نیسان خودروبر تهران ویلا

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07834.html

یک کشور اول باید صادرکننده باشد و بعد بتواند خودرو صادر کند. ما در کشور هزاران کالا داریم که می‌توانیم درباره ناموفق بودن صادرات در آنها صحبت کنیم و یکی از آنها خودرو است.

۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

دولت در صنعت خودرو ناچار به تبعیض است

به‌رغم تاکید بر افزایش صادرات خودرو، واردات نسبت به زمان مشابه سال‌های گذشته رو به افزایش است. در مقابل صادرات نه‌تنها بیشتر نمی‌شود، - نیسان خودروبر تهران ویلا - بلکه ثابت هم نمانده و حتی بیم از بین رفتن همین بازار محدود جهانی وجود دارد.

ایراد کار را باید پیدا کرد و برای حل‌وفصل آن برنامه‌ریزی شود. هرچند اهداف در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ مشخص - نیسان خودروبر تهران ویلا - شده‌اند اما مسیر تحقق آنها نیز نیاز به اصلاحات دارد.

بر این اساس امید طالشیان ، کارشناس مسائل اقتصادی و صنعتی در گفت‌وگو با « دنیای خودرو » ضمن توضیح مفاهیم اساسی و اصولی صادرات، موضع صادراتی، استراتژی منسجم، تقویت بنگاهداری بخش خصوصی و تولید صادرات‌محور را از محورهای پایه‌ای مطرح در این حوزه دانست.

[caption id="attachment_205194" align="aligncenter" width="700"]نیسان خودروبر تهران ویلا صنعت - نیسان خودروبر تهران ویلا - خودرو[/caption]

صادرات در حوزه تولید و صنعت و به‌طور‌خاص - نیسان خودروبر تهران ویلا - در صنعت خودرو چه تاثیر و تغییری در جایگاه جهانی کشورهای دارای این صنعت ایجاد می‌کند؟

در مناسبات اقتصادی، جایگاه ویژه صادرات در دهه‌ها و حتی سده‌های گذشته ایجاد شده است و می‌توان آن را نقطه تعالی یک کسب‌‌و‌کار دانست و طیف وسیعی از مواد اولیه تا محصول نهایی را در بر می‌گیرد.

با یک نگاه ساده می‌توان گفت ارزش صادرات در این است محصولی که در یک کشور تولید می‌شود، وقتی امکان صدور به خارج - نیسان خودروبر تهران ویلا - از مرزها را پیدا کند، یعنی به آن حد از تعالی رسیده است - نیسان خودروبر تهران ویلا - که غیر از مردم بومی، کشورهایی با فرهنگ و زبان دیگر هم مصرف‌کننده آن می‌شوند. وقتی این شرایط فراهم شود و جمعیت بیشتری مخاطب کالا قرار بگیرد یعنی آن کالا، خدمت یا صنعت، قدرت بیشتری کسب می‌کند.

طبق فرمول‌های اقتصادی هم صادرات منجر به ورود سرمایه به کشور تولیدکننده می‌شود. در مقابل واردات نسبت‌به ارزش پول و جایگاه اقتصادی کشور واردکننده، به خروج سرمایه می‌انجامد.

[caption id="attachment_208510" - نیسان خودروبر تهران ویلا - align="alignleft" width="345"]نیسان خودروبر تهران ویلا امید طالشیان[/caption]

بنابراین اگرچه واردات تا حدی نیاز موجود را تامین - نیسان خودروبر تهران ویلا - می‌کند اما واردات بیشتر به نفع کشور مبدا تمام می‌شود و در - نیسان خودروبر تهران ویلا - بسیاری از مواقع باعث کاهش ارزش پول کشور مقصد - نیسان خودروبر تهران ویلا - خواهد شد.

