قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01249.html
قطعه‌سازان

این‎که شرکت‌ دانش‎بنیان و سرمایه‎گذار هرکدام چه میزان سهم مالکیتی در فرایند تولید داشته باشند، در کشور ما به یک چالش جدی تبدیل شده است

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

خلق دانش فنی تنها 2درصد از کل پروسه داخلی‎سازی است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت خودرو و قطعه‌سازی رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و هرکدام به دیگری وابسته هستند و پیشرفت در یکی از این صنایع منتج به پیشرفت در صنعت دیگر می‌شود. اما به‎هرحال برای تولید یک‌خودرو نمی‌توان انتظار داشت همه قطعات آن در یک کشور تولید شود. گاهی تولید برخی قطعات هرچند ساده در یک کشور توجیه اقتصادی ندارد اما در کشوری دیگر این قطعات با تیراژ بالا و قیمت ارزان تولید می‌شود.

همین مساله سبب می‌شود خودروسازان بسیاری از قطعات خودروهای خود را به کشورهایی که در آن‌جا قیمت قطعه ارزان‌تر و قطعه باکیفیت‌تر تمام می‌شود، سفارش دهند. برای تولید یک خودرو بیش‌از هزاران قطعه به کار می‌رود؛ هزاران قطعه‌ای که از شرکت‌ها و کشورهای مختلف جمع شده و تبدیل به خودرو می‌شوند.

تولید برخی از قطعات به دلیل بالا بودن فناوری ساخت آن، در اختیار و انحصار تعداد معینی از کشورها و شرکت‌ها در سراسر دنیا است و همین موضوع وابستگی خودروسازان را به این شرکت‌ها بالا برده است. در کشور ما نیز گرچه تولید برخی از قطعات امکان‌پذیر است و متخصصان در این خصوص توانایی ساخت دارند، اما هنوز فاصله زیادی بین طراحی و تولید قطعه پایلوت و قطعه‌ تجاری‌سازی شده وجود دارد.

امکان‎سنجی برای داخلی‎سازی قطعات های‎تک

در ماه‌های اخیر و با شروع تحریم‌های آمریکا علیه ایران، عملا واردات بسیاری از قطعات های‌تک به کشور انجام نشده یا به‎سختی انجام می‌شود. این موضوع سبب - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - شده است تولید خودرو از تابستان سال جاری به‎شدت کاهش پیدا کند و خودروسازان خودروهای ناقص تولید کنند. قطعاتی مانند ایربگ و ای‌سی‌یو از عمده‌ترین قطعاتی هستند که توانایی تولید آن‌ها در کشور وجود ندارد.

با تغییر در وزارت صمت و تغییر در - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - تیم وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، بحث داخلی‌سازی یا بومی‌سازی قطعات های‌تک مطرح شد. تاکید وزیر و معاونانش بر داخلی‌سازی قطعات پیشرفته در شرایطی که امکان خرید آن از خارج از کشور وجود ندارد، باعث شد تا نمایشگاه خودرو امسال تبدیل به محلی برای فراخوان دو خودروساز کشور برای داخلی‌سازی قطعات وارداتی شود. البته با گذشت چندماه از این ایده و درخواست از شرکت‌های دانش‌بنیان هیچ خبری مبنی بر انعقاد - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - قرارداد برای تولید قطعات منتشر نشده است.

وزارت صمت نیز دیگر تاکیدی بر داخلی‌سازی از این طریق نداشته است. اما این‎که بومی‌سازی قطعات از این طریق تا چه اندازه امکان‌پذیر و شدنی است، موضوعی است که کارشناسان روی آن اتفاق نظر ندارند.

خلق دانش فنی تنها 2درصد از پروسه داخلی‎سازی است 

درخصوص فراخوان‌های ایران‌خودرو و سایپا مبنی‌بر داخلی‌سازی قطعات های‌تک، سعید مدنی، کارشناس صنعت خودرو که در شرایط تحریم‌های قبلی سکان‌دار یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان کشور بوده است، به «دنیای خودرو» می‌گوید: «کشور ما از نظر تکنولوژی و دانش فنی چیزی از کشورهای دیگر کم ندارد. اما خلق دانش فنی یک موضوع است و تجاری‎کردن و تولید انبوه آن موضوع دیگری است.»

مدیرعامل سابق سایپا با بیان این‎که خلق دانش فنی تنها 2درصد از کل این پروسه است، - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - می‌افزاید: «این خلق دانشی که شرکت‌های دانش‌بنیان درحال‎حاضر انجام می‌دهند و البته بسیار ارزشمند است، تنها 2درصد است و 98درصد مابقی به اجرایی کردن و تجاری‎سازی بازمی‌گردد.»

