمتر نشده بلکه استقبال از برخی مدل‌های خودروسازان چینی روبه افزایش است؟

[caption id="attachment_205444" align="aligncenter" width="700"]نیسان خودروبر دریان نو چینی‌ها به‌خوبی از بحث تحریم‌ها در - نیسان خودروبر دریان نو - کشور ما - نیسان خودروبر دریان نو - استفاده کردند و به‌راحتی بخشی از بازار ایران را در اختیار گرفتند[/caption]

چینی‌ها به خوبی از ضعف در طراحی و حتی کیفیت خودروهای ساخت داخل استفاده‌ کردند و در سال‌های اخیر برندهای مختلف خود را به‌خوبی در بازار کشورمان جا انداختند.

خودروهای چینی به‌رغم این‌که ظاهری مناسب و قیمتی ارزان دارند، از سطح کیفی و ایمنی بالایی برخوردار نیستند. در حال حاضر خودروهای تولیدشده در چین به ۳ دسته تقسیم - نیسان خودروبر دریان نو - می‌شوند؛ « خودروهایی با طراحی چین »، « خودروهایی که از مدل‌های خارجی الگوبرداری شده‌اند » و « خودروهایی که طراحی خارجی دارند ».

گروه اول؛ یعنی خودروهایی که در چین طراحی می‌شوند، اصولا رتبه موردقبولی در ظاهر و همچنین کیفیت به‌دست نمی‌آورند و این در حالی است که بدنه آن‌ها نیز بدون هیچ احساسی طراحی می‌شود.همچنین خودروهای - نیسان خودروبر دریان نو - این گروه از نظر فناوری ضعیف هستند.

دسته دوم که از روی خودروهای خارجی کپی می‌شوند، هر چند که از ظاهری زیبا برخوردارند اما مانند گروه اول درزمینه کیفیت حرفی برای گفتن ندارند.

چینی‌ها تنها در گروه سوم یعنی خودروهایی که طراحی خارجی - نیسان خودروبر دریان نو - دارند، می‌توانند برای خود اعتبار کسب کنند. خودروهای - نیسان خودروبر دریان نو - چینی با بیشترین کیفیت که در ایران تولید می‌شوند، در زمینه طراحی بدنه و موتور، چینی محسوب نمی‌شوند.

در واقع چین طراحی این خودروها - نیسان خودروبر دریان نو - را کپی هم نکرده و هیچ خلاقیتی برای طراحی آن‌ها به‌کار نگرفته است، بلکه به منظور طراحی این خودروها به شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه طراحی خودرو سفارش می‌دهد و برای طراحی و ساخت موتور، گیربکس و دیگر اجزای اصلی، به شرکای خارجی خود درخواست می‌دهد.

با وجود پیشرفت خارق‌العاده صنعت خودرو در سال‌های اخیر، همچنان فاصله بسیاری بین خودروسازی چین و سطح - نیسان خودروبر دریان نو - جهانی این صنعت وجود دارد.

این صنعت باید به‌منظور توسعه محصولات جدید و تولید قطعات یدکی تقویت شود. صنعت خودرو در باتلاق پراکندگی، بی‌نظمی و بی‌قدرتی به دام افتاده است و وابستگی بسیاری به برندهای خارجی دارد.

یکی از دلایلی که باعث شده است چینی‌ها در سطح دنیا زبانزد شوند، بحث فرصت‌طلبی آن‌هاست. چینی‌ها به‌خوبی از بحث تحریم‌ها در - نیسان خودروبر دریان نو - کشور ما استفاده کردند و به‌راحتی بخشی از بازار ایران را - نیسان خودروبر دریان نو - در اختیار گرفتند. آن‌ها با ایجاد تنوع در محصولات خود، توانستند به‌خوبی در سگمنت‌ها - نیسان خودروبر دریان نو - و کلاس‌های مختلف خودرویی، جای خالی خودروسازان داخلی و - نیسان خودروبر دریان نو - حتی واردکنندگان خودرو را پر کنند.

در حال حاضر هرچند خودروسازان داخلی باجدیت به توسعه و تنوع محصول روی آورده‌اند و در رقابت با خودروسازان چینی عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده‌اند، اما بازهم فروش خودروهای چین - نیسان خودروبر دریان نو - در ایران رونق بسیاری دارد.

یکی دیگر از دلایل مطرح در بحث فروش مناسب خودروسازان چینی، ارائه تسهیلات آسان برای مشتریان داخلی است. در فروش برخی از خودروها دیده می‌شود که پیش‌پرداخت اندک و اقساط بلند‌مدت در نظر گرفته شده که همین، عاملی بر پرفروش بودن خودروهای این کشور پهناور آسیایی در ایران است.

