قیمت کفی خودروبر حشمتیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07297.html

ورق‌های فولادی سرد از کیلویی ۹۰۰تومان به ۳۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرده و ۶۶درصد گران شده اما به خودروسازان تنها اجازه افزایش قیمت ۲درصدی در این دو سال داده شده است

۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱

زیان ۶ هزار میلیارد تومانی شورای رقابت به ایران‌ خودرو و سایپا

به - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، صادرات خودرو از کشور، انتخاب - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - و کسب بازارهای جدید، جزو موارد نسبتا مشکل برای خودروسازان کشور هستند. زیرا با وجود خودروهای قدیمی که در داخل تولید می‌شوند، نمی‌توان انتظار صادرات گسترده و ورود به بازارهای جهانی را داشت.

در این رابطه خودروسازان برای ورود و به‌دست آوردن بازارهای جدید، قراردادهای جوینت‌ونچر با شرکای خارجی خود امضا کردند. اما صادرات این محصولات برای اینکه توجیه اقتصادی داشته باشد و اصولا برای امکان‌پذیری این مقوله، باید تیراژ محصولات و میزان داخلی‌سازی این خودروها افزایش پیدا کند.

نقش قطعه‌سازان کشور و کمک برای ارتقای این صنعت بسیار اهمیت - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - دارد. - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - در کنار این موارد خودروسازان کشور باید به فکر بازارهای جدید برای محصولات خود باشند. بازارهایی - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - که پیش‌از این به آن وارد نشده‌اند و باید مورد توجه آن‌ها قرار گیرند.

در همین زمینه با احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان به گفت‌و‌گو پرداختیم.

[caption id="attachment_209594" - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - align="aligncenter" width="700"]قیمت کفی خودروبر حشمتیه خودروسازان[/caption]

کیفیت محصولات - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - خودروسازان کشور برای صادرات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا این محصولات از کیفیت - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - کافی برای صادرات برخوردار هستند؟

بحث صادرات خودرو از ایران به کشورهایی - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - که با آن‌ها مراوده اقتصادی و سیاسی داریم، برمی‌گردد، - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - ازجمله عراق، سوریه و آذربایجان عمده مقصد خودروهای ما هستند. صادرات ما زمانی واقعی خواهد بود که صنعت خودروی کشور بتواند به کشورهای پیشرفته هم خودرو - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - صادر کند. اصولا صادرات برای تولیدکننده سودآور است و صادرات خودرو برای تولیدکننده، هزینه کمتری - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - دارد.

بحث همکاری با خودروسازانی مانند پژو و سیتروئن می‌تواند باعث افزایش صادرات از کشور شود؟

بله. تصور من این است قراردادهای جدیدی که با پژو و سیتروئن امضا شده‌اند و باتوجه به‌شرط ۳۰درصدی برای صادرات این خودروها، اگر عملیاتی شود کار ارزشمندی است و به عنوان صادرات واقعی در‌نظر گرفته می‌شود.

بنابراین این مساله را که خودروهای قدیمی ما برای بازارهای عراق و سوریه مناسب هستند، قبول دارم. چراکه این کشورها درآمد سرانه پایینی دارند. البته خودروهایی با قیمت خودروهای - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - ما در دنیا وجود ندارد وگرنه - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - از ما خرید نمی‌کنند.

یعنی اگر خودرویی ارزان‌تر از خودروهای تولید ما باکیفیت‌تر پیدا می‌کردند، دیگر اقدام به خرید نمی‌کردند. خودروهای قدیمی ما - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - در بازار آن‌ها رقابتی هستند. درمجموع صادراتی ارزشمند است که - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - در بازار شرکت‌هایی مانند سیتروئن و پژو انجام شود. امیدوار هستیم با این قراردادها وضعیت صادرات خودرو بهتر شود و بتوانیم بگوییم خودروهایمان را به کشورهای پیشرفته صادر می‌کنیم.

