مبلغ کفی خودروبر فرمانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02468.html
روغن‌های سنتتیک

به غیر از مزایایی که این روغن‌ها برای حفاظت‌ از محیط‌زیست دارند، به‌طور کلی می‌توان از آنها درجه ویسکوزیته پایین‌تر، سمی نبودن، روانکاری بهتر و رسوب کمتر را نسبت به روغن‌های پایه نفتی انتظار داشت.

۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

روغن‌موتورهای پایه گیاهی؛ منجی صنعت روانکارهای ایران

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، با افزایش علاقه به روانکارهای تجزیه‌پذیر و نگرانی‌های زیست‌محیطی در مورد سرنوشت روغن‌‌های - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - تصفیه‌ناپذیر، صنعت روانکارها به سمت استفاده از روغن‌های پایه گیاهی - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - رفته است. این روغن‌ها ارزش افزوده بیشتری را به صنعت روانکارها تزریق کرده‌اند، چراکه می‌توان به‌وسیله مواد ساده‌ای چون مونو و پلی‌استرها که از زمین‌های کشاورزی و حتی چربی حیوانات تامین می‌شود، - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - فرمولاسیون این روانکارها را به‌دست آورد.

در گذشته استفاده از پلی‌استرها به‌خاطر سمی نبودن و قابلیت تجزیه‌پذیری، در صنایع دیگر کاربرد داشت و باعث می‌شد کربن کمتری در روند تولید محصولات خارج شود. اما حالا کاربرد این مواد به ساخت روغن‌پایه‌ها رسیده و امروزه می‌توان به‌سادگی از مونواسترها یک ترکیب پیچیده برای روانکاری ساخت که البته در شرایط مختلف دمایی - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - کارایی - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - دارند.

 کاربرد روغن‌های پایه گیاهی از گذشته تاکنون 

در ابتدا روغن‌های پایه‌گیاهی از روغن کرچک فرآوری می‌شدند و از آنها برای خودروهای مسابقه‌ای استفاده - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - می‌شد. مهم‌ترین ضعف این روغن‌ها عمر کوتاهی بود که باعث می‌شد در زمان کم به گریس تبدیل شوند، اما خواص عالی گرانروی این روغن‌ها به‌علاوه هزینه پایین تامین آنها باعث شده بود برای این خودروها گزینه فوق‌العاده مناسبی باشند.

البته در مورد مسابقاتی که به‌صورت - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - ۲۴‌ساعته یا استقامت برگزار می‌شدند، باید پس از گذشت چند دور از مسابقه، روغن را تعویض می‌کردند، چراکه نیمه عمر این روغن‌ها تا گریس شدن حدود ۲ تا ۳ هزار کیلومتر است. اما امروز با - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - تغییراتی که روی فرمولاسیون روغن پایه گیاهی رخ داده، این روغن‌ها می‌توانند پابه‌پای - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - روغن‌های پایه صنعتی دوام بیاورند و حتی به‌خاطر امکان فرآوری آنها در ویسکوزیته‌های پایین‌تر گزینه مناسبی برای پیشرانه‌های جدید هستند.

سال ۲۰۱۳ موسسه USDA - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - استانداردی تعیین کرد که طبق آن می‌توان از روغن‌هایی که تا ۲۵درصد از روغن پایه‌های گیاهی استفاده کرده باشند،  به‌عنوان روغن‌های تجزیه‌پذیر یا Bio یاد - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - کرد. هم‌اکنون نیز شرکت نفت ایرانول با تبعیت از این - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - قاعده، روغن مایع سری تترا را در بازار ایران با درجه گرانروی 10W-40 و سطح API درجه SL عرضه می‌کند که در ترکیب آن ۳۵ تا ۴۰درصد از روغن پایه گیاهی و تجزیه‌پذیر استفاده شده است.

