کفی استاد معین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08548.html

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: همکاری بین‌المللی در صنعت خودروسازی باید منجر به ارزش‌ افزوده برای کشور شود و با توجه به شرایط فعلی مبنی بر ظرفیت بازار ایران، توجه به تولید مشترک قطعات اصلی خودرو سود بیشتری برای کشور خواهد داشت.

۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

قطعات اصلی خودروهای خارجی داخلی‌سازی شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایسنا ،امیرحسن کاکایی اظهار کرد: تشویق واردکنندگان بزرگ خودرو به تولید در ایران موضوع - کفی استاد معین - خوب و قابل قبولی است و در حال حاضر این موضوع پیگیری می‌شود.

او افزود: در کنار تشویق واردکنندگان به امر تولید به موضوع تعداد تولیدکنندگان خودرو در ایران و میزان تیراژ آن‌ها نیز باید دقت شود. زمانی یک تولید اقتصادی است که تیراژ منطقی و بالایی برای آن وجود داشته باشد که تیراژ بالا تنها مختص یک منطقه نیست و باید برای تیراژ اقتصادی چند بازار هدف در نظر گرفت.

این کارشناس صنعت خودرو بابیان اینکه در قراردادهای جدید خودرویی دولت روی کاغذ تعهدات لازم برای صادرات ۳۰ درصدی تولید را از طرف خارجی گرفته است، گفت: اگر در ایران ۱۰ شرکت خودرویی برای - کفی استاد معین - تولید مشترک و همکاری‌های خودرویی - کفی استاد معین - به ایران وارد شوند و - کفی استاد معین - به تعهدات صادراتی خود عمل نکنند، بازار گنجایش پذیرش این حجم تولید را ندارد و رفته‌ رفته تیراژ شرکت‌ها کاهش می‌یابد و دیگر تیراژ اقتصادی ندارند.

او تصریح کرد: در قراردادهای خودرویی یا در مجموع صنعت خودرو ایجاد ارزش‌ افزوده برای کشور - کفی استاد معین - مهم است و با این پیش‌فرض که افت تیراژ اقتصادی شرکت‌ها و گنجایش بازار به ضرر کشور است به نظر می‌رسد تنها نباید به فکر تولید خودرو کامل در کشور بود بلکه می‌توان به طراحی و تولید مشترک قطعات اصلی خودرو در ایران با همکاری شرکت‌های به‌نام بود.

وی یادآور شد: در بازارهای جهانی باید برای طرف سرمایه‌گذار مزیت رقابتی ایجاد شود که در حال حاضر از رقبای - کفی استاد معین - ایران می‌توان به چین و - کفی استاد معین - ترکیه اشاره کرد.

کاکایی تصریح کرد: - کفی استاد معین - در ایجاد مزیت رقابتی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در راستای تولید قطعات خودرو و محصول - کفی استاد معین - نهایی باید به سمتی حرکت کرد که مناطقی در صنایع مختلف وجود داشته باشد - کفی استاد معین - تا خدمات منحصربه‌فرد و به خصوصی را ارائه دهند تا هزینه‌ها کاهش و بهره‌وری افزایش یابد.

او یادآور شد: در سال‌های گذشته در این زمینه اقداماتی صورت گرفت اما به نظر می‌رسد که این موارد همچون مناطق آزاد، خوشه‌های - کفی استاد معین - صنعتی و پارک‌های فناوری به مرحله بلوغ نرسیده‌اند.

این کارشناس صنعت خودرو تأکید کرد: روی کاغذ، تشویق واردکنندگان به تولید خودرو و افزایش سطح همکاری‌های بین‌المللی برای تولید قطعات اصلی خودرو همچون موتور و گیربکس در ایران بسیار مناسب بوده و تمام ارگان‌ها به دنبال این موارد هستند اما اگر از زاویه دید سرمایه‌گذار خارجی به این موارد دقت شود، مشخص است که هنوز پیش‌زمینه‌ها برای کاهش - کفی استاد معین - ریسک سرمایه‌گذاری به بلوغ کافی نرسیده است.

وی گفت: تنها ورود شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری و تولید در صورتی‌که به تیراژ اقتصادی - کفی استاد معین - دست پیدا نکنند، مناسب نیست زیرا شرکت‌های خارجی برنامه‌ریزی را به‌گونه‌ای انجام می‌دهند که بیشترین زیان نصیب طرف ایرانی می‌شود و همکاری گذشته رنو با شرکت‌های ایرانی که قرار بر آن بود تا پلت‌فرم ال ۹۰ در ایران توسعه پیدا کند اما این موضوع عملی نشد، دلیلی بر این ادعا است.

کاکایی خاطرنشان کرد: در قراردادهای جدید بر داخلی سازی ۴۰ درصدی در ابتدای امر تأکید ویژه‌ای شده که برای دستیابی به این منظور باید شبکه تأمین مناسب در کشور وجود داشته باشد و به نظر می‌رسد در شرایط فعلی باید موارد نقص در کشور حل شود تا طرف خارجی کمترین بهانه را برای عدم اجرای قرارداد داشته باشد.

- کفی استاد معین -
اولين صفحه   -  کرایه یدک کش استاد معین   -   قیمت یدک کش استاد معین   -   مبلغ یدک کش استاد معین   -   تعرفه یدک کش استاد معین   -   شماره تماس یدک کش استاد معین   -   خدمات یدک کش استاد معین   -   حمل خودرو استاد معین   -   کرایه حمل خودرو استاد معین   -   قیمت حمل خودرو استاد معین   -   مبلغ حمل خودرو استاد معین   -   تعرفه حمل خودرو استاد معین   -   شماره تماس حمل خودرو استاد معین   -   خدمات حمل خودرو استاد معین   -   حمل ماشین استاد معین   -   کرایه حمل ماشین استاد معین   -   قیمت حمل ماشین استاد معین   -   مبلغ حمل ماشین استاد معین   -   تعرفه حمل ماشین استاد معین   -   شماره تماس حمل ماشین استاد معین   -   خدمات حمل ماشین استاد معین   -   کفی استاد معین   -   کرایه کفی استاد معین   -   قیمت کفی استاد معین   -   مبلغ کفی استاد معین   -   تعرفه کفی استاد معین   -   شماره تماس کفی استاد معین   -   خدمات کفی استاد معین   -   کفی خودروبر استاد معین   -   کرایه کفی خودروبر استاد معین   -   قیمت کفی خودروبر استاد معین   -   مبلغ کفی خودروبر استاد معین   -   تعرفه کفی خودروبر استاد معین   -   شماره تماس کفی خودروبر استاد معین   -   خدمات کفی خودروبر استاد معین   -   جرثقیل خودروبر استاد معین   -   کرایه جرثقیل خودروبر استاد معین   -   قیمت جرثقیل خودروبر استاد معین   -   مبلغ جرثقیل خودروبر استاد معین   -   تعرفه جرثقیل خودروبر استاد معین   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر استاد معین   -   خدمات جرثقیل خودروبر استاد معین   -  آخرين صفحه