کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03271.html
کیفیت خودروهای ساخت داخل

میزان رضایت مشتریان از دوام محصول پس‌از چندین ماه استفاده از خودرو، در آخرین گزارش ارزیابی رضایت مشتریان از دوام کیفیت خودروهای ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) منتشر شد.

۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

مشتریان بیشترین نارضایتی را از محصولات ایرانی ابراز کردند

میزان رضایت مشتریان از دوام محصول پس‌از چندین ماه استفاده از خودرو، در آخرین گزارش ارزیابی رضایت مشتریان از دوام کیفیت خودروهای ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) منتشر شد.

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  براساس این - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - ارزیابی، دوام کیفی خودروها یکی‌از مهم‌ترین مفاهیم تاثیرگذار بر رضایت مشتریان از کیفیت خودرو به‌شمار می‌رود. به این ترتیب مشتریان پس از چندین ماه استفاده از خودرو، میزان رضایت خود از طول عمر و عملکرد قطعات، اتصالات، تنظیمات و کلیه مولفه‌های کیفیت خودرو را اعلام کرده‌اند که با بررسی تغییرات ایجادشده در میزان رضایت مشتریان در ابتدا و پس‌از چند ماه، امکان ارائه تحلیلی دقیق از کیفیت خودروهای داخل فراهم - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - می‌آید.

تحقیق درباره رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در بازه سه ماه پس از تحویل خودرو - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - به مشتریان انجام می‌شود و در مقابل تحقیق درخصوص رضایت مشتریان از دوام - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - محصولات حدود 15ماه پس‌از تحویل خودرو به مشتریان صورت می‌گیرد. لازم به تاکید است گزارش منتشرشده تا پایان بهار سال گذشته و مربوط‌به دوره زمانی پیش‌از خروج آمریکا از توافق - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - برجام و آغاز مجدد تحریم‌ها بوده است، چراکه پس از آغاز تحریم‌ها تا امروز، صنعت خودرو کشور با چالش‌های جدی مواجه شد که تاثیر این چالش‌ها بر کیفیت تولید هنوز موردارزیابی و بررسی قرار نگرفته است.

جامعه موردبررسی و آمار ارزیابی‎شده

شرکت - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در این گزارش - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - رضایت 14هزارو263نفر از مشتریانی را که در بازه زمانی زمستان 95 - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - و بهار 96 خودرو خریده‌اند، از منظر کیفیت اولیه و کیفیت دوام محصول موردارزیابی قرار داده است. لازم به ذکر است حدود 90درصد این افراد را مردان و 10درصد را زنان تشکیل می‌دادند. درعین‎حال - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - نزدیک به 48درصد - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - این افراد در بازه سنی 31 تا 45سال قرار داشته‌اند.

توزیع مشتریان به تفکیک شرکت‌های تولیدکننده خودرو در این تحقیق نیز شامل - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - 31.8درصد مشتریان ایران‌خودرو، 24.9درصد مصرف‌کنندگان شرکت سایپا، 23.1درصد مشتریان خودروهای پارس‌خودرو، 11.8درصد خریداران محصولات مدیران‌خودرو، 7.1درصد مشتریان کرمان‌موتور و 1.3درصد مشتریان بهمن‌موتور می‌شود.

بیشترین افت رضایت مشتریان از محصولات ایرانی

بررسی میزان افت رضایت مشتریان از کیفیت خودرو پس‌از حدود یک‌سال استفاده از خودروهای ساخت داخل به تفکیک برند کشورهای خودروساز حاکی - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - از آن است که بیشترین کاهش رضایت مشتریان از خودروهای ایرانی با منفی 5.27درصد بوده است. پس‌از آن افت رضایت مشتریان از خودروهای - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - فرانسوی منفی 3.37درصد، از محصولات چینی منفی 2.77درصد و از خودروهای کره‌ای منفی 1.79بوده است.

بر این اساس کم‌ترین میزان کاهش رضایت مشتریان از محصولات شرکت‌های ژاپنی با منفی 1.47درصد بوده است. جالب این‎جاست که میزان افت رضایت مشتریان از خودروهای چینی نسبت‌به کاهش رضایت آنان از خودروهای فرانسوی و ایرانی کمتر بوده است.