اما وقتی تولید در حد و کیفیتی باشد که هم نیاز داخل را تامین کند و هم نیاز بازارهای خارجی را، در واقع تولیدکننده هم از محل فروش داخل سود می‌برد و هم از ارائه محصول به بازارهای خارجی منتفع می‌شود که این مرحله، نقطه تعالی - نیسان خودروبر تهران ویلا - یک کسب‌و‌کار به‌شمار می‌رود.

بحث ارزآوری صادرات و ارزبری واردات نیز دقیقا به همین مفهوم است. شاید یکی از دلایل جلوگیری از واردات کالاهایی که ارزبری زیادی دارند، همین عامل باشد که جلوی برهم خوردن تعادل میزان ارز موجود کشور در سطح کلان گرفته شود.

البته ممکن است شهروندان به‌طور مستقیم متوجه این عدم تعادل و توازن نشوند اما بانک مرکزی، دولت، سیاست‌گذار و... که تراز پولی و مالی کشور را دائم رصد می‌کنند، متوجه این شرایط می‌شوند.

بر این اساس معمولا باید واردات و صادرات هم‌تراز یکدیگر باشند و حالت ایده‌آل این است صادرات جلوتر باشد. کشورهایی که صادرات بیشتری دارند، طبیعتا از جهت رونق اقتصادی، ارزآوری، سرمایه‌ای و بین - نیسان خودروبر تهران ویلا - المللی جایگاه بهتری را به خود اختصاص می‌دهند.

غیر‌از اینها، صادرات می‌تواند بر عوامل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز موثر باشد. یک کشور با صادرات کالا، فرهنگ خود را نیز صادر - نیسان خودروبر تهران ویلا - می‌کند. در فرایند صادرات، پای مهندسان، مستشاران، کارشناسان و صاحبان کسب‌وکار به کشورهای مقصد باز می‌شود که همین موضوع بر شناخت - نیسان خودروبر تهران ویلا - فرهنگی و پس از آن بر توسعه صنعت - نیسان خودروبر تهران ویلا - گردشگری، تبادل تجربیات، روابط اتاق‌های بازرگانی و حتی افزایش قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی در عرصه بین‌الملل موثر خواهد بود.

بر اساس این توضیحات، چرا در - نیسان خودروبر تهران ویلا - شرایط فعلی با توجه به قدمت فعالیت صنعت خودرو در کشور صادرات آنقدر ضعیف دنبال شده است؟

در این - نیسان خودروبر تهران ویلا - رابطه در صنعت خودرو نگاه‌های مختلفی وجود دارد. اول اینکه باید علت‌یابی شود که چرا ما نتوانسته‌ایم یا نمی‌توانیم در این صنعت صادرات داشته باشیم.

این موضوع را تا حد زیادی می‌توان با دانش صادرات مرتبط دانست. طبق آنچه در تعاریف آمده، برای عملکرد حرفه‌ای و حضور در بازارهای صادراتی وجود چند شاخص الزامی است.

ابتدا باید - نیسان خودروبر تهران ویلا - دانش کافی در امر صادرات وجود داشته باشد و متخصص یا تیم متخصصان در این حوزه باید فعالیت داشته باشند. پس از آن توانایی عرضه محصول یا - نیسان خودروبر تهران ویلا - کالای متمایز - نیسان خودروبر تهران ویلا - منطبق با نیاز بازارهای هدف به عنوان مهم‌ترین قسمت ماجرا و پیش‌نیاز موارد دیگر است. همچنین تاکید ویژه بر تولید کیفی و رقابتی به جای تولید انبوه باید مورد توجه قرار گیرد.

عملکرد مناسب در حیطه - نیسان خودروبر تهران ویلا - تعهدات نیز بسیار حائز اهمیت است. چون در نظام جهانی با توجه به نوسانات ارزی و قیمتی عملکرد دقیق در حوزه - نیسان خودروبر تهران ویلا - قراردادها ضروری است.

