خودرو سوار توحید

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08683.html

حرکت سوی ابزارهای دیجیتال به این معناست که نمایندگی‌های فروش خودرو حدود ۶۳‌درصد از بودجه بازاریابی خود را صرف تبلیغات آنلاین و دیجیتال می‌کنند.

۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

بررسی جایگاه آگهی‌های دیجیتال در خودروسازی جهان

 با بیش از ۱۷۹‌میلیارد‌دلار درآمد در سال ۲۰۱۶، جای تعجب نیست که ایالات متحده پیشتاز عرصه جهانی - خودرو سوار توحید - در صنعت تبلیغات است.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بعد از آمریکا کشور - خودرو سوار توحید - چین با درآمد ۵۳‌میلیارددلار قرار دارد که این اختلاف درآمدی، خود جایگاه ایالات متحده را در صنعت تبلیغات نشان می‌دهد. در فهرست آگهی‌دهندگان آمریکایی و کسانی که بیشترین هزینه‌ها را صرف تبلیغات می‌کنند، کمپانی‌های خودرویی - خودرو سوار توحید - و برندهایی مانند جنرال موتورز و فورد قرار دارند. تبلیغات دیجیتال از زمان پدید آمدن بسیار رایج شده‌اند.

در سال‌۲۰۱۶ تنها - خودرو سوار توحید - خودروسازی آمریکا، سرمایه‌گذاری بر این‌دست‌از تبلیغات با ۲۲‌درصد رشد افزایش مواجه بود. این روند صعودی همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود تا پایان سال‌۲۰۱۷ نیز ۱۷‌درصد رشد داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود که در سال میلادی جاری خودروسازی آمریکا حدود ۳٫۹۶‌میلیارد دلار سرمایه را صرف تبلیغات دیجیتال کند.

این رقم به‌طور تقریبی افزایشی ۳۳‌درصدی را نسبت‌به سرمایه‌گذاری مشابه صنعت خودرو در سال‌۲۰۱۵ نشان می‌دهد. براساس گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری CBT نیوز، افراد روزانه به‌طور متوسط حدود ۶‌ساعت از زمان خود را در شبکه‌‌های رسانه‌ دیجیتال می‌گذرانند.

حرکت سوی ابزارهای دیجیتال به این معناست که نمایندگی‌های فروش - خودرو سوار توحید - خودرو حدود ۶۳‌درصد از بودجه بازاریابی خود را صرف تبلیغات آنلاین و دیجیتال می‌کنند.

حدود یک دهه پیش اصلی‌ترین شکل تبلیغات خودرویی برای نمایندگان فروش خودرو در - خودرو سوار توحید - ایالات‌متحده، آگهی‌های چاپی منتشر شده در روزنامه‌ها بود، اما این روزها خودروسازان و نمایندگی‌های فروش آن‌ها با کمرنگ شدن نقش روزنامه‌ها و محبوبیت فراوان شبکه‌های اجتماعی، هرچه بیشتر خود را ملزم به استفاده از این رسانه‌ها می‌دانند.

پرسشی که پیش می‌آید این است که یک نمایندگی فروش چگونه می‌تواند از تبلیغات دیجیتال بهره ببرد - خودرو سوار توحید - و چگونه این تبلیغات می‌توانند درآمد و پایگاه - خودرو سوار توحید - مشتریان این نمایندگی‌ها را توسعه دهند؟ در اینجا چهار مرحله‌ قابل استفاده برای تبلیغات - خودرو سوار توحید - دیجیتال توسط خودروسازان و نمایندگی‌های فروش آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

[caption id="attachment_205385" align="aligncenter" width="596"]خودرو سوار توحید - خودرو سوار توحید - بررسی جایگاه آگهی‌های دیجیتال در خودروسازی جهان[/caption]

مرحله اول: ارتباط دادن - خودرو سوار توحید - اهداف تجاری با تبلیغات دیجیتال

سرمایه‌گذاری، فارغ از این‌که در چه زمینه‌ای صورت می‌گیرد، همواره باید با اهداف - خودرو سوار توحید - تجاری فروشندگان و سازندگان مرتبط باشد. در نتیجه - خودرو سوار توحید - سرمایه‌گذاری‌ها باید در راهبردهای بازاریابی، فروش را با اهداف - خودرو سوار توحید - خاص و مشخص فروشندگان و سازندگان مرتبط کند.

