قیمت یدک کش استاد معین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08529.html

طراحی «تعرفه تراکم ترافیک در معابر تهران» با هدف مدیریت بهینه ترددها در معابر، به ویژه ازدحام خودروهای شخصی در ساعات پیک ترافیک، کاهش جذابیت سفر با خودروهای شخصی و کاهش آلودگی هوا، در پارلمان شهری کلید خورد.

۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

نسخه مکمل «طرح ترافیک»

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبارخودرو به نقل از دنیای اقتصاد، - قیمت یدک کش استاد معین - این ایده علاوه بر تامین یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری تهران، ضمن فراهم کردن هزینه تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی و توسعه مدهای حمل‌ونقلی، مطلوبیت استفاده از خودروی شخصی را کاهش می‌دهد و شهروندان را به انتخاب ناوگان حمل‌ونقل عمومی سریع، ارزان و دردسترس ترغیب می‌کند.

[caption id="attachment_205994" align="aligncenter" width="700"]قیمت یدک کش استاد معین نسخه مکمل «طرح - قیمت یدک کش استاد معین - ترافیک»[/caption]

نسخه مکمل «طرح ترافیک»

کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران همسو با دغدغه‌مندی شهردار تهران در این زمینه پیش‌قدم شده و ضمن آغاز مطالعات مربوط به تدوین طرح «تعرفه تراکم ترافیک» در معابر شهر، رایزنی با دیگر اعضای شورای شهر و جلب نظر نهادهای دولتی - قیمت یدک کش استاد معین - در این زمینه را آغاز کرده است. شهردار تهران در نخستین نشست خبری خود در مهرماه - قیمت یدک کش استاد معین - امسال از برنامه چهاروجهی برای حل معضل ترافیک تهران رونمایی کرد که وجه اول آن بر «واقعی کردن هزینه استفاده از خودروی شخصی از طریق وضع عوارض تردد» استوار است. در این الگو دو نوع عوارض تردد شامل مالیات سبز یا عوارض سوخت و نیز اخذ عوارض از خودروها در معابر - قیمت یدک کش استاد معین - خاص که در تجربه جهانی از آن با عنوان «عوارض ازدحام ترافیک» یاد می‌شود، مطرح است.

اخیرا محسن هاشمی، - قیمت یدک کش استاد معین - رئیس شورای شهر تهران نیز در واکنش به ایده نجفی برای پرداخت عوارض استفاده از خودروی - قیمت یدک کش استاد معین - شخصی به میزان استفاده در معابر، ضمن تایید کلیت موضوع در عین - قیمت یدک کش استاد معین - حال تاکید کرد که «عوارض تردد با خودروی شخصی باید زمانی وضع شود که حمل‌ونقل عمومی به حد کافی توسعه پیدا کرده و به سهولت در دسترس مردم باشد.» وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری می‌تواند به همان نسبت که حمل‌ونقل - قیمت یدک کش استاد معین - عمومی را توسعه می‌دهد، نسبت به وضع عوارض بازدارنده - قیمت یدک کش استاد معین - از ازدحام خودروهای شخصی نیز اقدام کند و زمانی که استخوان‌بندی شبکه حمل‌ونقل عمومی تهران کامل شد، اخذ - قیمت یدک کش استاد معین - عوارض در تمام معابر پرترافیک شهر اعمال شود. در آن زمان هر شهروندی که به هر دلیل اصرار داشت از خودروی شخصی استفاده - قیمت یدک کش استاد معین - کند، باید هزینه آن - قیمت یدک کش استاد معین - را بپردازد؛ موضوعی که محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز بر آن تاکید دارد. پورسیدآقایی معتقد است به هر میزان که حمل‌ونقل عمومی توسعه می‌یابد، باید به همان نسبت استفاده از خودروهای شخصی محدود شود.

