کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06813.html

به عقیده بسیاری از کارشناسان، شاید کمتر عاملی همچون موضوع قاچاق و حواشی و پیامدهای مترتب بر آن بتواند مانع از روند روبه‌رشد ترانزیت کشور شود. آن‌ها معتقدند دولت می‌تواند به‌جای تخصیص بودجه‌های کلان به سازمان‌های عریض و طویل از سیاست کاهش تعرفه در جهت مبارزه با قاچاق کالا استفاده کند

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

کاهش تعرفه‌ ها تنها راه مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، ترانزیت در کشورهای مختلف از استعدادهای بالقوه و بالفعلی برخوردار است که می‌تواند در صورت رشد و توسعه به - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - یک ثروت عظیم ملی تبدیل شود. این استعداد از آن روی - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - مهم - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - است که در کنار سرمایه‌گذاری زیرساختی در کشور که در تمامی - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - جوامع جهانی متداول - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - است، می‌تواند به‌عنوان - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - مسیری برای عبور و مرور کالاهای خارجی نیز مورداستفاده قرار گیرد. از این رو، - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - این مدل - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - سرمایه‌گذاری، یک نوع مزیت ویژه است که به دومنظور تردد و حمل‌ونقل عمومی کالاهای داخلی و جابه‌جایی کالاهای خارجی که مبدا و - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - مقصد اصلی آن در داخل کشور - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - تعیین نشده است، - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - مورد استفاده قرار می‌گیرد.

[caption id="attachment_212169" align="aligncenter" width="721"]کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار کاهش تعرفه‌ ها تنها راه مبارزه با قاچاق کالا[/caption]

در سال‌های اخیر، تسهیلات و زیرساخت‌هایی که کشورهای همسایه در گوشه و کنار مناطق مرزی و مسیر حمل‌ونقلی خود فراهم کرده‌اند و قوانین خلق‌الساعه سازمان‌های متولی ترانزیت کشور که امر ترانزیت کالا را برای متولیان حمل‌ونقل با دشواری - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - بسیاری مواجه کرده، آشکارا فرصت‌های زیادی را از اقتصاد ملی گرفته است.

مجموع تحولات اخیر سبب شده - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - مسئولان اقتصادی کشور رویکرد مثبتی نسبت‌به ترانزیت اتخاذ کنند، بی‌آن‌که راهکارهای اصلی برای برون‌رفت از وضعیت موجود به‌کار گرفته شود.

براساس آمارهای منتشرشده در سال‌۱۳۹۵، ۳۰درصد سهم ترانزیتی کشور کاهش یافته است. درواقع یک دهه است که اساسا در معادلات کنونی با ظرفیت‌های وسیعی که در اقتصاد کشور وجود دارد، این سهم از درآمدها در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است.

رونق بازار - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - ترانزیت - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - با کاهش قیمت نفت

طی دودهه اخیر در ایران، هرگاه قیمت نسبی جهانی نفت کاهش یافته، اهمیت ترانزیت به موازات فرازونشیب‌های بازار جهانی نفت افزایش یافته است. به‌ویژه در سال‌های اخیر که قیمت نفت به‌طور پلکانی کاهش پیدا کرده، به‌همین نسبت اهمیت - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - ترانزیت کالاهای خارجی افزایش یافته است اما متاسفانه، خروجی واقعی این کاهش قیمت نفت، به‌منزله تسریع یا - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - ارتقای صنعت ترانزیت کالای خارجی در ایران نبود.

چه آنکه، - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - فرایند ایجاد یک شبکه حمل‌ونقلی ملی که هم ایمن و هم بهینه باشد نیازمند یک سرمایه‌گذاری سنگین و مراقبت - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - و نگهداری - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - مرتب از این زیرساخت‌هاست.

اساسا ترانزیت مولفه‌ای - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - یک‌بعدی و تک‌بخشی نیست و بیشتر به یک سیستم جامع حمل‌ونقلی مربوط می‌شود که اگر هر کدام - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - از اجزای آن نتواند به تناسب ظرفیت خود عمل کند، به کلیت آن آسیب وارد می‌شود.

