شماره تماس کفی باکری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04458.html
بازار خودرو

اگر ترس فراگیر مردم از کاهش ارزش سرمایه‎های خرد فروکش کند، دیگر خودرو نمی‌خرند

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

هجوم سرمایه‎های مردم به بازار خودرو؛ فرصتی بزرگ برای خودروسازان

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت خودرو در ماه‌های گذشته با فرازونشیب‌های بسیاری همراه بوده است. قیمت‌ها جهش پیدا کرده و بی‌ثباتی بسیاری در - شماره تماس کفی باکری - بازار - شماره تماس کفی باکری - وجود دارد. بحث قیمت‌گذاری و نوع خرید و فروش خودرو در کشورمان متفاوت از سایر کشورهاست. در این بین همچنان در خصوص نقش شورای رقابت اختلاف وجود دارد. برخی به وجود آن معتقدند و برخی دیگر خواهان حذف - شماره تماس کفی باکری - آن هستند. مساله قیمت‌گذاری دستوری باعث شده است هرچند سال یک‌بار قیمت‌ها جهش شدید و ناگهانی پیدا کند و خودروها تا 50درصد افزایش قیمت را تجربه کنند.

درمورد این‎که چرا خودرو برای مردم تا این اندازه جذابیت دارد و چرا قیمت‌ها همواره شکل صعودی دارند با مهندس علی رجبی ابهری، کارشناس امور راهبردی اقتصاد گفت‌وگو - شماره تماس کفی باکری - کردیم. 

 مباحث اقتصادی در صنعت خودرو - شماره تماس کفی باکری - چگونه معنی پیدا می‌کند؟ یعنی اصولا چه تعریفی می‌توان برای اقتصاد این صنعت - شماره تماس کفی باکری - ارائه کرد؟

امسال، - شماره تماس کفی باکری - سال تولید ملی است و یکی از عرصه‌های پرسود می‌تواند صنعت خودرو باشد. برای دستیابی به حداکثر سود دولت باید از تولی‌گری در - شماره تماس کفی باکری - عرصه اجرا به‌سمت رهبری در مدیریت - شماره تماس کفی باکری - اجرایی برود. به این - شماره تماس کفی باکری - مفهوم که ضمن فروش الباقی سهم 17درصدی خود در خودروسازی به سمت هدایت سرمایه‌های خرد مردم به صنعت خودرو و تجارت آن در بورس حرکت کند. الگوی حمایت می‌تواند براساس توسعه زیرساخت‌های فروش و صادرات و ارتقای - شماره تماس کفی باکری - توانمندی‌های اتحادیه فروشندگان خودرو در امر صادرات باشد. الگوی نظارت هم می‌تواند در نظارت‌ حساب‌های مالی و کیفیت خودروها باشد.

 چه تفاوتی بین ایران و کشورهای پیشرفته درخصوص صنعت خودرو و اقتصاد این بخش وجود دارد؟

صنعت خودرو از حوزه‌های اقتصاد دانش‌پایه است. انحصار این صنعت و تولیت دولتی در سال‌های گذشته اگرچه توانسته است براساس قانون، قیمت خودرو را در سطح پایین و کیفیت - شماره تماس کفی باکری - را در حد مقبول حفظ کند اما سوددهی پایین صنایع خودروسازی و - شماره تماس کفی باکری - عدم امکان حضور خودروسازان در بازارهای بین‌المللی و بالطبع عدم سرمایه‌گذاری و فروش مکفی، رشد این صنعت را بسیار کند کرده است، به‌طوری که این صنعت برای حفظ اشتغال خود به مشکل خورده و امکان توسعه و ارتقای آن نیز دچار بحران شده است.

 قیمت‎گذاری خودرو در ایران یک مساله - شماره تماس کفی باکری - متفاوت از سایر نقاط دنیا است. چرا این تفاوت وجود دارد؟

این تفاوت از ایده «تولید داخلی؛ مصرف داخلی» نشأت می‌گیرد و طبیعتا به جز نظارت و کنترل شورای رقابت، به حد توانایی خرید مصرف‌کننده برمی‌گردد. با توجه به این که اقشار متوسط بیشتر از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند، شرایط اقتصادی همین می‎شود که مشاهده می‌کنید. - شماره تماس کفی باکری - اما در صورت - شماره تماس کفی باکری - نیاز و اجبار به حضور در اقتصاد جهانی، به‌نظر می‌رسد حجم سرمایه‌گذاری تولید و کلاس مصرف‌کنندگان و طبقه‌بندی ایشان به لحاظ توان خرید می‌تواند خودروسازی داخل را با تحول روبه‌رو کند.