البته امروزه از نظر حقوقی اگر یکی از طرفین به - نیسان خودروبر تهران ویلا - دقت به تعهدات خود عمل نکند، غیر از اینکه مشتریان خود را از دست می‌دهد، - نیسان خودروبر تهران ویلا - از لحاظ حقوق بین‌المللی هم مورد پیگرد قرار خواهد گرفت و - نیسان خودروبر تهران ویلا - ناچار به پرداخت جریمه‌های سنگین می‌شود.

اصل تداوم در این - نیسان خودروبر تهران ویلا - فرایند نیز - نیسان خودروبر تهران ویلا - اهمیت زیادی دارد و نیز رعایت اصل تحول که مستلزم یک تحقیق و توسعه قوی و سرعت عمل بالا در - نیسان خودروبر تهران ویلا - اعمال تغییرات است. بنابراین باید دید آیا صنعت خودروی ما حائز این ویژگی‌های ابتدایی است یا خیر؟

چرا نمی‌توانیم خودرو صادر کنیم؟

یک کشور اول باید صادرکننده باشد و بعد بتواند خودرو - نیسان خودروبر تهران ویلا - صادر - نیسان خودروبر تهران ویلا - کند. ما در کشور هزاران کالا داریم که - نیسان خودروبر تهران ویلا - می‌توانیم درباره ناموفق بودن صادرات آنها - نیسان خودروبر تهران ویلا - صحبت کنیم که یکی از آنها خودرو است.

خودرو کالایی است که از حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ قطعه تشکیل شده و همین باعث پیچیدگی این محصول می‌شود. صنایع و کالاهای مختلفی در کنار - نیسان خودروبر تهران ویلا - هم قرار می‌گیرند تا خودرو به‌عنوان محصول نهایی تولید شود. گردش اقتصادی قدرتمندی در صنعت یک کشور ایجاد می‌کند، بر اشتغال‌زایی تاثیرگذار است و از نگاهی دیگر می‌توان آن را یک محصول هنری دانست.

یعنی کشورها و ملت‌ها می‌توانند با - نیسان خودروبر تهران ویلا - طراحی خودرویی خاص و منحصر‌به‌فرد و صادرات آن، فرهنگ و توانایی هنری خود را به‌رخ بکشند و خود را از طریق برند خودرو صادراتی خود معرفی کنند. چه‌بسا از سال‌ها قبل بخش زیادی از جمعیت دنیا، کشور آلمان را با صنعت خودرو شناخته‌اند یا شاید خود ما که در ایران کشور فرانسه را با - نیسان خودروبر تهران ویلا - محصولاتی مانند پژو و رنو شناخته‌ایم.

در گذشته برخی کشورها هم ایران را با نام پیکان می‌شناختند. به همین - نیسان خودروبر تهران ویلا - دلیل هم بسیاری از کشورها تمایل دارند به عرصه صادرات خودرو وارد شوند. - نیسان خودروبر تهران ویلا - ولی پیش‌از هرچیز در کشور ما باید مقوله صادرات - نیسان خودروبر تهران ویلا - به طور دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرد و به‌درستی تعریف شود.

در ارزیابی فعالیت کشورهای مطرح در زمینه صادرات خودرو مشخص می‌َشود خودرو از لحاظ زمانی در میان ۱۰ کالای اول صادراتی آنها قرار نداشته است. این موضوعی است که در کشور ما به آن توجه نمی‌شود.

اگر ۱۰۰واحد کالا برای صادرات در نظر گرفته شود، شاید خودرو در پله ۸۰ یا ۹۰ این کالاها قرار بگیرد. چون یک کالای پیچیده است، محصول تکنولوژی جدید و حاصل کالاهای مختلفی بوده - نیسان خودروبر تهران ویلا - که - نیسان خودروبر تهران ویلا - مونتاژ شده - نیسان خودروبر تهران ویلا - و محصول نهایی آنها خودرو است. بنابراین - نیسان خودروبر تهران ویلا - نمی‌تواند - نیسان خودروبر تهران ویلا - در پله ۱۰ یا ۲۰ قرار بگیرد. در این موضوع - نیسان خودروبر تهران ویلا - باید به ترتیب و موالات توجه کرد.