به همین دلیل برخی از کارشناسان معتقدند ممکن است کشوری مجهزترین و - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - متناسب‌ترین ناوگان دریایی یا ریلی را دارا باشد، اما تنها به دلیل فقدان اتخاذ یک رویه ساده یا قاعده کارآمد برای ترخیص کالا، سرمایه‌گذاری در آن بی‌اثر یا کم‌اثر بماند، چون پس از مدتی صف طویلی به‌وجود می‌آید که مزیت ایجادشده را بی‌ثمر می‌سازد.

بنابراین، در شرایط فعلی، بیش از آن‌که در ایران نیاز به تجهیزات و زیرساخت‌های سخت‌افزاری داشته باشیم، باید ظرفیت‌های موجود را آزادسازی کنیم؛ یعنی از ظرفیت‌های معطل‌مانده فعلی با بهبود روش‌ها و اصلاح فرایندهای مدیریتی و مهم‌تر از همه، استفاده از تجارب روز جهان، به درستی - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - استفاده کنیم.

می‌توان از روابط موجود در صنعت ترانزیت جهان نتیجه گرفت - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - که این - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - صنعت در خوش‌بینانه‌ترین موقعیت به همان اندازه که به سخت‌افزارها نیازمند است، به تکنیک‌ها و نرم‌افزارها نیز نیاز دارد. به نحوی که در بسیاری از مواقع ممکن است بالاترین سرمایه‌گذاری‌ها بدون اتخاذ سیاست‌های درست و روش‌های مبتکرانه به جاده انحراف کشیده شود.

مهدی اشرفی مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید: «شاید نتوان به‌طور قاطع به این مسئله استناد کرد که ما امروز - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - بیش از ساختارهای سخت‌افزاری نیازمند ظرفیت‌های معطل‌مانده موجود هستیم تا بتوانیم آن را آزاد کنیم که - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - آن هم تنها با توسعه و بهینه‌سازی فرایندها و اصلاح مدیریت‌ها امکان‌پذیر است، اما واقعیت این است که امروز - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - ممکن است یک - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - اپلیکیشن در - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - حوزه حمل‌ونقل ترکیبی نقش بسیار مهم‌تری ایفا کند تا ساخت میلیاردها دلار از یک بزرگراه ۷۰۰کیلومتری. اگرچه بدون زیرساخت‌ها تصور ترانزیت ناممکن است بنابراین، در گام نخست، باید به فکر گلوگاه‌هایی باشیم که در آینده بر اثر آزادسازی ظرفیت‌ها ایجاد خواهد شد.»

هرچند در بخش سخت‌افزارها نیز پروژه‌های ناتمام زیادی - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - وجود دارد و شاید تدابیر - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - سیاست‌هایی در زمینه فرایندها و بهبود روش‌ها چندان محلی از اعراب نداشته باشد، اما از آنجا که بخشی از این فرایند نیاز به سرمایه‌گذاری‌های سنگین دارد و - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - برای چنین سرمایه‌گذاری‌هایی باید سال‌ها مطالعه کرد، بهتر آن است که اساسا با نگاه نرم‌افزارانه بر مقوله ترانزیت متمرکز شد.

چندان که در سال‌های اخیر، دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌ونقلی وزارت راه‌وشهرسازی در گزارش سالانه - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - خود برخی از اقدامات در دست انجام و نیز مشکلات موردتوافق سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ترانزیت را برشمرده که پاره‌ای از این موارد مربوط به سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌هایی است که به زیرساخت‌های نرم‌افزاری مربوط می‌شود.

این نرم‌افزارها یکی از مهم‌ترین حلقه‌های مفقود در صنعت ترانزیت است که می‌توان به پاره‌ای از آن اشاره کرد: محدودیت ساعات کاری - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - برخی از گمرکات مرزی، متناسب نبودن هزینه‌های عوارض و تعرفه‌های خدمات بندری با شرایط اقتصادی و قیمت‌های جهانی مواد خام، درخواست برخی از مجوزهای غیرضروری و خارج از مقررات - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - برای محموله‌های ترانزیتی، سیستماتیک نبودن فرایند صدور پروانه ورود موقت - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - کامیون‌های خارجی، کندی - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - و قطعی سامانه هوشمند ترانزیت گمرکی، عدم انجام تشریفات ترانزیتی در برخی از گمرکات مرزی، چندگانگی در نهادهای متولی سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در حوزه ترانزیت، عدم زیرساخت و سامانه‌های اطلاعاتی مناسب برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات و اسناد بین سازمان‌ها و ... - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - این‌ها مشکلاتی هستند که نیاز جدی به - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - سرمایه‌های کلان ندارند و اغلب مربوط‌به نگاه‌های نادرست به فرایندها و روش‌ها هستند.

