شماره تماس ماشین بر سرخه حصار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06803.html

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دریافت کند و صعودی ۱۸ پله‌ای را از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تجربه کند.

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اظهار داشت: شرکت بازرسی کیفیت - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - و استاندارد ایران، هر ماه با نظرسنجی از مشتریان میزان رضایت آن‌ها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. ارزیابی اخیر این - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - شرکت از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز بر طبق نظرسنجی از مشتریان، مبین رشد ۶ امتیازی در دی ماه نسبت به آذر ماه جاری و تداوم روند صعودی این شرکت در شاخص مذکور است. گفتنی است با این رشد، امتیاز نهایی شرکت ایساکو از ابتدای سال تا کنون به عدد ۷۴۹ رسیده است.

 

 شهریار سلطانی گفت: قطعا دستیابی به چنین امتیازی در شاخص رضایت مشتریان علاوه بر برنامه ریزی و تلاش بی‌وقفه شبکه - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - نمایندگی‌ها، حاصل اجرای برنامه‌های بهبود، - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - ارایه خدمات پس از فروش استاندارد و - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - طراحی و ارایه - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان بوده است.

 

 وی در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترین عوامل موثر در تداوم روند رو به رشد امتیاز مشتریان در - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - حوزه خدمات پس از فرروش ایران‌خودرو گفت: اجرای مدل ارتقاء رضایت مشتریان در نمایندگی‌هایی که امتیاز رضایت مشتریان آنها از میانگین عدد شرکت پایین‌تر است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشتری‌مداری برای مدیران و صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز به صورت منطقه‌ای و همچنین برگزاری ۳۶۰ هزار نفر ساعت دوره‌های - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - آموزشی تئوری و عملی برای کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی نمایندگی‌ها با هدف - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - ارتقاء دانش ایشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتری بخشی از اقدامات و طرح‌هایی است - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - که در این رشد امتیاز مشتریان موثر بوده است.

 

 وی افزود: تامین مناسب و به موقع قطعات مورد نیاز، برگزاری دوره‌های آموزش در محل نمایندگی (OJT) و همچنین توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان، از خدمات پس از فروش ایساکو بوده است.

 

 به گفته سلطانی برنامه‌ریزی و اجراء نظارت‌های دوره‌ای و مستمر در تمامی ‌نمایندگی‌های سطح کشور با به‌کارگیری قریب به ۴۰۰ نیروی - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - متخصص غیرمتمرکز در یازده منطقه - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - کشور و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس تیم‌های مدیریتی و کارشناسی به صورت مدون و تخصیص تجهیزات به نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء کیفی سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.

 

 اظهارات معاون خدمات پس از فروش ایساکو - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - در خصوص اقدامات موثر در رشد امتیاز مشتریان در حالی است که ایساکو در سال‌های اخیر در افزایش رضایت مشتریان گام‌های بسیاری برداشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات نوین این شرکت به مشتریان، توسعه خدمات الکترونیک، سامانه همراه ایساکو (اپلیکیشن) و اتوکلیک (خدمت فوری در - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - محل برای تعویض روغن، فیلترهاو ..) اشاره کرد.

 

 رشد شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو از این جهت مهم و قابل ستایش است که این شرکت در میان شبکه گسترده خدماتی و با وجود ۸۰۰ نمایندگی و بیش - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - از ۱۰۰۰ فروشگاه، - شماره تماس ماشین بر سرخه حصار - موفق به کسب چنین امتیازی شده است بی‌تردید افزایش یک امتیاز نیز در این شبکه گسترده و با وجود حجم عظیم مشتریان، گام مهمی‌در جهت جلب رضایت مشتریان در مجموعه شرکت ایساکو محسوب می‌شود.

اولين صفحه   -  خدمات جرثقیل خودروبر سرخه حصار   -   نیسان خودروبر سرخه حصار   -   کرایه نیسان خودروبر سرخه حصار   -   قیمت نیسان خودروبر سرخه حصار   -   مبلغ نیسان خودروبر سرخه حصار   -   تعرفه نیسان خودروبر سرخه حصار   -   شماره تماس نیسان خودروبر سرخه حصار   -   خدمات نیسان خودروبر سرخه حصار   -   نیسان یدک کش سرخه حصار   -   کرایه نیسان یدک کش سرخه حصار   -   قیمت نیسان یدک کش سرخه حصار   -   مبلغ نیسان یدک کش سرخه حصار   -   تعرفه نیسان یدک کش سرخه حصار   -   شماره تماس نیسان یدک کش سرخه حصار   -   خدمات نیسان یدک کش سرخه حصار   -   ماشین بر سرخه حصار   -   کرایه ماشین بر سرخه حصار   -   قیمت ماشین بر سرخه حصار   -   مبلغ ماشین بر سرخه حصار   -   تعرفه ماشین بر سرخه حصار   -   شماره تماس ماشین بر سرخه حصار   -   خدمات ماشین بر سرخه حصار   -   خودرو سوار سرخه حصار   -   کرایه خودرو سوار سرخه حصار   -   قیمت خودرو سوار سرخه حصار   -   مبلغ خودرو سوار سرخه حصار   -   تعرفه خودرو سوار سرخه حصار   -   شماره تماس خودرو سوار سرخه حصار   -   خدمات خودرو سوار سرخه حصار   -   جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   قیمت جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   خدمات جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   چرخگیر سرخه حصار   -   کرایه چرخگیر سرخه حصار   -   قیمت چرخگیر سرخه حصار   -   مبلغ چرخگیر سرخه حصار   -   تعرفه چرخگیر سرخه حصار   -  آخرين صفحه