شماره تماس خودروبر استاد معین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08525.html

برنامه ارتقای استاندارد آلایندگی خودروهای داخلی با تاخیر در حال اجراست اما خودروسازان و وزارت نفت هیچ کدام مسوولیت عقب بودن از استانداردهای جهانی را قبول نکرده و تنها یکدیگر را متهم می‌کنند.

۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

خودروسازان وزارت نفت را متهم می‌کنند!

به گزارش - شماره تماس خودروبر استاد معین - رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایسنا، موضوع ارتقای استاندارد آلایندگی - شماره تماس خودروبر استاد معین - خودروهای سبک و سنگین تولید داخل به سطح یورو ۴ در اواخر دولت دهم مورد توجه قرار گرفت و برنامه زمان‌بندی برای این موضوع تدوین شد اما - شماره تماس خودروبر استاد معین - خودروسازان در موعد مقرر استاندارد آلایندگی محصولات خود را ارتقا نداده و تقصیر را به گردن وزارت نفت انداختند که توزیع سراسری سوخت یورو ۴ را آغاز نکرده است.

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این موضوع مجددا در دستور کار قرار گرفته و مقرر شد از ابتدای شهریور ماه ۱۳۹۳ استاندارد آلایندگی تمام خودروهای سبک تولید داخل (شامل - شماره تماس خودروبر استاد معین - سواری و وانت) به یورو - شماره تماس خودروبر استاد معین - ۴ ارتقا یابد.

خودروسازان اگرچه در این موعد برخی خودروهای به‌روز خود مانند تندر ۹۰ را به یورو ۴ ارتقا دادند اما شش ماهی - شماره تماس خودروبر استاد معین - طول کشید تا همه خودروهای سبک تولید داخل به استاندارد آلایندگی یورو ۴ - شماره تماس خودروبر استاد معین - ارتقا یابند و سرانجام از ابتدای سال ۱۳۹۴ تمام خودروهای سبک به استاندارد یورو ۴ تجهیز شدند.

اما در حوزه خودروهای سنگین نیز خودروسازان در اواخر دولت دهم در ارتقای استاندارد آلایندگی به یورو ۴ تاخیر داشتند و سرانجام از ابتدای سال - شماره تماس خودروبر استاد معین - ۱۳۹۴ استاندارد آلایندگی تمام خودروهای سنگین تولیدی به یورو ۴ با DPS(فیلتر دوده) ارتقا یافت.

در حال حاضر که به پایان سال ۱۳۹۶ نزدیک می‌شویم نیز خودروهای سبک و سنگین داخلی همچنان با استاندارد یورو ۴ - شماره تماس خودروبر استاد معین - تولید می‌شوند. این وضعیت در حالی است که در اروپا سال‌ها است که استاندارد آلایندگی خودروها به یورو ۵ و یورو ۶ ارتقا یافته اما هنوز خودروسازان داخلی اقدامی برای ارتقای استاندارد آلایندگی محصولات خود انجام نداده‌اند.

با این حال طبق دستورالعمل تدوین شده، استاندارد آلایندگی خودروهای سبک از ابتدای سال ۱۳۹۸ باید به یورو ۵ ارتقا یابد. همچنین استاندارد آلایندگی خودروهای سنگین نیز از ابتدای سال ۱۳۹۸ باید برابر با استاندارد روز اروپا باشد که در حال حاضر یورو ۵ و ۶ است.

عقب بودن صنعت خودروی ایران از استانداردهای جهانی در زمینه استاندارد آلایندگی خودروها در - شماره تماس خودروبر استاد معین - حالی است که خودروسازان مسبب این - شماره تماس خودروبر استاد معین - وضعیت را وزارت نفت می‌دانند که از توزیع سراسری سوخت مناسب برای ارتقای استاندارد - شماره تماس خودروبر استاد معین - آلایندگی خودروها خودداری کرده است.

در این زمینه دبیر انجمن خودروسازان ایران می‌گوید: طبق - شماره تماس خودروبر استاد معین - مصوبه - شماره تماس خودروبر استاد معین - دولت دهم شش ماه قبل از موعد ارتقای - شماره تماس خودروبر استاد معین - استاندارد آلایندگی خودروهای داخلی به یورو ۴، وزارت نفت باید سوخت بنزین و گازوئیل یورو ۴ را به طور سراسری توزیع می‌کرد - شماره تماس خودروبر استاد معین - که این اتفاق نیفتاد به همین دلیل خودروسازان نیز در ارتقای استاندارد تاخیر داشتند.

