حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 03822.html
کمبود تایرهای سنگین در بازار بهدلیل وقفههای ایجادشده در واردات این گروه محصول به کشور و بالا رفتن قیمت آن در بازار، وزارت صمت را مجبور به اعمال نظارتهای سختگیرانه بر نحوه فروش و توزیع تایرهای سنگین کرده است.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
لاستیک های سنگین از شبکه فروش تایرسازان حذف شدند
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، گفته میشود نظارتهای جدید دولت بر نحوه عرضه تایرهای باری اتوبوسی در - خدمات حمل ماشین ولی عصر - بازار، - خدمات حمل ماشین ولی عصر - شبکه فروش تایرسازان را با مشکل روبهرو کرده است.کمبود تایرهای سنگین در بازار بهدلیل وقفههای ایجادشده در واردات این گروه محصول به کشور و بالا رفتن قیمت آن در بازار، وزارت صمت را مجبور به اعمال نظارتهای سختگیرانه بر نحوه فروش و توزیع تایرهای سنگین کرده است. نظارتهایی که بهگفته فعالان بازار، شبکه فروش - خدمات حمل ماشین ولی عصر - تایرسازان بزرگ را با مشکلات متعددی روبهرو کرده است. بررسیهای روزنامه «دنیایخودرو» از بازار تایر کشور - خدمات حمل ماشین ولی عصر - حکایت از توزیع نامتوازن محصولات باری-اتوبوسی در استانهای مختلف دارد. شیوهای که برخی مدیران میانی درنظر گرفتهاند و بیتوجه به شبکه سازمانیافته تایرسازان در استانهای مختلف و - خدمات حمل ماشین ولی عصر - شکلگیری این شبکه در چنددهه یکباره اقدام به تغییر آن - خدمات حمل ماشین ولی عصر - کردهاند. چنین تصمیمی درحالی گرفته شده است که یکی از تایرفروشان بزرگ تهران و - خدمات حمل ماشین ولی عصر - با تعداد زیاد مراجعهکننده در روز، - خدمات حمل ماشین ولی عصر - از هر شرکت تایرساز تنها دوحلقه تایر سنگین درهر سبد ماهانه دریافت میکند - خدمات حمل ماشین ولی عصر - و همین موضوع باعث سرگردانی بین رانندهها - خدمات حمل ماشین ولی عصر - و مصرفکنندگان نهایی شده است. در همین زمینه مازیار روغنی، مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز بهعنوان تنها تایرساز داخلی تولیدکننده لاستیکهای رادیال باری-اتوبوسی درکشور بروز این مشکل را ناشیاز تصمیم اشتباه مسئولان دولتی درخصوص نحوه توزیع این گروه محصول از تایر دانست و به روزنامه «دنیایخودرو» گفت: تا پیشاز این تصمیم، هر تایرساز براساس نیاز - خدمات حمل ماشین ولی عصر - هر استان و تقاضای عامل فروش خود اقدام به توزیع تایر در سطح شبکه فروش خود میکرد و عاملان نیز بر مبنای نیاز بازار شهر خود از تایرسازان خرید میکردند. اما دولت طی یک تصمیم جدید، فارغ از میزان فروش هر نماینده، تعداد تایر قابلتوزیع در هر استان را بهصورت دستوری - خدمات حمل ماشین ولی عصر - تعیین کرده است که در بسیاری از موارد تایر در یک شهر نایاب و در شهر دیگر بیش از نیاز انباشت میشود. وی با تاکید بر شیوه فروش - خدمات حمل ماشین ولی عصر - حوالهای تایر و مشکلاتی که این روش پدیدآورده - خدمات حمل ماشین ولی عصر - است گفت: در بسیاری از موارد تایر 10 روز نزد نماینده باقی میماند تا رانندهای همراه با حواله برای خرید مراجعه کند. درحالیکه در شهر دیگر عاملفروش نیاز به تایر دارد اما کارخانه مجاز به ارسال کالا برای آن شهر و نماینده فروش نیست. وی چنین تصمیمی را عامل تخریب - خدمات حمل ماشین ولی عصر - شبکه فروش - خدمات حمل ماشین ولی عصر - سازمان یافته تایرسازان دانست و گفت: متاسفانه برخوردهای دستوری با صنعتگران، - خدمات حمل ماشین ولی عصر - نهتنها ادامه کار را برای شرکتها دشوار کرده است، بلکه باعث نارضایتی عاملان فروش و مصرفکنندگان نهایی بهعنوان بخشی از ساختار فروش شرکتها شده است. وی اظهارامیدواری کرد با واردشدن حجم بالایی از تایرهای خارجی به کشور، بازار تایرهای باری-اتوبوسی به اشباع برسد و فشار مضاعفی که بر تولیدکنندگان گذاشته شده است، برداشته شود. بهگفته فعالان بازار تایر، با ورود حجم انبوهی از تایرهای باری-اتوبوسی خارجی به کشور و رفع عطش بازار، میزان تقاضای خرید به شدت کاهش مییابد و درنهایت فعال شدن شبکه فروش تایرسازان - خدمات حمل ماشین ولی عصر - است که میتواند - خدمات حمل ماشین ولی عصر - رکود حاصل از این اتفاق را برطرف کند.