تعرفه کفی خودروبر شهر قدس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05829.html

اقتصاد دریا اصلا احتیاجی به سازمان برنامه و بودجه و تصمیم هیات دولت ندارد. در سال ۱۳۶۳ من مدیر بندر شهید رجایی بودم و دیدم که برای تامین گنتری‌کرین ۱۶میلیون‌دلار اختصاص داده شده است. در همان زمان ژاپنی‌ها گفتند ما ۲۰دستگاه گنتری کرین برای شما به رایگان نصب می‌کنیم ، فقط در حمل کانتینرهای ما تخفیف بدهید.

۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

حمل‌ و نقل دریایی به هیچ وجه محتاج بودجه ملی نیست!

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، محدودیت منابع همیشه در بودجه وجود داشته و طی دهه‌های اخیر، به‌تدریج منابعی که برای برنامه‌های توسعه‌ای تخصیص داده می‌شود، با محدودیت مواجه شده است؛ بنابراین طرح موضوعات کمبود منابع، نکته تازه‌ای نیست، اما امسال شرایط بدتر - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - شده چراکه بودجه جاری دولت نسبت‌به بودجه عمرانی در مقایسه با سال‌های قبل، افزایش یافته است. گویی - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - هر چه - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - به دست می‌آید، خیلی زود مصرف می‌شود و هیچ برنامه قابل‌توجهی - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - در حوزه طرح‌های طولانی‌مدت توسعه و ایجاد اشتغال مشاهده نمی‌شود. افزایش بودجه جاری دولت به - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - این دلیل است که در دولت نهم و دهم حرکت‌هایی اتفاق افتاد که درست برخلاف حرکت دولت‌های پیشین بود.

تعرفه کفی خودروبر شهر قدس

سیاست سازمان بنادر و دریانوردی همیشه - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - این بوده که منابع انسانی را کاهش دهد، ولی در دولت فعلی وضعیت کاملا تغییر کرد و روند مطلوب گذشته در جهت کاهش بودجه‌های جاری و افزایش - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - هزینه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه، متوقف و معکوس شد.

با چنین سیاست‌هایی ممکن است در کوتاه‌مدت - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - برخی از مردم احساس کنند امنیت شغلی پیدا کرده‌اند، اما این بار مالی افزوده‌شده، روی دست دولت می‌ماند و دولت را از چابکی دور - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - می‌کند.

امروزه، همه دولت‌های جهان از جمله دولت فعلی آمریکا به‌دنبال - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - چابک‌سازی ساختار خود هستند، اما هزینه‌های جاری ما سهم بالایی - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - در بودجه پیدا کرده است. این یعنی مصرف تمام منابعی که از طریق برنامه و بودجه برای توسعه اختصاص داده می‌شود.

سیستم برنامه‌ریزی در ایران، تکرار روش - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - پنجاه سال گذشته است، در حالی که چنین شیوه‌ای در دنیا منسوخ شده است. امروزه دیگر براساس درآمد نفت و گاز و میزان دریافتی مالیات، بودجه تنظیم نمی‌کنند.

[caption id="attachment_211426" align="aligncenter" width="332"]تعرفه کفی خودروبر شهر قدس ملک‌رضا ملک‌پور[/caption]

در دنیا‏، احزاب برنامه خودشان را در رابطه با بخش‌های مختلف اقتصاد (در دریا و خشکی)، جامعه، سیاست خارجی و ... - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - معرفی - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - می‌کنند و در اغلب کشورها براساس حاکمیت احزاب وقتی حزبی به قدرت می‌رسد، با استیضاح در مجلس یا توقعات رقبای سیاسی یا نمایندگان دیگر، از برنامه‌های خود کوتاه نمی‌آید.

