جرثقیل یدک کش نیشابور

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10919.html

معاون اول رییس جمهوری تصویبنامه هیات وزیران درباره اصلاح ماده (۷) آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

بخشی از اصلاحیه آیین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو ابلاغ شد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایرنا ،هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۵٫۱۲٫۱۱به پیشنهاد شماره ۱۵۰۲۹۱/۶۰ مورخ ۱۳۹۵٫۷٫۵ وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد: ۱- متن زیر جایگزین ماده (۷) آیین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو موضوع تصویب‌نامه‌ شماره - جرثقیل یدک کش نیشابور - ۱۸۷۵۸/ت۲۸۸۱۷هـ مورخ ۱۰/۴/۱۳۸۲ و اصلاح بعدی آن موضوع بند (۱) تصویب‌نامه شماره ۲۴۷۲۹۷/ت۴۷۷۲۲هـ مورخ ۱۳۹۰٫۱۲٫۱۵می‌شود: 'ماده ۷- ثبت سفارش و ورود خودروی سواری (سواری، سواری استیشن و سواری کار) مستعمل و یا نو که از زمان ساخت آن بیش از یک سال گذشته باشد، - جرثقیل یدک کش نیشابور - در سرزمین اصلی و مناطق آزاد تجاری - صنعتی ممنوع است. تبصره - مواردی که ثبت سفارش آنها قبل از ابلاغ - جرثقیل یدک کش نیشابور - این تصویب‌نامه انجام شده است،مستثنا می‌باشند.' ۲- ماده (۱۱) آیین‌نامه یادشده موضوع تصویب‌نامه‌ شماره ۱۸۷۵۸/ت۲۸۸۱۷هـ مورخ ۱۳۸۲٫۴٫۱۰و اصلاح بعدی آن موضوع بند (۲) تصویب‌نامه شماره ۲۴۷۲۹۷/ت۴۷۷۲۲هـ مورخ ۱۳۹۰٫۱۲٫۱۵لغو و شماره مواد بعدی به ترتیب اصلاح می‌شود. اسحاق جهانگیری این مصوبه را برای اجرا به وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت ، دبیرخانه شورای عالی مناطق - جرثقیل یدک کش نیشابور - آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ابلاغ کرد. ** مصوبه دولت درخصوص احداث - جرثقیل یدک کش نیشابور - و توسعه فرودگاه بین - جرثقیل یدک کش نیشابور - المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد همچنین هیات دولت به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نمایندگی از وزارت - جرثقیل یدک کش نیشابور - راه و شهرسازی اجازه داد نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری از ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سهامداری شرکت سرمایه گذار اقدام کند - جرثقیل یدک کش نیشابور - . هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۵٫۱۲٫۱۱به پیشنهاد شماره ۰۲/۱۰۰/۶۱۷۳۹ مورخ ۱۳۹۵٫۱۲٫۷وزارت راه و شهرسازی و به استناد ماده واحده قانون احداث - جرثقیل یدک کش نیشابور - پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها و سایر منابع مالی و پولی کشور – مصوب ۱۳۶۶- تصویب کرد: ۱- شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که در این تصویب‌نامه 'شرکت' نامیده می‌شود،به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی که در این تصویب‌نامه 'وزارت' نامیده می‌شود، مجاز است با حفظ مالکیت دولت، برای تامین مالی هزینه‌ های اجرای پروژه ترمینال جدید مسافری، توسعه ترمینال مسافری فعلی، احداث پارکینگ خودرو و بهسازی جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد - جرثقیل یدک کش نیشابور - مشهد - جرثقیل یدک کش نیشابور - که در این تصویب‌نامه'پروژه' نامیده می‌شود، با برآورد تقریبی سیصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۳۰۰) دلار - جرثقیل یدک کش نیشابور - و یا معادل ریالی آن شامل طراحی، مطالعات، احداث، بهره برداری و نگهداری، در قالب بند (الف) ماده (۲) آیین‌نامه اجرایی قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها و سایر منابع مالی و - جرثقیل یدک کش نیشابور - پولی کشور موضوع تصویب‌نامه شماره ۷۵۰۵/ت۵۱۳۲۱هـ مورخ ۱۳۹۴٫۱٫۲۶، نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری از ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سهامداری شرکت سرمایه گذار - جرثقیل یدک کش نیشابور - که به - جرثقیل یدک کش نیشابور - روش مذاکره مستقیم انتخاب شده است و در این تصویب‌نامه 'طرف مشارکت' نامیده می‌شود، با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط - جرثقیل یدک کش نیشابور - اقدام نماید. ۲- تامین صد در صد (۱۰۰%) منابع مالی مورد نیاز جهت احداث پروژه و سایر تاسیسات مربوط تا مرحله تحویل دایم، راه‌اندازی و تسویه حساب - جرثقیل یدک کش نیشابور - کامل برعهده طرف مشارکت می‌باشد. ۳- طرف مشارکت مکلف است پیشنهاد قیمت اجرای پروژه - جرثقیل یدک کش نیشابور - را به همراه تحلیل (آنالیز) قیمت مربوط براساس مطالعات مصوب - جرثقیل یدک کش نیشابور - شرکت و آخرین فهرست‌های بهای ابلاغ شده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور - جرثقیل یدک کش نیشابور - و ضرایب آن با اعمال ضریب به‌روزرسانی شاخص مبنای - جرثقیل یدک کش نیشابور - تعدیل فهرست‌های بها (تا زمان ارایه پیشنهاد کتبی قیمت خود) و پیش‌بینی تعدیل دوره ساخت، مالیات بر ارزش افزوده، حق بیمه سهم کارفرما و سایر هزینه‌های جانبی مرتبط با اجرای طرح را جهت بررسی و تایید نهایی به شرکت تحویل نماید. هزینه‌های - جرثقیل یدک کش نیشابور - یاد شده پس از تأیید شرکت و تصویب وزارت جز هزینه‌های قابل قبول سرمایه‌گذاری پروژه منظور و مبنای محاسبه قرارمی‌گیرد. تبصره ۱- شرکت مکلف است پس از دریافت مستندات فنی مربوط به اجرای پروژه، جهت اخذ مصوبه حذف محدودیت سقف اقلام ستاره‌دار نسبت به کل پیمان از شورای عالی فنی اقدام نماید. تبصره ۲- انجام امور طراحی و مطالعات پروژه مذکور بر عهده طرف مشارکت است و هزینه‌های مرتبط با آن نیز پس از تصویب مطالعات و طراحی و تایید - جرثقیل یدک کش نیشابور - شرکت جزء هزینه‌های قابل قبول سرمایه‌گذاری پروژه منظور خواهد شد. تبصره ۳- حداکثر ضریب اضافه پیشنهادی مورد تایید در قراردادهای پیمانکاری طرف مشارکت با پیمانکاران موضوع بند (۴) این تصویب‌نامه، معادل نه درصد (۹%) مبلغ برآورد موضوع این بند تعیین می‌شود. ۴- طرف مشارکت می‌تواند همزمان با عقد قرارداد واگذاری یا پس از آن پیمانکاری پروژه و تاسیسات جانبی خاص آن را به پیمانکاران واجد صلاحیت و مورد تایید شرکت واگذار کند. ۵- پیش‌بینی اولیه دوران واگذاری معادل (۲۴۰) - جرثقیل یدک کش نیشابور - ماه مشتمل بر (۴۵) ماه دوره احداث، (۱۲۰) ماه دوره استهلاک سرمایه‌گذاری و (۷۵) ماه دوره مدیریت بهره‌برداری و نگهداری پروژه خواهد بود. تبصره – طول دوره استهلاک سرمایه‌گذاری واقعی محدود به بازگشت کامل سرمایه و سود مورد انتظار و تایید شده از سوی وزارت یا پایان دوره استهلاک سرمایه‌گذاری، هر کدام که مقدم باشد، خواهد بود. ۶- نرخ - جرثقیل یدک کش نیشابور - سود سرمایه‌گذاری طرف مشارکت در دوران احداث - جرثقیل یدک کش نیشابور - و استهلاک سرمایه‌گذاری براساس نرخ بازده - جرثقیل یدک کش نیشابور - داخلی مندرج در مدل مالی پروژه که - جرثقیل یدک کش نیشابور - به تصویب وزیر راه و شهرسازی خواهد - جرثقیل یدک کش نیشابور - رسید، تعیین می‌شود. تبصره ۱- سهم - جرثقیل یدک کش نیشابور - شرکت از سود خالص در دوره مدیریت بهره‌برداری و نگهداری پروژه در مدل مالی - جرثقیل یدک کش نیشابور - موضوع این بند تعیین خواهد شد. تبصره ۲- چنانچه دوره