سال‌ها قبل که رقابت در بازار جهانی مانند امروز نبود، شاید مواد اولیه و خوراکی حتی - نیسان خودروبر تهران ویلا - در ایران بازار خاص خود را داشت اما از زمان ایجاد رقابت کشور ما نتوانست در حوزه صادرات موفق - نیسان خودروبر تهران ویلا - باشد. این اتفاق - نیسان خودروبر تهران ویلا - در مورد مرکبات شمال و جنوب کشور نیز افتاده است. همینطور پسته، زعفران، خرما و فرش. در زمینه این کالاها صادرات داریم اما روند موفق - نیسان خودروبر تهران ویلا - و افزایشی و رو به جلو نداریم.

حالا وقتی ما در رابطه با صادرات کالاهای خاص و شناخته‌شده کشور که متمایز هم هستند و می‌توانند عرضه مداوم هم داشته باشند و شاید تنها قسمت پیچیده و سخت آن بسته‌بندی و برندسازی مناسب بوده، موفق نیستیم، چطور می‌توانیم از صادرات کالایی بگوییم که این همه پیچیدگی و مساله بر سر راه آن نهفته است؟ نگاهی به کارنامه کشور چین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده‌های دنیا در حال‌حاضر مشخص می‌کند این کشور صادرات را از چه زمانی و چه کالاهایی آغاز کرده است. چند‌دهه قبل کفش و اسباب‌بازی‌های چینی و... معروف بودند. کسی به یاد ندارد ۲۵ سال قبل نام چین در زمینه - نیسان خودروبر تهران ویلا - صادرات خودرو مطرح بوده - نیسان خودروبر تهران ویلا - باشد اما کمتر از ۱۰ سال است که این کشور فعالیت خود در زمینه صادرات خودرو را - نیسان خودروبر تهران ویلا - آغاز کرده و امروز صحبت از صادرات - نیسان خودروبر تهران ویلا - خودروهای چینی به کشور آمریکا به عنوان بازاری با سخت‌ترین استانداردها و سلیقه‌ها برای فروش خودرو، در میان است. این ادعای بزرگی است و پیش‌بینی می‌شود کمتر از - نیسان خودروبر تهران ویلا - دو سال دیگر - نیسان خودروبر تهران ویلا - این - نیسان خودروبر تهران ویلا - هدف محقق شود. چون این کشور موضع صادراتی دارد - نیسان خودروبر تهران ویلا - و می‌تواند در رابطه با صادرات هر نوع کالا یا خدمتی ادعا کرده و ورود کند و موفق هم بشود.

گفته شد برای موفقیت در صادرات باید موضع صادراتی داشت. این مفهوم چگونه تعریف می‌شود؟

موضع صادراتی - نیسان خودروبر تهران ویلا - به این معناست که تکلیف دولت، تولیدکننده - نیسان خودروبر تهران ویلا - و صادرکننده مشخص باشد و سیاست گذار و قانون‌گذار بر پایه اصول منجر به صادرات برنامه‌ریزی کنند و اجرای این سیاست‌ها و قوانین تحت نظارتی دقیق و درست - نیسان خودروبر تهران ویلا - انجام شود. یعنی تولیدکننده و صادرکننده بتوانند بازاریابی کرده، پتانسیل‌های جدید بیابند و روی بازارهای جدید کار کنند و سازمان‌های - نیسان خودروبر تهران ویلا - متولی هم باید کار خود را درست انجام دهند.

در بحث صادرات قاعده کلی این است که دولت متولی و سیاست‌گذار باشد و بخش خصوصی در واردات (غیر از کالاهای اساسی) و صادرات فعالیت کند.