آیا واقعا از روغن پایه گیاهی استفاده می‌شود؟

مصرف روغن‌های پایه گیاهی اروپا سالانه ۱۰۰هزار تن برآورد شده که بخش زیادی از روانکارهای موجود در بازار این کشور را پوشش می‌دهند. البته کاربرد این روانکارها تنها برای موتور خودروها - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - نیست، بلکه حجم زیادی - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - از این روغن‌ها در صنایع پرخطری همچون راه‌آهن و سیستم‌های هیدرولیک استفاده می‌شوند. اما به هر حال همین حجم مورد اشاره نیز طی دهه‌‌های آینده بیشتر خواهد شد، چراکه قوانین زیست‌محیطی طی سال‌های آتی سختگیرانه‌تر خواهند شد و شرکت‌ها برای کاهش میزان پسماند غیرقابل تجزیه‌ مجبور به استفاده از این نوع روانکارها خواهند بود.

همچنین استفاده - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - از این روغن‌ها در محل‌هایی که حساسیت زیادی نسبت به محیط‌زیست دارند، بیشتر خواهد شد. به‌عنوان مثال کشورهای اتحادیه اروپا ملزم به رعایت استانداردهای زیادی در کاهش ضررهایشان به محیط‌زیست هستند و برای این کار استفاده از روغن‌های پایه گیاهی گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

البته برای این کار باید استانداردهای جداگانه‌ای برای روغن‌های پایه‌ گیاهی تعیین شود. به همین منظور در سال ۲۰۱۶ کمیته استانداردسازی یا CEN استانداردی مخصوص این روانکارها برای اتحادیه اروپا - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - تحت عنوان EN 16807 تبیین کرده است. البته این استاندارد پایه‌ای‌ترین موارد مورد نیاز برای مشخص‌شدن کیفیت روغن‌های پایه گیاهی برای میزان تجزیه‌پذیری در محیط، سمی بودن و توان فنی را بررسی می‌کند. 

مزایا و معایب روغن‌های پایه - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - گیاهی

به غیر از مزایایی که این روغن‌ها برای حفاظت‌ - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - از محیط‌زیست دارند، به‌طور کلی می‌توان از آنها درجه ویسکوزیته پایین‌تر، سمی نبودن، روانکاری بهتر و رسوب کمتر را نسبت به روغن‌های پایه نفتی انتظار داشت. اما نسخه‌‌های - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - پیشرفته این روغن‌ها وابستگی زیادی به فرمولاسیون آنها دارد.

با کنترل فرمولاسیون، این روغن‌ها می‌توانند روند - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - اکسیدشدن را به تعویق بیندازند و پایداری بیشتری نیز در برابر گرمای حاصل از کارکرد موتور داشته باشند. همان‌طور که متوجه شدید مهم‌ترین عیب روغن‌های پایه‌ گیاهی نسل اول طول عمر اندک و مقاومت پایین در - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - مقابل گرما بود. اما دانشمندان با تغییر جزئی در فرمولاسیون این روغن‌ها - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - مسافت - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - قابل پیمایش با این روغن‌ها را از ۲ هزار کیلومتر به حدود ۱۰ هزار کیلومتر برسانند؛ رقمی که برابر با انتظاری است که از روغن‌های پایه نفتی داریم.

بنابراین با تغییرات انجام‌شده روغن‌های پایه‌ گیاهی از این نظر نیز تفاوت چندانی با روغن‌های پایه نفتی که از روغن پایه گروه یک تا ۳ فرآوری می‌شوند، ندارند. البته استفاده از آنها در پیشرانه‌هایی که از - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - سوخت‌های طبیعی همچون بیودیزل استفاده می‌کنند، باعث انجام واکنش‌های شیمیایی بین این دو ماده می‌شود که از این مشکل به نام FAME یاد می‌کنند.

این مشکل در سطح میکروسکوپی رخ می‌دهد و به خواص طبیعی روانکارها و سوخت‌های طبیعی یا Bio برمی‌گردند. لذا در سراسر جهان استفاده از روغن‌های پایه گیاهی در پیشرانه‌هایی که از سوخت بیودیزل استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. 

  روغن موتور گیاهی یا غذایی برای میکروب‌ها؟

 برخی کارشناسان باتوجه به واکنش‌های شیمیایی که بین سوخت - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - بیو دیزل و روغن‌های پایه گیاهی انجام می‌شود و البته تجزیه‌پذیری این روغن‌‌ها توسط میکروب‌ها در طبیعت، این تصور را ایجاد می‌کند که امکان رشد همین میکروب‌ها درون موتور نیز وجود دارد. 

