با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این موضوع مجددا در دستور کار قرار گرفته و مقرر شد از ابتدای شهریور ماه ۱۳۹۳ استاندارد آلایندگی تمام خودروهای سبک تولید داخل (شامل - شماره تماس خودروبر استاد معین - سواری و وانت) به یورو - شماره تماس خودروبر استاد معین - ۴ ارتقا یابد.
اطلاعات بیشتر در مورد شماره تماس خودروبر استاد معین اینجا است
خودروسازان اگرچه در این موعد برخی خودروهای بهروز خود مانند تندر ۹۰ را به یورو ۴ ارتقا دادند اما شش ماهی - شماره تماس خودروبر استاد معین - طول کشید تا همه خودروهای سبک تولید داخل به استاندارد آلایندگی یورو ۴ - شماره تماس خودروبر استاد معین - ارتقا یابند و سرانجام از ابتدای سال ۱۳۹۴ تمام خودروهای سبک به استاندارد یورو ۴ تجهیز شدند.
شماره تماس خودروبر استاد معین برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
اما در حوزه خودروهای سنگین نیز خودروسازان در اواخر دولت دهم در ارتقای استاندارد آلایندگی به یورو ۴ تاخیر داشتند و سرانجام از ابتدای سال - شماره تماس خودروبر استاد معین - ۱۳۹۴ استاندارد آلایندگی تمام خودروهای سنگین تولیدی به یورو ۴ با DPS(فیلتر دوده) ارتقا یافت.
شماره تماس خودروبر استاد معین با تنوع بسیار
در حال حاضر که به پایان سال ۱۳۹۶ نزدیک میشویم نیز خودروهای سبک و سنگین داخلی همچنان با استاندارد یورو ۴ - شماره تماس خودروبر استاد معین - تولید میشوند. این وضعیت در حالی است که در اروپا سالها است که استاندارد آلایندگی خودروها به یورو ۵ و یورو ۶ ارتقا یافته اما هنوز خودروسازان داخلی اقدامی برای ارتقای استاندارد آلایندگی محصولات خود انجام ندادهاند.
بهترین ارائه کننده خدمات شماره تماس خودروبر استاد معین
با این حال طبق دستورالعمل تدوین شده، استاندارد آلایندگی خودروهای سبک از ابتدای سال ۱۳۹۸ باید به یورو ۵ ارتقا یابد. همچنین استاندارد آلایندگی خودروهای سنگین نیز از ابتدای سال ۱۳۹۸ باید برابر با استاندارد روز اروپا باشد که در حال حاضر یورو ۵ و ۶ است.
آیا درباره شماره تماس خودروبر استاد معین سوال دارید؟ از ما بپرسید
عقب بودن صنعت خودروی ایران از استانداردهای جهانی در زمینه استاندارد آلایندگی خودروها در - شماره تماس خودروبر استاد معین - حالی است که خودروسازان مسبب این - شماره تماس خودروبر استاد معین - وضعیت را وزارت نفت میدانند که از توزیع سراسری سوخت مناسب برای ارتقای استاندارد - شماره تماس خودروبر استاد معین - آلایندگی خودروها خودداری کرده است.
آخرین قیمت های شماره تماس خودروبر استاد معین
در این زمینه دبیر انجمن خودروسازان ایران میگوید: طبق - شماره تماس خودروبر استاد معین - مصوبه - شماره تماس خودروبر استاد معین - دولت دهم شش ماه قبل از موعد ارتقای - شماره تماس خودروبر استاد معین - استاندارد آلایندگی خودروهای داخلی به یورو ۴، وزارت نفت باید سوخت بنزین و گازوئیل یورو ۴ را به طور سراسری توزیع میکرد - شماره تماس خودروبر استاد معین - که این اتفاق نیفتاد به همین دلیل خودروسازان نیز در ارتقای استاندارد تاخیر داشتند.
شماره تماس خودروبر استاد معین برای شما در کمترین زمان
احمد نعمتبخش با بیان اینکه حتی در حال حاضر نیز هنوز بنزین و گازوئیل یورو - شماره تماس خودروبر استاد معین - ۴ به طور کامل و سراسری - شماره تماس خودروبر استاد معین - در کشور توزیع نمیشود، اظهار میکند: به عنوان مثال در گازوئیل یورو ۴ میزان سولفور باید کمتر از ۵۰ PPM باشد اما در حال حاضر در مواردی میزان سولفور گازوئیل به ۵۰ هزار PPM نیز میرسد که باعث تخریب موتور خودرو و فیلتر آن میشود.
اطلاعات شماره تماس خودروبر استاد معین را از ما بخواهید
وی در پاسخ به اینکه آیا خودروسازان با وجود عقب بودن - شماره تماس خودروبر استاد معین - از استانداردهای جهانی در موعد تعیین شده از ابتدای سال ۱۳۹۸ استاندارد آلایندگی محصولات خود را به یورو ۵ ارتقا - شماره تماس خودروبر استاد معین - خواهند داد، میگوید: خودروسازان اقدامات - شماره تماس خودروبر استاد معین - لازم برای ارتقای استاندارد آلایندگی به یورو ۵ را آغاز کردهاند و برخی نمونههای خودرو نیز با این استاندارد تولید شده است اما مشکل این است که اگر وزارت نفت در موعد مقرر استاندارد آلایندگی بنزین و گازوئیل را به یورو ۵ ارتقا ندهد ارتقای استاندارد خودروها تاثیری نداشته و حتی باعث تخریب خودرو و آلایندگی بیشتر هوا خواهد شد.
شماره تماس خودروبر استاد معین
در این شرایط - شماره تماس خودروبر استاد معین - واقعیت این است که شهرهای کشور از آلودگی هوا رنج میبرند و خودروسازان نیز از استانداردهای جهانی در این حوزه عقب هستند. بنابراین برای شهروندان خسته از - شماره تماس خودروبر استاد معین - آلودگی هوا مهم نیست که مقصر - شماره تماس خودروبر استاد معین - عقب افتادن از استانداردهای جهانی خودروسازان یا وزارت نفت است بلکه مهم این است که حداقل در موعد تعیین شده برای سال ۱۳۹۸، استاندارد تمام خودروهای داخلی به یوور ۵ - شماره تماس خودروبر استاد معین - و استاندارد روز - شماره تماس خودروبر استاد معین - اروپا ارتقا یابد.
شماره تماس خودروبر استاد معین مخصوص شما
در این زمینه یک کارشناس صنعت خودرو نیز میگوید: خودروهای قدیمی و بیکیفیت در حال تولید مهمترین - شماره تماس خودروبر استاد معین - عامل آلودگی هوای شهرها هستند.
ارائه خدمات شماره تماس خودروبر استاد معین با ارزانترین قیمت
ابوالفضل - شماره تماس خودروبر استاد معین - خلخالی ادامه - شماره تماس خودروبر استاد معین - میدهد: در حال حاضر در صنعت خودروی اروپا استاندارد آلایندگی یورو ۵ و یورو ۶ اجرایی شده اما در داخل خودروها همچنان با استاندارد - شماره تماس خودروبر استاد معین - آلایندگی یورو ۴ تولید میشوند؛ بنابراین استاندارد آلایندگی خودروهای تولیدی در ایران بهروز نبوده و عقبتر از استانداردهای جهانی است و به همین دلیل خودروهای در حال تولید شرایط مناسبی از نظر میزان آلایندگی ندارند.