اما این موضوع در کشور ما مرزبندی درستی - نیسان خودروبر تهران ویلا - ندارد زیرا هم شرکت‌های دولتی در این زمینه فعالند و هم شرکت‌های خصوصی. این دو گاهی در نقاطی با یکدیگر دچار تعارض می‌شوند.

مثلا کمبود امکانات و نقدینگی و حتی بدهی برای دولتی‌ها مشکل خاصی ایجاد نکرده و روندکارشان را متوقف - نیسان خودروبر تهران ویلا - نمی‌کند، درحالی‌که همین عوامل شرکت‌های خصوصی را نه‌تنها متوقف بلکه تعطیل می‌کند.

در این رابطه دولت مانند مسئول بنگاه خیریه‌ای است که باید با داشتن امکانات - نیسان خودروبر تهران ویلا - محدود عده‌ای را از گرسنگی نجات دهد و فرزندان خود او نیز در میان - نیسان خودروبر تهران ویلا - همین گرسنگان قرار دارند و او ناچار به تبعیض خواهد شد.

موضع صادراتی یعنی - نیسان خودروبر تهران ویلا - ایجاد شرایطی که قانونگذار و مجری قانون بدون تبعیض بتوانند با هر روش و راهکاری مسیر - نیسان خودروبر تهران ویلا - حرکت و فعالیت - نیسان خودروبر تهران ویلا - در راستای صادرات را برای کسانی که به صورت حرفه‌ای و درست خواهان انجام صادرات و فعالیت در محیط بین‌الملل هستند، تسهیل و هموار کنند و ترجیحا نهادهای حاکمیتی و دولتی و حتی نیمه‌دولتی از - نیسان خودروبر تهران ویلا - حوزه کالاها و - نیسان خودروبر تهران ویلا - خدمات رقابتی به‌طور کامل خارج شوند.

نکته دیگر در این رابطه آنکه در کشور در مورد تصمیم‌گیری‌های اقتصادی دچار روزمرگی هستیم. مشکل ما نداشتن نگاه بلندمدت و استراتژیک - نیسان خودروبر تهران ویلا - است. در این زمینه ۲نکته وجود دارد، ما یا استراتژی‌های خوب طراحی نمی‌کنیم یا مدیران پایبند به استراتژی‌های کلانِ مصوب نداریم.

یک استراتژی نوشته می‌شود، مدیر بعدی به هر دلیل می‌گوید آن را قبول ندارد و از چرخه کار خارج می‌کند. بنابراین برای داشتن موضع صادراتی باید ضمن وجود یک اعتقاد و وفاق بین مقامات و مدیران، همه بر اساس یک استراتژی کلان و - نیسان خودروبر تهران ویلا - بلندمدت به‌عنوان نقشه‌راه - نیسان خودروبر تهران ویلا - حرکت کنند و به‌دنبال ارائه یک عملکرد به ظاهر درخشان مقطعی و - نیسان خودروبر تهران ویلا - تبدیل آن به سکوی پرتاب پیشرفت فردی نباشند.

اما در صنعت خودرو سند چشم‌انداز مصوبی داریم که همه فعالان ملزم به حرکت در مسیر تحقق آن هستند.

در مورد - نیسان خودروبر تهران ویلا - همین سند چشم‌انداز صنعت خودرو که به آن اشاره کردید، باید به این نکته توجه کرد تحقق اهداف سند چشم‌انداز نیاز به استراتژی دارد. ما یک سند چشم‌انداز ۲۰ساله داریم که ۱۲سال آن گذشته است.

سند چشم‌انداز متناظر با ایدئولوژی است. کسی که این سند - نیسان خودروبر تهران ویلا - را ابلاغ کرده است، یک ایدئولوگ بزرگ و فهیم بوده و نگاه کلان درستی دارد. اما رسیدن به مواد سند نیاز به استراتژی دارد که ما در این زمینه ضعف داریم. اگرچه زمان‌بندی تعیین‌شده این سند هم بسیار خوب بوده، چون با توجه به سرعت تحولات تکنولوژی - نیسان خودروبر تهران ویلا - در دنیا تدوین شده است.

