خودروبر مسعودیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09168.html

موسسه تضمین ایمنی بزرگراه آمریکا (IIHS) به‌تازگی در ارزیابی بارکش‌های محبوب این کشور، به نتایج جالبی رسیده است.

۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

چرا هیچ وانت‌باری در آمریکا پنج ستاره ایمنی‌ نمی‌گیرد؟

 به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از اتونیوز، در این آزمایش‌ها،‌ مقاومت کابین تمام‌سایز و نیمه‌سایز بارکش‌های سایزمتوسط شورولت - خودروبر مسعودیه - کولورادو،GMC کانیِن، نیسان فرانتیِر - خودروبر مسعودیه - و تویوتا تاکوما ارزیابی شده است.

هیچ یک از خودروها، موفق به کسب بالاترین امتیازهای موسسه IIHS، یعنی TOP - خودروبر مسعودیه - SAFETY PICK و TOP SAFETY PICK PLUS نشده‌اند، چون در آن‌ها خبری از ترمز اضطراری خودکار نیست و چراغ‌های جلو هم عملکرد ضعیفی داشته‌اند. البته تعدادی از خودروها در ارزیابی چالش‌برانگیز برخورد - خودروبر مسعودیه - لبه‌ جلوی خودرو به مانع، نمره خوب کسب کرده‌اند.

[caption id="attachment_203657" align="aligncenter" width="700"]خودروبر مسعودیه چرا هیچ وانت‌باری در آمریکا پنج ستاره ایمنی‌ نمی‌گیرد؟[/caption]

بارکش‌های بازار آمریکا بر اساس نوع و ساختار کابین و بدنه تقسیم‌بندی مختلفی دارند؛ - خودروبر مسعودیه - پیکاپ‌های دارای کابین‌ نیمه‌سایز یا گسترده (Extended Cab) بارکش‌هایی - خودروبر مسعودیه - دو ردیف صندلی در جلو و عقب هستند که دسترسی به صندلی‌های عقب را از طریق دو در کوچک پشتی فراهم می‌کنند. پیکاپ‌های دارای کابین تمام‌سایز یا گروهی (Crew Cab) نیز نسبت به مورد قبل وسیع‌تر هستند و در‌های بزرگ‌تری دارند.

در نهایت پیکاپ‌های دارای کابین به اصطلاح پادشاهی(King Cab) هم بارکش‌هایی هستند با طول ۹۲ تا ۱۲۲ سانتی‌متر بیش‌تر از کابین گروهی که اولین‌بار توسط شرکت نیسان استفاده شده است.

از آن‌جا که در این تست خودروهایی در کلاس مشابه و بدنه‌های یکسان مثل دو بارکش شورولت کولورادو و GMC کانین حضور داشته‌اند، تعجبی ندارد این دو بارکش امتیاز برابری کسب کنند.

نسخه‌هایی که کابین تمام‌سایز - خودروبر مسعودیه - چهاردر دارند، تست تصادف - خودروبر مسعودیه - لبه‌ جلو را با نمره خوب پشت سر گذاشته‌اند و نسخه‌هایی با کابین نیمه‌سایز چهاردر، نمره قابل‌قبول (یک درجه پایین‌تر از خوب) را به ثبت رسانده‌اند.

نیسان از سال ۲۰۰۵ برای خودروی فرانتیِر، ارتقای ساختاری قطعات نداشته و تاثیر این امر در تست‌های تصادف کاملا مشهود است. نسخه‌های تمام‌سایز و پادشاهی این - خودروبر مسعودیه - بارکش نتایج نزدیکی را رقم زده‌اند و یک درجه بالاتر از کمترین نمره (ضعیف) را به ثبت - خودروبر مسعودیه - رسانده‌اند.

طبق نظر کارشناسان IIHS، مدل‌های ۲۰۱۷ این خودرو کیسه‌های هوای جانبی (پرده‌ای) طویل‌تری دارند که به حفاظت از - خودروبر مسعودیه - سر سرنشین‌ها هنگام - خودروبر مسعودیه - برخورد کمک زیادی می‌کند.

