شماره تماس کفی سازمان برنامه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04668.html
صنعت خودرو

درست است که در صورت آزادسازی قیمت، فقط مصرف‌کننده واقعی اقدام به خرید خودرو خواهد کرد. اما مساله این است که مشتری واقعی دیگر توان خرید خودرو با قیمت بالا را نخواهد داشت. چون درآمدها به این نسبت افزایش نیافته است. بنابراین چنین طرحی می‌تواند به جای درست کردن بازار خودرو، آن را خراب‌تر کند

۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

شورای عرضه‎وتقاضا جایگزین شورای رقابت شود

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت خودرو اصلی‌ترین صنعت فعال در کشور به‌شمار می‌رود. ادامه حیات و تولید در این بخش از صنعت، تاثیری ‌غیرقابل انکار بر رشد اقتصادی کشور دارد. اما با وجود اهمیت خودروسازی در کشور، پس از سال‌ها فعالیت، هنوز محصولات داخلی به آن سطح از کیفیت در تولید نرسیده‌اند که رقابت‌پذیر شوند و به بازارهای جهانی راه پیدا کنند. در واقع می‌توان گفت بیشتر خودروهای تولید داخل از نظر کیفیت، در زمینه جلب رضایت کامل مشتری داخل نیز موفقیت چشمگیری - شماره تماس کفی سازمان برنامه - نداشته‌اند. در عین حال، اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید، افزایش نرخ ارز و به تبع آن بالا رفتن قیمت مواد اولیه تولید - شماره تماس کفی سازمان برنامه - در کنار مسائل و موانع موجود - شماره تماس کفی سازمان برنامه - در داخل کشور، تولید در صنعت خودرو را طی ماه‌های گذشته به شدت با کاهش مواجه کرد.

به گفته برخی قطعه‌سازان، آزادسازی و افزایش قیمت خودرو و بالا رفتن رقم قرارداد فروش تامین‌کنندگان با خودروساز، راه‌حلی کاربردی برای بازگشت فعالیت صنعت، به روال عادی تولید است.

- شماره تماس کفی سازمان برنامه -

بر این اساس یک عضو هیات‌مدیره انجمن صنایع همگن قطعات خودرو در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با - شماره تماس کفی سازمان برنامه - بیان این‎که نتیجه دولتی بودن خودروسازان و قیمت‌گذاری دستوری در نهایت به تولید خودرو در همین سطح و کیفیت می‌انجامد، گفت: «نگاه موجود به صنعت خودرو، درست نیست. این صنعت برای پیشرفت به نگاه زیربنایی نیاز دارد.»

امید رضایی با اشاره به بحث‌هایی که در مدت اخیر درباره آزادسازی قیمت خودرو مطرح - شماره تماس کفی سازمان برنامه - است، اظهار کرد: «در کشور ما هر شخص که سرمایه‌ای جمع کرده است، اگر نتواند یا نخواهد این سرمایه را صرف خرید ارز یا طلا کند، به سمت بازار خودرو میل پیدا می‌کند. این خرید یا مستقیم از خودروساز انجام می‌شود و یا از طریق دلال و واسطه در بازار.»

پیشنهاد تشکیل شورای عرضه‎وتقاضا

وی با بیان اینکه با - شماره تماس کفی سازمان برنامه - آزادسازی قیمت، فاصله قیمت کارخانه و حاشیه بازار خودرو از بین خواهد رفت، تاکید کرد: «درست است که در صورت آزادسازی قیمت، فقط مصرف‌کننده واقعی اقدام به خرید خودرو خواهد کرد. اما مساله این - شماره تماس کفی سازمان برنامه - است که مشتری واقعی دیگر توان خرید خودرو با قیمت بالا را نخواهد داشت. چون درآمدها به این نسبت افزایش نیافته است. بنابراین چنین طرحی می‌تواند به - شماره تماس کفی سازمان برنامه - جای درست کردن بازار خودرو، آن را خراب‌تر کند. از - شماره تماس کفی سازمان برنامه - طرفی درمورد آن مشتریانی که به قصد سرمایه‌گذاری، خودرو می‌خرند، اگر این - شماره تماس کفی سازمان برنامه - تفاوت قیمت بازار و کارخانه از بین برود، باز هم این سرمایه به سمت بازار ارز و طلا سرازیر می‌شود.»

رضایی در پاسخ به این سوال که با توجه به این توضیحات، آیا - شماره تماس کفی سازمان برنامه - مخالف آزادسازی قیمت خودرو است یا خیر، توضیح داد: «من معتقد به آزادسازی قیمت براساس عرضه و تقاضا هستم. به این صورت که این مسئولیت از شورای رقابت سلب شود و به جای آن نهاد جدیدی مثلا - شماره تماس کفی سازمان برنامه - با نام شورای عرضه و تقاضا ایجاد شود تا تعادل واقعی در بازار ایجاد شود.»
 

