کرایه کفی خودروبر فرمانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02466.html
علی گندم‌گون

«کاویس» عنوان اختصاری سامانه جامع تجمیع و تخصیص اطلاعات خودرویی است که از سال گذشته آغاز به کار کرد

۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

تلاش خودروسازان برای دور زدن « کاویس»

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، به‌رغم تلاش‌هایی که - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - برای کاهش بدهی معوق خودروسازان به بیمه‌گران صورت گرفته اما همچنان این بخش با مشکل مواجه بوده و هنوز نتوانسته است این میزان را به صفر برساند. حال در این میان برخی شرکت‌ها از طرح کاویس منتفع و برخی دیگر عملا سهمی از آن نداشته‌اند. این موضوعی بود که با علی گندم‌گون، سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه‌ملت در میان گذاشتیم.

 باتوجه به طرح کاویس و همچنین مطالبات قبلی بیمه‌گران از - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - خودروسازان، در سال جاری وضعیت همکاری شما با آنان چگونه است؟

در سال جاری در بیمه ملت چندان با خودروسازان کار نکردیم ولی از سنوات گذشته و همچنین ماه‌های ابتدایی سال که با خودروسازان فعالیتی داشتیم، همچنان مطالباتی - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - از آن‌ها داریم. رقم - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - دقیق ندارم اما می‌دانم چه در این شرکت و چه در شرکت‌های دیگر معمولا خودروسازان بدهی معوقه  زیادی به شرکت‌های بیمه دارند و این امر باعث ایجاد اختلال در کار روزمره‌ شرکت‌های بیمه می‌شود.

چرا این موضوع باعث - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - اختلال می‌شود؟ آیا بیمه‌ها نمی‌توانند ریسک مالی خود را مدیریت کنند؟

بیمه ثالث چندان بیمه سودآوری نیست و شرکت‌های - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - بیمه هم اگر رغبت کنند و به سمت بیمه ثالث می‌روند، بیشتر به خاطر - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - بحث تعادل نقدینگی و مبادلات پولی است که در این رشته وجود دارد. به هر حال، پول به شرکت‌ها به‌صورت روزمره وارد می‌شود و به‌نوعی جوابگوی نیازهایشان در بخش پرداخت خسارت است.

حالا اگر این نقدینگی قطع یا در وصول آن خللی ایجاد شود، قطعا شرکت‌های بیمه در اجرای تعهداتشان با مشکل روبه‌رو می‌شوند، کما این‌که برخی شرکت‌های بیمه همان‌طور که می‌بینید، - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - در - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - پرداخت خسارت تاخیر دارند اما خوشبختانه شرکت - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - بیمه ملت از این بوده حیث مستثنا بوده و جزو شرکت‌هایی است که رتبه یک توانگری مالی در بالاترین سطح یعنی حدود260 را دارد. به بیان دیگر، بیمه ملت از این لحاظ مشکلی ندارد ولی برخی شرکت‌ها به خاطر فراهم نبودن و عدم گردش منظم وجوهاتشان  در پرداخت خسارت‌ها مشکل دارند و بخشی از آن‌ها برعهده خودروسازان است.

- کرایه کفی خودروبر فرمانیه -

خودروساز پول را نقدا از مشتری می‌گیرد، چرا به موقع پرداخت نمی‌کند؟

به هر حال، مسائل و مشکلات اقتصادی و آنچه اطلاع داریم یا - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - خودروسازان به ما منعکس می‌کنند، مسائل و مشکلاتی هستند که خودروسازان در سال‌های گذشته نیز با آن دست‌به گریبان بودند که همین‌موضوع باعث می‌شود به این پول به‌عنوان - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - وجهی نگاه - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - کرده تا بتوانند بخشی از مشکلات جاری خود را با آن رفع کنند. به خاطر - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - همین است که در پرداخت‌ها اندکی تاخیر پیش می‌آید، یعنی به‌جای این‌که پولی را که از مشتری  دریافت می‌کنند، به شرکت‌های بیمه بدهند، متاسفانه آن را - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - به سمت مواردی که از دید خودشان واجب‌تر است، هدایت می‌کنند.