 در ماه‌های گذشته شاهد افزایش قیمت خودرو در کشورمان بوده‌ایم. چرا به یک‌باره این افزایش قیمت خودرو به وجود می‌آید؟ چرا هرچند سال یک‎بار شاهد جهش قیمتی در بازار خودرو هستیم؟

اگرچه بخشی از پاسخ مربوط به تورم است اما دلیل اصلی - شماره تماس کفی باکری - می‌تواند منبعث از دو مساله اقتصاد جهانی و اقتصاد ملی باشد. در سال 1903 سیستم آموزش توسط راکفلر در آمریکا تاسیس - شماره تماس کفی باکری - و موضوع پول از آموزش حذف شد و با توجه به این‎که سیستم آموزشی - شماره تماس کفی باکری - اکثر کشورها کپی‌برداری‌شده از سیستم آمریکایی است، مردم درک درستی نسبت به پول - شماره تماس کفی باکری - ندارند. در سال 1913 بانک فدرال مرکزی در آمریکا تاسیس شد و در سال 1929 رکود عظیم در آمریکا - شماره تماس کفی باکری - شکل گرفت. در سال 1933 روزولت، آمریکاییان را مجبور کرد طلایشان را با پول کاغذی عوض کنند. او همچنین قیمت طلا را از هر انس 20 دلار به 35دلار افزایش داد و این یعنی به ازای هر انس، 15دلار سر مردم کلاه می‎رفت و جزای - شماره تماس کفی باکری - نگه‎داشتن سکه طلا 10هزار دلار جریمه و 10 سال زندان بود. این‎چنین بود که مردم به پول کاغذی عادت کردند. در سال 1944 در پایان جنگ جهانی دوم، توافق‌نامه برتون وودز باعث ایجاد بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول و تصویب دلار به عنوان ارز جهانی مرجع شد. اما - شماره تماس کفی باکری - در سال 1971 نیکسون ارتباط دلار آمریکا را با طلا قطع کرد و با چاپ دلار بدون پشتوانه باعث افزایش تورم در عرصه بین‌المللی شد. از آن‎جایی که آمریکایی‌ها در چندین دهه مشغول به‌کارگیری همه ابزارها برای حل مشکل خود هستند، از ابزارهایی همچون جنگ، تحریم - شماره تماس کفی باکری - و... نیز بهره برده‌اند. نتیجه این اقدامات باعث تورم فزاینده و عدم توازن کالا در عرصه عرضه و تقاضا شده و با توجه به این‌که پس‌انداز مردم هم در مقیاس کوچک است، ما شاهد تلاطم شدید - شماره تماس کفی باکری - در بازار ارز و سکه و خودرو هستیم که اساسا مرتبط با قیمت تمام‌شده نیست. از آن‎جایی‌که تحلیل‌گران، سرمایه‌گذاری در دلار را به خاطر ورشکستگی اقتصاد آمریکا همانند ارز کنتیننتال مورد تایید نمی‌دانند و همچنین - شماره تماس کفی باکری - امکان وجود ارز تقلبی هم در بازار زیاد است، تمرکز روی بازار سکه و خودرو بدیهی است و - شماره تماس کفی باکری - به نظر من اگر حاکمیت بتواند نیاز بازار را تامین کند، هیچ مشکلی هم از این بابت نیست و می‌تواند به نوعی یک سرمایه‌گذاری خوب و مطمئن باشد و سرمایه‌ جذب‌شده اگر در جهت تولید - شماره تماس کفی باکری - صرف شود، فرصت‌زایی هم می‌کند.

شماره تماس کفی باکری

 بحث خرید خودرو در ایران در ماه‌های اخیر به اوج خود رسیده و تقاضا برای آن به شدت افزایش داشته است. علت جذابیت خودرو در این روزها چیست؟

سال‌ها است که سیاست‌های ارزی دولت‌مردان در بانک - شماره تماس کفی باکری - مرکزی ثابت است. سیاست هدفمندی یارانه‌ها بخشی از ارتقای ساختارهای اقتصادی بود. اما به دلیل تحریم‌ها و کمبود منابع ارزی، دولت‌ها در فشار و تنگناهای تامین منابع ارزی قرارگرفتند و در نهایت فشارها منتج به جراحی اقتصادی و ساماندهی بازار ارز شد. در گذشته - شماره تماس کفی باکری - خودرو برای مردم یک کالای مصرفی و نه سرمایه‌ای محسوب می‌شد.