گفته‌ می‌شد با ورود خودروسازان مطرح خارجی به کشورمان پس از لغو تحریم‌ها، شرایط برای خودروسازان چینی و عرضه محصولاتشان، سخت خواهد شد اما به نظر نمی‌رسد این - نیسان خودروبر دریان نو - خودروسازان حتی با این شرایط هم پاپس بکشند و از ایران خارج شوند. چینی‌ها نشان - نیسان خودروبر دریان نو - داده‌اند کارشان را به‌طور کامل بلد هستند و در این - نیسان خودروبر دریان نو - زمینه دارای انعطاف بوده و شرایط را به نفع خود تغییر می‌دهند.

در سال‌های اخیر کشور ما به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده خودرو از چین شناخته شده است. در سال‌۲۰۱۴ بیش‌از ۸۷‌درصد کل صادرات خودروی چین، به کشورهای درحال توسعه آسیایی و آفریقایی و آمریکای لاتین بوده است. در این سال سهم ایران با افزایش ۱۱۳درصدی نسبت به سال‌۲۰۱۳ - نیسان خودروبر دریان نو - همراه - نیسان خودروبر دریان نو - بوده و پس از کنار گذاشتن الجزایر، مقام نخست واردات از چین در اختیار ما قرار دارد.

چینی‌های فرصت‌شناس به‌خوبی بازار خودروی کشورمان را تحلیل کرده‌اند. بخش بزرگی از طبقه متوسط ایران خواهان خرید خودروهای خارجی باکیفیت است، اما توانایی خرید آن‌را - نیسان خودروبر دریان نو - ندارد. بهترین گزینه برای این - نیسان خودروبر دریان نو - بخش، خرید خودرویی چینی با قیمت مناسب است. چینی‌ها همواره در قیمت‌گذاری خودروهایشان دقت داشته‌اند و توانسته‌اند رضایت - نیسان خودروبر دریان نو - این بخش از جامعه - نیسان خودروبر دریان نو - را به‌دست آورند.

نکته دیگر بحث انتقال تکنولوژی و همچنین اعمال دوباره تحریم‌های جهانی است که مسئولین را برآن داشته موقعیت خودروسازان چینی در کشورمان را - نیسان خودروبر دریان نو - حفظ کنند. در دوره تحریم‌ها، چینی‌ها کشور را ترک - نیسان خودروبر دریان نو - نکردند و همین باعث شد تا اعتماد مسئولین ما را به خود جلب کنند.

استراتژی دیگر چینی‌ها برای حضور مداوم در ایران، به بحث مشارکت با خودروسازان بزرگ ختم می‌شود. آن‌ها به دور از هیاهوی خودروسازان غربی و به‌راحتی، اقدام به سرمایه‌گذاری و تولید مشترک با - نیسان خودروبر دریان نو - خودروسازان داخلی می‌کنند و همین عاملی برای جذاب شدن چینی‌ها و انجام همکاری مشترک با آن‌ها شده است.

این‌ها در واقع عواملی هستند که موجب شده‌اند جای پای خودروسازان چینی در کشورمان محکم شود و با‌وجود باز بودن درهای صنعت خودروی کشورمان به روی خودروسازان برتر جهانی، همچنان چینی‌ها در ایران حضور داشته باشند.

- نیسان خودروبر دریان نو -
اولين صفحه   -  حمل خودرو تیموری   -   حمل ماشین تیموری   -   کفی تیموری   -   کفی خودروبر تیموری   -   جرثقیل خودروبر تیموری   -   نیسان خودروبر تیموری   -   نیسان یدک کش تیموری   -   ماشین بر تیموری   -   خودرو سوار تیموری   -   جرثقیل یدک کش تیموری   -   چرخگیر تیموری   -   امداد خودرو دریان نو   -   امداد خودرو سیار دریان نو   -   خودروبر دریان نو   -   یدک کش دریان نو   -   حمل خودرو دریان نو   -   حمل ماشین دریان نو   -   کفی دریان نو   -   کفی خودروبر دریان نو   -   جرثقیل خودروبر دریان نو   -   نیسان خودروبر دریان نو   -   نیسان یدک کش دریان نو   -   ماشین بر دریان نو   -   خودرو سوار دریان نو   -   جرثقیل یدک کش دریان نو   -   چرخگیر دریان نو   -   امداد خودرو توحید   -   امداد خودرو سیار توحید   -   خودروبر توحید   -   یدک کش توحید   -   حمل خودرو توحید   -   حمل ماشین توحید   -   کفی توحید   -   کفی خودروبر توحید   -   جرثقیل خودروبر توحید   -   نیسان خودروبر توحید   -   نیسان یدک کش توحید   -   ماشین بر توحید   -   خودرو سوار توحید   -   جرثقیل یدک کش توحید   -   چرخگیر توحید   -  آخرين صفحه