خودرو سوار کارون

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08953.html

وقتی صادرات‌محور شوید باید تنوع محصول دهید و نمی‌توانید در یک محصول درجا بزنید

۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

برخی موانع صادرات خودرو عقبه سیاسی دارد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو  ، صادرات به‌عنوان محوری سازنده و - خودرو سوار کارون - زیربنایی در راه توسعه تولیدات داخلی و فرصت‌های شغلی درجامعه مورد توجه قرارمی‌گیرد.

خودروسازان معتبر دنیا همواره برای حفظ بازارهای صادراتی خود، اقدام به ارائه محصولات جدید به‌طور سالانه و همچنین ارتقای سطح کیفی و کمی خودروهای - خودرو سوار کارون - تولیدی می‌کنند تا در دنیای رقابتی امروز عقب نمانند.

[caption id="attachment_204401" align="aligncenter" width="600"]خودرو سوار کارون طبق افق ۱۴۰۴ باید یک میلیون دستگاه که در حدود - خودرو سوار کارون - ۳۰ درصد است، صادر شود[/caption]

در شرایطی که اقتصاد ایران در مسیر توسعه‌یافتگی حرکت می‌کند، کشورهای همسایه می‌توانند بهترین محل برای صادرات باشند.حال سوال این است که موانع پیش روی صادرات خودروسازی ایران چیست؟ از دیگر سو، مساله صادرات مهم است، طبق افق ۱۴۰۴ باید یک میلیون دستگاه که در حدود ۳۰ درصد است صادر شود.

عدم ارائه قیمت رقابتی سد راه جدی در مسیر صادرات درباره موانع - خودرو سوار کارون - پیش روی صادرات خودروهای تولید داخل، رامین نورقلی - خودرو سوار کارون - عضوکمیسیون صنایع‌ومعادن مجلس با بیان اینکه موانع صادرات خودرو به دو حیطه خارجی و داخلی در صنعت مولد خودرو تقسیم - خودرو سوار کارون - می‌شود،گفت: «سر‌پا نگاه داشتن صنعت خودرو به هرقیمتی مانع به‌روزشدن این صنعت است.»

رامین نورقلی‌پور ، درباره صادرات خودرو به بازارهای هدف نیز گفت: «یکی از موانع اصلی صادرات خودرو را می‌توان در حیطه داخلی و در زمینه گرانی نرخ خودرو برای ورود به بازار رقابتی خودرو، جست‌وجو کرد.» عضوکمیسیون صنایع‌ومعادن مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: «برای صادرات لوازم یدکی - خودرو سوار کارون - و خودرو به بازارهای بین‌المللی باید تدابیر ویژه‌ای برای کاهش قیمت تمام‌شده و تعیین نرخ صادراتی خودرو در نظر گرفته شود تا بتوان با ورود به فضای بین‌الملی خودرو با رقبای تجاری - خودرو سوار کارون - در این عرصه وارد رقابت شد.»

فاصله تولیدات داخلی با محورهای استاندارد صادراتی دنیا طبق افق ۱۴۰۴، صادرات - خودرو سوار کارون - یک میلیون خودرو و ۶میلیارد دلار قطعه در سند اهداف و سیاست‌های صنعت خودرو پیش‌بینی شده است. اما نکته مهم این است که تولیدات داخل چه میزان دارای کیفیت هستند تا مورد استقبال بازارهای جهانی برای صادرات قرار بگیرند.

رمضانعلی سبحانی‌فرد، نماینده کمیسیون صنایع مجلس دهم درباره نقش صادرات طبق افق ۱۴۰۴ به «دنیای خودرو» می‌گوید: « در قراردادها ذکر شده حداقل ۳۰ درصد تولید این محصولاتی که با مشارکت طرف خارجی است، باید منجر به صادرات شود. این موضوع به این معناست که محصول باید دارای کیفیت باشد تا صادر شود و استاندارهای روز جهانی را داشته باشد. از همه مهم‌تر این تولیدات قرار نیست مانند پراید در خط تولید جا خوش کنند. چون - خودرو سوار کارون - وقتی صادرات‌محور - خودرو سوار کارون - بشوید باید تنوع محصول بدهید و نمی‌توانید در یک محصول درجا بزنید. این موضوع الزام اصلی برای حضور در بازارهای - خودرو سوار کارون - جهانی است. لذا وزارتخانه باید به‌دنبال ارتقای کیفیت، تنوع و صادرات‌محوری در صنعت خودرو باشد.» از دیگر سو، رامین - خودرو سوار کارون - نورقلی دیگر عضو کمیسیون - خودرو سوار کارون - تاکید می‌کند:«کیفیت خودروهای داخلی - خودرو سوار کارون - ما با محورهای صادراتی فاصله دارد، بنابراین خودروی داخلی نمی‌تواند به نحو مطلوب به بازار جهانی صادرشود.»

به‌روز نبودن صنایع مانع حضور در بازار صادراتی کارشناسان صنعت خودرو، یکی از دلایل عدم‌موفقیت خودروهای ایرانی در بازار بین‌المللی را به‌روز نبودن خودروهای داخلی برای ارائه - خودرو سوار کارون - محصولات - خودرو سوار کارون - در بازار صادراتی ذکر می‌کنند و - خودرو سوار کارون - تاکید - خودرو سوار کارون - دارند اگر خواهان صادرات خودروی ایرانی هستیم باید فکری اساسی برای به‌روز شدن تولید خودرو در کشور داشته باشیم.