وقتی حزبی در انتخابات به پیروزی می‌رسد، مسئول - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - و پاسخگوی عملکرد اعضای - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - خود می‌شود. کارشناسان از جزئیات برنامه‌های دولت باخبرند، در مورد کاستی‌ها سوال می‌کنند و مسئولان هم باید جواب روشن و قانع‌کننده داشته باشند؛ اما در ایران، وقتی دولتی سر کار می‌آید مجبور است تا مدت‌ها درمورد برنامه‌های دولت قبل صحبت کند چون برنامه‌های توسعه ما پنج ساله و برنامه‌های ریاست جمهوری چهار ساله بوده و هیچ کدام با - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - هم هماهنگ نیست. هیچ دولتی هم سیاست‌ها - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - و اقدامات دولت قبلی را قبول ندارد، چون - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - از جناح دیگری است.

همه این ناهماهنگی‌ها به معنای اتلاف منابع و انرژی است. این الگو در دنیا منسوخ - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - شده - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - است که دولت جدید درمورد برنامه‌های کلان دولت قبلی - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - صحبت - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - کند و طرح اصلاحی - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - روی آن - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - بنویسد.

واقعیت است که با این روند جز اینکه فرصت توسعه را از دست ‌دهیم، شاهد هیچ اتفاقی نخواهیم بود. به خاطر دارم چند سال پیش، در آلمان سمیناری برگزار شد و نماینده وزیر اقتصاد آلمان در - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - آن جلسه به من گفت ما خیلی مایلیم که در ایران سرمایه‌گذاری کنیم ولی این کار را نمی‌کنیم چون شما فقط - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - خوب برنامه‌نویسی می‌کنید ولی روی اجرای برنامه نظارت نمی‌کنید.

از این رو، ما نمی‌دانیم سرمایه‌ای که وارد ایران می‌کنیم چه زمانی بازمی‌گردد. چند سال - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - پیش، حتی رئیس مجلس در - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - همایش اقتصاد مقاومتی اذعان کرد که برنامه‌های افق ۱۴۰۴ زیر ۵۰درصد اجرا شده - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - است. وقتی می‌گویند خروجی زیر ۵۰درصد است یعنی برنامه نادرست است و - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - فقط برای روی کاغذ نوشته شده، نه برای اجرا.

پیشنهاد لاریجانی هم به‌عنوان مقام قانون‌گذار این بود که - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - دیگر برنامه ننویسید بلکه اجراها را کنترل کنید. ما مدام برنامه‌نویسی‌ می‌کنیم و بعد مصاحبه‌‌های تبلیغاتی می‌کنیم اما در نهایت هم پاسخگو نیستیم.

من - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - با گروهی از مهندسان خارجی در رشته راه و ساختمان صحبت کردم که می‌خواستند ایران را ترک کنند. وقتی علتش را جویا شدم گفتند چون نه‌تنها بودجه کافی نیست‏، بلکه مبلغ تخصیص‌یافته هم پرداخت نمی‌شود - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - و صورت‌وضعیت ما در بخش ساختمان معطل می‌ماند.

اکنون علت پدیده خروج مغزها نه بی‌کاری، بلکه عدم هماهنگی پرداخت‌ها با نیاز پروژه‌هاست. اما درمورد بخش دریایی، ما در انجمن توسعه دریامحور معتقدیم که بخش دریایی اصلا محتاج بودجه ملی نیست.

بخش دریا و کشتی به دلیل اینکه در زنجیره عرضه بین‌المللی قرار دارد اصلا محتاج سرمایه‌های ملی نیست. در فرمول‌های مشارکتی، منابع مالی خارجی تامین و با قیمت - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - بسیار ارزان‌تر عرضه می‌شود.

اقتصاد دریا اصلا احتیاجی به سازمان برنامه و بودجه و تصمیم هیات دولت ندارد. در سال - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - ۱۳۶۳ من مدیر بندر شهید رجایی بودم و دیدم که برای تامین گنتری‌کرین ۱۶میلیون‌دلار اختصاص داده شده است.

در همان زمان ژاپنی‌ها گفتند ما ۲۰دستگاه گنتری کرین برای شما نصب می‌کنیم و هیچ پولی - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - هم از شما نمی‌خواهیم، فقط در حمل - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - کانتینرهای ما تخفیف بدهید.

