مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01250.html
کانتینر

تولید روزانه 4هزار دستگاه خودرو در هفته‌های اخیر تنها به‎صورت مکانیکال است و به‌دلیل کمبود قطعه، تجاری نمی‌شود

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

دستگاه‎های نظارتی مقصر عدم‎ترخیص 10هزار کانتینر قطعه را پیدا کنند

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، تا یکی، دو هفته قبل کسی از 10هزار کانتینر لوازم یدکی و قطعات واردشده توسط دو خودروساز اصلی کشور که بیش‌از شش‌ماه در گمرکات کشور دپو شده است، صحبتی نمی‌کرد، تا زمانی که این خبر مدتی قبل توسط رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح شد. این در حالی است که طی این ماه‌ها، به‌دلیل کمبود قطعه، نه‌تنها تولید خودرو به‌میزان چشمگیری کاهش یافت، بلکه کاهش عرضه خودرو به آشفته‎شدن بازار و قیمت‌ها نیز منجر شد.

این‎که خودروسازان با هدف کسب منافع بیشتر در این ماه‌ها اقدام به ترخیص این - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - قطعات نکرده‌اند یا - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - چاره‌ای جز صبر کردن نداشته‌اند، موضوعی است که امیرحسن کاکایی، کارشناس خودرو و از اعضای هیات‌علمی دانشگاه علم‌وصنعت در گفت‌وگوی - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - مفصلی با «دنیای خودرو» درباره آن توضیح داد.

 به‌نظر شما تعلل و تاخیر قابل‌توجه خودروسازان در زمینه ترخیص این قطعات - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - از گمرکات کشور با ‌توجه به مشکل کمبود قطعه در ماه‌های گذشته چه بوده است؟

از ماه‌ها قبل برای واردات و ترخیص قطعات خودرو دلار 4200تومانی تخصیص نمی‌یابد. در عین حال - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - گمرک‌ها در این مدت شروطی برای ترخیص محموله‌ها گذاشته‌اند که مانع ترخیص این قطعات شده است. با این حال خودروسازان و قطعه‌سازان بخش‌هایی از این قطعات را به‌صورت علی‌الحساب ترخیص کرده‌اند که بابت آن تعهدات سنگینی هم به گمرکات داده‌اند. 

 اما مدیرکل گمرک چابهار چند روز قبل اعلام کرد گمرک تسهیلاتی را برای خودروسازان در نظر گرفته بر اساس آن کسانی که با بانک مشکل دارند، می‌توانند ۷۰ تا ۸۰درصد کالای خود را ببرند و مابقی را به‌عنوان وثیقه در بندر بگذارند. اما به‌نظر می‌رسد خودروسازان بنا به دلایلی تمایلی - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - برای استفاده از تسهیلات گمرکی نداشته‌اند.

ما این موضوع را از بیرون می‌بینیم و قطعا اطلاعاتی را که داریم، از نقل‌قول‌هایی که در این زمینه مطرح شده است، کسب کرده‌ایم. به این ترتیب به‌نظر من این موضوع آنقدر اهمیت دارد که وزارتخانه‌های مربوطه  ورود کرده و - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - بررسی کنند کدام یک درست می‌گویند. چون اگر موضوعی را - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - که می‌گویید درست باشد و گمرک همکاری لازم را داشته، اینجا خودروساز مسئول اتفاقاتی است که در مدت اخیر شاهد آن بوده‌ایم.

اما برعکس اگر ایجاد این شرایط به‌دلیل عملکرد گمرک است، این بخش باید پاسخگوی وضع ایجاد شده باشد. تا جایی که من اطلاع دارم ابتدای سال دولت برای اینکه مقصد ارز را کنترل کند، نسبت‌به روال عادی سال‌های گذشته درخواست ارائه مدارک و مستندات - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - بیشتری را کرد تا - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - مشخص شود پول و ارز از کجا آمده و کجا مصرف می‌شود. ضمن این‎که دولت مشخص کرده بود واردات باید در چارچوب سقف‌های تعیین‌شده انجام شود. درحالی‌که طی سال‌های قبل، - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - واردات قطعات با کمک اعتبار خود واردکننده یا خطوط اعتباری که در کشورهای دیگر برای آنها ایجاد شده بود، واردات خود را انجام می‌دادند. در این شرایط چون دریافت ارز در داخل کشور به مشکل خورد، واردکنندگان نتوانستند بدهی خود را به شرکت‌هایی که اعتباری از آن‎ها خرید کرده بودند، - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - بپردازند.

