خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03276.html
صنعت خودرو

اگر با اصلاح قیمت خودرو در کارخانه، قیمت بازار نیز دوباره جهش 50درصدی پیدا کند، تبعات منفی آن، بسیار گسترده‌ خواهد بود

۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

سازمان حمایت و تیغ دو لبه اصلاح قیمت خودرو

آیا اصلاح قیمت خودرو به معنای افزایش دوبرابری قیمت رسمی خودروهای با قیمت زیر 45میلیون‌تومان است؟ آیا درصورتی‎که سازمان حمایت بتواند به‌سرعت قیمت جدید محصولات شرکت‌های خودروسازی را اعلام کند، این قیمت‌ها تا پایان سال حفظ خواهد شد؟ - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - آیا با اصلاح قیمت خودرو در کارخانه، قیمت بازار نیز دوباره جهش 50درصدی پیدا خواهد کرد؟ این‎ها سوالاتی - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - هستند که فارغ از پاسخ‎های احتمالی‎شان، نشان می‎دهند اصلاح قیمت خودرو در شرایط کنونی اجتناب‎ناپذیر است و در حال حاضر هیچ راهی جز تعدیل و اصلاح قیمت نداریم. اما همین سوالات بیانگر آن نیز هستند که اصلاح قیمت نباید به‎صورت غیرکارشناسی انجام شود. با افزایش دوبرابری نرخ ارز اختصاص‌یافته به شرکت‌ها، اصلاح قیمت خودرو ضروری است. هرچند تمام‌ اقلام مورد نیاز خودروسازان ارزبری ندارند، اما بسیاری از مواد و قطعات داخلی نیز در این مدت افزایش قیمت زیادی را - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - تجربه کردند که متاثر - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - از نابسامانی نرخ ارز بوده است و مسلما همگی بر قیمت تمام‎شده خودرو تاثیر می‌گذارند.

بنگاه ضررده محکوم به فناست

فریدون احمدی، نایب‎رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این خصوص می‎گوید: «در صنعت قطعه‎سازی و در زنجیره تولید شاهد هستیم که تمام عوامل موثر بر قیمت تمام‎شده - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - خودرو تغییر کرده‌اند. از جمله تغییرات - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - رخ‎داده - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - در این بخش، تغییر نرخ ارز برای اقلام و مواد اولیه‌ای است که ارزبری دارند و خودروساز و قطعه‎ساز دیگر قادر به تامین ارز آن‌ها با قیمت‌های دولتی نیستند، بنابراین باید از ارز نیمایی استفاده کنند. طبیعی است در این شرایط، خودروسازان بخش خصوصی و دولتی برای ادامه حیات و جلوگیری از زیان، به افزایش قیمت محصولات خود دست بزنند، البته - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - آنها باید امکان افزایش‌قیمت تولیداتشان را داشته باشند.»

وی می‌افزاید: «بنگاه‌های زیان‌ده در رقابت‌های تجاری از صحنه فعالیت‌های اقتصادی در نهایت کنار خواهند رفت، زیرا این بنگاه‌ها محکوم به شکست و - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - فنا - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - هستند. طبیعی است هر بنگاه اقتصادی باید علاوه‌بر تامین هزینه‌ها، سود لازم را به‌دلیل وجود سرمایه‌گذاران و سهامداران، کسب کند.»

- خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی -

اصلاح قیمت‌ها؛ نیازمند کار کارشناسی

احمدی با اشاره به اینکه بررسی و اصلاح قیمت‌ها نیازمند کار کارشناسی توسط ستاد تنظیم بازار است، تاکید می‎کند: «در اوضاع کنونی هیچ راهی جز اصلاح قیمت خودرو نداریم. البته - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - این اقدام تنها وظیفه سازمان حمایت است و صرفا به خودروهای پرتیراژ و - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - اقتصادی و همراه با سنجیدن همه جوانب امر محدود می‌شود.»

