مبلغ کفی باکری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04456.html
رانا

ضربه نهایی را تخصیص نیافتن ارز دولتی به خودروهای داخلی زد تا شاهد موج جدیدی از گرانی آن‎ها باشیم

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

چرا خودروهای داخلی در مسیر افزایش قیمت ترمز بریدند؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، سال 96 را می‌توان سالی عجیب در صنعت خودرو کشور نامید؛ زیرا بسیاری از بی‎ثباتی‎ها در این سال کلید خورد. قیمت خودروهای وارداتی - مبلغ کفی باکری - از همین سال و با ایجاد جو روانی منفی در زمان بسته بودن سایت ثبت‌سفارش دچار اولین جهش‎ها شد و با اعلام افزایش تعرفه‎های واردات در دی‎ماه - مبلغ کفی باکری - 96 بود که بازار به سمت بی‎ثباتی و بی‎نظمی رفت.

موج گرانی در بازار تا شب عید نیز ادامه یافت و در این بین فرصت مناسبی برای مونتاژکاران و تولیدکنندگان داخلی پدید آمد تا گوی سبقت را از وارداتی‎ها بربایند و در بازار یکه‎تاز شوند. اما موج دوم گرانی در بازار با افزایش - مبلغ کفی باکری - قیمت دلار و در نهایت ممنوعیت ورود خودرو به کشور پدید آمد.

این - مبلغ کفی باکری - موج آن‎چنان سهمگین بود که قیمت خودروهای وارداتی را به حدی غیرمنطقی و فراتر از تصور رساند، تا جایی که هیچ‎کس باور نمی‎کرد قیمت خودروهایی که در سطح جهانی به‌عنوان خودرو اکونومی (اقتصادی) شناخته می‎شوند، در ایران به چند صد میلیون برسد.

گمان اصلی این بود که با ممنوعیت واردات و افزایش قیمت خودروهای وارداتی، قطعا فضایی طلایی و فرصتی دوباره برای مونتاژکاران و تولیدکنندگان داخلی پدید خواهد آمد تا یک‎تنه در بازار بتازند و دولت دوباره به انحصار تولیدکنندگان داخلی در بازار - مبلغ کفی باکری - دامن بزند. اما با تشدید تحریم‎ها، اوضاع خودروسازی نیز دگرگون شد. یکی از مهم‎ترین اهداف تحریم نیز همین بود؛ زمین خوردن صنعت نیمه‎جان خودروسازی کشور، صنعتی که ارزش افزوده بسیاری برای اقتصاد کشور دارد و اشتغال زیادی را نیز ایجاد می‎کند.

ضربه نهایی

در طول ماه‎های اخیر، تحت تاثیر تحریم‎ها و افزایش قیمت دلار، جو روانی سنگینی بر بازار خودرو حاکم شد که تولیدات داخلی را نیز در بر گرفت. با بروز اختلال در تولید و نشر اخبار گوناگون، زمینه برای استفاده حداکثری دلالان برای بالابردن پلکانی قیمت خودروهای تولید داخل فراهم شد.

اما ضربه نهایی را تخصیص نیافتن ارز دولتی به خودروهای داخلی زد تا شاهد موج جدیدی از گرانی آن‎ها باشیم که قطعا به میزان ارزبری این خودروها وابسته خواهد بود. این خود جو روانی جدیدی را در بازار ایجاد کرد که قیمت خودروهای وارداتی را نیز تحت‌تاثیر قرار داد. این در حالی - مبلغ کفی باکری - است که با توجه به ممنوعیت واردات خودرو، هنوز استفاده‎ای - مبلغ کفی باکری - از ارز آزاد در این بخش نشده تا توجیهی برای افزایش قیمت باشد، اما دلالان از همین بهانه نیز استفاده کرده و به شکلی غیرمنطقی قیمت خودروهای وارداتی را افزایش می‎دهند.