البته این تنها بخشی از موانعی است که با کمترین هزینه اما با روش‌های مبتکرانه و خلاقانه می‌توان آن‌ها را حل کرده و به بهبود ترانزیت کشور کمک کرد.

دیر بجنبیم قافله را باخته‌ایم

فرایند طرح جامع ترانزیت آن چنان وسیع و گسترده است که شاید کمتر کشوری بتواند به جامعیت تهدیدات فراملی آن فکر کند، چه رسد به اینکه بتواند برای حذف یا کاهش آن به راه و چاره‌ای بیندیشد.

یکی از مهم‌ترین تهدیدات، فرصت‌های بهینه‌ای است که دیگر کشورهای منطقه برای کاهش قیمت تمام‌شده کالا و تسهیل امور ترانزیت در کشورهای خود ایجاد می‌کنند، یعنی تسهیلاتی که کشورها برای کاهش قیمت تمام‌شده کالا و تزانزیت کالاهای خارجی ازطریق - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - احداث شاه‌راه‌های متنوع و راه‌های دریایی و ریلی جدید فراهم می‌کنند.

یکی از کارشناسان امر ترانزیت در این زمینه گفته است: «به‌عنوان نمونه یکی از دلایل توسعه و تجهیز بندر چابهار در ایران، راه و مجاری جدید برای جابه‌جایی کالا ازطریق دریای عمان برای کشورهای افغانستان، هندوستان و آسیای میانه - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - است، اما به موازات آن احداث و توسعه بندر گوادر با سرمایه‌گذاری کلان چینی‌ها(سرمایه‌گذاری نزدیک به ۴۶میلیارددلار) در پاکستان نیز در مجاورت مرزهای شرقی ایران دقیقا با همین کارکرد و شاید در تضاد با عملکرد چابهار در دستور کار قرار گرفته است. به نحوی که گفته - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - شده تا سال ۲۰۴۵ میلادی ظرفیت بندر - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - گوادر به ۴۰۰میلیون‌تن خواهد رسید. کم‌وبیش مسیرهایی را که ایران - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - و هند در احداث بندر چابهار مدنظر داشته‌اند، چینی‌ها و پاکستانی‌ها نیز موردنظر قرار داده‌اند.

شاید آن تهدیدی که امروز ما در برابر توسعه بندر گوادر پیش‌بینی می‌کنیم، چندان صحیح نباشد اما - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - قطعا چنین - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - بندری در نزدیکی مرزهای ایران مزیت رقابتی بندر چابهار ایران را دست‌کم محدودتر خواهد کرد یا نیاز به چنین بندری را در منطقه به‌شدت کاهش خواهد داد و همچنین قیمت‌تمام شده جابه‌جایی - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - کالا را از مسیر ایران بسیار بالا خواهد - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - برد.»

مانع رشد ترانزیت

شاید کمتر عاملی - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - همچون موضوع قاچاق و حواشی و پیامدهای مترتب بر آن بتواند مانع از روند روبه‌رشد ترانزیت کشور شود. این پدیده طی سال‌های گذشته حتی بر روح قوانین حاکم بر ترانزیت اثرات بسیار سوئی گذاشته است.

یونس جاوید رئیس هیات‌مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران در این زمینه می‌گوید: «قاچاق پدیده‌ای است که از چند عامل به‌وجود می‌آید. این عوامل شامل بیکاری، فقدان اشتغال، فقر تولید و فقدان رونق صنایع است. از سوی دیگر، دولت‌ها برای کالای وارداتی حقوق ورودی بسیار بالایی را دریافت می‌کنند.