این در حالی است که روغن‌موتورهای پایه گیاهی مدرن که امروزه رواج پیدا کرده‌اند فقط از درصدی روغن پایه گیاهی استفاده می‌کنند و باقی روغن پایه آنها نفتی است و برای رشد باکتری‌ها همچون سم عمل می‌کند. همچنین ادتیوهای اضافه شده به این - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - روغن‌ها اجازه فعالیت باکتری‌ها را نمی‌دهند.

علاوه‌بر این نفوذ دوده و فلزات به درون محلول روانکارها و در جریان بودن این روغن در مسیرهای مختلف طی فعالیت موتور، عامل دیگری است که اجازه فعالیت و رشد باکتری‌ها را در محیط موتور نمی‌دهند. ضمن اینکه یکی از نیازهای باکتری‌ها برای حفظ بقای خود وجود آب و مرطوب بودن محیط است، درحالی‌که فضای داخل موتور بسیار خشک و با دمای بسیار بالایی - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - است.

 روغن‌های - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - پایه گیاهی جایگزین سنتتیک‌ها 

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به بالا رفتن روزافزون نیاز بازار به روغن‌موتورهایی با تکنولوژی بالا و درجه - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - گرانروی پایین،‌ می‌توان به روغن‌های پایه گیاهی به‌عنوان جایگزینی مناسب برای پایه‌های تمام‌سنتتیک حساب کرد چراکه این - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - دسته از روغن پایه‌ها علاوه بر دارا بودن ویسکوزیته پایین، ‌امکان تولید در داخل کشور را دارند و شرکت نفت ایرانول توانسته است به توان ساخت این روغن‌ها دست یابد. 

حتی به‌تازگی در دنیا شرکت کاسترول با استفاده از روغن پایه گیاهی،‌ روغن موتور 5W-30 با استاندارد API SN - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - را تولید می‌کند.

اقدامی که مشخص می‌کند روغن‌های پایه گیاهی می‌توانند به جایگزینی مناسب برای فول‌سنتتیک‌های پیشرفته‌ای تبدیل شوند که انحصار تولید آنها تنها - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - در اختیار چند کشور است و حاضر به انتقال تکنولوژی به ایران نیستند. بنابراین - مبلغ کفی خودروبر فرمانیه - در صورت حمایت از این طرح‌ها امکان داخلی‌سازی صنعتی این روغن پایه‌ها وجود دارد و می‌توان از آنها به‌عنوان منجی صنعت روانکار ایران یاد کرد.

اولين صفحه   -  تعرفه حمل خودرو فرمانیه   -   شماره تماس حمل خودرو فرمانیه   -   خدمات حمل خودرو فرمانیه   -   حمل ماشین فرمانیه   -   کرایه حمل ماشین فرمانیه   -   قیمت حمل ماشین فرمانیه   -   مبلغ حمل ماشین فرمانیه   -   تعرفه حمل ماشین فرمانیه   -   شماره تماس حمل ماشین فرمانیه   -   خدمات حمل ماشین فرمانیه   -   کفی فرمانیه   -   کرایه کفی فرمانیه   -   قیمت کفی فرمانیه   -   مبلغ کفی فرمانیه   -   تعرفه کفی فرمانیه   -   شماره تماس کفی فرمانیه   -   خدمات کفی فرمانیه   -   کفی خودروبر فرمانیه   -   کرایه کفی خودروبر فرمانیه   -   قیمت کفی خودروبر فرمانیه   -   مبلغ کفی خودروبر فرمانیه   -   تعرفه کفی خودروبر فرمانیه   -   شماره تماس کفی خودروبر فرمانیه   -   خدمات کفی خودروبر فرمانیه   -   جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   نیسان خودروبر فرمانیه   -   کرایه نیسان خودروبر فرمانیه   -   قیمت نیسان خودروبر فرمانیه   -   مبلغ نیسان خودروبر فرمانیه   -   تعرفه نیسان خودروبر فرمانیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر فرمانیه   -   خدمات نیسان خودروبر فرمانیه   -   نیسان یدک کش فرمانیه   -   کرایه نیسان یدک کش فرمانیه   -   قیمت نیسان یدک کش فرمانیه   -  آخرين صفحه