رامین نورقلی‌پور در زمینه به‌روز نبودن - خودرو سوار کارون - محصولات تولیدی خودروسازی گفت: «ما در صنعت خودرو برمبنای نیاز بازار و مصرف‌کننده حرکت نکردیم بلکه برای خودمان یک‌سری اهداف را - خودرو سوار کارون - در این صنعت تعریف کردیم که یکی از آن‌ها سر پا نگه داشتن صنعت خودرو بوده که همین تفکر مانع به‌روز شدن صنعت - خودرو سوار کارون - خودرو شده است.»

به‌گفته این عضو - خودرو سوار کارون - کمیسیون صنایع مجلس دهم سر پا نگه داشتن صنعت خودرو به هرقیمتی - خودرو سوار کارون - مانع به‌روز بودن این صنعت است و ما در دهه‌های گذشته چرخه معیوبی را در خودروسازی ایجاد کردیم که نمی‌توان آن را حل‌وفصل کرد.

تحریم در دهه‌های گذشته دلیل افت صادرات واقعیت این است که خودروسازی ایران صادرات را نیز پوشش داده است اما به - خودرو سوار کارون - کشورهایی چون عراق و آذربایجان، و نکته مهم این - خودرو سوار کارون - که به‌طور قطع لازمه - خودرو سوار کارون - ورود شرکت‌های خودروساز کشور به بازارهای رقابتی، صادرات و افزایش میزان - خودرو سوار کارون - آن و تولید محصولات باکیفیت و رقابت‌پذیر است - خودرو سوار کارون - تا به وسیله این تولیدات، بازارهای بیشتری را برای صادرات خودرو جذب کنند.

رامین - خودرو سوار کارون - نورقلی، عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم یکی از موارد افت - خودرو سوار کارون - صادرات خودروهای تولید داخل را تحریم‌ها دانسته و می‌گوید: «گرانی خودرو،کیفیت نامناسب، عدم به‌روز بودن تولیدات، عقب‌ماندگی در تکنولوژی خودرو و - خودرو سوار کارون - خدمات‌پس‌از‌فروش ناکافی، موجب شده است ما در عرصه بین‌المللی در زمینه خودروسازی عملکرد چشمگیری نداشته باشیم و از طرفی دیگر باید درنظرگرفت که ما موانعی در خارج از کشور داریم، به‌طور مثال یک‌سری موانع در راستای صادرات خودرو عقبه سیاسی دارد، - خودرو سوار کارون - زیرا حداقل در ۴دهه گذشته ما در خودروسازی با تحریم روبه‌رو بوده‌ایم و این امر نیز یکی از دلایل افت‌ صادراتی در صنعت خودروست. یکی از علل فرو رفتن ما در لاک داخلی در حوزه صنعت خودرو، وقوع تحریم‌ها در - خودرو سوار کارون - دهه‌های گذشته است. ما فاقد درخواست برای حضور در بازار بین‌المللی خودرو برای صادرات هستیم زیرا مشتریان خارجی در بازار خودروی ایرانی حضور مستمری ندارند.»

از - خودرو سوار کارون - دیگرسو - خودرو سوار کارون - به گفته وی، نبود قیمت و تکنولوژی - خودرو سوار کارون - رقابتی یکی از موانع اساسی صادرات خودرو در بازارهای جهانی است و این در حالی است که نوآوری در عرصه تولید خودرو در کشور وجود ندارد. به‌طور مثال خودروهایی که در چند دهه گذشته در کشورهای دیگر تولید شده‌اند را خریداری کرده و در داخل کشور عرضه کردیم، این شرایط مشخص می‌کند که نوآوری در زمینه خودروهای وارداتی وجود ندارد.

اولين صفحه   -  کفی خودروبر بلوار کشاورز   -   جرثقیل خودروبر بلوار کشاورز   -   نیسان خودروبر بلوار کشاورز   -   نیسان یدک کش بلوار کشاورز   -   ماشین بر بلوار کشاورز   -   خودرو سوار بلوار کشاورز   -   جرثقیل یدک کش بلوار کشاورز   -   چرخگیر بلوار کشاورز   -   امداد خودرو کارون   -   امداد خودرو سیار کارون   -   خودروبر کارون   -   یدک کش کارون   -   حمل خودرو کارون   -   حمل ماشین کارون   -   کفی کارون   -   کفی خودروبر کارون   -   جرثقیل خودروبر کارون   -   نیسان خودروبر کارون   -   نیسان یدک کش کارون   -   ماشین بر کارون   -   خودرو سوار کارون   -   جرثقیل یدک کش کارون   -   چرخگیر کارون   -   امداد خودرو باغستان   -   امداد خودرو سیار باغستان   -   خودروبر باغستان   -   یدک کش باغستان   -   حمل خودرو باغستان   -   حمل ماشین باغستان   -   کفی باغستان   -   کفی خودروبر باغستان   -   جرثقیل خودروبر باغستان   -   نیسان خودروبر باغستان   -   نیسان یدک کش باغستان   -   ماشین بر باغستان   -   خودرو سوار باغستان   -   جرثقیل یدک کش باغستان   -   چرخگیر باغستان   -   امداد خودرو شهرک آزادی   -   امداد خودرو سیار شهرک آزادی   -   خودروبر شهرک آزادی   -  آخرين صفحه