مدیریت شهری تهران در دوره گذشته به‌دلیل ابتلا به یک تشخیص - قیمت یدک کش استاد معین - نادرست درباره منشا ترافیک تهران، رویکرد توسعه شهر را بر پایه - قیمت یدک کش استاد معین - توسعه شبکه بزرگراهی استوار کرد. مدیران شهری در سال‌های گذشته با این تصور که مشکل ترافیک تهران ناشی از «عدم ظرفیت کافی شبکه معابر متناسب با تعداد خودروها» است، عمده منابع مالی شهر را صرف تعجیل در تکمیل شبکه بزرگراهی - قیمت یدک کش استاد معین - پایتخت کردند و به این ترتیب ۹۵ درصد از این شبکه را که باید در افق ۱۴۰۴ ساخته شود، تا سال - قیمت یدک کش استاد معین - ۹۶ تکمیل کردند. تعجیل برای تکمیل شبکه بزرگراهی طی بیش از یک دهه گذشته در - قیمت یدک کش استاد معین - حالی رخ داد که به‌دلیل کمبود منابع مالی، شبکه حمل‌ونقل عمومی شهر شامل مترو و اتوبوسرانی، - قیمت یدک کش استاد معین - همواره با کمبود جدی ناوگان روبه‌رو بود و تزریق جزئی اتوبوس و واگن به این شبکه تناسبی با نیاز انبوه حمل‌ونقلی شهروندان نداشت. این عدم تناسب - قیمت یدک کش استاد معین - میان تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی و - قیمت یدک کش استاد معین - توسعه شبکه بزرگراهی، شهروندان را برای رفع نیاز حمل‌ونقلی ناگزیر به استفاده از خودروی شخصی کرد؛ به‌ویژه با توجه به اینکه تکمیل بزرگراه‌ها و تسهیل دسترسی به گزینه‌های متعدد مسیر سفر - قیمت یدک کش استاد معین - با خودرو، به منزله فرش قرمزی - قیمت یدک کش استاد معین - زیر پای خودروهای شخصی، بستر را برای این انتخاب فراهم کرده بود. به این ترتیب «تشخیص ناصحیح» مدیریت شهری درباره عامل اصلی ازدحام ترافیک در تهران، به این «وضعیت - قیمت یدک کش استاد معین - ناخوشایند» دامن زد، تا - قیمت یدک کش استاد معین - جایی که اعضای شورای شهر چهارم از آن با عنوان «ترافیک فلج‌کننده» یاد کردند.