وی ادامه می‎دهد: «هرچند دولت در ظاهر نقشی در تعیین بهای خودروهای گران ندارد و قیمت آن‌ها در حاشیه بازار و عرضه و تقاضا تعیین - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - می‎شد اما تصمیمات دولت درخصوص ممنوعیت یک‎شبه واردات و استمرار طولانی‎مدت این ممنوعیت در کنار مطرح‎کردن بحث مابه‎التفاوت ارزی، شوک بزرگی به مجموع بازارهای خودروهای وارداتی وارد کرد. این در حالی است که نباید به التهابات - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - بازار خودرو از سوی دولت دامن زده شود.»

نایب‎رئیس کمیسیون صنایع مجلس معتقد است: «بخشی از عوامل قیمت‌گذاری خودرو در بازار ناشی از ممنوعیت واردات است که مزید بر علت شده است. از سوی دیگر، نگرانی مردم از کاهش ارزش پول و سرمایه‌شان موجب تحریک صاحبان سرمایه برای خرید خودرو به‎عنوان کالای - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - سرمایه‌ای شده و این مسائل آشفتگی قیمت خودرو در بازار را به‎وجود آورده است.»

علت تاخیر سازمان حمایت در اعلام قیمت‎های جدید

نماینده زنجان و طارم در مجلس - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - همچنین با اشاره به تاخیر سازمان حمایت در اعلام قیمت جدید خودروها، می‎گوید: «تاخیر در اصلاح قیمت‌ها ناشی از عدم‌اطلاع دستگاه‌های مسئول از قیمت ارز اختصاصی شرکت‌ها است و نبود مبنای ارز مشخص در قیمت خودروها نمی‌گذارد کار قیمت‌گذاری و اصلاح قیمتها با سرعت پیش برود.»

وی تاکید می‎کند: «نگرانی مردم از آشفتگی‌هایی که درنتیجه فشار تحریم‌های گذشته آمریکا به‌وجود آمد، موجب نوسانات قیمت خودرو در بازار شد. در این خصوص باید گفت برای صورت‌مساله اشتباه، هیچ‌وقت راه‌حل درستی پیدا نخواهد شد. درصورتی که اگر همین امروز دولت قیمت جدید خودروها را اعلام کند، معلوم نیست بتوان این قیمت‌ها را تا پایان سال حفظ کرد.»

به گفته احمدی، روش کنونی دولت برای تثبیت قیمت خودرو جواب نمی‌دهد اما متاسفانه همه حول یک صورت مساله اشتباه به‌دنبال راه‌حل مناسب می‌گردند. وی تصریح می‎کند: «شأن شورای رقابت تشخیص انحصار و به‌کار بردن تدابیر ضدانحصار است. به‎طورکلی باید گفت شورای رقابت به اشتباه وارد موضوع قیمت‎گذاری شده است.»

هشدار به - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - سازمان حمایت

این عضو کمیسیون صنایع و معادن درخصوص تبعات غفلت از انجام کار کارشناسی درخصوص اصلاح قیمت خودرو هشدار می‎دهد: «اگر با اصلاح قیمت‌ها بخواهند قیمت خودرو را بیش از حد متعارف تغییر دهند، به‎طور قطع واکنش بازار نسبت به این تصمیمات لوث می‌شود و با این شیوه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. ضمن اینکه شأن کسی که بر قیمتها نظارت می‌کند نیز از دست خواهد رفت.»

احمدی در پایان با اشاره به اعتراض شورای رقابت در خصوص واگذاری قیمت‌گذاری خودرو به سازمان حمایت گفت: «وظیفه شورای رقابت تشخیص انحصار و به‌کار بردن تدابیر ضدانحصار در بازار است، کما اینکه مصوبه‌ای در این زمینه وجود دارد و دولت این اختیار را به سازمان - خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی - حمایت داده، این امر از ابتدا نیز وظیفه سازمان حمایت بود و محول کردن این مسئولیت به شورای رقابت اشتباه بوده است، موضوع قیمت‌گذاری محصولات شرکت‌های خودروسازی نیز باید با نظارت سازمان حمایت مدیریت شود.»

اولين صفحه   -  امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   کرایه امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   قیمت امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   خدمات امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   کرایه امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   قیمت امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   خدمات امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   کرایه یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   قیمت یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   خدمات یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   کرایه حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   قیمت حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   خدمات حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -   کرایه حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -   قیمت حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -  آخرين صفحه