 باتوجه به‌آنکه مدتی است با خودروسازان کار نمی‌کنید، آیا بیمه خودرو از پرتفوی بیمه ملت خارج شده یا نه یا مسائل دیگری درمیان است؟

این امر به دو علت متوقف شده است، یکی این‌که باتوجه به مطالباتمان، ‌ترجیح دادیم یک مقدار در این حوزه مراعات کنیم و موضوع دوم هم سامانه کاویس بود، چون بیمه ایران به‌عنوان لیدر از شرکت‌های بیمه خواست از ارتباط مستقیم با خودروسازان خودداری کنند تا سندیکا بتواند طرح کاویس را پیش ببرد. بنابراین بیمه ملت نیز از این سیاست پیروی کرد.

آیا طرح مشکل داشت؟

برخی از خودروسازان اوایل کار تصمیم داشتند این قضیه را به نحوی دور - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - بزنند و مستقیما با شرکت‌های بیمه ارتباط برقرار کنند تا به - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - شیوه‌ای که خودشان می‌خواهند هم بیمه‌گر را انتخاب کنند و هم امتیازات مدنظرشان را بگیرند.

اما باتوجه به صحبت‌هایی که در سندیکا مطرح شد، قرار است - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - شرکت‌ها به صورت متحد روی این قضیه کارکنند و امتیازهای اضافی را که شاید خودروسازان دوست داشتند از قِبل بیمه‌نامه‌های صفر کیلومتر از شرکت‌های بیمه بگیرند، ارائه نشود.

همان‌طور که اشاره شد، امسال  به شدت با افزایش قیمت خودرو و قطعات روبه‌رو بودیم. طبیعتا میزان خسارتی که خودروها می‌بینند درصورت تصادف احتمالی، بالاست. در این شرایط برای این‌که میزان خسارت طرفین، یعنی هم بیمه‌گر و هم بیمه‌گذار را پایین‌تر بیاورید، چه اقداماتی کردید و - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - چه برنامه‌هایی دارید؟

متاسفانه واقعیت قضیه این است در شرایط فعلی یک بازی - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - باخت - باخت برای شرکت‌های بیمه و مشتری پیش آمده  است که البته هیچ‌کدام در آن قصوری ندارند. به هر حال، مشتری قطعه‌ای را که در سایت فلان شرکت خودروساز با قیمت  100 هزار تومان درج شده است، نمی‌تواند از خودروساز تهیه‌ کند و در بازار آن را با دو، سه یا چهار برابر قیمت اصلی می‌خرد.

این فرد به شرکت بیمه مراجعه می‌کند، شرکت بیمه استعلام می‌گیرد و می‌بیند قیمت این قطعه در سایت 100‌هزارتومان - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - است. حالا شرکت بیمه چه‌کاری می‌تواند انجام دهد، بیمه براساس خسارت‌های قبلی، اطلاعات و قیمت‌هایی که شرکت‌های خودروساز برای قطعاتشان دادند، حق بیمه‌ای تعیین می‌کند.

الان آن قطعه چهاربرابر شده است ولی ما نتوانسته‌ایم حق‌بیمه اضافه‌ای دریافت کنیم. حق‌بیمه ثابت مانده اما الان باید یک خسارت دو، سه و یا چند برابری را پرداخت کنیم. اگر بخواهیم در پرداخت 100‌هزارتومان اصرار کنیم و به بیمه‌گذار معادل قیمت رسمی را بدهیم، قطعا زیان‌دیده از - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - این موضوع ناراحت می‌شود و ممکن است عواقب ناخوشایندی برای شرکت‌های بیمه داشته باشد.

اما اگر بخواهیم 400هزار تومان یا عددی که ایشان قطعه را خریده است، پرداخت کنیم - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - این موضوع موجب زیان بیشتر می‌شود، چون همین‌طوری هم بابت بیمه‌نامه‌های ثالث - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - سود چندانی مواجه نیستیم. ما معمولا به کارشناسان‌ خود توصیه می‌کنیم که راه میانه را انتخاب کنند، یعنی با روش‌های متنوع با مشتری به توافق برسند. به‌گونه‌ای در این زمینه تعامل می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات را پشت‌سر بگذاریم، ولی این شیوه درستی نیست، چون خسارت بیشتری می‌دهیم و به نوعی در این قضیه ضرر کرده‌ایم.