افت 3.7درصدی رضایت - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - مشتریان

میزان کارکرد خودرو در بازه زمانی 15ماه پس‌از تحویل خودرو از عوامل تاثیرگذار بر افت کیفیت خودروها است. به این ترتیب نرخ افت رضایت مشتریان از کیفیت اولیه تا رضایت مشتریان از دوام کیفیت در خودروهای با کارکرد کمتر از 10هزارکیلومتر، منفی 3.6درصد برآورد شده است. این عدد درمورد مشتریان خودروها با کارکرد بیش‌از 40هزارکیلومتر به منفی 4.5درصد رسیده است.

به این ترتیب ارزیابی کلی نشان می‌دهد رضایت مشتریان از کیفیت خودرو پس‌از - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - حدود یک‌سال استفاده با منفی 3.7درصد کاهش از عدد 706 به 681 در مقیاس 1000امتیاز کاهش یافته است. نکته قابل‌توجه - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - این است که با افزایش میزان مصرف پس‌از 20هزارکیلومتر میزان افت رضایت بیشتر شده و از منفی 3.7درصد به منفی 3.5درصد رسیده است.

افزایش رضایت مشتری از وضعیت موتور

ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خودروها براساس آخرین دستورالعمل ارزیابی - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - رضایت مشتریان - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - صنعت خودرو از 24گویه - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - کیفیت تشکیل شده است که تغییر میزان رضایت مشتریان از کیفیت اولیه و دوام و کیفیت بعد از حدود یک‌سال، نرخ افت رضایت را مشخص کرده است. به این ترتیب بیشترین - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - کاهش رضایت مشتریان از کیفیت محصول در شاخص‌های کیفیت رنگ بدنه با 9.2درصد، سکوت و آرامش نسبی داخل اتاق با 8.9درصد، عملکرد ترمز با منفی 8.4درصد، عملکرد برف پاک‌کن و شیشه‌شوی با منفی 7.3درصد و عملکرد مجموعه کلاچ با کاهش 6.6 درصدی، رخ داده است.

در مقابل رضایت مشتریان از کیفیت خودرو در مولفه وضعیت موتور با 6.5درصد، تناسب - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - مصرف سوخت با مشخصات ارائه‌شده از - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - شرکت خودروساز با 2.3درصد - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - و نحوه باز - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - و بسته‌شدن درها با حدود 2درصد به ترتیب بیشترین رشد را داشته - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - است. این در حالی است که ارقام نرخ افت حاکی از کاهش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو در مولفه‌های کیفیت تایرها، کیفیت صندلی‌ها، عملکرد جلوبندی و کمک‌فنرها، سیستم صوتی، عملکرد تنظیم نور چراغ‌ها، عملکرد مجموعه گیربکس، شیشه بالابر، کولر، ترمزدستی، لوازم ایمنی داخل اتاق، سیستم - کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی - برق‌رسانی، سیستم فرمان، قدرت و شتاب خودرو، بخاری، ادوات برقی و نفوذ آب، باد گرد و غبار پس از حدود یک‎سال است.

اولين صفحه   -  قیمت چرخگیر ازگل   -   مبلغ چرخگیر ازگل   -   تعرفه چرخگیر ازگل   -   شماره تماس چرخگیر ازگل   -   خدمات چرخگیر ازگل   -   امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   کرایه امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   قیمت امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   خدمات امداد خودرو بلوار نیرو زمینی   -   امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   کرایه امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   قیمت امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   خدمات امداد خودرو سیار بلوار نیرو زمینی   -   خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   کرایه خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   قیمت خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   خدمات خودروبر بلوار نیرو زمینی   -   یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   کرایه یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   قیمت یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   خدمات یدک کش بلوار نیرو زمینی   -   حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   کرایه حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   قیمت حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   مبلغ حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   تعرفه حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   شماره تماس حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   خدمات حمل خودرو بلوار نیرو زمینی   -   حمل ماشین بلوار نیرو زمینی   -  آخرين صفحه