فکر می‌کنید صادرات تولیدات مشترک چه زمانی انجام شود؟ آیا برای سال آینده شاهد صادرات خودرو خواهیم بود؟

برای آنکه صادارات انجام شود، ابتدا باید این خودروها به تولید انبوه برسند و تیراژ این خودروها افزایش پیدا کند. قرار است میزان تولید خودروی ۲۰۰۸ افزایش یابد و قطعا شاهد صادرات این خودروها - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - خواهیم بود.

در‌حال‌حاضر سایپا خودروهایی مانند ساینا و کوییک - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - را در اختیار دارد که مجهز به گیربکس‌ اتومات هستندو در کشورهای دیگر خواهان بسیاری دارند. به‌نظر شما آینده صادرات با چنین خودروهایی به کجا خواهد رسید؟ چقدر می‌توان به این بخش امیدوار بود؟

خودروی کوییک جزو خودروهایی است که استانداردهای جدید را پاس - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - می‌کند و به‌زودی از سوی سایپا به بازار عرضه می‌شود. کشورهای مختلف مانند روسیه استانداردهای خاص خود را دارند و ما برای صادرات باید این استاندارد‌ها را رعایت کنیم.

شرکت‌های داخلی - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - هم سعی می‌کنند این استاندارد را رعایت کنند. بنابراین من آینده خوبی برای خودروی کوییک می‌بینم. به نظر می‌رسد این خودرو، - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - بازار خوبی پیدا خواهد کرد.

در‌حال‌حاضر محصولات خودروسازان چینی در کشور به‌وفور دیده می‌شوند. ضمن اینکه قرار است خودروهای یک شرکت هندی نیز به بازار کشور عرضه شود. به‌نظر شما آیا امکان صادرات محصولات ما به این دو کشور وجود دارد؟ در این بین شاهد هستیم هند استانداردهای پایین‌تری برای خودروها در نظر دارد.

برای صادرات خودرو از ایران به چین باید در قراردادهایی که خودروسازان با چینی‌ها امضا می‌کنند، این موضوع دیده و گنجانده شود. خودروسازان ما باید طرف‌های چینی را ملزم به صادرات کنند و چینی‌ها فقط فروشنده خودرو نباشند، یا خودرو را برای بازارهای داخل چین خریداری کنند یا در بازارهای - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - خارجی که در اختیار دارند، محصولات ایران را نیز به فروش برسانند.

این کار به صادرات خودرو - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - کمک می‌کند. درخصوص بازار خودروی هند هم باید بگویم از جزئیات استانداردهای خودرویی هند اطلاعی ندارم اما - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - خودروهای ما باید بتوانند استانداردهای خودرویی این کشور را پاس کنند.

خودروی کویید رنو با کسر بسیاری از استانداردها در بازار هند عرضه می‌شود. استانداردهای خودرویی ما بسیار پیشرفته‌تر و سخت‌گیرانه‌تر - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - از استانداردهای هند هستند، درنتیجه خودروهای ایرانی گران‌تر از محصولات هندی خواهند بود.

به‌نظر می‌رسد می‌توان کاری را که برای عراق با توجه به استانداردهای پایین‌تری دارد، برای هند نیز انجام دهیم. به‌عنوان‌مثال برای عراق پراید را ۱۱۰۰سی‌سی، بدون ایربگ و ای‌بی‌اس عرضه می‌کنیم. اگر این کارها را برای هند هم انجام دهیم، می‌توانیم محصول رقابتی را برای این بازار نیز عرضه کنیم.

در بحث - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - صادرات، انتقال تکنولوژی - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - و همچنین حضور در بازارهای جهانی، برخی کشورها و خودروسازان اقدام به خرید خودروسازان دیگر کشورها کردند. مثلا چین شرکت خودروسازی ولوو را خریداری کرد. آیا امکان - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - خرید خودروساز خارجی برای کشور وجود داشته است؟

ما چنین امکانی را نداریم چراکه توانایی مالی ما بسیار پایین است. سیستم قیمت‌گذاری، خودروسازان را سرکوب مالی کرده و توان خودروسازی‌ها برای سرمایه‌گذاری را گرفته است. به‌همین‌دلیل، امکان این - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - کار برای ما وجود ندارد. سال‌های۹۰و۹۱ سیستم شورای‌رقابت ۶هزارمیلیارد‌تومان به شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا زیان وارد کرد و توان مالی این خودروسازان ضعیف شد.