همچنین در شرایط جدید، واردکننده باید در نوبت دریافت ارز 4200تومانی می‌ماند تا ارز موردنیاز اختصاص یابد. این موضوع روند واردات را آهسته کرد. از طرفی، تکلیف دلار 4200تومانی تا مرداد و شهریور به طور دقیق - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - مشخص نشده بود و در این مدت برخی شرکت‌ها موفق شدند این ارز را دریافت کنند که فهرست این شرکت‌ها نیز منتشر شد.

این موضوع ادامه یافت تا - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - به اجرای مرحله دوم تحریم‌های اقتصادی رسید که این‎جا خودروسازها و قطعه‌سازها به‌معنای واقعی گیرافتادند. بنابراین تا جایی که من می‌دانم برخی کانتینرها با تعهدات سنگین در - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - این مدت خالی شده‌اند. اما این‎که الان گمرکات اعلام می‌کنند برای ترخیص این محموله‌ها همکاری داشته‌اند اما خودروسازان اقدام به ترخیص نکرده‌اند، به نظر می‌رسد بیشتر درحد یک ادعاست.

 به این ترتیب شما معتقدید عدم ترخیص این حجم از قطعات توسط خودروسازان با هدف کسب منافع نبوده - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - است؟

اگر قرار بود این موضوع نفعی برای واردکننده، چه خودروساز چه قطعه‌ساز داشته باشد، ما در این مدت شاهد افزایش سرمایه و پول - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - در این بخش‌ها بودیم. اما عملا چنین موضوعی مشهود نیست. درواقع - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - خودروساز یا قطعه‌سازی را نمی‌بینیم که در این شرایط پولدار شده باشد، بلکه همه آن‎ها در شرایط واقعا سختی قرار دارند.

به این ترتیب، این ادعا که گفته می‌شود خودروساز یا قطعه‌ساز برای رسیدن به منافع، چنین اقدامی کرده‌اند تا از روی عمد در بازار کمبود ایجاد شود، ادعای بسیار سنگینی است. به‌خصوص این‎که در وضعیت فعلی باتوجه به حساسیت شرایط، بی‌شک سازمان‌های بازرسی نظارت کافی دارند.

بنابراین بعید است چنین اتفاقی افتاده باشد. البته اثبات چنین - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - موضوعی کار بسیار - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - دشواری است. چنانچه در هر کدام - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - از - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - این ادعاها کوچک‌ترین واقعیتی نهفته بود، قطعا مظنون مشخص می‌شد و باتوجه به حساسیت موضوع، حتی ممکن بود محکومیت سنگینی را متحمل شوند.

در مجموع می‌توان گفت در این روند گمرک و دولت عملکرد خوبی نداشتند، خودروساز هم حتی عملکرد مناسبی نداشته است. با این حال با قطعیت باید گفت هیچ بخشی - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - با قصد و هدف برهم زدن بازار اقدامی نکرده، مشکل اصلی این است که در این برهه، آن‎طور که شایسته و موردانتظار - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - بود، از تجربه‌های گذشته نه‌تنها درس گرفته نشد بلکه راه‌حل‌های نامناسبی نیز ارائه شد که صنعت و بازار را به این روز انداخت.