در امارات و بلژیک و ژاپن هم همین طور است؛ اما مدیران کلان کشور دید محدودی نسبت به اقتصاد دریا دارند و جنس نگاهشان به این مقوله خشکی‌محور است نه دریامحور. آنها با جراید مصاحبه و اعلام می‌کنند ما فلان مقدار سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، اما باید این میزان سرمایه‌گذاری را در - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - همان فاصله زمانی، با سرمایه‌گذاری انجام‌شده در جبل‌علی - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - مقایسه کرد.

ما در ستون بدهکار و بستانکار فقط بدهکار را نشان می‌دهیم و بستانکار را مشخص نمی‌کنیم. وقتی مقایسه - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - ‌کنیم متوجه می‌شویم که این ارقام یک‌صدم بندر جبل‌علی نیست. بگذریم از اینکه اکنون بنادری مانند بندر صحار هم وارد رقابت با ما شده‌اند.

من اصلا به بسته بودن دست سازمان بنادر در - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - زمینه سرمایه‌گذاری به دلیل تحریم‌ها معتقد نیستم. اگر اجازه می‌دادند سرمایه‌گذاران داخلی همه منابع موردنیاز را فراهم می‌کردند؛ برای این کار فقط لازم بود دولت پایش را از بنادر و پس‌کرانه‌ها عقب بکشد، چیزی که به هیچ عنوان - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - به آن رضایت نمی‌دهد.

نه تنها بخش دریایی، حتی بخش صنعت و - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - خدمات هم در دنیا تمام هزینه‌های خودش را ازطریق دولت تامین نمی‌کند. اکنون ضریب متداول سهم بخش دولتی به بخش خصوصی یک - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - به ده است.

مهم این است که دولت بستر امنیت سرمایه‌گذاری را ایجاد کند؛ اما در ایران همه متکی به یک دستگاه دولتی هستیم و نگاه درستی به تصدی‌گری نداریم. مسئولان هم رسما اعلام کرده‌اند مسیر خصوصی‌سازی را نادرست رفته‌اند.

در واقع‏، چون بینش اقتصادی در میان برخی متصدیان اقتصاد کشور وجود ندارد و فرمول‌های اقتصادی ما رقابتی نیست و دستوری - تعرفه کفی خودروبر شهر قدس - است، تازه مسئولان به هشدارهایی که ما در سال گذشته اعلام کرده بودیم، رسیده‌اند.

ملک‌رضا ملک‌پور - عضو هیات‌مدیره انجمن توسعه دریامحور

اولين صفحه   -  شماره تماس حمل خودرو شهر قدس   -   خدمات حمل خودرو شهر قدس   -   حمل ماشین شهر قدس   -   کرایه حمل ماشین شهر قدس   -   قیمت حمل ماشین شهر قدس   -   مبلغ حمل ماشین شهر قدس   -   تعرفه حمل ماشین شهر قدس   -   شماره تماس حمل ماشین شهر قدس   -   خدمات حمل ماشین شهر قدس   -   کفی شهر قدس   -   کرایه کفی شهر قدس   -   قیمت کفی شهر قدس   -   مبلغ کفی شهر قدس   -   تعرفه کفی شهر قدس   -   شماره تماس کفی شهر قدس   -   خدمات کفی شهر قدس   -   کفی خودروبر شهر قدس   -   کرایه کفی خودروبر شهر قدس   -   قیمت کفی خودروبر شهر قدس   -   مبلغ کفی خودروبر شهر قدس   -   تعرفه کفی خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس کفی خودروبر شهر قدس   -   خدمات کفی خودروبر شهر قدس   -   جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   کرایه جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   قیمت جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   نیسان خودروبر شهر قدس   -   کرایه نیسان خودروبر شهر قدس   -   قیمت نیسان خودروبر شهر قدس   -   مبلغ نیسان خودروبر شهر قدس   -   تعرفه نیسان خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهر قدس   -   خدمات نیسان خودروبر شهر قدس   -   نیسان یدک کش شهر قدس   -   کرایه نیسان یدک کش شهر قدس   -   قیمت نیسان یدک کش شهر قدس   -   مبلغ نیسان یدک کش شهر قدس   -  آخرين صفحه