از طرفی دیگر بیمه‌گذار یا زیان‌دیده که در این تصادف قصوری نداشته و مشکلات بسیاری برایش پیش آمده است، - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - اگر قرار باشد مبلغی اضافه‌تر پرداخت کند، این امر نیز عادلانه - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - نیست، به همین خاطر می‌گویم یک بازی باخت - باخت برای بیمه‌گر و بیمه‌گذار ایجاد شده است که علت آن هم خارج از حوزه بیمه بوده و به عدم ارائه خدمات و قطعات مناسب از سوی شرکت‌های خودرویی مربوط می‌شود. 

باتوجه به این‌که کارشناسان - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - از بازار هم به خاطر قیمت قطعات و هم به خاطر عدم تولید برخی خودروها و برخی موضوعات دیگر استعلام می‌گیرند، آیا امکان دارد خودرویی را بیمه نکنید؟

در بخش - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - بیمه‌های بدنه چون مدیریت ریسک وجود دارد و شرکت‌ها برای انتخاب مشتری دستشان بازتر است، این اتفاق می‌افتد. به هر حال من به شرایط شرکتم نگاه کنم و یک سری از خودروهای پرخطر یا خودروهای بسیار گران‌ را که مثلا در کشور کم هستند، بیمه - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - نمی‌کنم، به خودرو فراری اشاره می‌کنم مگر در کشور  چند فراری داریم؟

به‌همین‌دلیل کار پرریسکی است که - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - ما بخواهیم برای این خودرو بیمه‌بدنه صادر کنیم. - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - در بیمه‌های بدنه - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - این موضوع پیش می‌آید و - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - همه شرکت‌ها این کار را می‌کنند؛ حالا بعضی شرکت‌ها دقیق‌تر و بیشتر و بعضی شرکت‌ها کمتر.

اما در بخش ثالث، باتوجه به الزام قانونی که وجود دارد و قانون بیمه‌گر را مکلف کرده است در صورت درخواست بیمه‌گذار به او بیمه‌نامه بفروشد، شرکت‌های بیمه موظف هستند انواع خودرو بیمه‌نامه ثالث را بفروشند.

در طرح کاویس بیمه ملت چه سهمی دارد؟ آیا تصمیمی برای این کار اتخاذ شده یا - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - اینکه تقسیم با  لیدر طرح است؟

با صحبت‌هایی که در سندیکا و همچنین شورای عمومی سندیکا بین مدیران‌عامل مطرح - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - شده، قرار بر این است کل صنعت از این محل منتفع شده و بر اساس سهمشان از بازار بیمه در طرح کاویس سهم داشته باشند. متاسفانه طی یک‌سال گذشته بیمه ملت  هنوز  سهمی در طرح کاویس نداشته، در حالی که بیمه ملت یکی از شرکت‌هایی است که از ابتدا باتوجه به ترکیب سهامداری‌اش با خودروسازان بسیاری کار می‌کرده است.

شرکت بیمه‌ملت در سال‌های اولیه تاسیس‌ عمده بیمه‌نامه‌های خودروهای صفرکیلومتر سایپا را صادر می‌کرد. همچنین در تمام سال‌های گذشته هم این ارتباط شاید مقدار کمتر، وجود داشته و حالا شرکتی مانند بیمه ملت و برخی شرکت‌های دیگر که با خودروسازان سابقه همکاری - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - داشتند، اگر  یک دفعه قرار باشد از این بازار دستشان کوتاه شود، چندان درست و عادلانه نیست.