 بر این اساس آیا می‌توان راه‌حلی برای تغییر شرایط فعلی متصور بود؟

الان همه متوجه شده‌اند راهکارهایی که تا به‌حال مورد استفاده قرار گرفته‌اند، جوابگو نیستند. نه قیمت‌گذاری دستوری شیوه مناسبی است و نه روش گمرک و دولت برای کنترل ارز نتیجه مثبت داشت. وقتی چنین دستورها و کنترل‌هایی منجربه خوابیدن خطوط تولید شود، مشکلات دیگری ایجاد خواهد - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - شد. درواقع دولت می‌تواند مصرف - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - ارز را به صفر برساند اما وقتی تولید متوقف شود، این کنترل به - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - چه درد خواهد خورد؟  

- مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار -

بر این اساس، به‌نظر من بخش‌ها و افراد مختلف باید از فضای اتهام‌زنی فاصله بگیرند. مقصرها باید در فرصت - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - و شرایط - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - دیگری پیدا - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - شوند. درمقابل امروز همه باید با کمک تجربیات گذشته و توانمندی‌های موجود، مشکلات تولید را برطرف کنند.

 به قیمت‌گذاری دستوری اشاره کردید. درحال‎حاضر باتوجه به این‎که شیوه قیمت‌گذاری تا حدی متعادل شده است، اما همچنان شاهد نوسانات غیرقابل‌پیش‌بینی در بازار هستیم.

شرایط بازار - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - کمی آشفته است. اما باید توجه داشت همین چند روز شاهد بازگشت ثبات نسبی قیمت خودرو در بازار بودیم. به این - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - ترتیب - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - تاکید من این است که دولت در بحث قیمت‌گذاری به - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - هیچ عنوان نباید دخالت کند و نهایتا همین فرمول قیمت‌گذاری بر اساس 5درصد کمتر - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - از حاشیه بازار مد نظر باشد.

در مقابل، آن‎چه را که دولت باید تمام‌قد پیگیری کند، رفع مشکلات تولید بوده که یکی از این مشکلات، رفتار گمرکات است. به این ترتیب تولید خودروهای پرتیراژ به روال منطقی بازخواهد گشت. در ادامه آن‎چه هنوز آن‎طور که انتظار می‌رود، مورد توجه قرار نگرفته، مساله - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - فن‌آوری‌ها و بخش‌های خاصی از تولید قطعات تکنولوژیک است. موضوعی که به‌دلیل نبود صرفه اقتصادی در سال‌های - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - گذشته به آن توجه نشد و امروز مشکلات زیادی در صنعت خودرو ایجاد کرده است.

 اشاره شما به موضوع تولید قطعات با تکنولوژی بالا مدتی است در قالب طرح افزایش خودکفایی مطرح شده...

بله؛ لازم به تاکید است افزایش سطح خودکفایی امکان ندارد از عهده خودروساز به تنهایی برآید. علت این است که ما 30 تا 40‌سال است روی این بحث کار می‌کنیم اما هنوز نقاطی مغفول باقی مانده‌اند. چراکه مدل اقتصادی برای آن تعریف نشده بود. اگر پیش از این کار در این زمینه اقتصادی نبود، امروز هم این فضا ایجاد نشده است. در این شرایط برای جذب سرمایه‌گذار در این بخش، دولت باید کمک کند. دولت یا باید - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - در این زمینه مشوق و انگیزه ایجاد کرده یا مستقیما سرمایه‌گذاری کند. اما متاسفانه هیچکدام - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - از این دو راهکار دیده نمی‌شود. 

 کمک یا حمایت دولت در این زمینه باید چگونه باشد تا تاثیرگذاری آن کاملا دیده شود؟ 

من این موضوع را به این ترتیب توضیح می‌دهم که تا پیش از آغاز تحریم‌ها و ایجاد شرایط فعلی، اولویت سوم واردات با ارز دولتی به خطوط تولید اختصاص داشت که بعدها خطوط تولید از اولویت واردات به طور کلی خارج شدند. این کار، اشتباه بزرگی بود. اتفاقا باید اولویت اول انتقال فن‌آوری و خطوط تولید باشد. اگرچه مواد اولیه قطعا اولویت دارند اما درعین‌حال افزایش کیفیت تولید تنها به کمک تکنولوژی جدید و خطوط تولید روز می‌تواند صورت گیرد.