با توجه به تحولات بین‌المللی اقتصادی که به عنوان جنگ اقتصادی نیز تعبیر می‌شود و با توجه به تغییر ساختارهای ارزی و قطع سوبسیدهای حمایتی، مردم سعی دارند - شماره تماس کفی باکری - سرمایه‌های خردشان را با کالاهایی که ارزش خود را با تورم حفظ - شماره تماس کفی باکری - کرده‌ و سهل‌البیع نیز هست، عوض کنند.

بنابراین ما شاهد سرمایه‌گذاری مردم در امر خودروسازی به میزان بیش از - شماره تماس کفی باکری - نیاز مصرف بازار هستیم که فرصت خوبی برای فروش و پیش‎فروش خودرو است و درآمد آن می‎تواند صرف بازسازی، طراحی و ارتقای ساختار تولید و فروش خودروسازان شود. به - شماره تماس کفی باکری - نظر بنده این فرصت بزرگی برای خودروسازی کشور است که تکرار نمی‎شود.

 جلوگیری از واردات خودرو تا چه اندازه در به‌وجود آمدن وضعیت نامناسب برای خودروهای داخلی نقش داشته است؟

به‌شدت معتقدم ورود خودرو با ارز دولتی 4200تومان که از درآمد کشور تامین می‌شود، با عدالت اجتماعی در تعارض است. دقت کنید کسانی که خودرو ندارند مانند هموطنان مرزنشین و - شماره تماس کفی باکری - مناطق محروم، حق درآمد خود از کشور را به عده‌ای دیگر می‌بخشند. در حالی که خودشان از همه نیازمندترند. 

مناطق محروم ما سرمایه‌گریز، متخصص‌گریز و مدیرگریز هستند - شماره تماس کفی باکری - و فقرزدایی یکی از اولویت‌های مهم حاکمیت است. اگر به ازای واردات خودرو با ارز آزاد بتوانیم خودروهای داخلی را هم با قیمت مناسب بین‌المللی صادر کنیم می‌توان گفت به نقطه مطلوبی رسیده‌ایم.  

به نظرم می‌توان گفت که هم‌اکنون سود خودروهای وارداتی اگر با ارز دولتی باشد، به جیب عده‌ای خاص از مصرف‌کنندگان آن می‌رود. جلوگیری از واردات خودرو، سیاست درستی بوده و اگر قرار است خودروهای ثبت سفارش شده به جریان بیفتند، حداقل بهتر است به هر فرد یک خودرو بیشتر ندهند. هم‌اکنون عده‌ای فرصت‌طلب سرمایه خود را به این سمت برده‌اند تا با دلار 4200 تومانی بخرند و به قیمت دلار آزاد بفروشند. این هدررفت درآمد کشور - شماره تماس کفی باکری - و ظلم است.

 آزاد شدن واردات چه تاثیری بر وضعیت بازار خودرو، چه در بحث داخلی‌ها و چه - شماره تماس کفی باکری - در بحث وارداتی‌ها خواهد داشت؟

اگر بخواهیم نگاه متعادلی به این حوزه داشته باشیم، باید گفت واردات خودرو با ارز آزاد بلامانع است. اگرچه موجب خروج ارز از کشور می‌شود. نگاه دوم می‌تواند نگاه مشارکت در تولید و - شماره تماس کفی باکری - فروش به همراه انتقال دانش باشد.

این سهم - شماره تماس کفی باکری - می‌تواند در صورت فروش پایدار در عرصه جهانی با توجه به انرژی و مواداولیه ارزان در ایران، موجب رونق اشتغال و همچنین افزایش مراودات مالی ایران با سایر کشورها شود که دقیقا منظور از اقتصاد پیشرفته امروزی همین سرعت مراودات و مبادلات است.