در سوی دیگر میدان، با اعلام دولت مبنی بر محدود شدن تخصیص ارز رسمی کالاهای اساسی (غذا و دارو)، - مبلغ کفی باکری - عملا خودروهای مونتاژی و تولیدی نیز به دسته استفاده‎کنندگان ارز آزاد پیوستند تا با جهش بسیار زیاد قیمت روبه‎رو شوند و داستان خودروهای وارداتی برای آن‎ها نیز تکرار شود.تولید خودرو در ایران داستانی کلیشه‎ای دارد؛ همواره از دید عموم، خودروسازان سودهای کلانی به جیب می‎زنند، - مبلغ کفی باکری - در صورتی که پشت این - مبلغ کفی باکری - ماجرا، هزینه‎ها و قوانین دست‎وپاگیری است که موجب ضرر و زیان خودروسازان می‎شوند.

درحال‎حاضر، با جهش قیمت دلار و وضع تحریم‎ها، بسیاری از مبادلات - مبلغ کفی باکری - به‎سختی انجام می‎گیرد. - مبلغ کفی باکری - تغییرات غیرعقلانی و پی‎درپی تصمیمات اجرایی و بی‎ثباتی رویه‎ها نیز از سوی - مبلغ کفی باکری - دیگر بازار را متلاطم می‎کند.

به عنوان مثال به یک تولیدکننده خودرو در منطقه آزاد گفته می‎شود تنها در صورتی به قطعاتی که برای تولید خودرو از قبل در انبار داشته‎ای، مجوز ترخیص - مبلغ کفی باکری - می‎دهیم که قیمت آن‌ها با نرخ ارز روز محاسبه شود! در - مبلغ کفی باکری - حالی که خودروساز این خودرو را فروخته و تعهد تحویل آن را به مشتری دارد. پس این کار جز ضربه‌زدن به تولیدکننده حاصلی ندارد. کاهش تولید، افزایش - مبلغ کفی باکری - هزینه‎ها، تحمیل هزینه‎های سربار، ریسک‎پذیری و نبود امنیت کسب‎وکار، همه‎وهمه دست‎به‎دست هم - مبلغ کفی باکری - می‎دهند تا تولیدکننده داخلی زیر بار این فشار دوام نیاورد و برخلاف - مبلغ کفی باکری - میل و روندی که خواست تولیدکننده و مصرف‎کننده در بازار است، قیمت‎ها افزایش یابد.

اولين صفحه   -  تعرفه یدک کش باکری   -   شماره تماس یدک کش باکری   -   خدمات یدک کش باکری   -   حمل خودرو باکری   -   کرایه حمل خودرو باکری   -   قیمت حمل خودرو باکری   -   مبلغ حمل خودرو باکری   -   تعرفه حمل خودرو باکری   -   شماره تماس حمل خودرو باکری   -   خدمات حمل خودرو باکری   -   حمل ماشین باکری   -   کرایه حمل ماشین باکری   -   قیمت حمل ماشین باکری   -   مبلغ حمل ماشین باکری   -   تعرفه حمل ماشین باکری   -   شماره تماس حمل ماشین باکری   -   خدمات حمل ماشین باکری   -   کفی باکری   -   کرایه کفی باکری   -   قیمت کفی باکری   -   مبلغ کفی باکری   -   تعرفه کفی باکری   -   شماره تماس کفی باکری   -   خدمات کفی باکری   -   کفی خودروبر باکری   -   کرایه کفی خودروبر باکری   -   قیمت کفی خودروبر باکری   -   مبلغ کفی خودروبر باکری   -   تعرفه کفی خودروبر باکری   -   شماره تماس کفی خودروبر باکری   -   خدمات کفی خودروبر باکری   -   جرثقیل خودروبر باکری   -   کرایه جرثقیل خودروبر باکری   -   قیمت جرثقیل خودروبر باکری   -   مبلغ جرثقیل خودروبر باکری   -   تعرفه جرثقیل خودروبر باکری   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر باکری   -   خدمات جرثقیل خودروبر باکری   -   نیسان خودروبر باکری   -   کرایه نیسان خودروبر باکری   -   قیمت نیسان خودروبر باکری   -  آخرين صفحه