اما شورای پنجم با مداقه در تجربیات جهانی و ارزیابی بازخوردهای عملکرد دوره قبل مدیریت شهری تهران، با کسب شناخت صحیح از صورت مساله ترافیک پایتخت، منشا این پدیده را که مدیران گذشته به غلط «نرخ بالای مالکیت خودرو» مطرح می‌کردند، اکنون «دفعات استفاده از خودرو» معرفی و راهکار مهار آن را نیز بر اساس این شناخت متفاوت طراحی کرده است. مقایسه سرانه خودرو میان تهران و دیگر کلان‌شهرهای جهان نیز صحت این ادعا را تایید می‌کند. برابر تازه‌ترین آمار خودروهای پلاک تهران (حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو) و نتایج - قیمت یدک کش استاد معین - سرشماری سال ۹۵ که جمعیت تهران را هشت میلیون و ۹۰۰ - قیمت یدک کش استاد معین - هزار نفر عنوان کرده است، سرانه خودرو در تهران به ازای هر ۱۰۰۰ شهروند تهرانی در حال حاضر ۴۷۱ دستگاه است. این سرانه در مقایسه با بسیاری - قیمت یدک کش استاد معین - از - قیمت یدک کش استاد معین - کشورهایی که دارای شهرهای نسبتا پرترافیک هستند، پایین‌تر است. طبق آخرین آمار انجمن جهانی تولیدکنندگان خودرو که به‌صورت عمومی منتشر شده و مربوط به داده‌های سه سال قبل است، سرانه خودرو به ازای هر ۱۰۰۰ نفر در آمریکا ۷۹۰ دستگاه، در آلمان ۵۶۸، در انگلیس ۵۷۸، در کانادا ۶۳۵ و در کشورهای منطقه خاورمیانه ۵۰۰ دستگاه است. آمار مذکور به روشنی نشان می‌دهد تعداد خودرو در تهران زیاد نیست، بلکه به علت - قیمت یدک کش استاد معین - پایین بودن نسبی سطح قیمت بنزین، هم در مقایسه با قیمت - قیمت یدک کش استاد معین - تمام شده سوخت - قیمت یدک کش استاد معین - و هم به لحاظ عدم تغییر در سال‌های اخیر به تناسب نرخ تورم، تعداد دفعات استفاده از خودرو بالا بوده و منشا واقعی ترافیک تهران نیز همین موضوع است.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اعلام شناسایی ریشه اصلی ترافیک سنگین در پایتخت و تاکید بر ضرورت پیش‌بینی راهکارهایی مبتنی بر «کاهش سهم خودروهای شخصی از سفرهای روزانه شهری (کاهش دفعات استفاده از خودروهای شخصی)»  گفت: به‌دلیل عدم توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، شبکه مترو و اتوبوسرانی تهران در حال حاضر فاقد بهره‌وری مورد انتظار است و سهم‌شان از جابه‌جایی‌های روزانه درون‌شهری با افق مطلوب فاصله زیادی دارد. در حال حاضر سهم واقعی مترو از سفرهای روزانه درون‌شهری حدود ۲ میلیون سفر برآورد می‌شود که این - قیمت یدک کش استاد معین - میزان فقط بین ۱۲ تا ۱۳ درصد از کل ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار سفر روزانه پایتخت - قیمت یدک کش استاد معین - را پوشش می‌دهد. این در حالی ‌است که در اغلب کلان‌شهرهای اروپایی، با وجود سرانه خودرو بالاتر از تهران، حداقل ۴۰ درصد - قیمت یدک کش استاد معین - از سفرهای درون‌شهری شهروندان با استفاده از مترو انجام می‌شود.

علیخانی عامل اصلی استفاده از خودروی شخصی را ناکافی و غیرقابل رقابت بودن ناوگان حمل‌ونقل عمومی با وسیله نقلیه شخصی توصیف کرد و افزود: از طرفی تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از واگن مترو و اتوبوس و نیز ایجاد مدهای حمل‌ونقلی جدید نظیر قطار - قیمت یدک کش استاد معین - سبک شهری (LRT) به تامین مالی قابل توجهی نیاز دارد که فراتر از ظرفیت محدود بودجه ۱۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران است. وی خاطرنشان کرد: شورای پنجم ایده‌هایی به منظور ایجاد منابع درآمدی پایدار برای تامین مالی - قیمت یدک کش استاد معین - پروژه‌های حمل‌ونقل عمومی دارد که در صورت عملیاتی شدن، به راحتی می‌توانیم بدون اینکه به بودجه‌های دولتی وابسته باشیم یا به کسب درآمدهای مغایر با اصول توسعه شهری نظیر «تراکم فروشی خارج از چارچوب ضوابط» روی بیاورید، با این راهکارها پروژه‌های حمل‌ونقلی را تامین مالی کنیم.

ایده اصلی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران مبتنی بر تجربه ابرشهرهای دنیا مبنی بر «اخذ عوارض تراکم ترافیک» از خودروهای شخصی است که به گفته وی، می‌تواند معادل ۵۰ درصد بودجه سالانه شهرداری تهران، منابع مالی فراهم کند. وی با تاکید بر اینکه به‌طور کلی وضع عوارض در سطح ملی توسط دولت و مجلس صورت می‌گیرد و در نتیجه نیازمند همکاری بین‌دستگاهی و جلب نظر نهادهای خارج از مدیریت شهری است، یادآور شد: این در حالی است که در سطح - قیمت یدک کش استاد معین - مدیریت شهری شوراها می‌توانند راسا نسبت به وضع «تعرفه» اقدام کرده و در نهایت فرمانداری‌ها به‌عنوان نهاد ذیل وزارت کشور، با تایید مصوبه شورا در این حوزه، زمینه اجرای آن را فراهم کنند. سهم ناچیز طرح ترافیک از تامین درآمد پایدار