یکی‌از نکات بسیار مهمی که نمایندگی‌های فروش باید به آن توجه ویژه نشان - خودرو سوار توحید - دهند، طراحی وب‌سایتی است که - خودرو سوار توحید - استفاده از آن در ابزارهای دیجیتال مختلف به‌راحتی امکان‌پذیر باشد. طراحی مناسب وبسایت می‌تواند خریدار را به‌خوبی به نتیجه برساند.

 

مرحله دوم: ارتباط با شرکای تبلیغاتی ایده‌‌آل

بیشترین موفقیت برای برنامه بازاریابی نمایندگی‌های فروش خرد و کلان زمانی به دست می‌‌آید که آن‌ها با سایر سایت‌های شناخته شده برای خریداران خودرو جفت‌و‌جور شوند و تبلیغات دیجیتال خود را در فضای این - خودرو سوار توحید - سایت‌ها عرضه کنند.

نخستین گام در این زمینه، شناسایی کانال‌های مختلف و مقایسه آن‌هاست. - خودرو سوار توحید - از بهترین سنجه‌ها برای پیدا کردن - خودرو سوار توحید - بهترین کانال‌های دیجیتال، - خودرو سوار توحید - می‌توان به تعداد بازدید‌ها و متوسط زمان صرف شده - خودرو سوار توحید - افراد در این سایت‌ها اشاره - خودرو سوار توحید - کرد.

 

مرحله سوم: طراحی تبلیغاتی جذاب و گیرا

اگر فروشندگان از کانال‌های تبلیغاتی‌ با عملکرد مناسب استفاده کنند، اما تبلیغاتشان از جذابیت کافی - خودرو سوار توحید - برخوردار نباشد، نمی‌توانند به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند.

آگهی‌دهندگان حتما باید تبلیغاتی طراحی کنند که برای مشتریانشان از جذابیت زیادی برخوردار باشد و به‌همین‌منظور بهترین راهکار، کمک گرفتن از یک طراح متخصص و خلاق در زمینه - خودرو سوار توحید - تبلیغات چاپی است.

 

مرحله چهارم: بررسی عملکرد آگهی‌ها

درصورتی‌که هر ۳ مرحله قبل اجرایی شود، لازم است عملکرد تبلیغات و میزان تاثیرگذاری آن‌ها نیز مورد سنجش و بررسی آگهی‌دهندگان قرار بگیرد تا نقاط ضروری نیازمند به بهبود، - خودرو سوار توحید - شناسایی شوند.

به‌باور کارشناسان تبلیغاتی کمپانی - خودرو سوار توحید - اوگیلوی، با این‌که آگهی‌های دیجیتال، بخش عمده بودجه بازاریابی - خودرو سوار توحید - نمایندگی‌های فروش خودرو را - خودرو سوار توحید - به‌خود اختصاص می‌دهند، اما همچنان این نکته اهمیت دارد که نمایندگی‌ها و خودروسازان، نظارتی هوشیارانه بر تقسیم بودجه تبلیغات دیجیتال خود داشته باشند.

فروشندگان خودرو می‌توانند با بررسی تاثیر تبلیغات دیجیتال، راهبردهای بازاریابی درست‌تری را برای آینده خود طراحی کنند.

اولين صفحه   -  کفی خودروبر دریان نو   -   جرثقیل خودروبر دریان نو   -   نیسان خودروبر دریان نو   -   نیسان یدک کش دریان نو   -   ماشین بر دریان نو   -   خودرو سوار دریان نو   -   جرثقیل یدک کش دریان نو   -   چرخگیر دریان نو   -   امداد خودرو توحید   -   امداد خودرو سیار توحید   -   خودروبر توحید   -   یدک کش توحید   -   حمل خودرو توحید   -   حمل ماشین توحید   -   کفی توحید   -   کفی خودروبر توحید   -   جرثقیل خودروبر توحید   -   نیسان خودروبر توحید   -   نیسان یدک کش توحید   -   ماشین بر توحید   -   خودرو سوار توحید   -   جرثقیل یدک کش توحید   -   چرخگیر توحید   -   امداد خودرو طرشت   -   امداد خودرو سیار طرشت   -   خودروبر طرشت   -   یدک کش طرشت   -   حمل خودرو طرشت   -   حمل ماشین طرشت   -   کفی طرشت   -   کفی خودروبر طرشت   -   جرثقیل خودروبر طرشت   -   نیسان خودروبر طرشت   -   نیسان یدک کش طرشت   -   ماشین بر طرشت   -   خودرو سوار طرشت   -   جرثقیل یدک کش طرشت   -   چرخگیر طرشت   -   امداد خودرو سلسبیل   -   امداد خودرو سیار سلسبیل   -   خودروبر سلسبیل   -  آخرين صفحه