وی در ادامه می‌گوید: «برای اجرایی کردن و تولید انبوه، توانایی سرمایه‌گذاری در شرکت‌های کوچک وجود ندارد و دولت است که باید بودجه کافی را در اختیار آن‎ها قرار دهد. اما اگر در شرایط عادی این بودجه وجود داشته و در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌گرفته است، در شرایط تحریم‌ها باید آن را 10برابر کنند. ضمن این‎که دولت باید نظارت داشته باشد تا این پول‌ها به‎درستی هزینه شود.»

مدنی می‌گوید: «به‎نظرم هرچقدر برای - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - شرکت‌های دانش‌بنیان هزینه شود و طرح‌های آن‌ها به طرح‌های تجاری و تولید انبوه تبدیل شود، نتیجه آن به صنعت خودرو بازمی‌گردد. با این - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - روش هم - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - ارتقای دانش فنی - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - به‌وجود می‌آید و هم راحت‌تر می‌توان تحریم‌ را دور زد. هرچند تحریم‌ها اثرات خود را خواهد داشت اما با این کار راحت‌تر می‌توانیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.»

از نمونه‎سازی تا تولید انبوه

مدنی با تاکید بر حمایت واقعی از شرکت‌های دانش بنیان می‌گوید: «این‎که به به یک شرکت دانش‎بنیان گفته شود شما وارد شوید اما هیچ حمایتی از آن‌ها نشود، صحیح نیست. مثلا برای تولید ایربگ، این شرکت‌ها می‌توانند نمونه‌سازی انجام دهند. اما وقتی قرار است این نمونه‎ها به تولید انبوه برسد، نیاز به ماشین‌آلات و تجهیزات دارد و برای این موارد نیاز به حمایت وزارت صمت و خودروسازان داریم.»

به نظر می‌رسد پتانسیل تولید برخی از قطعات - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - در ایران وجود دارد، اما هنوز در بحث تولید انبوه با مشکلات جدی مواجه است. بحث مالکیت و این‎که شرکت‌ دانش‎بنیان چه - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - میزان سهم در تولید محصول داشته باشد و سرمایه‌گذار چه سهمی داشته باشد، موضوعی است که در کشور ما به چالش جدی - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - تبدیل شده است.

ضمن این‎که بسیاری از محصولات طراحی‎شده توسط دانشمندان جوان کشور با بی‌اعتنایی سرمایه‌گذاران و - قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار - البته خودروسازان در سال‌های اخیر مواجه می‌شود. به‎هرحال این انتظار وجود دارد که دوخودروساز بزرگ کشور درخصوص اقدامات انجام‎شده در این مورد اطلاع‌رسانی داشته باشند تا سرمایه‌های علمی کشور، در سایه بی‌توجهی برخی افراد از بین نرود.

اولين صفحه   -  مبلغ نیسان یدک کش کوهسار   -   تعرفه نیسان یدک کش کوهسار   -   شماره تماس نیسان یدک کش کوهسار   -   خدمات نیسان یدک کش کوهسار   -   ماشین بر کوهسار   -   کرایه ماشین بر کوهسار   -   قیمت ماشین بر کوهسار   -   مبلغ ماشین بر کوهسار   -   تعرفه ماشین بر کوهسار   -   شماره تماس ماشین بر کوهسار   -   خدمات ماشین بر کوهسار   -   خودرو سوار کوهسار   -   کرایه خودرو سوار کوهسار   -   قیمت خودرو سوار کوهسار   -   مبلغ خودرو سوار کوهسار   -   تعرفه خودرو سوار کوهسار   -   شماره تماس خودرو سوار کوهسار   -   خدمات خودرو سوار کوهسار   -   جرثقیل یدک کش کوهسار   -   کرایه جرثقیل یدک کش کوهسار   -   قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش کوهسار   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش کوهسار   -   خدمات جرثقیل یدک کش کوهسار   -   چرخگیر کوهسار   -   کرایه چرخگیر کوهسار   -   قیمت چرخگیر کوهسار   -   مبلغ چرخگیر کوهسار   -   تعرفه چرخگیر کوهسار   -   شماره تماس چرخگیر کوهسار   -   خدمات چرخگیر کوهسار   -   امداد خودرو شهران   -   کرایه امداد خودرو شهران   -   قیمت امداد خودرو شهران   -   مبلغ امداد خودرو شهران   -   تعرفه امداد خودرو شهران   -   شماره تماس امداد خودرو شهران   -   خدمات امداد خودرو شهران   -   امداد خودرو سیار شهران   -   کرایه امداد خودرو سیار شهران   -  آخرين صفحه