زمانی که حقوق ورودی کالاهای خارجی بالا باشد، قاچاق رونق می‌گیرد چراکه جابه‌جایی کالا بدون پرداخت حقوقی برای ورودی آن جذابیت پیدا می‌کند. بنابراین، یکی‌از مهم‌ترین دلایل ایجاد پدیده قاچاق، حقوق - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - ورودی بالای کالاست. برای - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - مثال در ایران، قانون پرداخت حقوق ۲۵درصدی ورود کالا نسبت‌به حقوق گمرکات دنیا بالاترین نرخ را داراست. پیشنهاد می‌کنم دولت این نرخ را کاهش دهد تا پدیده قاچاق از بین برود.»

وی با اشاره به هزینه‌های جانبی قاچاق و تشکیل سازمان‌های عریض و طویل برای مبارزه با - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - این پدیده می‌گوید: «برای مبارزه با این پدیده، سازمان‌های عریض و طویلی فعالیت می‌کنند. وقتی - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - حقوق ورودی کاهش یابد، قاچاق از رونق می‌افتد، بنابراین دولت دیگر مجبور نیست برای اداره - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - سازمان‌های عریض و طویل مبارزه با این پدیده، سالانه بودجه کلانی را اختصاص دهد.

سازمان‌هایی ازجمله سازمان مبارزه با جرائم سازمان‌یافته، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در کنار این سازمان‌ها اداره آگاهی، نیروی انتظامی و بخش‌هایی از وزارتخانه‌های دولتی به‌دنبال مبارزه با این پدیده هستند اما وظیفه تمامی این ارگان‌ها مبارزه با معلول است نه مبارزه با علت.»

وی افزود: «اگر قرار است با علل قاچاق مبارزه شود، حقوق ورودی کالا باید - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - کاهش یابد و به جای آن نرخ سوخت عقلانی شود. به‌این صورت هزینه‌ای که بابت افزایش نرخ سوخت از جیب شهروندان پرداخت - کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار - می‌شود، با کاهش حقوق ورودی به‌صورت اتوماتیک به جیب آن‌ها بازمی‌گردد. کارشناسان معتقدند اگرچه موضوع قاچاق به‌شدت صنعت ترانزیت را نشانه گرفته و یکی از آفت‌های اصلی آن است، اما گستره تاثیرگذاری آن به حد قابل‌توجهی به زمینه‌های دیگر از سطوح اقتصاد کلان نیز تسری می‌یابد.»

- کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار -
اولين صفحه   -  قیمت نیسان یدک کش سرخه حصار   -   مبلغ نیسان یدک کش سرخه حصار   -   تعرفه نیسان یدک کش سرخه حصار   -   شماره تماس نیسان یدک کش سرخه حصار   -   خدمات نیسان یدک کش سرخه حصار   -   ماشین بر سرخه حصار   -   کرایه ماشین بر سرخه حصار   -   قیمت ماشین بر سرخه حصار   -   مبلغ ماشین بر سرخه حصار   -   تعرفه ماشین بر سرخه حصار   -   شماره تماس ماشین بر سرخه حصار   -   خدمات ماشین بر سرخه حصار   -   خودرو سوار سرخه حصار   -   کرایه خودرو سوار سرخه حصار   -   قیمت خودرو سوار سرخه حصار   -   مبلغ خودرو سوار سرخه حصار   -   تعرفه خودرو سوار سرخه حصار   -   شماره تماس خودرو سوار سرخه حصار   -   خدمات خودرو سوار سرخه حصار   -   جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   قیمت جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   خدمات جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   چرخگیر سرخه حصار   -   کرایه چرخگیر سرخه حصار   -   قیمت چرخگیر سرخه حصار   -   مبلغ چرخگیر سرخه حصار   -   تعرفه چرخگیر سرخه حصار   -   شماره تماس چرخگیر سرخه حصار   -   خدمات چرخگیر سرخه حصار   -   امداد خودرو دماوند   -   کرایه امداد خودرو دماوند   -   قیمت امداد خودرو دماوند   -   مبلغ امداد خودرو دماوند   -   تعرفه امداد خودرو دماوند   -   شماره تماس امداد خودرو دماوند   -   خدمات امداد خودرو دماوند   -   امداد خودرو سیار دماوند   -  آخرين صفحه