مثلا در بخش صنعت، کره‌ای‌ها حدود ۱۲سال به اهداف مدنظر خود رسیدند، چینی‌ها در زمانی کمتر از این. بر این اساس نمی‌توان ۴۰ سال صبر کرد. - نیسان خودروبر تهران ویلا - جایی باید تصمیم بگیریم و زمان دقیق را مشخص کنیم و بر اساس آن یک استراتژی درست در نظر بگیریم. به این ترتیب باید گفت سند چشم‌انداز خوبی داریم اما روش‌های درستی برای رسیدن به آن باید انتخاب کرد. چراکه این روش‌ها باید در یک زنجیره شکل بگیرد.

یعنی قانون‌گذار - نیسان خودروبر تهران ویلا - باید قوانین خوب و حمایت‌کننده تصویب کند، دولت بر آن اساس راهکار و روش اجرا ارائه دهد و عرصه برای فعالیت تولیدکننده و صادرکننده بخش خصوصی باز شود تا این اهداف محقق شود.

متاسفانه این زنجیره استراتژیک وجود ندارد. زمانی برخی تصمیم‌گیران استراتژی‌هایی تعریف - نیسان خودروبر تهران ویلا - کرده‌اند،اما به‌دلیل نبود وفاق و - نیسان خودروبر تهران ویلا - هماهنگی، اجرا نشده‌اند.

اولين صفحه   -  کرایه کفی تهران ویلا   -   قیمت کفی تهران ویلا   -   مبلغ کفی تهران ویلا   -   تعرفه کفی تهران ویلا   -   شماره تماس کفی تهران ویلا   -   خدمات کفی تهران ویلا   -   کفی خودروبر تهران ویلا   -   کرایه کفی خودروبر تهران ویلا   -   قیمت کفی خودروبر تهران ویلا   -   مبلغ کفی خودروبر تهران ویلا   -   تعرفه کفی خودروبر تهران ویلا   -   شماره تماس کفی خودروبر تهران ویلا   -   خدمات کفی خودروبر تهران ویلا   -   جرثقیل خودروبر تهران ویلا   -   کرایه جرثقیل خودروبر تهران ویلا   -   قیمت جرثقیل خودروبر تهران ویلا   -   مبلغ جرثقیل خودروبر تهران ویلا   -   تعرفه جرثقیل خودروبر تهران ویلا   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر تهران ویلا   -   خدمات جرثقیل خودروبر تهران ویلا   -   نیسان خودروبر تهران ویلا   -   کرایه نیسان خودروبر تهران ویلا   -   قیمت نیسان خودروبر تهران ویلا   -   مبلغ نیسان خودروبر تهران ویلا   -   تعرفه نیسان خودروبر تهران ویلا   -   شماره تماس نیسان خودروبر تهران ویلا   -   خدمات نیسان خودروبر تهران ویلا   -   نیسان یدک کش تهران ویلا   -   کرایه نیسان یدک کش تهران ویلا   -   قیمت نیسان یدک کش تهران ویلا   -   مبلغ نیسان یدک کش تهران ویلا   -   تعرفه نیسان یدک کش تهران ویلا   -   شماره تماس نیسان یدک کش تهران ویلا   -   خدمات نیسان یدک کش تهران ویلا   -   ماشین بر تهران ویلا   -   کرایه ماشین بر تهران ویلا   -   قیمت ماشین بر تهران ویلا   -   مبلغ ماشین بر تهران ویلا   -   تعرفه ماشین بر تهران ویلا   -   شماره تماس ماشین بر تهران ویلا   -   خدمات ماشین بر تهران ویلا   -  آخرين صفحه