احداث، بر اثر تعلل طرف مشارکت و یا پیمانکاران معرفی شده از سوی طرف مشارکت بیش از (۴۵) ماه به طول انجامد، در دوره تأخیر نه تنها هیچ گونه سودی برای آورده - جرثقیل یدک کش نیشابور - طرف مشارکت منظور نخواهد شد، بلکه براساس ماده - جرثقیل یدک کش نیشابور - (۴۸) آیین‌نامه یادشده در بند - جرثقیل یدک کش نیشابور - (۱) این تصویب‌نامه نسبت به استیفای حقوق دولت و تعیین تکلیف پروژه اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت. ۷- وصول درآمدهای پروژه بر عهده طرف مشارکت می‌باشد. درآمدهایی که بر اساس قوانین و مقررات جاری ‌باید به حساب خزانه واریز شود و در مدل مالی مصوب جز درآمدهای پروژه محسوب شده است، بلافاصله به حساب طرف مشارکت واریز می‌شود. ۸- مسئولیت نگهداری و بهره‌برداری از پروژه و تأسیسات مربوط آن در دوره واگذاری برعهده طرف مشارکت می‌باشد. تبصره ۱- پس از بازگشت کامل سرمایه و سود مورد انتظار یا پایان دوره واگذاری، هر کدام که مقدم باشد، منافع بهره‌برداری از پروژه و تأسیسات جانبی خاص آن با حفظ سطح خدمات - جرثقیل یدک کش نیشابور - (سرویس) براساس پیوست‌های قرارداد با رعایت موازین فنی و مفاد دستورالعمل‌ها و مقررات صادره از سوی وزارت به آن وزارت منتقل و پس - جرثقیل یدک کش نیشابور - از تأیید انجام و تحقق کامل کلیه تعهدات طرف مشارکت در دوران احداث و استهلاک سرمایه‌گذاری توسط شرکت، دوره مدیریت بهره‌برداری و نگهداری پروژه براساس مفاد مندرج در تبصره بند (۵) این تصویب‌نامه آغاز می‌شود. تبصره ۲- مرجع تأیید هزینه‌های - جرثقیل یدک کش نیشابور - بهره‌برداری و نگهداری، در چارچوب دستور العمل‌های مصوب وزیر راه و - جرثقیل یدک کش نیشابور - شهرسازی و همچنین بازگشت سرمایه و سود مورد انتظار، حسابرس مورد تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی می باشد. به هر حال در پایان دوره استهلاک سرمایه‌گذاری در صورت عدم استهلاک کامل سرمایه و سود مورد انتظار طرف مشارکت، براساس مفاد مندرج در تبصره (۱) این بند اقدام خواهد شد. ۹- بیمه، مالیات و سایر حقوق و عوارض - جرثقیل یدک کش نیشابور - ناشی از احداث پروژه تابع قوانین و مقررات طرح‌های عمرانی کشور می‌باشد. ۱۰- شرکت موظف است در قرارداد منعقده، نحوه استیفای حقوق دولت را در صورت خودداری یا ناتوانی طرف مشارکت در اجرای مفاد قرارداد پیش‌بینی کند.
اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر نوشهر   -   نیسان خودروبر نوشهر   -   نیسان یدک کش نوشهر   -   ماشین بر نوشهر   -   خودرو سوار نوشهر   -   جرثقیل یدک کش نوشهر   -   چرخگیر نوشهر   -   امداد خودرو نیشابور   -   امداد خودرو سیار نیشابور   -   خودروبر نیشابور   -   یدک کش نیشابور   -   حمل خودرو نیشابور   -   حمل ماشین نیشابور   -   کفی نیشابور   -   کفی خودروبر نیشابور   -   جرثقیل خودروبر نیشابور   -   نیسان خودروبر نیشابور   -   نیسان یدک کش نیشابور   -   ماشین بر نیشابور   -   خودرو سوار نیشابور   -   جرثقیل یدک کش نیشابور   -   چرخگیر نیشابور   -   امداد خودرو هشترود   -   امداد خودرو سیار هشترود   -   خودروبر هشترود   -   یدک کش هشترود   -   حمل خودرو هشترود   -   حمل ماشین هشترود   -   کفی هشترود   -   کفی خودروبر هشترود   -   جرثقیل خودروبر هشترود   -   نیسان خودروبر هشترود   -   نیسان یدک کش هشترود   -   ماشین بر هشترود   -   خودرو سوار هشترود   -   جرثقیل یدک کش هشترود   -   چرخگیر هشترود   -   امداد خودرو هشتگرد   -   امداد خودرو سیار هشتگرد   -   خودروبر هشتگرد   -   یدک کش هشتگرد   -  آخرين صفحه