به‌هر حال، برخورد به‌ترتیب باعث ایجاد یک فرورفتگی حدود ۴۳ و ۳۶ - خودروبر مسعودیه - سانتی‌متر در قسمت سرنشین نسخه تمام‌سایز و - خودروبر مسعودیه - پادشاهی - خودروبر مسعودیه - نیسان - خودروبر مسعودیه - فرانتیر شد که در نتیجه‌ آن، آسیب جدی به پا و قسمت پایین‌تنه سرنشین‌ها وارد می‌شود.

نسخه‌های تمام‌سایز و گسترده تویوتا تاکوما، هر دو در تست برخورد لبه جلو، امتیاز خوب را کسب کردند. برای کسب جایزه TOP SAFETY PICK موسسه IIHS در همه تست‌های سانحه باید نمره خوب، به‌علاوه نمره پیشرفته یا عالی برای سیستم پیشگیری از برخورد رقم بخورد.

همچنین - خودروبر مسعودیه - کسب نمره - خودروبر مسعودیه - قابل‌قبول یا خوب در تست چراغ‌های جلو برای کسب بالاترین جایزه IIHS یعنی TOP SAFETY PICK PlUS لازم است. اما هیچ‌یک از بارکش‌های موجود به فناوری پیشگیری از برخورد مناسب برای کسب TOP SAFETY PICK نبوده‌اند.

در این زمینه سیستم‌های دو بارکش شورولت کولورادو و GMC کانین، امتیاز ساده (Basic) گرفته‌اند. نیسان فرانتیر هم که اصلا به چنین سیستمی مجهز نیست.

طبق آمار IIHS مدل‌های ۲۰۱۸ تویوتا تاکوما، به ترمز اضطراری خودکار استاندارد و چراغ‌های جلو با قابلیت برجسته‌سازی و حفاظت از عابران پیاده مجهز خواهند شد.

تمام بارکش‌ها در تست چراغ‌های جلو نمره ضعیف کسب کردند. در نهایت هیچ‌یک از خودروهای بررسی‌شده در این بررسی - خودروبر مسعودیه - توانایی لازم برای به دست آوردن نمره عالی - خودروبر مسعودیه - یا Top Safety Pick Plus را که به‌نوعی - خودروبر مسعودیه - ۵ ستاره ایمنی آمریکا محسوب می‌شود، به دست نیاوردند.

یک دلیل عمده این موضوع نداشتن سیستم پیشگیری از تصادف است. در‌عین‌حال سیستم روشنایی این خودروها نیز از سطح عملکرد بسیار پایین رنج می‌برد.

- خودروبر مسعودیه -
اولين صفحه   -  خودرو سوار آهنگ   -   جرثقیل یدک کش آهنگ   -   چرخگیر آهنگ   -   امداد خودرو افسریه   -   امداد خودرو سیار افسریه   -   خودروبر افسریه   -   یدک کش افسریه   -   حمل خودرو افسریه   -   حمل ماشین افسریه   -   کفی افسریه   -   کفی خودروبر افسریه   -   جرثقیل خودروبر افسریه   -   نیسان خودروبر افسریه   -   نیسان یدک کش افسریه   -   ماشین بر افسریه   -   خودرو سوار افسریه   -   جرثقیل یدک کش افسریه   -   چرخگیر افسریه   -   امداد خودرو مسعودیه   -   امداد خودرو سیار مسعودیه   -   خودروبر مسعودیه   -   یدک کش مسعودیه   -   حمل خودرو مسعودیه   -   حمل ماشین مسعودیه   -   کفی مسعودیه   -   کفی خودروبر مسعودیه   -   جرثقیل خودروبر مسعودیه   -   نیسان خودروبر مسعودیه   -   نیسان یدک کش مسعودیه   -   ماشین بر مسعودیه   -   خودرو سوار مسعودیه   -   جرثقیل یدک کش مسعودیه   -   چرخگیر مسعودیه   -   امداد خودرو مسگرآباد   -   امداد خودرو سیار مسگرآباد   -   خودروبر مسگرآباد   -   یدک کش مسگرآباد   -   حمل خودرو مسگرآباد   -   حمل ماشین مسگرآباد   -   کفی مسگرآباد   -   کفی خودروبر مسگرآباد   -  آخرين صفحه