علیخانی با - قیمت یدک کش استاد معین - اشاره به سابقه حدود چهار دهه اجرای «طرح ترافیک» در - قیمت یدک کش استاد معین - تهران گفت: این محدودیت تردد در مرکز شهر در حالی وضع شده و سال‌ها مختصات - قیمت یدک کش استاد معین - آن - قیمت یدک کش استاد معین - تغییر نکرده است که درآمد شهرداری تهران از - قیمت یدک کش استاد معین - فروش مجوز طرح ترافیک در طول سال (اعم از - قیمت یدک کش استاد معین - طرح‌های سالانه، هفتگی و - قیمت یدک کش استاد معین - روزانه) - قیمت یدک کش استاد معین - چیزی حدود - قیمت یدک کش استاد معین - ۳۰۰ میلیارد تومان یا قدری بیشتر است که در مقایسه با بودجه حدود ۱۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری رقم ناچیزی (حدود ۶/ ۱ درصد) است. این در حالی است که کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر ایده مکملی برای طرح ترافیک در نظر دارد که می‌تواند دست‌کم ۱۰ برابر درآمد کنونی طرح ترافیک را عاید شهرداری کند.

ایده این کمیسیون که مراحل مطالعه و چکش‌کاری برای تبدیل به یک طرح کارآمد را در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا طی می‌کند و رایزنی با سایر اعضا و کمیسیون‌های تخصصی نظیر کمیسیون برنامه و بودجه نیز برای تدوین آن آغاز شده است، تصویب طرح جدید و مکمل طرح ترافیک تحت‌عنوان «اخذ تعرفه تراکم ترافیک» با رویکرد عدالت محوری است که یک منبع - قیمت یدک کش استاد معین - درآمد پایدار و پرقدرت نیز برای - قیمت یدک کش استاد معین - شهرداری محسوب می‌شود. علیخانی تاکید دارد که درآمد ناشی از این بخش بدون ذره‌ای کاستی باید در زمینه توسعه حمل‌ونقل عمومی هزینه شود تا کمبودهای انباشت در این بخش در کمترین زمان ممکن جبران شود.