روش قیمت‌گذاری این شورا اصلا عادلانه نیست. بانک‌مرکزی خرداد امسال تورم‌بخشی را - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - ۶درصد اعلام کرد. این به منزله آن است که ما باید ۶درصد افزایش قیمت داشته باشیم. اما شورای رقابت از این مقدار، دودرصد برای کیفیت و دو‌درصد دیگر برای بهره‌وری کسر کرد.

در واقع افزایش قیمتی را که ضروری بود، به ما - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - ندادند و شرکت‌های خودروساز عملا هیچ سودی در بورس نداشتند. قیمت مواد‌اولیه افزایش پیدا کرده است. مقایسه‌ای بین اسفند سال ۹۴ با دی‌ماه سال جاری داشتیم و طی آن موادی مانند مس با افزایش ۸۸درصدی - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - روبه‌رو بوده و قیمت آن از هر - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - کیلو ۱۷هزار تومان به

۳۲ هزار تومان رسیده است. قیمت سرب ۴۶درصد گران شده است. پلیمرهای پلاستیکی ۳۰درصد و کائوچوی طبیعی - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - ۴۷درصد و همچنین - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - فولاد آلیاژی - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - مورد استفاده قطعه‌سازان ما ۲۹درصد گران شده است.

ورق‌های فولادی سرد از کیلویی ۹۰۰تومان به ۳۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرده و ۶۶درصد گران شده است. قیمت‌ها تا - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - این حد بالا رفته‌اند اما - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - به خودروسازان تنها اجازه افزایش قیمت ۲درصدی در این دو سال داده شده است.

با وجود افزایش تولید و همچنین کاهش نمره‌های منفی در بحث کیفیت، بازهم شورای رقابت افزایش قیمتی برای خودروسازان در نظر نگرفت. سیستم معیوبی را برای خودروسازان پیاده کرده‌ایم و دیگر پولی برای خودروسازان - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - داخلی باقی نمی‌ماند که بخواهند سهام خودروسازان خارجی را بخرند.

وزارت صنعت چگونه می‌تواند در این بخش دخالت کند؟

از آقای شریعتمداری درخواست کردیم این مساله را در شورای اقتصاد مطرح و اصلاح کنند. با توجه به این حجم - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - از واردات و انواع خودروهایی که وارد می‌شوند، باید خودروسازان را از بحث انحصار خارج کنند.

مشکلات خودروها و نارضایتی مردم از - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - کیفیت خودروها به‌دلیل اعمال همین سیستم معیوب است. قطعه‌ساز به خودروساز مراجعه می‌کند و درخواست افزایش قیمت به‌دلیل افزایش نرخ ارز و مواد اولیه را دارد اما خودروساز - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - به‌دلیل محدودیت در افزایش قیمت، توان پرداخت هزینه بیشتر به قطعه‌ساز را ندارد. درنتیجه وقتی باید ۱۰درصد افزایش قیمت به قطعه‌ساز بدهیم اما تنها می‌توانیم تا ۲درصد قیمت را بیشتر کنیم، قطعه‌ساز را مجبور به کاهش کیفیت محصول می‌کنیم. وقتی قطعه‌ساز سود نکند هیچگاه به سمت نوسازی تجهیزات نخواهد رفت.

وقتی تجهیزات نو نباشند، نمی‌توان قطعه سالم و باکیفیت تولید کرد. این چرخه معیوب همچنان ادامه - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - دارد و باعث می‌شود خودروی۲۰۰۸ که قرار بود با ۴۰درصد داخلی‌سازی تولید شود، به ۲۰‌درصد داخلی‌سازی برای شروع رضایت دهد.