آزادسازی قیمت همراه با اعطای تسهیلات دولتی کم‎بهره باشد

به گفته این فعال قطعه‌سازی، بعید است صرفا آزادسازی قیمت، کمکی به حل مشکلات صنعت و بازار بکند. عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه‌سازی در ادامه با بیان این‎که مصرف‌کننده نهایی نقدینگی کافی برای خرید خودرو با - شماره تماس کفی سازمان برنامه - قیمت - شماره تماس کفی سازمان برنامه - آزاد را - شماره تماس کفی سازمان برنامه - ندارد، تصریح کرد: «مگر این‎که دولت برای حل این مشکل تسهیلات مکفی با بهره پایین تخصیص دهد. مانند همان اقدامی که چند سال قبل درمورد کمپین نخریدن خودرو صفر داخل انجام داد و باعث فروش حدود ۵۰هزار دستگاه خودرو شد و معضل برطرف شد.»

امید رضایی با تاکید بر این‎که اگر چنین اقدامی در کنار آزادسازی صورت گیرد، می‌توان به مثبت بودن نتیجه امیدوار بود، گفت: «چون به این ترتیب پول از محل مصرف‌کننده مستقیم به دست تولیدکننده واقعی می‌رسد. همچنین با پرداخت وام درازمدت با بهره کم، مشکل کمبود نقدینگی مصرف‌کننده نیز حل می‌شود. در غیر این صورت برای پراید ۴۰ یا ۵۰ میلیون تومانی، مشتری پیدا نمی‌شود و این عاملی برای تعطیل شدن خودروسازان خواهد بود.»

آزادسازی بی‎برنامه قیمت زمینه‎ساز رانت‎خواری است

وی با بیان این‎که نباید ذوق‌زده و بدون برنامه‌ریزی به سمت آزادسازی - شماره تماس کفی سازمان برنامه - قیمت خودرو رفت، - شماره تماس کفی سازمان برنامه - اظهار کرد: «آزادسازی در صورتی می‌تواند کارکرد مثبت داشته باشد که غیر از شرایطی که به آن اشاره شد، انحصار هم در بازار از بین برود و رقابت سالم وجود داشته باشد.»

- شماره تماس کفی سازمان برنامه -

رضایی با توضیح این مطلب که آزادسازی قیمت به شکل هیجانی، هم به صنعت و اقتصاد آسیب می‌زند و هم به مردم، تاکید کرد: «در کشور - شماره تماس کفی سازمان برنامه - ما خودرو بیشتر کالای سرمایه‌ای تلقی می‌شود، نه مصرفی‌. از این رو، اجازه افزایش قیمت به آن داده نمی‌شود. به همین دلیل ناگهان با چنین جهش‌هایی در قیمت مواجه می‌شویم. - شماره تماس کفی سازمان برنامه - ضمن این‎که آزادسازی قیمت بدون برنامه‌ریزی، اتفاقا - شماره تماس کفی سازمان برنامه - برای کسی که چندین خودرو خریده است، رانت ایجاد می‌کند.»

وی در ادامه گفت: «من با قیمت‌گذاری دستوری کاملا مخالفم - شماره تماس کفی سازمان برنامه - و معتقدم آزادسازی قیمت خودرو باید معقول، هوشمندانه، همراه با برنامه‌ریزی و - شماره تماس کفی سازمان برنامه - با شیب ملایم، انجام شود تا تاثیرگذار باشد.»

اولين صفحه   -  خدمات یدک کش سازمان برنامه   -   حمل خودرو سازمان برنامه   -   کرایه حمل خودرو سازمان برنامه   -   قیمت حمل خودرو سازمان برنامه   -   مبلغ حمل خودرو سازمان برنامه   -   تعرفه حمل خودرو سازمان برنامه   -   شماره تماس حمل خودرو سازمان برنامه   -   خدمات حمل خودرو سازمان برنامه   -   حمل ماشین سازمان برنامه   -   کرایه حمل ماشین سازمان برنامه   -   قیمت حمل ماشین سازمان برنامه   -   مبلغ حمل ماشین سازمان برنامه   -   تعرفه حمل ماشین سازمان برنامه   -   شماره تماس حمل ماشین سازمان برنامه   -   خدمات حمل ماشین سازمان برنامه   -   کفی سازمان برنامه   -   کرایه کفی سازمان برنامه   -   قیمت کفی سازمان برنامه   -   مبلغ کفی سازمان برنامه   -   تعرفه کفی سازمان برنامه   -   شماره تماس کفی سازمان برنامه   -   خدمات کفی سازمان برنامه   -   کفی خودروبر سازمان برنامه   -   کرایه کفی خودروبر سازمان برنامه   -   قیمت کفی خودروبر سازمان برنامه   -   مبلغ کفی خودروبر سازمان برنامه   -   تعرفه کفی خودروبر سازمان برنامه   -   شماره تماس کفی خودروبر سازمان برنامه   -   خدمات کفی خودروبر سازمان برنامه   -   جرثقیل خودروبر سازمان برنامه   -   کرایه جرثقیل خودروبر سازمان برنامه   -   قیمت جرثقیل خودروبر سازمان برنامه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر سازمان برنامه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر سازمان برنامه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر سازمان برنامه   -   خدمات جرثقیل خودروبر سازمان برنامه   -   نیسان خودروبر سازمان برنامه   -   کرایه نیسان خودروبر سازمان برنامه   -   قیمت نیسان خودروبر سازمان برنامه   -   مبلغ نیسان خودروبر سازمان برنامه   -   تعرفه نیسان خودروبر سازمان برنامه   -  آخرين صفحه