وی در توضیح چگونگی اجرای این طرح، گفت:‌ ایده اصلی این است که هزینه تراکم ترافیک از تمام - قیمت یدک کش استاد معین - خودروهای شخصی در ساعات مختلف و با نرخ‌های تعرفه مختلف در - قیمت یدک کش استاد معین - طول شبانه‌روز - قیمت یدک کش استاد معین - دریافت شود. این هزینه می‌تواند به نسبت شدت ترافیک و نیز نزدیکی معابر مشمول تعرفه به مرکز شهر، به‌صورت تصاعدی افزایش یابد. در این صورت خودروها به ازای هربار تردد در معابر بزرگراهی و نیز معابر شریانی پرتردد منتهی به قلب پایتخت که اکنون طرح‌های ترافیک و زوج و فرد در آنها اجرا می‌شود، با تجهیز به کارت‌های اعتباری و دوربین‌های ثبت پلاک، یک فقره تعرفه - قیمت یدک کش استاد معین - تراکم‌ترافیک خواهند پرداخت که رقم پرداختی آنها می‌تواند طی بازه زمانی مشخصی معتبر باشد؛ کمااینکه اکنون نیز هر فقره جریمه ورود به محدوده طرح زوج و فرد بدون معاینه فنی، برای مدت یک ساعت کفایت می‌کند و اگر پس از این زمان، پلاک خودروی فاقد مجوز دوباره در محدوده طرح توسط دوربین‌ها رویت و رهگیری شود، یک فقره جریمه دیگر منظور می‌شود. البته جزئیات و کیفیت اجرای طرح اخذ تعرفه تراکم ترافیک هنوز مشخص نیست و ایده‌های اولیه هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. به - قیمت یدک کش استاد معین - گفته وی، اجرای این طرح در کوتاه‌مدت میسر نیست؛ چراکه پس از طی مراحل قانونی، نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های فنی و تجهیزاتی،‌ هوشمندسازی شهر - قیمت یدک کش استاد معین - و طراحی سامانه هوشمند اخذ تعرفه مذکور است. اما قطعا نیاز نیست - قیمت یدک کش استاد معین - که ما چرخ را از نو اختراع کنیم، چراکه تجربه اجرای این طرح در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا وجود دارد و - قیمت یدک کش استاد معین - کافی است این تجربیات قدری متناسب با شرایط تهران و شهروندان تهرانی بومی‌سازی شود، بنابراین عملیاتی شدن این ایده در میان‌مدت قطعا ممکن خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یک ایده این است که عوارض تردد بر اساس انتخاب مسیر و زمان سفر، رقمی بین ۱۰۰۰ تا ۱۵ هزار تومان منظور - قیمت یدک کش استاد معین - شود. با احتساب - قیمت یدک کش استاد معین - دست‌کم چهار میلیون خودرو پلاک تهران و ورود روزانه یک میلیون خودرو پلاک شهرستان به پایتخت، در صورتی که به‌طور میانگین هر خودرو روزانه پنج‌هزار تومان هزینه تراکم ترافیک بپردازد، درآمد روزانه شهرداری تهران از این محل به ۲۵ میلیارد تومان و درآمد سالانه آن به حدود ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که رقم قابل‌توجهی معادل نیمی از بودجه مصوب شهرداری تهران است. تاکید کمیسیون عمران این است که کل این درآمد باید صرف جبران کمبود ناوگان مترو و اتوبوسرانی و بهبود کیفیت و کمیت حمل‌ونقل عمومی شود. طرح ساماندهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای

علیخانی همچنین از مطالعه درخصوص تدوین طرح دیگری برای تامین درآمد پایدار برای شهرداری تهران خبر داد که در صورت تصویب آن در صحن شورای شهر، شهرداری یک میلیون فضای پارک حاشیه‌ای در پایتخت را ساماندهی خواهد کرد و استفاده‌کنندگان از خودروی شخصی، هزینه مربوط به توقف را می‌پردازند. این طرح علاوه بر اینکه هزینه استفاده از خودروی شخصی را افزایش می‌دهد و شهروندان را به بهره‌مندی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای رفع نیاز سفرهای درون‌شهری روزانه متمایل می‌کند، منبع درآمد قابل‌توجهی برای شهرداری تهران خواهد بود. به گفته علیخانی، در صورتی که به‌طور میانگین هر ۱۲ ساعت فقط ۲۰۰۰ تومان هزینه پارک حاشیه‌ای دریافت شود، درآمد روزانه شهرداری تهران از یک میلیون پارک حاشیه‌ای به ۲۴ میلیارد تومان می‌رسد و سالانه حدود ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ میلیارد تومان نیز از - قیمت یدک کش استاد معین - این محل درآمد پایدار برای مدیریت شهری فراهم می‌شود.

این ایده‌ها همسو با اظهارات شهردار تهران مبنی بر ضرورت - قیمت یدک کش استاد معین - پرداخت هزینه بیشتر از سوی شهروندانی که از ظرفیت‌های شهر و خدمات شهری بهره بیشتری می‌برند، مطرح شده و علیخانی بر این باور است که اجرای آن بدون اینکه بر قشر خاصی فشار مالی تحمیل کند، با جنبه‌های عدالت در شهر همسو خواهد بود.