بخشی از دریافتی حق بیمه به برخی نهادها پرداخت می‌شود، بیمه ملت آیا در این زمینه بدهی دارد؟

- کرایه کفی خودروبر فرمانیه -

تا آن‌جا که اطلاع دارم این بدهی‌ها چندان معوق نمی‌شوند، این دیون بیشتر در بخش مالی و حوزه‌های دیگر پیگیری می‌شود. در این قضیه، بدهی - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - چندانی نداریم. به‌عنوان مثال برای سال 96 اغلب شرکت‌ها چیزی - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - حدود 70 تا 80 درصد از سهمشان را  بابت راهداری و - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - نیروی انتظامی داده‌اند و در این حوزه شرکت‌های بیمه چندان عقب نیستند.

 بحث افزایش قیمت خودرو نیمه‌تمام ماند. قانون که تغییر نکرده است، چه پیشنهادی برای کاهش خسارات وهزینه‌ها دارید؟

با توجه به شرایط فعلی که برای بازار خودرو پیش آمده، یکی از دغدغه های مردم خودروهایشان است - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - . من به‌عنوان کارشناس صنعت پیشنهاد - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - می‌کنم مردم - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - حتما به فکر بیمه بدنه باشند. ممکن است مجبور به پرداخت مبلغ حق‌بیمه شوند ولی با شرایطی که برای خودرو و قطعات به‌وجود آمده است، در صورت خرید بیمه بدنه به آرامش خیال و راحتی می‌رسند.

در واقع درحال‌حاضر به نوعی قدرت خرید مردم کاهش یافته و ازسوی‌دیگر قیمت‌ها رشد چشمگیری داشته‌اند، به همین دلیل اگر خسارتی وارد شود، جبرانش بسیار مشکل می‌شود. به همین ‌دلیل توصیه‌ام این است که مردم - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - حتما به فکر خرید بیمه بدنه برای خودروهایشان بوده و کسانی هم که - کرایه کفی خودروبر فرمانیه - بیمه بدنه دارند، به فکر ترمیم سرمایه آن باشند.

اگر خودرویی 200میلیون تومان می‌ارزد و 100میلیون تومان بیمه شده است، طبیعتا در زمان خسارت کلی و سرقت خودرو، بیشتر از 100میلیون تومان پرداخت نخواهد شد و در خسارت‌های جزئی نیز شامل قاعده نسبی سرمایه می‌شوند. بنابراین حتما به شعب و نمایندگان شرکت‌های بیمه مراجعه و با یک حق بیمه کم، سرمایه بیمه‌نامه خود را به روز کنند.

اولين صفحه   -  قیمت حمل خودرو فرمانیه   -   مبلغ حمل خودرو فرمانیه   -   تعرفه حمل خودرو فرمانیه   -   شماره تماس حمل خودرو فرمانیه   -   خدمات حمل خودرو فرمانیه   -   حمل ماشین فرمانیه   -   کرایه حمل ماشین فرمانیه   -   قیمت حمل ماشین فرمانیه   -   مبلغ حمل ماشین فرمانیه   -   تعرفه حمل ماشین فرمانیه   -   شماره تماس حمل ماشین فرمانیه   -   خدمات حمل ماشین فرمانیه   -   کفی فرمانیه   -   کرایه کفی فرمانیه   -   قیمت کفی فرمانیه   -   مبلغ کفی فرمانیه   -   تعرفه کفی فرمانیه   -   شماره تماس کفی فرمانیه   -   خدمات کفی فرمانیه   -   کفی خودروبر فرمانیه   -   کرایه کفی خودروبر فرمانیه   -   قیمت کفی خودروبر فرمانیه   -   مبلغ کفی خودروبر فرمانیه   -   تعرفه کفی خودروبر فرمانیه   -   شماره تماس کفی خودروبر فرمانیه   -   خدمات کفی خودروبر فرمانیه   -   جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر فرمانیه   -   نیسان خودروبر فرمانیه   -   کرایه نیسان خودروبر فرمانیه   -   قیمت نیسان خودروبر فرمانیه   -   مبلغ نیسان خودروبر فرمانیه   -   تعرفه نیسان خودروبر فرمانیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر فرمانیه   -   خدمات نیسان خودروبر فرمانیه   -   نیسان یدک کش فرمانیه   -  آخرين صفحه