 در کشمکش بین خودروسازان و شورای رقابت حق را به کدام طرف می‌دهید؟

حق با شورای رقابت است. چنانچه ذکر کردیم هجوم مردم به سمت کالاها و مواداولیه نیست. عدم عرضه و تقاضا در محصول نهایی است که خام‌فروشان را به سمت گران‌فروشی هدایت کرده - شماره تماس کفی باکری - است. سیاست حمایت از خودروساز به - شماره تماس کفی باکری - دلیل - شماره تماس کفی باکری - وابستگی اشتغال - شماره تماس کفی باکری - 40هزارنفر و حمایت از مصرف‌کننده، کار خودروسازی کشور را به اینجا رسانده است. پیش‌بینی می‌کنم بالاخره دولتمردان مجبور ‌شوند سهام خود را در خودروسازی بفروشند و حمایت خود - شماره تماس کفی باکری - را قطع کنند و - شماره تماس کفی باکری - به سمت انجام پروژه‌های منفعت‌ عمومی حرکت کنند.

حیف است درآمد کشور - شماره تماس کفی باکری - که با این سختی حاصل می‌شود، در خودروسازی و به‌نفع عده‌ای قلیل هزینه شود که خود دارای هزینه‌های سربار دیگری همچون آلودگی محیط‌زیست، تصادفات، ترافیک - شماره تماس کفی باکری - و... است. وظیفه حاکمیت تولید خودرو ارزان نیست. انرژی دولت - شماره تماس کفی باکری - باید صرف امور مهم‌تری همچون توسعه زیرساخت با اولویت منفعت عمومی شود.

 آیا آزادسازی قیمت‌ خودرو می‌تواند راه‎گشا باشد یا - شماره تماس کفی باکری - گره کور دیگری به وضعیت فعلی بازار خودرو خواهد انداخت؟

آزادسازی قیمت خودرو راه‌گشاست. اگر ترس - شماره تماس کفی باکری - فراگیر مردم از کاهش ارزش سرمایه‎های خرد فروکش کند، دیگر خودرو نمی‌خرند و خودروسازان نیز هرچه سود برده‌اند، دو برابرش را پس خواهند داد. اگر دولت کاملا حمایت خود را از خودروسازی و مواداولیه قطع کند و این جراحی اقتصادی را با موفقیت انجام دهد، کشورها سال‌ها پیش می‌رود و منافع ملی آن‌ بی‌شمار است. 

 وضعیت بازار خودروهای دست‌دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بازار خوب و پررونقی است و به نظرم مصرف‌کنندگان واقعی را در این بازار می‌بینید. - شماره تماس کفی باکری - بازار خودروهای نو فعلا در اختیار سرمایه‌گذارانی است که برای سود سرمایه که اثر تورمی دارد می‌جنگند. چه خوب بود با تمهیداتی، این سرمایه به بورس منتقل می‎شد و سرمایه‌گذاران از جریان نقدینگی آن بهره می‌بردند.

اولين صفحه   -  خدمات یدک کش باکری   -   حمل خودرو باکری   -   کرایه حمل خودرو باکری   -   قیمت حمل خودرو باکری   -   مبلغ حمل خودرو باکری   -   تعرفه حمل خودرو باکری   -   شماره تماس حمل خودرو باکری   -   خدمات حمل خودرو باکری   -   حمل ماشین باکری   -   کرایه حمل ماشین باکری   -   قیمت حمل ماشین باکری   -   مبلغ حمل ماشین باکری   -   تعرفه حمل ماشین باکری   -   شماره تماس حمل ماشین باکری   -   خدمات حمل ماشین باکری   -   کفی باکری   -   کرایه کفی باکری   -   قیمت کفی باکری   -   مبلغ کفی باکری   -   تعرفه کفی باکری   -   شماره تماس کفی باکری   -   خدمات کفی باکری   -   کفی خودروبر باکری   -   کرایه کفی خودروبر باکری   -   قیمت کفی خودروبر باکری   -   مبلغ کفی خودروبر باکری   -   تعرفه کفی خودروبر باکری   -   شماره تماس کفی خودروبر باکری   -   خدمات کفی خودروبر باکری   -   جرثقیل خودروبر باکری   -   کرایه جرثقیل خودروبر باکری   -   قیمت جرثقیل خودروبر باکری   -   مبلغ جرثقیل خودروبر باکری   -   تعرفه جرثقیل خودروبر باکری   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر باکری   -   خدمات جرثقیل خودروبر باکری   -   نیسان خودروبر باکری   -   کرایه نیسان خودروبر باکری   -   قیمت نیسان خودروبر باکری   -   مبلغ نیسان خودروبر باکری   -   تعرفه نیسان خودروبر باکری   -  آخرين صفحه