برخی می‌گویند ما توان تولید خطوط تولید را در کشور داریم. اگر این‌طور است - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار -  ما می‌گوییم پس شروع کنید. اما - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - متاسفانه باید بپذیریم طی سال‌های گذشته به‌دلیل استراتژی‌های نامناسبی که در حوزه صنعت داشته‌ایم، شرکت‌هایی که قابلیت تولید خطوط تولید را داشته‌اند،  تقریبا از دست داده‌ایم. اینجا به عزم واقعی دولت و مجلس نیاز است چراکه این کارها خطرپذیری دارد.

اگر دولت مستقیم در این زمینه سرمایه‌گذاری نمی‌کند، باید تدابیری را در نظر بگیرد و قوانینی وضع کند تا با روش‌هایی مانند - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - کمک‌های بیمه‌ای، ارائه تسهیلات و مشوق‌های مالی و - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - مالیاتی و... سطح خطرپذیری در این زمینه کاهش یابد. تنها دراین صورت است که می‌توانیم در شرایط فعلی تحریم‌ها، اقدامات - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - موثر داشته باشیم و از این وضعیت با موفقیت خارج شویم. 

در سال‌جاری صنعت خودرو از برنامه‌های توسعه‌ای و اهداف تولید عقب مانده است. آیا به این ترتیب می‌توان کیفیت ادامه روند - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - را پیش‌بینی کرد؟ 

اگر - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - ثبات داشته باشیم، برخی مشکلات حل خواهند شد. اما اینکه گفته - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - می‌شود در هفته‌های اخیر تولید خودروسازان به بیش‌از 4هزار دستگاه در روز رسیده است، من باور نمی‌کنم. این - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - تولید مکانیکال است. به این معنی که خودرو تولید می‌شود اما به دلیل کمبود قطعه، تجاری نمی‌شود.

به این دلیل‌ که برای واردات برخی قطعات به کشور مشکل وجود دارد. تاکید من این است که اگر روند قیمت‌گذاری درست شود، مدل اقتصادی به مرور به روال عادی برمی‌گردد و فعالیت فعالان صنعت خودرو عادی می‌شود. در عین حال - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - باید مشکل قطعاتی که تا امروز از خارج - مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار - تامین می‌شد نیز برطرف شود. این همان جایی است که می‌گویم دولت باید برای آن برنامه داشته باشد و با ایجاد فضای مناسب، امکان سرمایه‌گذاری و فعالیت در آن را فراهم کند.

اولين صفحه   -  تعرفه نیسان یدک کش کوهسار   -   شماره تماس نیسان یدک کش کوهسار   -   خدمات نیسان یدک کش کوهسار   -   ماشین بر کوهسار   -   کرایه ماشین بر کوهسار   -   قیمت ماشین بر کوهسار   -   مبلغ ماشین بر کوهسار   -   تعرفه ماشین بر کوهسار   -   شماره تماس ماشین بر کوهسار   -   خدمات ماشین بر کوهسار   -   خودرو سوار کوهسار   -   کرایه خودرو سوار کوهسار   -   قیمت خودرو سوار کوهسار   -   مبلغ خودرو سوار کوهسار   -   تعرفه خودرو سوار کوهسار   -   شماره تماس خودرو سوار کوهسار   -   خدمات خودرو سوار کوهسار   -   جرثقیل یدک کش کوهسار   -   کرایه جرثقیل یدک کش کوهسار   -   قیمت جرثقیل یدک کش کوهسار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش کوهسار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش کوهسار   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش کوهسار   -   خدمات جرثقیل یدک کش کوهسار   -   چرخگیر کوهسار   -   کرایه چرخگیر کوهسار   -   قیمت چرخگیر کوهسار   -   مبلغ چرخگیر کوهسار   -   تعرفه چرخگیر کوهسار   -   شماره تماس چرخگیر کوهسار   -   خدمات چرخگیر کوهسار   -   امداد خودرو شهران   -   کرایه امداد خودرو شهران   -   قیمت امداد خودرو شهران   -   مبلغ امداد خودرو شهران   -   تعرفه امداد خودرو شهران   -   شماره تماس امداد خودرو شهران   -   خدمات امداد خودرو شهران   -   امداد خودرو سیار شهران   -   کرایه امداد خودرو سیار شهران   -   قیمت امداد خودرو سیار شهران   -  آخرين صفحه