احمد نعمت‌بخش با بیان اینکه حتی در حال حاضر نیز هنوز بنزین و گازوئیل یورو - شماره تماس خودروبر استاد معین - ۴ به طور کامل و سراسری - شماره تماس خودروبر استاد معین - در کشور توزیع نمی‌شود، اظهار می‌کند: به عنوان مثال در گازوئیل یورو ۴ میزان سولفور باید کمتر از ۵۰ PPM باشد اما در حال حاضر در مواردی میزان سولفور گازوئیل به ۵۰ هزار PPM نیز می‌رسد که باعث تخریب موتور خودرو و فیلتر آن می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا خودروسازان با وجود عقب بودن - شماره تماس خودروبر استاد معین - از استانداردهای جهانی در موعد تعیین شده از ابتدای سال ۱۳۹۸ استاندارد آلایندگی محصولات خود را به یورو ۵ ارتقا - شماره تماس خودروبر استاد معین - خواهند داد، می‌گوید: خودروسازان اقدامات - شماره تماس خودروبر استاد معین - لازم برای ارتقای استاندارد آلایندگی به یورو ۵ را آغاز کرده‌اند و برخی نمونه‌های خودرو نیز با این استاندارد تولید شده است اما مشکل این است که اگر وزارت نفت در موعد مقرر استاندارد آلایندگی بنزین و گازوئیل را به یورو ۵ ارتقا ندهد ارتقای استاندارد خودروها تاثیری نداشته و حتی باعث تخریب خودرو و آلایندگی بیشتر هوا خواهد شد.

در این شرایط - شماره تماس خودروبر استاد معین - واقعیت این است که شهرهای کشور از آلودگی هوا رنج می‌برند و خودروسازان نیز از استانداردهای جهانی در این حوزه عقب هستند. بنابراین برای شهروندان خسته از - شماره تماس خودروبر استاد معین - آلودگی هوا مهم نیست که مقصر - شماره تماس خودروبر استاد معین - عقب افتادن از استانداردهای جهانی خودروسازان یا وزارت نفت است بلکه مهم این است که حداقل در موعد تعیین شده برای سال ۱۳۹۸، استاندارد تمام خودروهای داخلی به یوور ۵ - شماره تماس خودروبر استاد معین - و استاندارد روز - شماره تماس خودروبر استاد معین - اروپا ارتقا یابد.

در این زمینه یک کارشناس صنعت خودرو نیز می‌گوید: خودروهای قدیمی و بی‌کیفیت در حال تولید مهمترین - شماره تماس خودروبر استاد معین - عامل آلودگی هوای شهرها هستند.

ابوالفضل - شماره تماس خودروبر استاد معین - خلخالی ادامه - شماره تماس خودروبر استاد معین - می‌دهد: در حال حاضر در صنعت خودروی اروپا استاندارد آلایندگی یورو ۵ و یورو ۶ اجرایی شده اما در داخل خودروها همچنان با استاندارد - شماره تماس خودروبر استاد معین - آلایندگی یورو ۴ تولید می‌شوند؛ بنابراین استاندارد آلایندگی خودروهای تولیدی در ایران به‌روز نبوده و عقب‌تر از استانداردهای جهانی است و به همین دلیل خودروهای در حال تولید شرایط مناسبی از نظر میزان آلایندگی ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ی با بیان اینکه میزان‌ آلایندگی خودروهای یورو ۵ و ۶ در حد قابل توجهی کمتر از استاندارد یورو ۴ است، تصریح می‌کند: بنابراین دولت باید خودروسازان را ملزم کند هر چه زودتر استاندارد آلایندگی محصولات خود را به یورو ۵ و ۶ ارتقا دهند.
اولين صفحه   -  خدمات چرخگیر بریانک   -   امداد خودرو استاد معین   -   کرایه امداد خودرو استاد معین   -   قیمت امداد خودرو استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو استاد معین   -   خدمات امداد خودرو استاد معین   -   امداد خودرو سیار استاد معین   -   کرایه امداد خودرو سیار استاد معین   -   قیمت امداد خودرو سیار استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو سیار استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو سیار استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو سیار استاد معین   -   خدمات امداد خودرو سیار استاد معین   -   خودروبر استاد معین   -   کرایه خودروبر استاد معین   -   قیمت خودروبر استاد معین   -   مبلغ خودروبر استاد معین   -   تعرفه خودروبر استاد معین   -   شماره تماس خودروبر استاد معین   -   خدمات خودروبر استاد معین   -   یدک کش استاد معین   -   کرایه یدک کش استاد معین   -   قیمت یدک کش استاد معین   -   مبلغ یدک کش استاد معین   -   تعرفه یدک کش استاد معین   -   شماره تماس یدک کش استاد معین   -   خدمات یدک کش استاد معین   -   حمل خودرو استاد معین   -   کرایه حمل خودرو استاد معین   -   قیمت حمل خودرو استاد معین   -   مبلغ حمل خودرو استاد معین   -   تعرفه حمل خودرو استاد معین   -   شماره تماس حمل خودرو استاد معین   -   خدمات حمل خودرو استاد معین   -   حمل ماشین استاد معین   -   کرایه حمل ماشین استاد معین   -   قیمت حمل ماشین استاد معین   -   مبلغ حمل ماشین استاد معین   -   تعرفه حمل ماشین استاد معین   -  آخرين صفحه