چراکه قطعه‌سازان - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - نتوانستند آن ۴۰درصد ساخت داخل را تامین کنند و به همین دلیل وزارت صنعت شرایط را پذیرفت و تولید با ۲۰درصد داخلی‌سازی شروع شد. زیرا خودروهای جدید از تکنولوژی روز برخوردار هستند و قطعه‌سازان با ماشین‌آلات فرسوده نمی‌توانند قطعات آن را تولید کنند. درواقع سرکوب مالی به صنعت خودروی کشور آسیب وارد می‌کند.

داخلی‌سازی ۲۰درصدی روی صادرات این محصولات چه اثری خواهد گذاشت؟ آیا - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - صادرات با ۲۰درصد داخلی‌سازی هم انجام خواهد شد؟

قاعدتا صادرات باید سر جای خود باقی بماند. اما وقتی نتوانیم میزان ساخت داخل را افزایش دهیم، وابستگی ما به خارج هم افزایش پیدا می‌کند و ارزبری بیشتری - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - هم خواهد - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - داشت. ضمن اینکه کار کمتری در داخل برای تولید این خودروها نیز انجام خواهد شد.

اگر این - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - سیستم معیوب که به آن - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - اشاره کردم، برطرف شود و قطعه‌ساز ما بتواند ماشین‌آلات خود را نو کند، قطعا سریع‌تر می‌تواند قطعات را تولید کند. در این شرایط ارزبری کمتری برای تولید خواهیم داشت.

به‌عنوان مثال وقتی خودرویی با قیمت ۱۵هزاردلار صادر می‌شود، حداقل باید ۵تا۱۰هزار دلار آن در داخل انجام شود. اما اگر میزان ساخت داخل کم باشد - قیمت کفی خودروبر حشمتیه - و از این ۱۵‌هزاردلار ۱۳یا۱۴هزار دلار، قطعات از خارج وارد شود، دیگر بحث صادرات آن ارزشی نخواهد داشت.

اولين صفحه   -  مبلغ حمل خودرو حشمتیه   -   تعرفه حمل خودرو حشمتیه   -   شماره تماس حمل خودرو حشمتیه   -   خدمات حمل خودرو حشمتیه   -   حمل ماشین حشمتیه   -   کرایه حمل ماشین حشمتیه   -   قیمت حمل ماشین حشمتیه   -   مبلغ حمل ماشین حشمتیه   -   تعرفه حمل ماشین حشمتیه   -   شماره تماس حمل ماشین حشمتیه   -   خدمات حمل ماشین حشمتیه   -   کفی حشمتیه   -   کرایه کفی حشمتیه   -   قیمت کفی حشمتیه   -   مبلغ کفی حشمتیه   -   تعرفه کفی حشمتیه   -   شماره تماس کفی حشمتیه   -   خدمات کفی حشمتیه   -   کفی خودروبر حشمتیه   -   کرایه کفی خودروبر حشمتیه   -   قیمت کفی خودروبر حشمتیه   -   مبلغ کفی خودروبر حشمتیه   -   تعرفه کفی خودروبر حشمتیه   -   شماره تماس کفی خودروبر حشمتیه   -   خدمات کفی خودروبر حشمتیه   -   جرثقیل خودروبر حشمتیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر حشمتیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر حشمتیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر حشمتیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر حشمتیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر حشمتیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر حشمتیه   -   نیسان خودروبر حشمتیه   -   کرایه نیسان خودروبر حشمتیه   -   قیمت نیسان خودروبر حشمتیه   -   مبلغ نیسان خودروبر حشمتیه   -   تعرفه نیسان خودروبر حشمتیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر حشمتیه   -   خدمات نیسان خودروبر حشمتیه   -   نیسان یدک کش حشمتیه   -   کرایه نیسان یدک کش حشمتیه   -  آخرين صفحه