وی به سرانجام رسیدن این طرح را منوط به جلب‌نظر موافق دستگاه‌های ذی‌ربط دانست و خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر شورای شهر با معاون عمرانی وزیر کشور نیز به این موضوع - قیمت یدک کش استاد معین - پرداخته و از وزارت کشور درخواست شد با ایده‌های مذکور که مبتنی بر - قیمت یدک کش استاد معین - وضع تعرفه و اخذ عوارض همگانی بوده - قیمت یدک کش استاد معین - مخالفتی صورت نگیرد تا با - قیمت یدک کش استاد معین - همراهی دولت بتوان به وابستگی شهرداری به درآمدهای ناپایدار و قابل‌نقد نظیر تراکم فروشی برای همیشه خاتمه داد. وزارت کشور نیز در همین راستا قول مساعد داده تا با مدیریت شهری همراهی کند.  علیخانی معتقد است در صورتی که هزینه‌کرد درآمدهای مذکور که مستقیما از استفاده‌کنندگان خودروهای شخصی تامین می‌شود، در یک سازوکار شفاف اطلاع‌رسانی شود، اعتماد عمومی به مدیریت شهری ارتقا یافته و زمانی که مردم اطمینان حاصل کنند، تعرفه‌ای که می‌پردازند، صرف ارتقای بهره‌وری و مطلوبیت حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا می‌شود، قطعا با رغبت آن را پرداخت خواهند کرد.

بهاره آروین، عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران نیز از دیگر - قیمت یدک کش استاد معین - مدافعان این ایده در شورای پنجم است که در جلسه اخیر شورا با سیدمحمدعلی افشانی، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در جریان استمداد از این مقام دولتی برای کمک به حل مشکل آلودگی هوای شهر تهران، درخواست کرد وزارت کشور به وضع مقرراتی با محوریت اخذ عوارض در این راستا کمک کند، چراکه بدون موافقت این وزارتخانه امکان تصویب - قیمت یدک کش استاد معین - و اجرای چنین طرح‌هایی در شورا وجود ندارد. رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران معتقد است مقرراتی مانند اخذ عوارض احتمالی از تردد - قیمت یدک کش استاد معین - خودروهای تک‌سرنشین در ساعت اوج - قیمت یدک کش استاد معین - ترافیک در معابر پرتردد یا - قیمت یدک کش استاد معین - موارد - قیمت یدک کش استاد معین - دیگری از این دست مدنظر شورای شهر است که از وزارت کشور درخواست کردیم پرداختن به آن را - قیمت یدک کش استاد معین - در اولویت قرار دهد.

اولين صفحه   -  مبلغ امداد خودرو استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو استاد معین   -   خدمات امداد خودرو استاد معین   -   امداد خودرو سیار استاد معین   -   کرایه امداد خودرو سیار استاد معین   -   قیمت امداد خودرو سیار استاد معین   -   مبلغ امداد خودرو سیار استاد معین   -   تعرفه امداد خودرو سیار استاد معین   -   شماره تماس امداد خودرو سیار استاد معین   -   خدمات امداد خودرو سیار استاد معین   -   خودروبر استاد معین   -   کرایه خودروبر استاد معین   -   قیمت خودروبر استاد معین   -   مبلغ خودروبر استاد معین   -   تعرفه خودروبر استاد معین   -   شماره تماس خودروبر استاد معین   -   خدمات خودروبر استاد معین   -   یدک کش استاد معین   -   کرایه یدک کش استاد معین   -   قیمت یدک کش استاد معین   -   مبلغ یدک کش استاد معین   -   تعرفه یدک کش استاد معین   -   شماره تماس یدک کش استاد معین   -   خدمات یدک کش استاد معین   -   حمل خودرو استاد معین   -   کرایه حمل خودرو استاد معین   -   قیمت حمل خودرو استاد معین   -   مبلغ حمل خودرو استاد معین   -   تعرفه حمل خودرو استاد معین   -   شماره تماس حمل خودرو استاد معین   -   خدمات حمل خودرو استاد معین   -   حمل ماشین استاد معین   -   کرایه حمل ماشین استاد معین   -   قیمت حمل ماشین استاد معین   -   مبلغ حمل ماشین استاد معین   -   تعرفه حمل ماشین استاد معین   -   شماره تماس حمل ماشین استاد معین   -   خدمات حمل ماشین استاد معین   -   کفی استاد معین   -   کرایه کفی استاد معین   -  آخرين صفحه